آموزش تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی

۰۸ مرداد ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
بهبود کیفیت تصویر تلویزیون ال جی
یکی از مشکلاتی که معمولا خریداران تلویزیون‌های UHD برای تنظیمات رنگ تلویزیون ال جی 4k  با آن روبرو می­‌شوند، تفاوت تصویر کانال‌های تلویزیونی با تصویری است که در فروشگاه مشاهده کرده­‌اند. اما این نشان دهنده‌ی مشکل در ساختار تلویزیون نیست. فروشگاه‌ ها برای نمایش حداکثر کیفیت تصویر تلویزیون، فیلم‌هایی با رزولوشن UHD یا FHD و با کیفیت بالا برای نمایش ارائه می­‌دهند. بنابراین تصویری که شما در فروشگاه بر روی تلویزیون مشاهده می‌­­کنید، از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد. طبیعی است وقتی تصویری با کیفیت پایین‌تر فیلم برداری شده باشد، در بهترین تلویزیون نیز تغییری نخواهد کرد؛ بلکه ممکن است تنها تا حدی بهتر نمایش داده شود.

البته شما می‌­توانید با انجام تنظیم کیفیت تصویر تلویزیون ال جی، کیفیت را افزایش دهید و بهترین روش‌ های افزایش کیفیت تصویر تلویزیون را به کار ببرید؛ با توجه به اینکه بسیاری از گزینه‌های تنظیمات تصویر، تخصصی است به شما پیشنهاد می­‌کنیم با مطالعه‌ی این راهنما، به انجام بهترین تنظیم رنگ تلویزیون ال جی و تنظیمات نور صفحه تلویزیون ال جی، اقدام نمایید. در نظر داشته باشید حالت‌های تصویر و تنظیمات تخصصی برای تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی، با توجه به منوی یک دستگاه سطح بالای ال جی و تنظیمات رنگ تلویزیون ال جی اسمارت توضیح داده شده است؛ ممکن است تلویزیون شما بنا به مدل، برخی از این گزینه ها را نداشته باشد. در ادامه سعی کردیم تنظیمات بهترین کیفیت تصویر تلویزیون را شرح دهیم.

بررسی پنل‌‌های متفاوت تلویزیون‌ ها

تنظیمات بهترین کیفیت تصویر تلویزیون 

نحوه تنظیم رنگ و افزایش کیفیت تلویزیون


در منوی تصویر تلویزیون‌ها، حالت تصویر گزینه‌ ای می­‌باشد که مربوط به کیفیت تصویر تلویزیون و تنظیمات اندازه تصویر تلویزیون است. این منو، برخی زیرمجموعه‌ها را نیز برای تنظیم دستی نور، وضوح، ... و کنترل‌های پیشرفته دارد.
آموزش تنظیم اندازه تصویر تلویزیون ال جی و تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی
برای آنکه تنظیمات رنگ و نسبت تصویر در تلویزیون را انجام دهید ابتدا در نظر داشته باشید که اندازه‌ی تصویر در وضعیت مناسب باشد. بدین معنا که تصویر از نظر اندازه به درستی بر روی صفحه نمایش داده شود. برای تنظیم اندازه تصویر تلویزیون ال جی از قسمت نسبت ابعاد تلویزیون، نسبت 16:9 انتخاب کنید.

  • حالت‌ های تصویر تلویزیون LG
در این قسمت حالت تصویر درخشان، استاندارد، اقتصادی، فوتبال، سینما و حالت‌های ویژه برای محیط روشن و تیره وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود و یا نوع محتوای در حال پخش، این گزینه را تنظیم نمایید. بهترین حالتی که گلدیران به شما پیشنهاد می‌دهد، مد تصویر درخشان (Vivid) می­‌باشد. زیرا تصویر بر روی این حالت به دلیل درخشندگی بیشتر، زیباتر به نظر می‌رسد.
اگر از تلویزیون خود بیشتر برای تماشای تصویر کنسول بازی استفاده می‌کنید، بهتر است حالت بازی (Game) را انتخاب کنید. برای تماشای تصاویری با سرعت تصویر بالا و یا فوتبال نیز، بهترین حالت تصویر، فوتبال است. حالت‌های ویژه به شما امکان تنظیم تخصصی تصویر را می‌دهد.
آموزش تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی

  • تنظیمات دستی ویژگی‌ های تصویر در زیرمجموعه ­‌ی حالت تصویر تلویزیون ال جی
شما می­‌توانید در این قسمت، همانطور که یک حالت را انتخاب نموده‌­اید، ویژگی‌­های آن را نیز تا حدی به دلخواه خود تغییر دهید. در ادامه روش انجام تنظیمات شرح داده می­‌شود.
اگر برای تلویزیون ال جی خود دنبال تعمیر هستید به صفحه تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کنید

1. تنظیم روشنایی، نور و کنتراست در تلویزیون ال جی

چگونه نور تلویزیون را کم یا زیاد کنیم؟

معمولا کنتراست و روشنایی در سطح بالایی انتخاب شده است. اما شما می‌­توانید تنظیمات روشنایی تلویزیون ال جی را تغییر دهید. به شما توصیه می­‌کنیم اجازه دهید کنتراست همچنان در سطح بالایی باشد و روشنایی را بنا به دلخواه خود تغییر دهید. 

تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی

2. تنظیم دمای رنگ و تنظیم رنگ تلویزیون ال جی با کنترل

دمای رنگ گزینه‌ای است که می‌­تواند به شما کمک زیادی کند، تا یک تصویر دلپذیر داشته باشید. معمولا در برخی تلویزیون‌ها شدت رنگ زیاد و در برخی نیز، تصاویر کم رنگ است. ممکن است چنین تصویری مورد پسند شما نباشد.می­‌توانید با تنظیم دمای رنگ از شدت رنگ‌ها بکاهید و یا در صورت نیاز رنگ های گرم‌تری انتخاب نمایید. در این قسمت با تنظیم درجه‌ی سردی و گرمی رنگ،  شدت رنگ را به دلخواه خود تنظیم کنید. گاهی با انجام این تنظیمات، بهم ریختگی رنگ تلویزیون نیز تا حد زیادی بهبود پیدا می‌کند.

آموزش تنظیمات تصویر تلویزیون

3. تنظیم وضوح تصویر در تلویزیون ال جی

این گزینه در زیرمجموعه‌­ی حالت تصویر قرار دارد. با توجه به اینکه کیفیت تصاویر کانال‌ها پایین می‌­باشد، تلویزیون‌هایی با رزولوشن FHD و UHD  ،کیفیت پایین این تصاویر را با وضوح بالا نمایش می‌­دهد؛ با این شرایط ممکن است شما احساس کنید کیفیت تصویر تلویزیون پایین است و حتی از یک تلویزیون معمولی نیز کیفیت کم­تری دارد. در صورتی که اینطور نیست!
وقتی شما وضوح تصویر تلویزیون را کمی پایین‌تر از حد تنظیم شده‌ی کارخانه انتخاب نمایید، دستگاه از نظر وضوح با تصاویر کانال‌ها همخوانی بیشتری پیدا می‌­کند و شما شاهد کیفیت پایین تصاویر کانال ها نخواهید بود.

4. تنظیم ته رنگ

­ته رنگ مربوط به رنگ زمینه می­باشد. بهتر است این گزینه را تغییر ندهید. زیرا با تغییر این گزینه، زمینه‌ی تصویر به یک رنگ خاص متمایل خواهد شد و ممکن است رنگ‌ها به شکل واقعی نمایان نشود. توصیه می­‌کنیم این گزینه بر روی پیش فرض کارخانه باشد .

5. گزینه‌های عکس در تلویزیون ال جی

گزینه‌های عکس نیز، زیرمجموعه‌ی حالت تصویر است. برخی از تنظیمات تخصصی در این قسمت انجام می‌­شود که در ادامه توضیح می‌دهیم:
   تنظیمات تصویر تلویزیون                                                                  
  • کاهش نویز و کاهش نویز MPEG

می‌­توانید با تنظیم این گزینه تاثیر نویز را بر روی سیگنال‌های ارسالی به گیرنده‌ی تلویزیون کاهش دهید.
  •  میزان سیاهی

این گزینه، میزان روشنایی و کنتراست تصویر را بنا به میزان سیاهی قابل نمایش تلویزیون، برای تصویر ورودی تغییر می‌­دهد.
  •  سینمای واقعی

با انتخاب این گزینه، بهترین حالت برای تماشای فیلم ایجاد می‌­شود.
  •  مراقبت از چشم

با فعال سازی مراقبت از چشم، همراه با روشنایی یا تاریکی، نور تصویر نیز تغییر می‌­یابد. البته می‌توانید با تنظیمات روشنایی تلویزیون ال جی، میزان نور را تغییر دهید اما دیگر به طور خودکار بر اساس میزان روشنایی یا تاریکی محیط تغییر نخواهد کرد.
  • تنظیم Tru Motion در تلویزیون ال جی

در برخی مدل‌ها این گزینه وجود دارد و با تنظیم آن می‌­توانید سرعت تصویر تلویزیون را بهبود بخشید. در برخی مدل‌ها نیز این گزینه وجود ندارد؛ زیرا سرعت به طور خودکار، با توجه به نوع و سرعت محتوای در حال پخش، تنظیم می­‌شود. در این منو می‌­توانید حالت ملایم، واضح و کاربر را به دلخواه انتخاب کنید. در هر یک از این حالت ها میزان سرعت و نرمی تغییر سکانس‌ها تفاوت پیدا می­کند.

