۸ روش تعمیر لباسشویی جی پلاس

۱۳ مرداد ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه
روش تعمیر لباسشویی جی پلاس

زندگی روزمره ما درصورت بروز هرگونه خرابی یا عدم عملکرد لباسشویی دچار اختلال خواهد شد. بنابراین برای اینکه بتوان سریعا مشکل را حل کرد تا از شر آن خلاص شد، باید برای تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در منزل و در محل، اقدامات لازم را انجام داد. برای آنکه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس به خوبی انجام شود و تعمیرِ صحیح، توسطِ متخصص مسلط بر دستگاه، کمک به عمر محصول کند، باید تعمیر لباسشویی جی پلاس را به گلدیران بسپارید. اما قبل از هر اقدامی نکاتی که در ادامه بیان شده است را مطالعه کنید شاید بتوانید مشکل را خودتان برطرف کنید.

علت عدم وارد شدن آب به لباسشویی جی پلاس چیست؟

چرا لباسشویی جی پلاس آبگیری نمیکند؟

اگر آب وارد لباسشویی جی پلاس نمیشود یا ارور و خطای E08 یا E11 بر روی نمایشگر لباسشویی جی پلاس شما ظاهر میشود چند نکته را بررسی کنید:
  1. حتما چک کنید که شیر آب کاملا باز باشد و همچنین فشار آب منزل نیز مناسب باشد.
  2. مسیر شلنگ ورودی آب را بررسی کنید، امکان دارد پیچ‌خوردگی یا تاخوردگی داشته باشد و مانع ورود آب به داخل ماشین لباسشویی شود.
  3. در صورتی که آب منطقه دارای املاح زیادی باشد امکان دارد فیلتر ورودی آب را مسدود کند و باعث عدم ورود آب به ماشین لباسشویی شود، بنابراین هرچند وقت یک بار آن را تمیز کنید.
در صورتیکه لباسشویی جی پلاس ارور نمی‌دهد و فقط دچار عدم ورود آب به دستگاه شده است موارد زیر را نیز بررسی کنید:
  • درب کاملا بسته شده باشد و کلید Start را انتخاب کرده باشید.
  • اگرکلیدTime Delay ، PRESET یا Start Delay را انتخاب کرده باشید دستگاه با تاخیر شروع به کار می‌کند.
  • ممکن است ماشین لباسشویی ارور یا پیغام خطا داده و آبگیری انجام نشده است.
در غیر این صورت حتما برای رفع مشکل دستگاه درخواست تعمیر لباسشویی جی پلاس را ثبت کنید.

