چگونه ایرموس جی پلاس را فارسی کنیم؟

۰۶ آذر ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه


این روزها استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها به اندازه‌ای متداول شده است که حتی گاهی جایگزین کلاس، جلسه، رفتن به فروشگاه و .. می‌شود و ما می‌توانیم به راحتی با باز کردن یک اپلیکیشن، مهارت مورد نظر خود را یاد بگیریم و یا کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل دریافت کنیم. حتی این روزها فرزندان ما نیز آموزش‌های خود را به صورت آنلاین فرا می‌گیرند و بسیاری از ما نیاز بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده‌ایم؛ مجموعه‌ی این نیازها از سوی تمامی اعضای خانواده، باعث می‌شود نیاز به بستر مناسبی برای این نوع استفاده از فضای مجازی داشته باشیم. برای اینکه بتوانیم این کلاس‌ها و برنامه‌ها را بر روی صفحه‌ی بزرگتری همانند تلویزیون داشته باشیم، اندروید باکس جی پلاس می‌تواند گزینه‌ی خیلی خوبی برای استفاده از این قابلیت‌ها باشد.

علاوه بر اندروید باکس و یک فضای اندرویدی مناسب برای استفاده از کلاس‌های آنلاین، تماشای فیلم، بازی‌های اندرویدی و ... نیاز است که یک Mouse مناسب نیز داشته باشیم. شرکت گلدیران به تازگی مدل جدیدی از ایرموس جی پلاس ارائه داده است که به وسیله‌ی آن می‌توانید از ویژگی‌های اندروید باکس خود بیشتر لذت ببرید و از عملکردهای آن بسیار ساده‌تر استفاده کنید.

در این ویدئو می‌توانید نحوه‌ی فارسی کردن زبان صفحه کلید ایرموس جی پلاس را مشاهده کنید. در قسمت پشت این ایرموس، صفحه کلید قرار دارد و شما را از کیبورد جداگانه بی‌نیاز می‌کند.
برای فارسی کردن صفحه کیبورد ایرموس جی پلاس، لازم است ابتدا برنامه‌ی Persian Hardware Keyboard را بر روی اندروید باکس نصب کنید. دقت داشته باشید، حتما برنامه‌ای که در ویدئو مشاهده می‌کنید را نصب و استفاده نمایید.

بعد از نصب برنامه وارد مسیر زیر شوید:

  • Setting - منوی سیستم - قسمت زبان و ورودی - صفحه کلید فیزیکی
  • سپس بر روی گزینه‌ی بالای صفحه کلیک کرده و «تنظیم طرح‌بندی صفحه کلید» را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ی زبان‌ها، گزینه‌ی Persian را انتخاب کنید.
در نهایت اگر قصد دارید زبان صفحه کلید را به انگلیسی تغییر دهید، می‌توانید با انتخاب کلید Ctrl و فاصله تغییر زبان را انجام دهید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...