تنظیم کیفیت تلویزیون

کنترل‌ های پیشرفته ­‌ی تصویر تلویزیون ال جی

در برخی مدل‌ها می­‌توانید تنظیمات تخصصی‌تری در قسمت کنترل پیشرفته تصویر تلویزیون انجام دهید. گزینه­‌های این قسمت بنا به مدل دستگاه، ممکن است متفاوت باشد. در ادامه چند مورد، که تقریبا مهم‌ترین این گزینه‌ها می­­باشد را خواهیم گفت:

  • رنگ چمن (Lawn)
با فعال سازی این گزینه، می­‌توانید کیفیت بهتری برای تماشای تصاویری با پس زمینه‌ی سبز داشته باشید. مانند تصویر زمین فوتبال!

  • رنگ آسمان (Sky)
حالت «رنگ آسمان » نیز، برای تماشای تصاویری با پس زمینه‌ی آبی، کیفیت بالاتری از تصویر را ارائه می­دهد.

  • بهبود دهنده‌­ی لبه
با تنظیم این گزینه، گوشه‌های تصاویر متمایزتر و مشخص تر می‌­شود.

  • کنتراست دینامیک
با تنظیم «کنتراست دینامیک»، کنتراست تصویر تلویزیون با توجه به شفافیت تصویر، در بهترین حالت تنظیم می‌شود.

  • رنگ دینامیک
عملکرد «رنگ دینامیک»، باعث تنظیم رنگ‌ها به شکل واقعی‌تر می‌­شود.

  • فیلتر رنگ
این عملکرد، در راستای ارائه‌ی رنگ‌های واقعی و تنظیم اشباع رنگ، رنگ‌های خاصی از RGB را تنظیم و در صورت نیاز فیلتر می‌کند.

  • وسعت رنگ
وسعت رنگ تلویزیون، دامنه‌ی رنگ‌های قابل نمایش را انتخاب می‌کند.

  • سیستم مدیریت رنگ
این بخش برای تنظیم تخصصی رنگ تصویر تلویزیون، از سوی افراد متخصص می‌­باشد. یک الگو برای آزمایش و تنظیم دقیق رنگ‌های ( قرمز، سبز، آبی، نیلی، ارغوانی و زرد ) نمایش داده می‌­شود تا با توجه به آن بتوانید رنگ‌ها را تنظیم نمایید.

کلام پایانی
اکنون شما تنظیمات تخصصی تصویر تلویزیون را خودتان به تنهایی انجام داده اید! امیدواریم با استفاده از این راهنما، شاهد تصویری با کیفیت بالاتر بر روی تلویزیون ال جی باشید. به خاطر داشته باشید، گلدیران با سرویس‌های متنوع خدمات پس از فروش، همانند تمدید گارانتی و سرویس دوره ای لوازم خانگی، همواره در کنار شما خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به صفحه تمدید گارانتی لوازم خانگی هم بزنید. پیشنهادات ویژه‌ای منتظر شماست. 

همچنین اگر مشکل یا سوالی در این رابطه داشتید، خوشحال می‌شویم آن را در نظرات برای ما بنویسید تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهیم.

آیا تلویزیون ال جی شما نیاز به تعمیرات دارد؟
از تکنسین‌های حرفه‌ای گلدیران کمک بگیرید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۱۳:۲۷

باسلام در تنظیمات حالت تصویر:وضوح رو در 50 قرار دادم مشکلی پیش نیاد؟ خودش تو 30 بود

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۱۴:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ مشکلی وجود نداره و این بازه تنظیماتی در منوی دستگاه قرار گرفته تا شما بتونید درجه‌ها رو به دلخواه خودتون و بر اساس نیاز تنظیم کنید. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۲۱:۴۸

سلام تلویزیون بدون دلیل اعلان میده که(( ورودی AVجدید یافت شد ، بله خیر )) این موضوع مکررا میافته این در صورتیه که هیچ کابلی به تلویزیون وصل نیستش ، مشکلش چیه؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ این مورد نیاز به بررسی داره. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

فهیمه یحیی زاده
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۱۴:۰۴

سلام وقتتون بخیر تلویزیون من مدل نانو 80 هست. کنترل دست بچم بود نمیدونم چه کلیدی رو زده که همه کانال ها تصویر را مثل تلویزیون های قدیمی سیاه و سفید نشان میدهند،لطفا راهنمایی کنید چگونه تصویر را رنگی کنم.باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با کلید Input یا Source ورودی‌ها رو بررسی کنید اگر حالت Component انتخاب شده باشه معمولا این مشکل پیش میاد. اگر دستگاه جانبی رو با کابل سه رنگ وصل کردید، ورودی باید روی حالت AV باشه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

با سلام و وقت بخیر. HDMI Ultra HD Deep Colorچه کار بردی دارد. توضیح مختصری بدهید ممنون میشم.باسپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۰۹:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ برای نمایش برخی تصاویر4K بافرکانس 60 هرتز و تصاویر HDR گاهی نیاز هست این گزینه روشن بشه. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۰۱:۱۶

سلام وقت بخیر .مدلuf69000Gi HDR10روپشتیبانی می کن

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۰۸:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل HDR رو پشتیبانی نمیکنه. برخی از تلویزیون‌های ال جی تولید بعد از سال 2016 HDR رو پشتیبانی میکنن و تلویزیون مدل uf69000Gi مربوط به سال 2015 هست. موفق باشید

مانی ایزدی
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۲:۵۲

سلام و وقت بخیر من تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50MH512N خریداری کردم نوشته فول اچ دی اما کیفتش پایین چگونه کیفت تلویزیون را بالا ببرم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۳:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ اگر کانال‌های تلویزیون و یا به طور کلی شبکه‌ها رو میفرمایید به طور کلی به دلیل پایین بودن رزولوشن تصویر ارسالی کانال‌ها به این شکل نمایش داده میشه. برای بهتر شدن کیفیت تصویر پیشنهاد میشه کمی وضوح تصویر تلویزیون رو در منوی تصویر پایین بیارید. موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۲۱:۲۲

سلام. من تلویزیون جی پلاس مدل55lu722s دارم. پنلش ایراد پیدا کرده بود که امروز اومدن پنل جدید گذاشتن. اما انگار دیگه اون وضوح و شفافیت تصویر قبل و نداره. تنظیماتم جابجا کردم فایده ای نداشت. باید چیکار کنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۱۶:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در منوی تنظیمات تصویر وضوح رو کمی پایین‌تر انتخاب کنید و گزینه‌های رنگ رو تغییر بدید اگر مشکل رفع نشد لطفا به ما اعلام کنید تا مجدد کارشنناس مراجعه کنن و وضعیت دستگاه رو بررسی کنند. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۲:۰۱

سلام.تلویزیون نانو 80 گرفتیم...طبیعیه که شبکه های غیر اچ دی یا فیلم هایی که با کیفیت 480 و 720 هستش انقدر بی کیفیت نشون بده؟ یا تنظیمات داره؟ خیلی خیلی بی کیفیت و سایه دار و تار نشون میده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۳:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه ویدئو با این مشخصات به طور کلی کیفیت پایینی داره ، برای اینکه این کیفیت پایین خیلی در نمایش تصویر مشخص نباشه، در قسمت تنظیمات تصویر و در حالت کاربر وضوح رو پایین انتخاب کنید و بعد تصویر رو تست کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۱:۱۹

سلام وقت بخیر.تلوریونهایled lgپروسه بازیابی برای وایت بالانس دارند.با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱۷:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ نیاز هست این مورد بر اساس مدل اعلام بشه. لطفا مدل تلویزیون رو بفرمایید تا در مورد همان مدل پیگیری کنیم و به شما اطلاع بدیم. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۴:۴۱

سلام روز بخیر. تیونرATSC 3.0 بروز شدهDVB-T2 هست یا همون.قا بلیت در یافت کانال یکسان دارند یا متفاوت آمد.با سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۰۹:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ تیونر ذکر شده استاندارد جدیدی هست که ارائه شده. موضوع تیونر صرفا مربوط به دستگاه نیست و باید ملاحظات فرستنده و استانداردهای آن رو هم در نظر گرفت بنابراین ما به طور قطع نمیتونیم در این مورد اعلام نظر کنیم و باید از فرستنده استعلام گرفته شود. موفق باشید

ي وحيد شاهوردي
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۱۳:۲۸

سلام وقت بخیر،مدل دستگاه 49UF770Vهست،کانالهای HDصدا داره ولی تصویر نه،در ضمن آنتن ما قدیمی سیماران مدل بال هواپیماست ،لطفا راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۰۹:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ تعدادی از تلویزیون‌های مدل سال 2015 و قبل از آن، امکان دریافت کانال‌های HD که به صورت HEVC ارائه میشه رو نداره. لطفا از منوی «عمومی»، «درباره این تلویزیون»، گزینه‌ی «بررسی برای به روز رسانی» رو انتخاب کنید و در صورتی که نسخه جدید نرم افزاری ارائه شده بود، به صورت آنلاین آپدیت رو انجام بدید. امکان داره بعد از به روز رسانی کانال‌ها نمایش داده بشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۶

