نقد و بررسی آخرین مدل تلویزیون جی پلاس

۱۸ آبان ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
نقد و بررسی آخرین مدل تلویزیون جی پلاس


اگر بخواهیم به نقد و بررسی آخرین مدل تلویزیون جی پلاس و یا بهترین تلویزیون جی پلاس بپرداریم، می‌بایست مدل‌های آخرین سری تلویزیون‌ها و جدیدترین مدل تلویزیون جی پلاس را در نظر داشته و تحلیل نماییم. آخرین مدل‌های تلویزیون GPlus از سایز و اندازه‌ی کوچک 32 اینچ گرفته تا اندازه‌ی بزرگ 82 اینچ ارائه شده و با طراحی‌های متفاوت این امکان را فراهم می‌کند که دستگاهی مطابق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.
در این مقاله به بررسی آخرین سری از مدل‌های تلویزیون‌های جی پلاس می‌پردازیم. این سری، سری چهارم از تلویزیون‌های جی پلاس و تا امروز آخرین سری مدل‌های این قهرمان تازه نفس می‌باشد. در این سری از مدل‌ها برخی ویژگی‌ها اضافه شده که در ادامه شرح داده خواهد شد تا بتوانید مقایسه تلویزیون جی پلاس با باقی برندها را انجام دهید.

مدل‌های سری جدید تلویزیون‌های جی پلاس

مدل‌های سری چهارم از تلویزیون‌های جی پلاس در اندازه‌های متفاوت از 32 اینچ تا 82 اینچ وارد بازار شده و مشتریان این محصولات بازه‌ی انتخاب وسیع‌تری برای انتخاب نمایشگری با اندازه‌ی دلخواه خود خواهند داشت. برخی از مشتریان در مورد بهترین تلویزیون جی پلاس 65 اینچ، بهترین تلویزیون جی پلاس 55 و یا معایب تلویزیون جی پلاس 65 اینچ سوال می‌کنند که در این راهنما سعی شد به این سوالات پاسخ دقیق ارائه شود.
مدل‌های تلویزیون‌های جدید جی پلاس بدین شرح است:

  • GTV-32KD412N
  • GTV-32KD612N
  • GTV-40KH612N
  • GTV-43KH412N
  • GTV-43KH612N
  • GTV-50KH512N
  • GTV-50KU722S
  • GTV-55KE821S
  • GTV-55KU922S
  • GTV-65KE821S
  • GTV-65KU721S
  • GTV-75KE821S
  • GTV-75KE921S
  • GTV-82KE821S
  • GTV-75LQ921S
  • GTV-82LQ921S
  • GTV-82LU921S

پنل QLED  تلویزیون‌های جی پلاس

پنل‌های QLED (Quantum dot Light Emitting Diode) به کار رفته در برخی مد‌ل‌های تلویزیون‌های جدید جی پلاس باعث شده کیفیت تصویر این نمایشگرها تا حد زیادی بالاتر باشد و به موجب آن میلیاردها رنگ خالص و غنی را نمایش می‌دهد و تقریبا بهترین تلویزیون جی پلاس از این نوع است. تفاوت پنل تلویزیون‌های QLED در مقایسه با تلویزیون‌های LED این است که رنگ نور پس زمینه‌ی LEDها سفید است ولی نور پس زمینه‌ی QLEDها نور آبی رنگ است. در این نوع تلویزیون‌ها ذرات کوانتوم دات در اندازه‌ی نانو وجود دارد و هنگام تابش نور، رنگ قرمز و سبز را می‌سازد. با توجه به اینکه نور آبی نیز از طریق بکلایت دستگاه ساخته می‌شود و در نهایت از ترکیب این رنگ‌ها رنگ سفید و رنگ‌هایی غنی و با کیفیت ساخته خواهد شد. پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی (Billion Rich Colors) ویژگی دیگر تلویزیون‌های جدید جی پلاس است. در صورتی که با بکلایت آشنایی ندارید مقاله " بک لایت چیست " را مطالعه نمایید.