علت عدم تخلیه آب در لباسشویی Gplus

علت عدم تخلیه آب در لباسشویی جی پلاس

چرا لباسشویی جی پلاس آب را تخلیه نمیکند؟

اگر آب درون لباسشویی جی پلاس تخلیه  نمیشود و یا ارور E12 یا E05 میدهد موارد زیر را چک کنید.
  1. ابتدا بررسی کنید که محل تخلیه آب مسدود نشده باشد. یعنی جایی که شلنگ تخلیه دستگاه به فاضلاب منزل متصل شده است. مسیر شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید شلنگ تاخوردگی با پیچ خوردگی نداشته باشد.
  2. ارتفاع شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی Gplus از زمین نیز مهم می‌باشد. شلنگ تخلیه حتما باید حداقل 60 سانتی متر و حداکثر یک متر از سطح زمین بالا آمده و بعد به فاضلاب وصل شود.
  3. فیلتر پمپ تخلیه را باز کرده و تمیز کنید. محل قرارگیری فیلتر در جلو ماشین قسمت پایین است، در برخی از مدل‌ها شلنگ تخلیه اضطراری کنار فیلتر پمپ تخلیه تعبیه نشده است. برای جمع آوری آب خروجی از فیلتر یک ظرف بزرگ جلوی فیلتر قرار داده شود، فیلتر را خلاف عقربه‌های ساعت چرخانده و خارج کنید و سپس با یک دستمال داخل پمپ تخلیه تمیز کنید. در صورتی که شلنگ تخلیه اضطراری دارد، شلنگ را از جای خود خارج کنید و تا حدود 4 تا 5 سانتی متر میتوانید به بیرون بکشید. درپوش آن را باز کنید. درپوش به صورت پیچی باز میشود. شلنگ را داخل یک لگن یا یک ظرف با ارتفاع کم بگذارید تا آب داخل لباسشویی داخل لگن تخلیه شود. سپس فیلتر را تمیز کنید.
  • اگر کلید rinse hold را انتخاب کرده باشید بعد از آب کشی آخر آب تخلیه نمی‌شود و کار لباسشویی متوقف می‌شود. در صورتی که بخواهید بدون وارد شدن به دورخشک کن آب تخلیه شده و کار دستگاه تمام شود کلید start را فشار دهید. اگر می خواهید لباس‌ها خشک شود با کلید Spin دور خشک کن را انتخاب کرده و بعد کلید Start را فشار دهید.
در غیر این صورت حتما برای رفع مشکل دستگاه درخواست تعمیرات لباسشویی جی پلاس را ثبت کنید.

چرا لباس ها در لباسشویی جی پلاس به خوبی شسته نمیشود؟

چرا لباس ها در لباسشویی جی پلاس به خوبی شسته نمیشود؟

درصورتیکه لباس در لباسشویی جی پلاس به خوبی شسته نمیشود چند راهکار را که در ادامه بیان میشود را بررسی کنید.
  1. مقدار لباس داخل لباسشویی را چک کنید اگر بیشتر از ظرفیت دستگاه باشد طبیعتا لباس‌ها خوب شسته نمیشوند. در هر لباسشویی باتوجه به کیلو آن باید به همان نسبت لباس در آن برای شستشو ریخت. برای اطلاع کامل میتوانید ویدئو چقدر لباس می‌تونیم داخل لباسشویی بریزیم را مشاهده کنید.
  2. مقدار ماده شوینده را بررسی کنید، این مقدار باید متناسب با میزان لباس و نوع آن باشد. با توجه به دفترچه راهنما و راهنمای قید شده در روی پودر ماشین لباسشویی برای اندازه پودر توجه کنید.
  3. دقت کنید آیا تنظیم برنامه مطابق البسه و میزان کثیفی موجود در آنها صورت گرفته است یا خیر؟ میتوانید مطابق گزینه‌های روی پنل و دفترچه راهنما عمل کنید و از آن راهنمایی بگیرید.
  4. جهت شستشوی لباس‌های معمولی روزمره برنامه SYNTHETIC یا MIX با دمای آب 40 درجه و برای شستشوی لباس‌های سفید مقاوم یعنی کلا لباس‌هایی که رنگ نمی‌دهند و حساس و ظریف نیستند برنامه COTTON و دمای 60 درجه را توصیه می‌کنیم.
  5. می‌توانید برای تمیز شدن بهتر لباس‌ها در برنامه COTTON، SYNTHETIC یا MIX سمت راست جاپودری پودر اضافه بریزد و کلید PRE WASH را قبل از زدن استارت فعال کند. البته بعضی از مدل‌های لباسشویی جی پلاس فاقد این برنامه می‌باشند.
  6. کلید + RINSE را میتوانید برای یک دور آبکشی اضافه فعال کنید باز هم امکان دارد برخی از مدل‌های لباسشویی فاقد این برنامه باشند.
  7. در صورتیکه بعد از شستشو روی لباسها لک ایجاد شود، درام یا دیگ دستگاه را به صورت دوره‌ای حتما نظافت کنید. برای اینکار حتما هر 6 ماه یکبار سرویس دوره ای لباسشویی جی پلاس را به شما پیشنهاد میکنیم.
  8. اگر بعد از شستشو لباس‌ها بوی ناخوشایندی میدهند، میتواند نتیجه شستشوی مداوم با دمای پایین آب و یا برنامه‌های کوتاه مدت باشد که باعث ایجاد لایه‌هایی از باکتری در داخل درام می‌شود. بعد از شستشو درب دستگاه را نیمه باز بگذارید.
  9. در صورت کم رنگ شدن لباس‌ها کیفیت مواد شوینده مورد استفاده را بررسی کنید و برنامه شستشو و دمای آب را مناسب با نوع لباس و میزان کثیفی آن انتخاب کنید.
در صورت عدم رفع مشکل حتما برای تعمیر لباسشویی جی پلاس از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.