سلام خسته نباشید tv من تصویرش بشدت بهم ریخته و هر کاری میکنم بشکل سابقش برنمیگرده چکار باید کرد ؟ لطفاً راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۱:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ اگر تلویزیون شما ال جی هست، لطفا 3 بار کلید Mute رو بزنید و پیغام بازنشانی صدا و تصویر رو تایید کنید تا تنظیمات صدا و تصویر ریست بشه. اگر تلویزیون جی پلاس هست تنظیمات حالت تصویر رو با ورود به منو قسمت تصویر و یا با انتخاب کلید P.Mode از روی کنترل تلویزیون جی پلاس، روی حالت استاندارد قرار بدید. اگر باز مشکل وجود داشت و رفع نشد لطفا درخواست در همین سایت درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۲۳:۰۵

سلام خسته نباشید من تلویزیون 49 اینچ دارم هر چه تصویرش می‌زارم رو فوتبال یا استاندارد خودش بعداز چند ثانیه میپره رو ،vivid دلیلش چیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۰:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ احتمالا دستگاه تلویزیون شما روی حالت نمایشگاهی قرار داره و لازم هست این حالت رو خاموش کنید یعنی بر روی حالت خانگی قرار بدید. این بخش در منوی «تنظیمات» و یا منوی «سیستم» قرار داره. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۲۳:۱۹

سلام وقتتون بخیر ، تلویزیون ال جی مدل 42Ly340c-za تو شبکه های اچ دی صدا داره اما تصویر نداره ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و جزو نمایشگرهای تجاری هست و ما در مورد راهکارهای فنی این دستگاه نمیتونیم نظر قطعی بدیم. لطفا با گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تماس بگیرید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۲۰:۱۳

با سلام تلوزیون ما 2 3 سالی هست خریدیم میخواستم بدونم چطوری میتونم کانال های تلوزیون 4kدریافت کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۹:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ از طریق این لینک‌ها میتوانید روش کانال یابی در تلویزیون ال جی و جی پلاس رو مطالعه کنید: csgl.ir/nkt و csgl.ir/gnkt موفق باشید

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

سلام.تلویزون4kکه داری پورتHDMI2.1ورفرش ریت 120باشه قادر به پخش محتوای8Kبا رزولوشن پایین تری مثل4Kهست.اصلا می تونه با کیفیت پایین در حد4Kپخش کنه.والبته کدکhevcرو داشته باشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۳:۱۹

سلام وقت بخیر، این دستگاه تحت پوشش ضمانت گلدیران نمی باشد ولی دستگاهی که بتواند 8k را ساپورت کند, بابت رزولوشن های پایین تر ایرادی ندارد و قابلیت پخش را دارد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۴:۴۳

سلام.خسته نباشید اگر امکانش هست یه توضیح مختصر در باره اپدیت کردنuhd ursa frimwaer بدهید.اصلا راجب چه چیزی صحبت می کنه. اپدیت کردنش چه فایدهای دارد.با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۰۸:۰۵

سلام و وقت بخیر، برای دوربین و آپدیت کردن آن با شرکت مربوطه در ارتباط باشید. موفق باشید.

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۱:۴۹

سلام.واقعا شما کارشناس هستید.من شک دارم این تلویزیون گلد ایرانی هست.گارانتیشو هنوز دارم.سعی کنید به معلومات خود اضافه کنید.اگر ضمانت نامه رو نداشتم حرف شما قابل قبول بود. Uf69000gi

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۲:۵۷

سلام مجدد این مدل قبلی که اعلام کردین uf6900 بود که این مدل جزو دستگاه‌های غیر گلدیرانی محسوب میشود و مدل دقیق تلویزیون‌ها پشت تلویزیون زده می‌شود. مدلی که الان شما فرمودین uf69000gi گلدیرانی هست. موفق باشید.

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۷:۳۷

سلام.دستگاه من شبکه4kرو پخش می کنه پس کدکhevc265رو ساپورت می کنه.uf6900

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۰۹:۵۷

سلام و وقت بخیر، این مدل گلدیران نیست و اطلاعات دقیقی از محصول شما نداریم ولی به صورت کلی فقط دستگاه هایی قابلیت افزودن کانال های HD جدید و 4K (در صورت 4K بودن دستگاه ) را دارند که تحت پروتکل DVBT2 و با قابلیت HEVC باشند که در صورت دریافت , این تلویزیون دارای این قابلیت می باشد . موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۴

سلام مجدد . می‌خوام بدونم با توجه به این نکته که شبکه4kصدا وسیماhdrهست و میگه دستگاه گیرنده باید10بیتی باشه تا بتونه یک میلیارد رنگ رو نشون بده نمایش اون رو دستگاه به معنی 10بیتی دستگاه هست . مدلuf6900

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۵:۴۰

سلام وقت بخیر تلویزیون شما مدل 2015 ال جی می باشد و قابلیت 10 بیت را دارد ولی شبکه 4k صدا و سیما برای تلویزیون های ال جی 2016 به بعد که قابلیت hevc265 را ساپورت می کند قابل پخش می باشد . موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۵:۳۷

با سلام؛ سوال من اینه که، در تلویزیون ال جی مدل LG 49LX341c آیا حالت تصویر در تصویر وجود داره یا خیر؟ میخواستم تصویر صفحه رو به دو قسمت تقسیم کنم که یه قسمتش برنامه های تلویزیون رو نشون بده و تو قسمت بعدیش هم بتونم تصویر دوربینهای مدار بسته رو ببینم. لطفا راهنمایم کنید. اگر هم که وسیله جانبی خاصی وجود داره برای این کار بهم معرفی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۱۶

سلام و وقت بخیر، این مدل دستگاه , مربوط به شرکت گلدیران نمی باشد و اطلاعاتی در مورد محصول شما متاسفانه نداریم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ۱۰:۲۶

سلام. هر دستگاهی که شبکه4kصدا‌سیما رو پخش کنه استعداد پخش یک میلیارد رنگ رو داره. یعنی پنل قادر به تولید10بیت رنگ میباشه.با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۱۳

سلام و وقت بخیر، مدل دستگاه را عنوان نکردید ولی به صورت کلی عمق رنگی، به معنی تعداد بیتهای اطلاعاتی لازم است، تا مشخص شود که کدام رنگ توسط چه پیکسلی نمایش داده شود. عمق رنگی 10 بیتی، بدین معنی است که تلویزیون از 10 بیت برای هر سه عنصر اصلی یک پیکسل، در مقایسه با میزان استاندارد مربوط به 8 بیت، استفاده می‌کند. بدین ترتیب، با قابلیت 10 بیتی، می‌توان تعداد رنگ‌های بیش‌تری، مشاهده کرد. تعداد رنگ‌های قابل مشاهده در تلویزیون‌های 8 بیتی، معادل 3*28، یعنی برابر با 16.7 میلیون رنگ، است. در صورتی که این تعداد در تلویزیون‌های 10 بیتی، معادل 3*210، یعنی برابر با 1.07 بیلیون رنگ، می‌باشد. در حال حاضر، تقریبا اکثر محتویات، همچون ویندوز و یا حتی کنسول‌های مخصوص بازی، 8 بیتی هستند. محتویات اچ دی آر نیز از قابلیت 10 بیتی استفاده می‌کند. باتشکر

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۷:۴۲

سلام لطف میکنید با اعداد آیتم‌ها تنظیمات تصویر را توضیح دهید رنگ ابی تلویزیون ما خیلی محسوس بالا هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۱۰:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ این مورد بستگی به مدل دستگاه داره برخی مدل‌ها هستن که تنظیمات تخصصی تصویر رو دارن و جزئی ترین موارد تصویر رو میتونید خودتون انتخاب کنید و ته رنگ رو میتونید تغییر بدید که به چه رنگی متمایل باشه. لازم هست تست کنید تا متوجه بشید کدوم درجه ته رنگ مناسب هست. اگر هم میخواهید رنگ تصویر به حالت پیش فرض برگرده، 3 بار کلید Mute رو فشار بدید تا پیغام بازنشانی AV بر روی صفحه نمایش داده بشه و تایید کنید تا تنظیمات تصویر و صدا به حالت پیش فرض کارخانه برگرده. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۶:۴۱

سلام.پنلRGBwمختص اولدهاست یا تو مدل ledهم وجود داره.اگرهست چند مدلledرو راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۹:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ برخی از مدل‌های تلویزیون SUHD ال جی این ویژگی رو داشتن اما در حال حاضر در بازار موجود نیست و از طرف گلدیران عرضه نمیشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۲۳:۰۵

سلام تلویزیون من که تازه خریدم نمیدونم دستم رفته روی کدوم دکمه.. حالت سیاه و سفیدش فعال شده.. باید چکارش کنم که برگرده به حالت رنگی!!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۲:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه دستگاه رو از طریق کابل سه رنگ AV وصل کرده باشید اما در قسمت ورودی‌ها ورودی رو روی Component قرار داده باشید. لطفا با انتخاب کلید Input ورودی رو چک کنید که اشتباه روی حالت ورودی Component نباشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۲:۰۲