رزولوشن تلویزیون‌های جدید جی پلاس

رزولوشن تلویزیون‌های جدید جی پلاس

رزولوشن در واقع تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه نمایش تلویزیون است و با توجه به استاندارد بازه‌های رزولوشن چنانچه در صفحه نمایش 720*1280 پیکسل وجود داشته باشد، رزولوشن تلویزیون در بازه‌ی HD قرار می‌گیرد. در صورت وجود 1080*1920 پیکسل در صفحه نمایش تصویر واضح‌تر و در بازه‌ی Full HD قرار خواهد گرفت. تلویزیون‌های UHD یا همان 4K در بحث نمایشگرها تعداد 2160*3840 پیکسل دارند. این بازه رزولوشن بالاترین بازه در تلویزیون‌های جی پلاس است و تقریبا در بیشتر برندها این بازه بالاترین بازه است. البته تلویزیون‌های محدودتری با بازه‌ی 5K و یا 8K نیز از سوی برخی برندها در دنیا ارائه شده است.
تلویزیون‌های سری آخر جی پلاس نیز در رزولوشن‌های HD، FHD و UHD ارائه شده است و مشتریان این محصولات می‌توانند راحت‌تر تلویزیونی با رزولوشن مد نظر خود را تهیه کنند. تلویزیون‌هایی با رزولوشن HD در اندازه‌ی 32 اینچ و باقی رزولوشن‌ها در اندازه‌های متفاوت دیگری ارائه شده است. 

آنالیز تصویری HDR تلویزیون‌های GPlus

تلویزیون‌هایی با قابلیت HDR (High Dynamic Range) این امکان را دارند که محتوایی که به شکل HDR تصویر برداری شده است را نمایش دهند. در این نوع تصاویر جزئیات به شکل واضح‌تری پخش می‌شود و بخش‌های از دست رفته‌ی تصویر بازیابی شده و تصویر بهتر و با کیفیت بسیار بالاتر خلق می‌شود. از طریق قابلیت HDR، میزان کنتراست و بازه‌ی نمایش رنگ‌ها و تعداد رنگ‌های قابل نمایش در تلویزیون افزایش می‌یابد. همچنین تلویزیون‌هایی با این قابلیت برای تصاویری که به شکل HDR تصویر برداری شده، فیلتر HDR در نظر گرفته و تصاویر را به شکل بهتر و متمایزتری پخش خواهند کرد.

طراحی متفاوت و قاب باریک تلویزیون‌های جی پلاس

تلویزیون‌های جدید جی پلاس همانند سری‌های قبلی از نظر ظاهری در مدل‌های متفاوتی ارائه شده است. از نظر طراحی قاب، پایه و رنگ شما می‌توانید از این میان دستگاهی مطابق سلیقه‌ی خود انتخاب نمایید. این تلویزیون‌ها در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و سیلور عرضه شده و از نظر نوع پایه، در برخی مدل‌ها پایه‌ها در مرکز و در برخی مدل‌ها پایه‌ها در کناره‌ها قرار دارد.

طراحی متفاوت و قاب باریک تلویزیون‌های جی پلاس


پنل‌های A+ تلویزیون‌های جی پلاس

پنل‌های A+ در تلویزیون‌های   GPlus به این معنی است که درصد خطا و میزان پیکسل‌های معیوب این نمایشگرها از بدو تولید تقریبا صفر است. در واقع این نوع پنل‌های نمایشگر بالاترین و بهترین کیفیت تصویر را دارد. گاهی مشاهده می‌شود برخی تلویزیون‌ها دارای پیکسل‌هایی معیوب هستند و پدیده‌ی پیکسل سوختگی و یا پیکسل روشن در نمایشگر اتفاق افتاده است، اما تلویزیون‌های جی پلاس با پنل A+ طبق استاندارد کمترین میزان مشکلات پیکسلی را خواهد داشت.