چرا لباسشویی Gplus صدا و لرزش دارد؟

چرا لباسشویی Gplus صدا و لرزش دارد؟

  1. بررسی کنید لباسشویی در محل قرارگیری، تراز باشد. هر چهار پایه‌های زیر دستگاه قابل تنظیم می‌باشد. پایه‌ها را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید و پس از تراز شدن، مهره‌های قفل را به طرف بالا و کف ماشین مستحکم کنید. باید وزن لباسشویی روی چهار تا پایه تقسیم شود و لباسشویی لقی نداشته باشد. برای تراز بندی می‌توانید از ابزار تراز یا اپلیکیشن‌های تراز که قابل نصب روی گوشی همراه است استفاده کنید.
  • شیب آشپزخانه نباید بیشتر از 1 درجه باشد.
  1. محل قرار گیری لباسشویی حائز اهمیت است. زیر پایه‌های دستگاه نباید شی خارجی از جمله چوب، پلاستیک یا کاشی گذاشته شود. لباسشویی نباید روی موکت یا پارکت قرار گیرد.
  2. چنانچه دور خشک کن بسیار بالا باشد ممکن است این اتفاق بیافتد، بهتر است دور خشک کن را روی 800 یا 1000 تنظیم کنید. در صورتیکه لباس‌ها سنگین باشند بهتر است از دور 400 یا 600 استفاده کنید.
  3. لباس‌های داخل درام بیش از حد سنگین نباشد. مقدار لباس‌ها نباید بیشتر از 2/3 ظرفیت دیگ باشد). در صورتیکه حجم لباس‌ها کم باشد نیز ممکن است مشکل لرزش پیش آید.
  4. قواره لباس‌ها را بررسی کنید، به این معنی که تکه‌های بزرگ مانند حوله و ملحفه را با لباس‌های قواره کوچک داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید.
  5. لباسشویی‌های تسمه‌ای مقدار کمی لرزش و صدا دارند. به محض شروع چرخش درام، صدا شروع و به محض توقف، صدا قطع می‌شود و همیشه به یک اندازه صدا دارد طبیعی است.
  6. اگر جسمی در پمپ تخلیه گیر کرده باشد، باعث صدای اضافی می‌شود. درپوش پمپ تخلیه را باز کرده و تمیز کنید. محل قرارگیری فیلتر در جلو ماشین، قسمت پایین است.
  7. اگر صدا در زمان آبگیری باشد (صدای شیر برقی) و یا در زمان تخلیه باشد (صدای پمپ تخلیه) در صورتیکه دستگاه مشکل آبگیری و تخلیه نداشته باشد طبیعی است.
در صورتیکه موارد فوق رعایت شود و باز هم لرزش و صدا داشته باشد نیاز است که برای تعمیر لباسشویی Gplus درخواست خود را ثبت کنید.