سلام خسته نباشید.با تعویض صفحه نمایش می شود گستره رنگ رو افزایش داد.یا بستگی به عوامل دیگری مثل ساختار پنل وسعت افزار.اصلا به طور کلی اینکار عملی هست یا خیر.با تسکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۱:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ خیر متاسفانه نمیشه این کار رو انجام داد چون فرمان نمایش رنگ و مختصات دهی نمایش تصویر از طریق برد دستگاه انجام میشه و به صفحه نمایش ارسال میشه. برای چنین موردی لازمه خیلی از قطعات دستگاه تعویض بشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۲۲:۵۰

سلام تلویزیون من مدل uhd tv al thing هستش، سوالم درباره اینه که چطوری باید شبکه های اضافی مثل افق، سلامت،... و کانال های رادیویی رو پاک کنم؟ ممنونم بات راهنماییتون.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۳:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ سال نو شما مبارک دوست عزیز؛ بستگی به مارک دستگاه داره تلویزیون‌های ال جی امکان حذف کانال رو ندارن اما شما میتونید لیست دلخواه کانال‌ها رو برای خودتون انتخاب کنید و اون لیست رو تماشا کنید. تلویزیون‌های برند جی پلاس در منوی ویرایش کانال امکان حذف هم دارن. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۰۵ ۰۱:۱۰

با سلام و وقت بخیر من یدونه nanocell95 دارم که 8k هستش حالا میخوام بزارمش روی 4k باید چیکار کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۱:۴۴

سلام و سال نو شما مبارک دوست عزیز؛ برای پخش تصویر 4K باید محتوای ورودی تلویزیون هم 4K باشه و به طور خودکار پخش میشه. اگر از ورودی HDMI تصویر رو دریافت می‌کنید گزینه HDMI Ultra HD Deep Color رو در منوی عمومی بر روی اون ورودی روشن کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۲۰:۰۹

سلام!! تلویزیون من مدل uhd tv al thinq هستش، هر بار که تصویر و صدا رو، رو حالت سینما تنظیم میکنم سیو نمیشه و دوباره برمیگرده به حالت vivid لطفا راهنماییم کنید که مشکل از کجاست!! ممنونم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۲:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ سال نو مبارک دوست گرامی؛ لطفا در منوی عمومی گزینه‌ی "نمایش خانگی" رو انتخاب کنید احتمالا الان روی حالت نمایش فروشگاهی هست. در نظر داشته باشین اگه تنظیمات تصویر و صدا رو برای اعمال روی همه ورودی‌ها در نظر نگرفته باشید، ممکنه وقتی ورودی رو تغییر میدید تغییر پیدا کنه. موفق باشید

مجید بیرانوند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۰۳:۱۲

با درود یه تلویزیون ال جی49Uf640tدارم که کانال فورکی دیجیتال داخلی رو نشون نمیده رو تصویر پیام پشتیبانی یافت نشد میاد تلویزیون رو هم ابدیت کردم اما مشکل رفع نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۱۰:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون مدل UF64000 قابلیت اجرای 4K رو داره اما به دلیل اینکه امکان پخش HEVC رو نداره این کانال رو نمایش نمیده. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۵:۴۳

سلام خسته نباشید.اگر حوصله ندارید یا دانشه کافی ندارید مجبور نیستید جواب بدهید تا باعث به اشتباه انداختن بشوید.پورتhdmi مدلuf69000پشت دستگاه نوشته که4k60hzروساپورت می‌کنه.یعنی حداقل ورژنhdmi2.0میباشد دلیلش ام اینکه ورژن های قبلی بیشتر از25hzروپشتیبانی نمی کنه.با تشکر.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۲:۲۴

سلام وقت بخیر ، طبق دستورالعمل فنی اعلامی از سوی شرکت تولید کننده محصول، ورژن پورت Hdmi تلویزیونی که اعلام کردین, کمتر از 2 اعلام شده است ولی به صورت کلی و عمومی تلویزیون 4K با سرعت Hdmi 60 هرتز , با Hdmi2.0 شناخته می شود . ضمنا تلویزیون uf69000 به علت اینکه از قابلیت Hdr پیروی نمی کند , ورژن Hdmi آن , از نوع 2.0A نمی باشد . در صورت بروز سوال تخصصی تر میتوانید با شماره 02184733 داخلی 2 تماس بگیرید. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۵:۵۸

با سلام و خسته نباشید.یه سوال داشتم پورت hdmiتو مدلuf69000 ورژ نه اش کدومه.hdmi2.oaیاhdmi2.obبا تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۴:۵۱

سلام و وقت بخیر، این تلویزیون از ورژن های پایین تر از 2 ساپورت می کند. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۲۲:۰۸

سلام. تلویزیون ام مدلuf69000giگلد ایران هست شبکه4kرو با روشنایی و کنتراست قابل قبولی در یافت میکنم برای بهبودی بیشتر امکان زیاد کردن روشنایی و کنتراست از طریق منو مخفی هست که در خواست بدم.با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۱:۱۳

سلام و وقت بخیر، -شبکه 4k به علت حجم دیتای ارسالی از سمت صدا و سیما ، از نور کمتری برخوردار است و این موضوع در تمامی برندها قابل مشاهده است . موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۲۳:۴۰

با عرض سلام و خسته نباشید تلویزیون ما مدل 43UF64000GL هستش تلویزیون ما الان تصویرش مایل به صورتی نشون میده و تنظیمات تصویر را ریست کردیم هنوز این ایراد رو داره.با سرچ کردن شاید ایراد از بکلایت باشه اما به نظرتون ایراد از چیه و این که اگر با کارشناسان درمیون بزاریم هزینه بازدید و تعمیر چگونه محاسبه میشه؟ممنون میشم پاسخ بدید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۵:۰۰

سلام و وقت بخیر، اگر با ورودی دیگر مثل usb چنین ایرادی در تصویر وجود داشته باشد , امکان ایراد از ماژول یا بک لایت وجود دارد که جهت تشخیص دقیق تر می توانید از طریق لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید و بعد از مراجعه تکنسین مشخص می شود. هزینه بازدید و تعمیرات به صورت حدودی قبل از مراجعه تکنسین , به شما اعلام می شود. cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۱۹:۱۱

سلام وقت بخیر.من یه تلویزیون ال جی دارم که اسم مدلش رو فراموش کردم ولی کنترلش موس داره. مشکل اینه که الان دو روزه که تصویرش تاریک(صفحه تلویزیون معلومه اما میشه به سختی دید)و من هر چی میرم داخل تنظیمات نور و روشنایی همه چی رو میزارم رو صد یه‌کم تغییر میکنه من تنظیمات رو زیر و رو کردم ولی هر کار میکنه خوب نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۲:۴۰

سلام وقت بخیر، در صورت که گارانتی تلویزیون گلدیران است و آیتم صرفه جویی برق خاموش است دستگاه شما نیاز به بررسی و رفع مشکل از طرف کارشناس داره. لطفا در صورتی که دستگاهتون گلدیرانی هست در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۱:۵۵

سلام من هم جی پلاس GT43 اینچkH412داریم تمام شبکه های اچ دی تصویر صدا دارن منضورم شبکه های جدید صدا سیما هست ولی ی مشکلی داره این تلویزیون اون هم چهارکی رو صدا داره تصویر نداره سیگنال داره فرکانس 738 باید چکار کرد میشه بابرنامه ب روز بشه یا باید کارشناس شما بیان تا این مشکل حل بشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۲:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ مدل تلویزیونی که اعلام کردید از نظر رزولوشن تصویر FHD هست و تصویر 4K رو نمایش نمیده. موفق باشید

عصمتی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۰۱:۵۶

باسلام.تلویزیون جی پلاس58mu722sخریدم ولی متاسفانه شبکه4kداخلی رو درست نشون نمیده وتصویرکدره که ظاهرا به علت عدم ساپورتhlgاست.لطفا باآپدیت دادن این مشکل رو رفع بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۱:۴۷

سلام و وقت به خ ما این مورد رو بررسی کردیم و طبق اعلام نظر واحد فنی سازمان لازم هست تنظیمات نور و رنگ به دلخواه انجام بشه و راهکار رفع این مورد تنظیمات تصویر هست. لطفا شما با فایل 4k دیگه به غیر از تصاویر این شبکه، هم دستگاه رو بررسی کنید. موفق باشید

عصمتی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۴

باسلام مجدد وتشکر از پاسخ شما.با تنظیمات تصویر وافزایش روشنایی تصویر کمی بهتر میشود ولی افزایش نور باعث سفید شدن و کمتر واقعی شدن تصویر میشودو البته کمی پرش های ریز هم تصویر دارد.بنده بابعضی از سایر تصاویرhdr دانلود شدت هم مشکل داره تلویزیونم وکدر نشون میده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۹:۴۱

سلام مجدد؛ این مورد مجدد از سوی واحد فنی سازمان بررسی میشه و نتیجه رو به شما اطلاع میدیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ۲۲:۴۱