سیستم عامل تلویزیون‌های جدید جی پلاس

سیستم عامل تلویزیون‌های سری جدید جی پلاس اندروید نسخه‌ی 9 است. با توجه به اینکه نسخه‌ی اندروید تلویزیون‌های جی پلاس سری‌های قبل 4.4 و 6 بود این پیشرفت نسخه‌ی سیستم عامل اهمیت زیادی در رشد تلویزیون‌های GPlus داشته است. این سیستم عامل امکان استفاده از برنامه‌ها و دسترسی‌های بیشتر را فراهم می‌کند.

 آخرین مدل تلویزیون جی پلاس

امکان اتصال موبایل اندروید و Apple به تلویزیون GPlus

امکان اتصال موبایل به تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس در برخی مدل‌ها بدون استفاده از برنامه و در برخی با استفاده از برنامه‌ی E Share وجود دارد. در نظر داشته باشید برای استفاده از این برنامه لازم است تلویزیون و موبایل هر دو به یک مودم متصل شده و یا گزینه هات اسپات موبایل مورد استفاده روشن شده و تلویزیون به آن متصل شود.
از طریق برنامه‌ی E Share ، مانیتور کردن صفحه‌ی موبایل بر روی تلویزیون و یا اشتراک گذاری محتوای گوشی بر روی تلویزیون، کنترل کردن تلویزیون از طریق موس پد و کلیدهای برنامه در موبایل و میرورینگ معکوس (نمایش صفحه‌ی تلویزیون) بر روی موبایل امکان پذیر است.

انتقال صدا از طریق بلوتوث به دستگاه‌های صوتی

تلویزیون‌های جدید جی پلاس مجهز به خروجی و انتقال صدا از طریق بلوتوث بوده و به وسیله‌ی این ویژگی می‌توانید صدای تلویزیون را به هدفون بلوتوث و یا اسپیکر بلوتوث انتقال دهید.

قابلیت جابجایی زمان یا Time Shift در تلویزیون‌های جی پلاس

با قابلیت Time Shift می‌توانید دقایقی قبل از برنامه‌ی در حال پخش را مشاهده کنید و لحظات مهم برنامه مورد علاقه‌ی خود را از دست ندهید. این ویژگی به این شکل عمل می‌کند که همواره دقایقی قبل از برنامه در حال پخش را ذخیره می‌کند و در صورتی که بخواهید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

امکان ضبط بر روی حافظه‌ی خارجی در تلویزیون‌های GPlus

تلویزیون‌های جی پلاس قابلیت ضبط برنامه بر روی حافظه‌ی خارجی را دارند و شما می‌توانید برنامه‌ی در حال پخش از ورودی آنتن تلویزیون را بر روی هارد خارجی و یا فلش ضبط کنید و زمانی دیگر آن را پخش کرده و تماشا کنید.  

امکان ضبط بر روی حافظه‌ی خارجی

کنترل لوازم صوتی جانبی از طریق کنترل تلویزیون (CEC)

یکی از قابلیت‌های بسیار مهم دیگر در تلویزیون‌های جی پلاس قابلیت CEC است که در برخی برندها با نام سیمپلینک عنوان می‌شود. با این قابلیت می‌توان دستگاه جانبی متصل به تلویزیون همانند سینمای خانگی را روشن و خاموش کرد و یا صدای دستگاه جانبی را به این وسیله کنترل نمود. بسیاری از مشتریان قصد دارند زمانی که صدای تلویزیون را به سینمای خانگی انتقال می‌دهند، بتوانند با کنترل تلویزیون دستگاه جانبی را روشن و خاموش کنند و یا صدای آن را با کنترل تلویزیون تغییر دهند؛ این ویژگی دقیقا این امکان را فراهم می‌کند.