علت عدم کارکرد لباسشویی جی پلاس چیست؟

علت عدم کارکرد لباسشویی جی پلاس چیست؟

اگر لباسشویی Gplus شما کار نمیکند کافیست نکات زیر را مطالعه و سپس آن را بررسی کنید.
  1. ممکن است به دلیل افت ولتاژ برق یا فشار آب دستگاه به حالت محافظت رفته و شروع به کار نمیکند. برنامه انتخاب شده را لغو کنید و برنامه جدیدی انتخاب کنید. سلکتور را بچرخانید تا برنامه تغییر کند.
  2. اگر قفل کودک فعال است باید غیر فعال کنید تا بتوانید برنامه شستشو را انتخاب کنید.
  3. در صورتیکه کلید Time Delay یا Start Delay را انتخاب کرده باشید دستگاه با تاخیر شروع به کار می‌کند.
  4. چک کنید که درب کاملا بسته شده باشد و کلید START فعال شده باشد.
  5. بررسی کنید شیر آب باز و فشار آب مناسب باشد.
  6. در صورتی که دستگاه به شیر آب گرم وصل باشد ممکن است دستگاه به حالت حفاظتی تغییر وضعیت دهد و کار نکند.
  7. اگر فقط در برخی از برنامه ها مانند WOOL و HAND WASH به آرامی می‌چرخد طبیعی است چون در این نوع برنامه‌ها به دلیل آسیب ندیدن لباسها، درام دور کامل نمی‌زند و با تاخیر می‌چرخد.
  8. در مدل GWM-KD1049 در برنامه Ozon Wash درام نمی چرخد و این کاملا طبیعی می باشد.
در صورت عدم رفع مشکل حتما برای تعمیر لباسشویی جی پلاس از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.

با تمدید گارانتی نگران هزینه تعمیر لباسشویی جی پلاس نباشید!

چرا لباسشویی Gplus خود به خود آبگیری می‌کند؟

  1. جمع شدن آب داخل لباسشویی در حالت خاموشی و بدون استفاده از دستگاه به دو دلیل اتفاق می‌افتد :
  • اگر آب جمع شده زلال نباشد و دارای بوی بد باشد، این آب به دلیل برگشت آب فاضلاب به درون لباسشویی شویی جمع شده است که باید مشکل فاضلاب برطرف شود.
  • اگر آب زلال باشد نیاز به مراجعه تکنسین است.
  1. در صورت آبگیریِ بیش از حد و یا قطع نشدن آبگیری در حین کار برای تعمیر لباسشویی Gplus درخواست خود را ثبت کنید.

چرا لباسشویی جی پلاس خاموش نمی‌شود؟

در برخی از مدل‌های لباسشویی Gplus بعد از اتمام کار اگر دستگاه به صورت دستی خاموش نشود، بعد از 10 دقیقه به صورت اتومات خاموش میشود.
  • در مدل هایی که دارای برنامه Oxygen Fresh و Anti-Wrinkle می باشند، با انتخاب این برنامه تکمیلی بعد از اتمام کار، دستگاه خاموش نشده و تا حدود 4 ساعت روشن مانده و درام هر چند دقیقه یک بار میچرخد.
زمانی که لباسها بعد از شستشو از ماشین خارج نشود با انتخاب این عملکرد میتوان از چروک شدن و بو گرفتن لباسها جلوگیری کرد. میتوانید در زمان دلخواه دستگاه را خاموش کرده و لباس را خارج نمایید.
در صورت عدم رفع مشکل حتما برای تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.

چرا در لباسشویی جی پلاس بعد از انتخاب برنامه، شروع به کار نمی‌کند؟

چرا در لباسشویی جی پلاس بعد از انتخاب برنامه، شروع به کار نمی‌کند؟

  1. مطمئن شوید که کلید start را فشار داده اید.
  2. در صورتیکه بیش از حد لباس داخل لباسشویی باشد، ممکن است درب یه سختی بسته شود. در این حالت مقدار لباسها را کم کرده و از درست بسته شدن درب مطمئن شوید.
  3. در مدل GWM-KD1049 در برنامه Ozon Wash درام نمیچرخد و این کاملا طبیعی میباشد.
در صورت عدم رفع مشکل حتما برای تعمیر لباسشویی جی پلاس از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی جی پلاس چگونه انجام میشود؟

در صورت بروز مشکل در لباسشویی جی پلاس شما، با اطلاع رسانی به شرکت گلدیران، بررسی مشکل پیش آمده در محصول، در محلی که دستگاه قرار دارد، توسط تکنسین مسلط و متخصص ما انجام میشود.