سلام تلویزیون ال چی دارم الان دو روزه سیاه سفید شده صفحه تست نمایش رنگش خوبه فقط وقتی روی کانال ها میزارم سیاه سفید هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۰:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بررسی کنید تنظیمات تصویر تغییر پیدا نکرده باشه. در بیشتر مدل‌ها با انتخاب سه بار کلید Mute و تایید بازنشانی AV میتونید تنظیمات صدا و تصویر رو ریست کنید. اگر دستگاه جانبی رو با کابل AV به تلویزیون وصل کرده باشید و اتصالات رو درست انجام نداده باشید یا اینکه اتصال به صورت درست باشه اما ورودی رو به جای AV، کامپوننت انتخاب کرده باشید، این مشکل ایجاد میشه. لطفا این موارد رو بررسی کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۲۳:۴۵

سلام دستگاه تلویزین LG smart 42 اینچ مدل 43LK دارم تنظیمات رو تغییر میدهم مجددا برمیگرده به حالت اولیه..فرقی هم نمیکنه تنظیمات صدا باشه یا تصویر.. لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۰۸:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برای رفع این مشکل در منوی عمومی (General)، حالت نمایش تلویزیون رو بر روی حالت نمایش خانگی قرار بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۲۲:۵۶

سلام تلوزیون ما داری خط های کم رنگ افقی شده است یک طرف تلوزیون اینجور هست و یک طرف دیگر این جور نیست مدل تلوزیون 55اینچ نانو 86

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۰:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه شما با توجه به ایرادی که داره نیاز به بررسی و رفع مشکل از طرف کارشناس داره. لطفا در صورتی که دستگاهتون گلدیرانی هست در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

سید رضا میر شریف
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۸

با سلام و احترام، وقتی تصویر تی وی سیاه مطلق هست مثلا هنگام تعویض کانال یا هنگام خامشو و روشن شدن تی وی . در هنگامی که مثلا لوگو ال جی نمایش داده میشه تو اون تصویر سیاه یک حاله سفید رنک دور تا دور لوگوی ال جی و اون رو میگیره و حتی موقع بازی و فیلم دیدن نیز این مشکل هست که وقتی محیط تاریک هست اگر روشنایی باشه در گوشه ای از تصویر دور تا دورش رو هاله سفید میگیره و اون سیاهی مطلق رو ندارم و نمیدونم چه کار باید کرد . یک مثال دیگر بزنم وفتی یک فیلمی که محیط تاریک هست رو دارم میبینم اگر حرکتی باشه در سایر نقاط تصویر که روشنایی داشته باشه اون قسمت رو هاله سفید میگیره و یک جوری توی ذوق میزنه .البته نمیدونم منظور رو خوب انتقال دادم یا نه .ممنون میش وم راهنمایی بفمایید با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی علت این مورد قابلیت Local dimming (کنترل موضعی نور) تلویزیون ال جی هست و طبیعیه. در این حالت هنگامی که تصویری بر روی تلویزیون ال جی پخش نمیشه، بخش هایی از نور پس زمینه خاموش میشه زیرا در آن لحظه تصویری برای نمایش وجود نداره. این ویژگی یک مزیت برای تلویزیون‌ها هست که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و بالا رفتن کنتراست و کیفیت تصویر میشه. امکان غیر فعال سازی این عملکرد از سوی کارشناسان گلدیران وجود داره. موفق باشید

حسن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۲۲:۴۶

سلام تلویزون نانوسل 80 تیک گزینه 4hours Auto power off رتوی قسمت timers رو برداشتم ولی باز هم تلویزون بعد از 4 ساعت اتوماتیک خاموش میشه دلیلش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ این گزینه باید روی حالت خاموش باشه اما به طور کلی ممکنه باقی تایمرها هم فعال بوده باشه و باعث این مشکل بشه. لطفا دو منوی تایمر دیگه رو هم بررسی کنید. موفق باشید

حسن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۰:۱۸

سلام تلویزون Lm58000 خاموش روشن میشه جوری خاموش میشه که چراغ پاور هم خاموشه انگار از برق کشیده شده کلا بعد دوباره مجدد روشن میشه.روزی 7. 8 بار این شکلی میشه. چ مشکلی میتونه داشته باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۰:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برق دستگاه رو بررسی کنید. چک کنید محافظ برق یا سه‌راهی اگر به دستگاه وصله مشکلی نداشته باشه. لطفا دستگاه‌های جانبی که با کابل HDMI به تلویزیون وصل هست رو جدا کنید و مجدد چک کنید. تایمرهای تلویزیون رو هم بررسی کنید ممکنه دلیل خاموش شدن دستگاه تایمر باشه. در نهایت اگر همچنان دستگاه خاموش و روشن میشه، نیاز هست کارشناس دستگاه رو بررسی کنن. موفق باشید

حسن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۸:۴۷

با سلام تلویزون نانو 80 دارم توی برنامه LG ThinQ توی قسمت mobile screen mirroring اسم تلویزون نمیاد بالا که بشه بهش وصل شم لطفا راهنمایی 8

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۰۸:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با انتخاب کلید home از منوی پایین دستگاه گزینه‌ی Screen Share رو باز کنید و یعد در منوی موبایل نام تلویزیون رو تایید کنید تا اتصال انجام بشه. لطفا در نظر داشته باشین حتما لازمه اتصال به اینترنت هر دو دستگاه قطع باشه و فیلتر شکن هم خاموش باشه. موفق باشید

ابوالفضل محجوبي
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۱۶:۴۴

سلام! چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟ سلام من از تلویزیون 55 ال جی مدل 50pa45000 برای کنسول استفاده میکنم .از اونجایی که مدت زمان زیادی رو وقت بازی میکنم و میترسم آسیب بزنه به تلویزیون لطفا بگید تا چند ساعت استفاده مداوم آسیبی نمیزنه به تلویزیون و چند ساعت نیاز هستش که خاموش باشه داره برای استفاده دوباره.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۱:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد معمولا استانداردی از طرف کمپانی‌ها اعلام نمیشه و تنها اعلام میشه که برای یه استفاده‌ی معمولی که سرعت تصویر هم خیلی بالا نیست بعد از 8 ساعت استفاده بهتره دستگاه رو خاموش کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۲۱:۴۸

سلام. من تلویزیون الجی نانو80 تهیه کردم اما تنظیمات تصویر را روی هر حالتی قرار میدهم بعد از چند ثانیه به ویوید تغییر میکنه. راه حل چیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۸:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی عمومی گزینه‌ی نمایش فروشگاهی رو به نمایش خانگی تغییر بدید تا مشکل رفع بشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۵:۱۳

سلام ببخشید تلویزیون جی پلاس 43 اینچ هوشمند مدل gtv 43lh612n چطور به هدفون وصل کنیم ؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۸:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون دارای خروجی هدفون سیمی هست و میتونید هدفون سیمی به پورت هدفون دستگاه وصل کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۳:۰۰

سلام خسته نباشید ایا این مدل تلوزیون ال جی 65un80 اصل میباشد یا خیر! ؟ و اینکه امکان دارد ک تلوزیون های uhdهم مشکلاتی مثل پیکسل سوختگی old رو داشته باشن

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۸:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و نمیتونیم در مورد اصل بودن این مدل نظر بدیم و امکان اعلام نظر در مورد دستگاه‌های گلدیرانی برای ما وجود داره. بله ممکن هست تلویزیون‌های UHD هم مشکل پیکسل سوختگی رو پیدا کنن. موفق باشید

علی مردمک سفید
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۰۳:۴۲

کارشناسان ال جی اصلا سواد تکنولوژی های جدید رو ندارن.و سعی هم نمیکنن با علم روز اشنایی پیدا کنند تا بتوانند بهترین خدمت رو به مشتری بدهند.این تجربه بنده هست وقتی با محصولات الجی به مشکل برخوردم.وکسی نبود راهنمایی کندچون اطلاعات کارشناسان قدیمی بود وخودم با تست و بررسی مشکل را حل کردم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۰۸:۲۶

سلام و وقت شما به خیر؛ دوست گرامی کارشناسان گلدیران سعی دارن بتونن بهترین خدمات رو ارائه بدن و البته ممکن هست در مواردی اطلاعات ایشان محدود به دستگاه باشه و قطعا دنیای علم فراتر از این هست و شما با دانش گسترده‌ای که داشتید این امکان فراهم بوده که تست کردید و مشکل رو رفع کردید. در گلدیران روال به این شکل هست که اگر نیاز باشه و نتیجه مطلوب حاصل نشه در مورد سوال مشتری با تیم فنی سازمان و کارخانه هم مکاتبه میشه و نتیجه نهایی اعلام شده از سوی کارشناسان طراحی محصول به مشتریان اعلام میشه. ما عذرخواهی می‌کنیم که نتونستیم پاسخگوی شما باشیم و سعی می‌کنیم بهتر عمل کنیم. موفق باشید

امیر ایروانی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۵:۳۹

جی پلاس 32 اینچ هوشمند به شماره مدل kd612n و شماره شاسی cech 00 خریدم روی رزولویشن های 720p و 1080p از اسپیکراش صدا سوت میاد در سکوت اتاق واقعا اعصاب خرد کنه جالب اینجاست روی 1080i یا 576i صدای سوت رفع میشه!!!!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۸:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ اگر روی حالت‌های صدایی متفاوت، بلندگوی تلویزیون صدا میده، لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