خروجی صدای دیجیتال در تلویزیون‌های جی پلاس

ممکن است میزان صدای تلویزیون جی پلاس برای شما مناسب نباشد و بخواهید از طریقی میزان صدای تلویزیون را افزایش دهید. برای افزایش صدای تلویزیونی که ممکن است بلندگوهای ضعیفی داشته باشد، روشی که می‌توانید مورد استفاده قرار دهید، انتقال صدای تلویزیون از طریق پورت Optical و HDMI ARC به یک سیستم صوتی می‌باشد. در صورتی که دستگاه جانبی (سینما خانگی، ساندبار و یا سیستم صوتی) شما نیز یکی از این پورت‌ها را داشته باشد، امکان انتقال صدا به دستگاه جانبی وجود خواهد داشت.

قابلیت کنترل تطبیقی صدا در تلویزیون‌های جی پلاس

قابلیت کنترل تطبیقی صدا در تلویزیون‌های جی پلاس

قابلیت ASC (Adaptive Sound Control) کنترل تطبیقی صدا که در برخی تلویزیون‌های جی پلاس وجود دارد، محتوای در حال پخش را در همان لحظه تجزیه و تحلیل کرده و زمان پخش دیالوگ، با تنظیم خودکار صدا، دیالوگ را با شفافیت بیشتری پخش می‌کند. همچنین زمانی که دستگاه صدای هیجانی تشخیص دهد، صدای بم را افزایش داده و به این شکل تاثیر صدا را بالا می‌برد.
حتما جهت تعمیر تلویزیون جی پلاس با کارشناسان گلدیران تماس بگیرید.

سیستم‌های صوتی جی پلاس هم آماده‌ی فروش است

به تازگی سیستم‌‌های صوتی و ساندبارهای برند جی پلاس هم ارائه شده و شما می‌توانید محصولات صوتی و تصویری منزل خود را از برند جی پلاس تهیه کنید. برای اطلاع از ویژگی‌های این دسته از محصولات برند جی پلاس می‌توانید طی تماس با گلدیران مشاوره بگیرید و دستگاه‌ را تهیه کنید.
در نهایت برای بسیاری از کاربران این پرسش مطرح میشود که در انتخاب  تلویزیون های جی پلاس و یا ال جی کدام یک برتر می باشند در همین راستا پیشنهاد می کنیم مقاله " تلویزیون‌ ال جی یا جی پلاس؟ " را مطالعه نمایید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۵

چرا هیچ جا اطلاعاتی راجب حداکثر روشنایی صحفه نمایش (nits) و نرخ بروزرسانی تصویر ارائه ندادین؟ اگر ممکنه اطلاعات گفته شده رو راجب سری جدید تلویزیون QMLED سایز 65 اینچ ارائه بفرمایید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه مد نظرتون رو کامل بفرمایید تا ما بر اساس اینکه سری R یا Q هست مشخصات رو به شما اعلام کنیم. متشکریم

رضا پور
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۲۱:۱۳

سلام دوست عزیز من میخام یه 50اینچ بخرم تفاوت سریRبا P در چیه؟ آیا دوتاشون قدیمی شدن؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ تفاوت در سری ساخت و طراحی هست و از نظر بیشتر ویژگی‌ها مشابه هستن. خیر هیچیک قدیمی نشدن و مربوط به تقریبا یکسال اخیر هستن. موفق باشید

محمد علی مشهدي رحيمي
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ۲۱:۴۸

سلام وقتتون بخیر من میخوام تلویزیون 55 اینچ جی پلاس بگیرم مدل QLED فرق سری R با سری P چیه 55RQ با 55PQ چه فرقی میکنه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۴:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ تفاوت اصلی در سری ساخت دستگاه‌ها هست. موفق باشید