محل تعمیرات لباسشویی جی پلاس کجاست؟

آیا امکان تعمیر در محل برای لباسشویی Gplus وجود دارد؟

تمام تعمیرات محصولات جی پلاس، مثل تعمیر لباسشویی جی پلاس از طرف تکنسین های گلدیران در محلی که دستگاه شما قرار دارد، تعمیر میشود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس چقدر است؟

هر نوع مشکلی که در لباسشویی جی پلاس شما رخ دهد تکنسین گلدیران بر اساس نوع مشکل، در محلی که دستگاه شما قرار دارد، حضور پیدا میکند و پس از بررسی، هزینه تعمیر را برآورد میکند و به شما مشتریان عزیز اعلام میکنند.

نمایندگی مجاز لباسشویی جی پلاس در ایران

  • خدمات تعمیر لباسشویی Gplus در تبریز

  • تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس در تهران در منزل

  • خدمات تعمیر لباسشویی جی پلاس در کرج

  • خدمات تعمیر یخچال Gplus در محل در مشهد

  • تعمیر لباسشویی جی پلاس در اصفهان در محل

  • خدمات تعمیر لباسشویی Gplus در شیراز در منزل

تعمیرگاه مجاز لباسشویی جی پلاس کجاست؟

گلدیران برای تعمیر تمام محصولات جی پلاس خود در تمام ایران دارای نمایندگی است و با ثبت درخواست تعمیر شما تکنسین های حرفه ای ما در کمترین زمان در محل شما برای تعمیر مراجعه میکنند.
نیازی به مراجعه حضوری، حمل دستگاه و بردن آن به نمایندگی و یا تعمیرکاران محلی متفرقه نیست. فقط کافیست کار را به کاردان بسپارید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۲:۳۸

سلام نرم کننده رو کجای جا پودری لباسشویی جی پلاس بریزم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۲:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ معمولا در بیشتر مدل‌ها قسمت وسطی در جاپودری برای نرم‌کننده هست. علامت گل داره و میتونید از روی این علامت متوجه بشید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۶

خداقوت باتشکر از مطلب کاربردی شما. من توستنم با راهنماییتون مشکل رو حل کنم. قبل ازینکه این مقاله تعمیر لباسشویی جی پلاس رو بخونم به یه تعمیرکاری که مال گلدیران نبود زنگ زدم یه هزینه خیلی بالایی گفتن من صرف نظر کردم تو گوگل سرچ کردم و با این توضیحات شما رو به رو شدم و تونستم مشکل و بدون هزینه رفع کنم. واقعا مرسی برای مشاوره بی دردسر و رایگانتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۳:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ خوشحالیم که این مطلب برای شما کابردی بوده. ممنون که نظرتون رو اعلام کردید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۳

تعمیر لباسشویی جی پلاس در شهرستان ایا چقدر هزینه ایاب و ذهاب داره من شهر خوی هستم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۳:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد میتونید در لینک زیر به اطلاعات نمایندگی شهرتون دسترسی پیدا کنید و این مورد رو از نمایندگی سوال کنید که دقیق با توجه به مسافت به شما اعلام بشه: cs.goldiran.ir/agencies موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۰:۱۳

سلام من در لباسشویی جی پلاس کلید Time Delay رو انتخاب کردم چقدر طول میکشه تا شروع به کار کنه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۰:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ به انتخاب شما بستگی داره میتونید انتخاب کنید از 1 تا 19 ساعت بعد کار دستگاه شروع بشه. موفق باشید

در حال ثبت...