علت خاموش شدن خودکار تلویزیون ال جی

۱۲ فروردين ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه


اگر به دنبال پاسخ سوالات زیر هستید، حتما این ویدئو می‌تواند به شما کمک کند:
خاموش شدن تلویزیون ال جی
دلیل خاموش شدن تلویزیون ال جی
علت خاموش شدن خود به خود تلویزیون ال جی
علت خاموش شدن یهویی تلویزیون ال جی
در صورتی که تلویزیون ال جی شما به طور خودکار و ناگهانی خاموش می‌شود، ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد و برخی از این دلایل که مربوط به تنظیمات تایمرهای خاموشی می‌شود، در این ویدئو توضیح داده شده است. علاوه بر آن، دلایل زیر هم می‌تواند در علت خاموش شدن تلویزیون موثر بوده و باعث خاموش شدن خودکار تلویزیون LG شود و یا علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی باشد:
  • علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی ممکن است ایراد محافظ برق و قطع و وصل مجدد برق تلویزیون باشد؛ برای تشخیص اینکه آیا محافظ برق ایراد دارد یا خیر، می‌توانید برای مدت کوتاهی تلویزیون را مستقیم به پریز متصل کرده و یا در صورت امکان تلویزیون ال جی را با محافظ برق دیگری بررسی کنید.
  • گاهی دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون باعث انتقال نویز به تلویزیون و ایجاد اختلال لحظه‌ای می‌شوند. در صورتی که دستگاه جانبی با کابل HDMI به تلویزیون وصل شده باشد، احتمال انتقال نویز بیشتر است. لطفا دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را جدا کنید و سپس در این شرایط عملکرد تلویزیون LG را بررسی نمایید.

در صورتی که پس از بررسی این موارد، مشکل خاموش شدن خودکار تلویزیون ال جی شما برطرف نشد، لطفا برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی، درخواست تعمیرات ثبت نمایید تا کارشناسان گلدیران در اسرع وقت ایراد دستگاه را رفع نمایند.
در نظر داشته باشید علت خاموش شدن تلویزیون ال جی قدیمی، در صورتی که نمی‌توانید دستگاه را روشن کنید و دستگاه در وضعیت خاموش مانده است، ممکن است دلیل روشن نشدن تلویزیون کلید پاور پشت دستگاه باشد که بر روی حالت خاموش قرار گرفته است.

راهنمای نصب و حذف اپلیکیشن در تلویزیون Webos ال جی

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...