مهدی سالاریان
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۰

سلام وقت بخیر 4 ماه پیش تلویزیون جی پلاس مدل mu722s رو خریداری کردم ماه پیش صفحش خط افتاد با پیگیری های گلدیران اومدن و گفتن یه تلویزیون جدید بهتون میدیم ابتدا باید تشکر کنم از پیگیری های متعدد و خوش برخورداری دوستان گلدیران...یه سوال داشتم الان بهترین و جدیدترین مدل جی پلاس چی هس و ایا میشه به جای تلویزیون 50 اینچ من یه 55 مدل بالا تر بردارم چون از نرم افزارَش زیاد راضی نبودم یکم باگ داشت

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۴:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ از شما دوست عزیز متشکریم. بهترین مدل تلویزیون جی پلاس از نظر ساختار پنل، تلویزیون‌های QMLED هست که در اندازه 75 اینچ تولید میشه. در مورد تعویض دستگاه با اندازه دیگه می‌تونید با واحدی که با شما تماس می‌گیرن صحبت کنید و موضوع رو مطرح بفرمایید. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۲:۴۸

سلام ما دوسال پیش تلویزیون جی پلاس مدل 50lu722s خریدیم یهو اومدن گفتن سوخته 14 میلیون هزینه اش بعد گفتن نمایشگاهی این تلویزیون میدیم بهتون 15 تومن که براخودتونو میبریم درواقع 12 میدید خدایی این اصلا انصاف نیست دزدیه کلا این تلویزیون نمایشگاهی 12 تومن هست تلویزیون ما براشون مجانی میفته لطفی نمیکنن که منت میزارن بعد تازه تایید نمیکنن که اون تلویزیون که میارن سالم باشه خراب نشه بخدا ما دیونه شدیم دیگه ی هفته اس رو هواییم هر دیقه ی چیزی میگن این شد مشتری مداری؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۶:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ متاسفیم که این مشکل ایجاد شده و حتما در اسرع وقت پیگیری لازم رو انجام میدیم. لطفا شماره تماسی که به ما اعلام کردید و با همان شماره در سیستم ما سابقه دارید رو بفرمایید تا هرچه سریع‌تر پیگیر این موضوع باشیم. متشکریم

۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۲:۱۸

با نام دایه وند ثبت کردیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۳:۵۸

سلام مجدد؛ لطفا شماره تماسی که اعلام کردید رو بفرمایید ما با شماره تماس میتونیم سوابق شمارو بررسی کنیم. شماره شما در کامنت‌ها منتشر نمیشه.

۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۴۶

سلام وقت بخیر من یه تلویزیون 65 میخوام بخرم سری CHIQ series فرقش با QLED چیه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۶:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ تفاوت بیشتر ظاهری هست. موفق باشید

امیر نوروزی
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۰:۲۵

سلام تلوزیون جی پلاس GTV-50LU22S. CHCOO دو سال پنج ماه هست خریدیم پنلش سوخته یه سال ما باهاش بیشر کار نکردیم فقد از هفت شب تا دوازده شب روشن بوده حالا میگن 14 میلیون هزینه تعمیرش هست واقعا انصاف است یعنی بیش تر از دوسال وسایلتون کار نمیکنه خدا ازتون نگذره با این وضع گرونی اینم قوز بالا قوز شده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۲:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ دوست عزیز ما متاسفیم که این مشکل ایجاد شده. با این شماره تماس شما اطلاعاتی در سیستم پیدا نکردیم. لطفا شماره تماسی که به ما داده بودید رو میفرمایید تا بتونیم این موضوع رو در سریع‌ترین زمان پیگیری کنیم. متشکریم

۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۲۱:۰۴

سلام وقت بخیر ما در ماه شهریور 1401 مدل 55pu716Nرو خریداری کردیم از همون اول هنگ می‌کرد و موس تلوزیون کار نمی‌کرد .بلاخره پیگیری کردیم تا اینکه تلوزیون رو بردند وتلویزیون دیگری برامون آوردند .بعد چند روز متوجه شدیم که باز هم موس هنگ میکنه حالا واقعا نمیدونیم تکلیف چیه چون الان ما دیگه این مدل رو نمیخوایم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۱:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا شماره تماسی که به ما دادید رو میفرمایید چون لازم هست با شماره تماس تاریخچه مربوط به دستگاه شما در سامانه گلدیران بررسی بشه. موفق باشید