امیر ایروانی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۵:۳۸

سلام تلویزیون جی پلاس 32kd612n روی تمامی حالت ها (av -HDMI-digital) وقتی صداش روی یکه بازم خیلی بلنده و مخصوصا شب ها اذیت میکنه روی مود های استاندارد موسیقی و... تمامی حالت ها گذاشتمش بازم بلنده لطفا یه راه حل بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۸:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ میتونید صدا رو روی حالت کاربر قرار بدید و بعد اکولایزرها رو تغییر بدید. به طور کلی با توجه به اینکه بازه صدایی دستگاه در این حد هست، نمیشه میزان صدا رو خیلی پایین آورد. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۸:۴۲

سلام وقت بخیر. دیروز ی تلوزیون جی پلاس 40 اینج مدل jh412خریدم ک بشدت لرزش تصویر داره. میشه راهنمایی کنید وخیلی کیفیت تصویر پایینه تو تمام حالت های منو امتحان کردم بازم کیفیت پاییه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا حالت تصویر رو بر روی حالت «کاربر» قرار بدید و گزینه کاهش نویز رو تنظیم کنید. بعد تست کنید که باز این مشکل تکرار میشه یا خیر. موفق باشید

عباس بیاتی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۴:۳۹

سلام خسته نباشید تلویزیون مدل Web OS TV LJ550T را دارم مدتی است فیلمهای سایت تلوبیون را پخش نمیکند با بقیه سایتها مشکلی ندارد ورژن نرم افزار آن 05.80.35 میباشد ارتباط با سایت فوق از طریق لپ تاپ مشکلب ندارد.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۴:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ مدل LJ550T گلدیرانی نیست اما در مدل‌های مشابه گلدیرانی ممکنه به دلیل عدم سازگاری با مرورگر دستگاه این مشکل ایجاد بشه. در صورتی که به روز رسانی آنلاین در منوی دستگاه قابل مشاهده هست، لطفا به روز رسانی آنلاین رو انجام بدید و بعد چک کنید. به روز رسانی از منوی «عمومی» قسمت »درباره این تلویزیون« و گزینه «بررسی برای به روز رسانی» امکان پذیر هست. به طور کلی ممکنه مرورگر دستگاه با برخی سایت‌ها سازگاری نداشته باشه و باز کردن تعدادی از سایت‌ها بر روی دستگاه امکان پذیر نباشه. موفق باشید

میثم مهیاری
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۷:۳۶

سلام وقت بخیر تلویزیون lg uj 651 v دارم موقع پخش مخصوصا شبکه های hd تصویر کمی تیک داره مثل اینکه کارت گرافیک کامپوتر نصب نباشه پرش ریز میزنه.ممنون میشم کمک کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۲۱:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و نمیتونیم در مورد این مدل نظر قطعی بدیم. در مدل‌های تلویزیون هوشمند گلدیرانی معمولا با به روزرسانی آنلاین مشکل حل میشه. لطفا گزینه کاهش نویز رو هم در منوی تصویر تنطیم کنید و بعد بررسی کنید. موفق باشید

مهدی رستمیان
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۵:۳۵

سلام من در تاریخ 28 10 یه تلوزیون 50 اینچ جی پلاس خرید کردم وکارشناس اومد نصب کرد ولی هرکاری میکنم کیفیتش انگاری خیلی بی رنگه و انگاری تاره باید چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۰:۳۴

سلام و وقت به خیر آقای رستمیان؛ لطفا گزینه‌های مربوط به تنظیمات تصویر رو از منوی تصویر تغییر بدید. میتونید حالت تصویر رو روی حالت کاربر قرار بدید و بعد باقی موارد رو به دلخواه تنظیم کنید. برای دسترسی به این منو، روی ورودی آنتن کلید منو رو بزنید و سپس فلش جهت نمای پایین رو انتخاب کنید تا منو نمایش داده بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۲۲:۱۵

سلام/بک لایت تلویزیون مدل uh65200رو تازه عوض کردم ولی رنگ تلویزیون زردتر از قبل شده و رنگ سفید کامل نشون داده نمیشه و کدره/از توی تنظیمات میشه کاریش کرد؟یا بک لایت مشکل داره

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۲۳:۵۸

سلام تلویزیون 49uj66000 دارم که با hdmi به دستگاه گیرنده 4k وصله ، مشکلی که هست اینه که لوگو شبکه ها و یا نوشته های تصویر مثال شبکه خبر در شبکه های hd و sd یه لرزش کمی داره...حالتهای مختلف خروجی دستگاه گیرنده مثل 576 ، 720 و 1080 رو هم تست کردم درست نشده همین دستگاه روی تلویزیون دیگه ای بدون مشکل نمایش میده بی زحمت راهنمایی کنید چه کنم درست بشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا HDCP Mode دستگاه جانبی رو تغییر بدید و گزینه 1.4 رو انتخاب کنید. اگه برای نمایش تمامی تصاویر مشکلی وجود نداره و فقط مشکل برای زمانی هست که دستگاه جانبی رو متصل می‌کنید، به این معنی هست که ایراد از تلویزیون نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۷:۰۶

تنظیمات HDCP Mode در گیرنده دیجیتال و رسیورها در دسترس نیست دستگاههایی مثل ps4 و ps5 امکان تغییر و یا غیرفعال کردن این گزینه رو دارند این ایراد ممکنه از کیفیت کابل HDMI باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۷:۰۹

سلام مجدد؛ ممکنه از ورژن کابل باشه و یا طول کابل هم میتونه موثر باشه که البته به نظر نمیرسه ایراد دستگاه شما از طول کابل باشه. اگه تنظیمات دیگه‌ای در ارتباط با دستگاه جانبی وجود داره بهتر هست با خدمات دستگاه پیگیری کنید. متاسفانه برای ما امکان پذیر نیست در موردش نظر قطعی بدیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۰۱:۲۴

سلام چطوری میتونم رنگ آبی زمینه را کم کنم؟ از کدوم قسمت؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۰۹:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به برند و مدل دستگاه داره. در تلویزیون‌های ال جی میتونید با گزینه ته رنگ و دمای رنگ، میزان رنگ رو کمی تغییر بدید. برخی تلویزیون‌ها مثل جی پلاس گزینه RGB برای تنظیم سه رنگ آبی، قرمز و سبز داره. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۶:۲۵

سلام خسته نباشید ببخشید من تلویزیون 55SM9000 به تازگی خریداری کردم موقع فوتبال دیدن تو هر شبکه ای(ایران، خارج، اینترنت) وقتی توپ یکم سرعت میگیره توپ محو میشه دوباره ظاهر میشه(یه جور تیک زدن) مشکلش چیه؟ کیفیت تصویر عالیه فقط توپ مشکل داره رو حالت فوتبال هم قرار دادم مشکل حل نشده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۶:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه نمیتونیم در موردش نظر قطعی بدیم ولی لطفا در منوی تصویر و در گزینه‌ی «عکس» بررسی کنید اگر گزینه تروموشن داره تغییرش بدید و دومرتبه چک کنید. ممکنه در قسمت کنترل‌های پیشرفته تصویر هم گزینه مشابه باشه. سرعت تصویر بیشتر دستگاه‌های جدید به طور خودکار بر اساس نوع و سرعت تصویر تنظیم میشه و ممکن هم هست که این گزینه رو نداشته باشه. در نهایت اگه جاماندگی تصویر خیلی غیرطبیعی هست میتونید برای بررسی با خدمات دستگاهتون تماس بگیرید اما برخی تلویزیون‌های جدید به دلیل ویژگی‌های کریستال مایع تا حدی جاماندگی تصویر رو دارن که طبیعی هست و در واقع راه چاره ای برای رفع کاملش در LED ها حداقل تا الان ارائه نشده. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۹:۴۴

سلام تلویزیون بنده مدلش webOS tv LJ620T جدیدا انگار رنگ هاش زندگی و شادابی و وضوح سابق رو ندارن هرچقدم تنظیماتشو عوض کردم مشکل حل نشده تقریبا 3 ساله خریدمش و هیچ مشکل دیگه ای هم نداره فقط هرکی برا بار اول تصویرشو میبینه میگه رنگاش یجوریه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۰۸:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا سه مرتبه کلید Mute رو فشار بدید تا پیغام بازنشانی صدا و تصویر نمایش داده بشه و پیغام بازنشانی AV رو تایید کنید. حالت نمایش رو درخشان قرار بدید. اگر باز تصویر مشکل داشت لازمه کارشناس تلویزیون شما رو بررسی کنند. مدل دستگاهی که اعلام کردید گلدیرانی نیست و مدل گلدیرانی LJ62000 هست. لطفا کارت گارانتی دستگاه رو چک کنید و با خدمات تماس بگیرید. موفق باشید