ي صابري
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۰:۰۶

سلام. من تلویزیون 65 اینج مدل 731 گرفتم بعد یک روز هنگ کرد و دیگه بالا نیامد . کارشناس گلدیران گفت باید تلویزیون تعویض شود . متاسفانه یک مدل معرفی کردنو یک تخفیف الکی دادن . با توجه به ایام عید و نداشتن تلویزیون هنوز هیچ خبری نیست حالا ما موندیم با یک تلویزیون خاموش .باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۰:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ این مورد در حال پیگیری هست و در این مورد با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۲۰:۰۳

با عرض سلام .بهترین و جدیترین مدل جی پلاس از نوع کیو ال ای دی سایز 55 کدومه ؟؟ با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون‌هایی در این رده و با پنل QLED از نظر کیفیت مشابه هستند و بیشتر سری ساخت و طراحی آنها میتونه متفاوت باشه. جدیدترین این دستگاه‌ها این مدل‌هاست: 55PQ736S ، 55PQ732S، 55MQ732S، 55LQ721S موفق باشید

روح اله پارسایی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۹:۲۳

سلام خسته نباشید.تفاوت 58 اینچ سری N با سری S چیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۶:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این دو مدل تفاوتی با هم ندارند. موفق باشید

محسن درخشان
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۶:۱۷

سلام و عرض ادب باتوجه به نظرات محترم دوستان بنده امروز قصد خرید 58 اینچ را دارم با توصیفی که دوستان خریدار دارند بکل منصرف خرید شدم نمیدانم چکار بکنم بیای 20 میلیون پول را بندازی داخل آب....

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر دوست گرامی؛ لطفا موارد و قابلیت‌هایی که در خرید تلویزیون برای شما اولویت داره بفرمایید تا ما کاملا شما رو راهنمایی کنیم و دستگاه مناسب از برند جی پلاس و یا باقی برندهای دیگر به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید خوب و رضایت‌بخشی رو داشته باشید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۰۱:۲۸

سلام بهترین مدل از لحاظ کیفیت و صدا کدام تلویزیون جی پلاس است .؟؟ قیمت مهم نیست فقط بهترین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۱:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ بهترین مدل تلویزیون‌های جی پلاس سری QLED هست که بهترین تصویر رو داره و چون جزو تلویزیون‌های رده بالا هست، باقی ویژگی‌های برتر یک تلویزیون رو داره. برای شناسایی تلویزیون‌های QLED میتوانید به مدل دستگاه تلویزیون توجه کنید؛ مدل این نوع تلویزیون‌ها به این صورت هست که حرف دوم آنها Q هست. موفق باشید

آرمین
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۲۱:۳۵

سلام من تلوزیون جی پلاس 55PU718N خریدم یعنی قدیمیه یا کیفیتش از این جدیدا چقد فرق داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون LED از نوع 4K هست و پنل IPS داره و جزو دستگاه‌های باکیفیت جدید هست. موفق باشید

شریفی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۰۱:۲۵

سلام آقا من 21 اسفند ماه تلویزیون جی پلاس خریدم جشنواره گفت فروشنده روش داره قرار شد 650 تومان تا 30 روز کاری به حساب من واریز بشه الان 6 اردیبهشت هستیم هنوز خبری نشده!!! سر کار گذاشتید مارو

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۱۳:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ ضمن عذرخواهی به دلیل تاخیر ایجاد شده، با توجه به اینکه تعداد مشتریان زیاد بوده، به ترتیب در حال واریز مبالغ هستیم. این مورد رو حتما پیگیری می‌کنیم. موفق باشید

یاشار کاوئ
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۲۱:۵۱

سلام و وقت بخیر، من میخوام 55 اینج جی پلاس بخرم اخرین مدل کیفیت خوب باشه و به گوشی سامسونگ و آیفون وصل بشه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۰:۲۶

سلام و وقت بخیر، قبل از هر چیز از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم. تلویزیون‌های 55 اینچ هوشمند جی پلاس با اطمینان از لحاظ کیفیت مناسب هستند و اگر قصد خرید دارید بهتر است دستگاه را از نزدیک مشاهده کنید. این تلویزیون‌ها قابلیت اتصال گوشی اندروید و آیفون را نیز دارند. برای مشاهده مدل‌ها میتوانید به فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس به لینک زیر یا با کارشناسان فروش ما با شماره 02184738 در تماس باشید. www.goldiranplus.ir موفق باشید

ابراهیم ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۲۲:۲۳

سلام خسته نباشید ببخشید من متوجه تفاوت سری های تلویزیون که مدل های مختلف دارن نمیشم به طور مثال فرق GTV-65KE821S GTV-65KU721S این باهم چیه چرا فرق E با U بعضی ها آخرش Nداره داستانش چیه ؟ من بالاترین و کامل ترین مدل 65 اینچ میخوام چه مدلی میشه ممنون میشم بهم بگید ؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۰۹:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ کمی در نوع بکلایت تفاوت دارن. رنگ فریم تلویزیون مدل GTV-65KE821S سرمه‌ای هست و رنگ فریم تلویزیون مدل GTV-65KU721S سیلور هست. هر مدل ویژگی‌هایی داره و نمیتونیم با قطعیت اعلام کنیم که بک مدل برتر هست چون تقریبا از نظر ویژگی‌ها در یک سطح هستن. مدل GTV-65MU722S جدیدترین مدل 65 اینچ جی پلاس هست. دستگاه‌ مدل GTV-65LQ721S هم از نوع پنل QLED هست. موفق باشید

قشقایی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۶:۵۱

لطفا راهنمایی کنید برای داشتن یه تصویر خوب از تلویزیون جی پلاس 65مدل 722s

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۰۸:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی تصویر برای مد تصویر حالت کاربر رو انتخاب کنید و سپس وضوح تصویر رو کمی پایین بیارید و دمای رنگ رو هم به دلخواه تنظیم کنید. لطفا شبکه‌های HD رو از نظر کیفیت تصویر بررسی بفرمایید. موفق باشید

قشقایی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۲۱:۴۵

سلام وقت بخیر. من امشب تلویزیون رو برام نصب کردن یه تلویزیون 65جی پلاس 722sاما متاسفانه کیفیت تصویر افتضاح و همسرم همش غر میزنه .نسبت به تلویزیون 42سامسونگ که قبلاً داشتیم کیفیت تصویر اصلا خوب نیست لطفا راهنمایی کنید ??

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۰۸:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی تصویر برای مد تصویر حالت کاربر رو انتخاب کنید و سپس وضوح تصویر رو پایین بیارید و دمای رنگ رو هم به دلخواه تنظیم کنید. لطفا شبکه‌های HD رو بررسی بفرمایید که آیا این مشکل رو داره یا خیر. موفق باشید

تمکینی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۴:۰۶

با سلام من وقتی تلویزیون رو خریدم نوشته بود شش ماه اشتراک رایگان جهت تماشای فیلم داره بعد از نصب وقتی خواستم از این امکانات استفاده کنم از من کد اشتراک خواست به فروشنده زنگ زدم گفت از نمایندگی بپرس به ایشان زنگ زدم گفتند از نصاب بپرس ودر نهایت نتوانستم جوابی بگیرم ای کاش اینجور تبلیغ کردن حذف بشه وکسی دنبال این نوع اشتراکها هم نباشه با تشکر. تمکینی.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۴:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ کد هدیه از طرف شرکت برای شما پیامک شده. لطفا بررسی بفرمایید و اگر به دست شما نرسیده بفرمایید تا با شما تماس گرفته بشه و کد به شما اعلام بشه. موفق باشید

در حال ثبت...