ميري
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۰۱:۵۲

اعرض سلام ووقت بخیر؛ تلویزیون پروجکشن ال جی مدل 50PQ10Rدارم که حدود یکسال بدون استفاده بود(کاوربررویش کشیده بودم)ازچندروزقبل که ازآن استفاده میکنم،هرزمان که دکمهON-OFF آن ،که درقسمت زیرتلویزیون میباشدرا فشارمیدهم دستگاه روشن میشودامابعدازمدتی(همانطورکه دکمه درجای خودثابت بوده وبحالت روشن مانده است)دستگاه خودبخودخاموش شده ومجددابلافاصله روشن میگردد(مانند حالت ریست کامپیوتر) تقریبادرمدت سه ساعت استفاده،حدودسه مرتبه این اتفاق می افتد. لطفابفرماییدکه ممکن است دکمه روشن وخاموش دستگاه گردوخاک گرفته یاکثیف شده واگراینطوراست آیا بااستفاده ازاسپری هایی مثل پیف پاف یاحشره کشهامیتوان آنراتمییزنمود(چون یادمه که ازقدیم کنتاکتهاوولوم دستگاههای برقی راباپیف پاف وامثالهم تمییزمیکردند. ویادرصورت مشکل دیگر،اشکال ازچه چیزیست؟بسیارممنون ازلطفتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۰۹:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ بله ممکنه کلید گرد و خاک گرفته باشه اما با دستمال به تنهایی تمیزش کنید چون اسپری‌ها ممکنه به داخل دستگاه نفوذ کنه و به دستگاه صدمات بیشتری وارد کنه. اگه مشکل رفع نشد لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی مراجعه بشه. موفق باشید

فلاحتگر
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۲۲:۵۶

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس محترم فنی. مشکل من با تلویزیون ال جی uk69000GI این هست که جدیدا" وقتی از طریق اسمارت ویو به تی وی وصل میشم اختلاط رنگ بوجود میاد و چند تا رنگ با هم جابجا میشن. مثلا" رنگ زرد صورتی و رنگ سبز آبی نشون داده میشه و بلعکس. درصورتیکه تصاویر شبکه های تلویزیون و فیلمهای داخل فلش کاملا" عادی هست. لطفا" راهنمایی بفرمائید که چیکار کنم. با تشکر فراوان

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۹:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با گوشی دیگه‌ای این مورد رو تست کنید. در صورت امکان یک بار تلویزیون رو ریست و بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد، برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

کامیار آذریان یزدی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۶:۰۹

سلام و وقت بخیر. من اخیرا یه جی پلاس 50 اینچ 4k خریدم. تصویر 4k از وای فای یا تصویر 4k ذخیره شده روی فلش حالت slow motion داره یا به اصطلاح معروف lag داره. چه باید کرد؟ ممنون.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۶:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ فیلم ذخیره شده روی فلش دقیقا با رزولوشن استاندارد 4K و سرعت تصویر استاندارد بوده؟ اگه تمامی فیلم‌های 4K رو به این شکل نمایش میده و از استاندارد بودن فیلم‌ها مطمئن هستید درخواست تعمیرات ثبت کنید تا مراجعه بشه و دستگاهتون بررسی بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۲۲:۵۶

سلام من تلویزیون جی پلاس GTV-KU722S دارم شبکه 4K صدا وسیما برام دریافت میشه ولی تصویر یکم تیره هستش و تو دیجیتال نمیتونم به تنظیمات تصویر دسترسی داشته باشم توی دیجیتال فقط میتونم چند حالت استاندارد دینامیک و ملایم و کاربر رو تغیر بدم حالا این مشکل چطور حل میشه؟؟ راهنمایی کنید لطفا.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۲:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا روی تصویر کانال کلید فلش بالا رو بزنید تا به شما اجازه تنظیمات رو بده. موفق باشید

محمدجواد ابراهیم پور
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۰۱:۵۳

تلویزیون ماlg49lh549v_tv هست و سرچ مجدد زدم برای کانال های hd کانال ها جستجو شده اما تصویر نداره فقط صدا داره همچنین روی کارتنش نوشته full hd راهنمایم میکنید چطور باید تنظیمش کنم ببخشید یه قسمت هم داره به اسم اپدیت در صورتی که به اینترنت نصب نمیشه میشه توضیح بفرمایید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۰۹:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل امکان دریافت کانال‌های HEVC رو نداره. لطفا در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید:csgl.ir/nkt موفق باشید

محمدجواد ابراهیم پور
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۹:۱۵

ببخشید ایا این مدل ماlg49lh549v_tv قابل اپدیت هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۰۹:۱۳

سلام و وقت به خیر آقای ابراهیم پور؛ این مدل گلدیرانی نیست ولی مدل‌های مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیستن و امکان آپدیت و به روز رسانی مدل‌های مشابه مدلی که فرمودید وجود نداره. موفق باشید

اسداللهی
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۸:۴۹

سلام. من تلویزیون ال جی مدل 55LF65000GI دارم. ایا امکان دریافت اچ دی جدید صدا وسیما را دارد؟ نسخه فعلی نرم افزار ان 04.06.40 است.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۱:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل در لیست مدل‌هایی که امکان دریافت شبکه‌های HD جدید رو دارن اعلام نشده. لطفا دستگاه رو به صورت آنلاین به روز کنید و سپس بررسی کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۵:۲۲

سلام تلویزیون مدل 69uj69000 بعد ازHD شدن شبکه های دیجیتال شبکه 4k صدا و سیما پخش نمیشه یعنی سیگنال هست 100٪ ولی مینویسه سرویس پشتیبانی نمیشود .آیا تلویزیون قادر به پخش نیست؟ و اینکه کدک 265h پشتیبانی میکنه؟لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/nkt موفق باشید

فریبرز سرشار
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۵:۵۴

میزنیم رو لینک میگه Web Application Firewall The transfer has triggered a Web Application Firewall. This transfer is blocked. URL: http://cs.goldiran.ir/page/%DA%

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۱:۰۷

سلام مجدد و وقت به خیر؛ لطفا لینک رو در نوار آدرس مرورگر کپی کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۲:۰۲

سلام ببخشید همسایه ما تلویزیون starxداره شاید هم اسمش smartx باشه موقعی روشنش میکنی مینویسه Android.چند وقته خراب شده و میزنه برنامه را نصب کنیدو برنامه تلویزیونی رو نشون نمیده.هر جا از تنظیمات بگی رفتم ولی هیچ. حتی تنظیمات اولیه رو همزدم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۳۹

با سلام و احترام لطفا شماره تماس بفرمایید تا در این مورد با شما تماس گرفته بشه. متشکریم

حمید مهری
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۲۳:۵۸

سلام من یک تلویزیون نانوسل 65 اینچ خریداری کردم و اصلا از تصویرش راضی نیستم به علت اینکه در هنگام حرکت تصویر سایه داره البته از انتن رو میزی استفاده میکنم همچنین شبکه 4kهم یه مکث ریزی داره به نظر شما علت چیست ایا با انت هوایی ممکنه مشکلش حل بشه لطفا راهنمایی بفر مایید زیرا سایه ای که میندازه خیلی ازار دهنده است ممنون از پاسخگویی و راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ بهتره با آنتن دیگه‌ای هم بررسی کنید و لطفا گزینه حالت راحتی چشم و eye motion care رو از منوی تصویر خاموش کنید. اگه همچنان همه‌ی تصاویر رو به این شکل نمایش میده، درخواست تعمیرات ثبت کنید تا دستگاهتون از طرف کارشناس بررسی بشه. موفق باشید

فریبرز سرشار
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۰۹:۳۸

the lg services country information could not be retrieved from the server در قسمت account management با پیام فوق مواجه میشم مدل oled c8 گارانتی گلدایران میخام یک اپ نصب کنم که در store امریکا هست روی روتر ip امریکا ست کردم و اینترنت بدون محدودیت به تیوی وصله رو وایفای

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۰۹:۴۷

سلام وقت به خیر؛ این دستگاه فقط دسترسی به اپ‎‌هایی که برای ایران ارائه شده رو داره و امکان نصب خیلی از اپ‌ها که کشورهای دیگه ممکنه داشته باشن رو نداره. شما میتونید از اپلیکیشن‌های استفاده کنید که سرور ال جی برای این منطقه ارائه داده. با توجه به اینکه روی این دستگاه‌ها کشور تعریف شده با تغییر ip تفاوتی ایجاد نمیشه. موفق باشید

فریبرز سرشار
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۵:۳۸

سرانجام حودم مشکل را با خرید مجیک سرویس ریموت و تغییر رجیون ،حل کردم :) جوینده یابنده است

علی محمدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

سلام ما یک تلویزیون ال جی 55 داریم قبلا از طریق گوشی پروجکشن بی سیم وصل میشد و صفحه گوشی در تلویزیون نمایش داده میشد( miroring) الان حدود یک ماهی هست نمیتونم گوشی را وصل کنم وگوشی دستگاه های دیگر را در موقع جستجو پیدا میکنه ولی تلویزیون ال جی را پیدا نمیکنه. خواهشمندیم اگر امکانش هست راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۰۹:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ با گوشی دیگه ای هم بررسی کردید؟ اگه در نهایت این مشکل در ارتباط با باقی گوشی‌ها هم وجود داره لازمه تلویزیون یک مرتبه ریست و بازنشانی به تنظیمات کارخانه بشه که معمولا بعد از ریست کردن مشکل رفع میشه. موفق باشید

بهنام کیانی
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۲:۵۶

با سلام تلویزیون من مدل 65un8060 هست تنظیمات تصویر رو هر کاری میکنم بعد از چند ثانیه برمیگرده به حالت vivid؟ میشه راهنمایی کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۸:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما در مدل‌های مشابه گلدیرانی می‌بایست از منوی General حالت Home mode انتخاب بشه. احتمالا الان روی حالت فروشگاهی هست. موفق باشید

کاظم حضرتی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۰۱:۴۴

با سلام و وقت بخیر. ببخشید سوالی داشتم که ممنون میشم راهنمایی کنید. من چند روز پیش تلویزیون جی پلاس 43 اینچی مدل kh612n خریداری کردم ، ولی برخلاف ادعای شرکت محترم گلدیران که کیفیت تصویر این تلویزیون رو FullHD معرفی کرده ، کیفیت تصویر در حد HD هم نیست. من حتی به دلیل رو فلش مموری هم یه فیلم FullHD ریختم و به تلویزیون وصل کردم تا از رو فلش هم تست کنم. ولی باز کیفتش اصلا خوب نبود. طوری که کیفیت مانیتور 15 اینچی من که مارکش ال جی هست خیلی بهتر از اون نشون میده. تلویزیون قبلی من ال جی بود که تو جابجایی از طبقه 4 افتاد و دیگه قابل استفاده نشد و با توجه به قیمت ها مجبور شدم جی پلاس بگیرم. رو این مدل تلویزیون هم امکانات Noise Reduction وSharpness Control و Motion Smoothing نیست که با توجه به راهنمایی های که در سایت هست تنظیم کنم. حالا ازتون میخوام سوال کنم راهی هست که کیفیت تصویر رو بالا برد یا بیخیال جی پلاس بشیم و باز بریم سراغ ال جی؟ واقعاً ممنون میشم راهنمایی کنید...

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ میتونید تنظیمات تصویر رو به صورت تخصصی‌تر انجام بدید اما منوی این دستگاه‌ها مانند منوی تلویزیون‌های ال جی گزینه‌های بسیار زیاد برای تنظیم تخصصی تصویر نداره اما شما میتونید حالت تصویر رو روی حالت «کاربر» قرار بدید، وضوح رو کمی پایین‌تر انتخاب کنید و همچنین باقی گزینه‌ها رو به دلخواه تنظیم کنید. حتی میتونید رنگ آبی و قرمز و سبز که رنگ‌های اصلی نمایشگر هست رو به دلخواه تنظیم کنید. در صورت نیاز درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی تلویزیون شما مراجعه صورت بگیره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۰۴:۲۱

سلام.تلویزیون بنده 49 اینج مدلsk79000 هست که بکلایتش سوخته یه قسمتیش ,خواهش میکنم لطفا بگید که بک لایت این.مدل موجود هست یا مدل مشابهی بهش میخوره یانه??

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۰۷:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس موجودی قطعه رو بررسی کنن و در مورد روال تعمیرات به شما اطلاع رسانی کنن. متشکریم

جانقلی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۹:۳۱

مدل تلویزیونم49UJ690T-TDهست و چند روزه صفحه تلویزیون آبی شده و سمت چپش بیشتر از بقیه صفحه به این رنگ دراومده مشکل کجاست؟ اگه میشه لطفا پاسخ بدید??

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۰۸:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ این مشکل رو بر روی تصاویر می‌بینید یا زمانی که کانال‌ها رو عوض می‌کنید و صفحه مشکی هست؟ لطفا سه مرتبه کلید Mute رو بزنید و پیغام بازنشانی AV رو تایید کنید. اگه باز هم این مشکل رو داشت لازمه دستگاه شما بررسی بشه. مدلی که فرمودید گلدیرانی نیست اگه این مدل رو از لیبل پشت دستگاه یادداشت کردید، برای تعمیرات متاسفانه از طرف گلدیران امکان ارائه خدمات وجود نداره اما اگه مدل رو از منوی دستگاه برداشتید لطفا مدل لیبل رو هم یادداشت کنید و به ما اعلام کنید. متشکریم

فرهاد حسن زاده
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۹:۵۱

سلام وقت بخیر مدل تلوزیون من sm8600 هست و خوب منوی فارسی نداره تصاویر بالا مثل منوی تلوزیونه منه میخواستم بدونم برای چه مدل تلوزیونی که دفترچه راهنمای اونو دانلود کنم مرسی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۰۸:۱۵

سلام و وقت یه خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما احتمال داره با مدل‌های سری SK مشابه باشه. میتونید دفترچه راهنمای تلویزیون‌هایی که مدل‌هاشون با SK شروع میشه رو دانلود کنید و بررسی کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۱۰:۲۲

سلام شبکه هایی که HEVCدارد وچرا تلویزیون ال جی مدل 43LX310c-TA شبکه تماشا امید این HEVCدارد فقط صدا دارد ولی تصویر ندارد و چگونه میشود تصویر ان را نمایش داد چند بار هم کانال یابی هم کردم اما تصویر نمایش داده نشد راهنمایی کنید؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۲۰:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ اگه تلویزیون قابلیت پخش HEVC نداره نمیتونه تصویر HEVC رو پخش کنه. به شما توصیه میکنیم با خدمات محصولتون تماس بگیرید تا در مورد سوالاتتون دقیق‌تر شما رو راهنمایی کنن.در تهران با فرکانس 37،43و 34 کانال یابی رو انجام بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۰:۰۷

سلام تلویزیون ال جی مدل 43LX310c-TA چگونه ضبط میشود راهنمایی کنید؟ ؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۰:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و نمیشه در موردش نظر قطعی بدیم اما در مدل‌های گلدیرانی به این شکل هست که باید هارد اکسترنال از 500GB تا 2 ترابایت به دستگاه وصل کنید و فقط ورودی آنتن رو میتونید ضبط کنید. دکمه OK رو روی صفحه بزنید بعد که پیغام ضبط نمایش داده شد انتخابش کنبد تا ضبط انجام بشه. کمتر از 10 ثانیه ضبط انجام نمیشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۰

سلام تلویزیون ال جی مدل 43LX310c-TA شبکه تماشا صدا دارد ولی تصویر ندارد مشکل چیه راهنمایی کنید؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۷:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و ما دقیق نمیتونیم در مورد این دستگاه نظر بدیم. ایراد از دستگاه نیست چون فقط در یک کانال اتفاق میفته. بهتره مجدد کانال یابی رو انجام بدید و بعد بررسی کنید دقت کنید سیگنال دریافت بشه و ممکنه کانال HEVC ارائه بشه و دستگاه شما قابلیت پخشش رو نداشته باشه. ما در این سایت در مورد دستگاه‌های گلدیرانی اعلام نظر می‌کنیم. موفق باشید

مهدی شهبازی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۱۸:۵۴

با سلام من تلویزیون 65 اینچ مدل 2020 رو دارم سری 8 نانو سل می خوساتم ببینم کیفیت و برنامه ال جی بهتره یا سونی شما به عنوان کارشناس نظرتون برام مهمه ؟ سونی x8000g

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۰۹:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه در مورد دستگاه سونی اطلاعاتی نداریم که بتونیم اعلام نظر کنیم. دستگاه‌های نانوسل از برترین دستگاه‌های ال ای دی LG هستن اما در مورد تلویزیون سونی بهتر هست از خدمات محصول سوال کنید. موفق باشید

اقای فرجاد مهر
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۹

سلام من اولد b6 55 اینچ دارم چند وقتیه دو سوم وسط تصویر رنگهای زرد رو سبز فسفری نشون میده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۵:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ لازمه دستگاهتون بررسی بشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۱۶:۲۰

سلام تلویزیون من ال جی هست خیلی یهویی صفحه ی تی وی کمرنگ شدبه طوری که دیدن تصویر به شدت سخت شده صدا داره و شبکه ها عوض میشه اما تصویر مشکل داره ممنون میشم راهنماییم کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۱۶:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ اگه گزینه صرفه جویی در مصرف برق رو خاموش کردید و باز هم این مشکل وجود داره از قسمت تعمیرات برای بررسی دستگاهتون درخواست ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۲۱:۴۴

با سلام تلویزیون من مدل 49 فور کی چند سانت بالای تصویر کمی سیاه و کم نور شده لطفا راهنمایی کنید نیاز به تعمیر داره یا نداره .گارانتی هم نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۸:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ اگه با تنظیم ابعاد تصویر روی 16:9 و بر روی همه ورودی‌ها این مشکل وجود داره لازمه تلویزیون شما بررسی بشه. لطفا از قسمت تعمیر برای بررسی دستگاهتون از طرف کارشناس ثبت سفارش کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ ۰۹:۲۰

با عرض سلام و خسته نباشید تلویزیون ما مدل 43UF64000GL هستش تلویزیون ما شبکه IRIB UHD فقط صدا پخش میکنه و تصویر سیاه هستش برای این که تصویر را دریافت کنیم باید چه کنبم؟ممنون میشم جواب بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۹:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ این مشکل مربوط به سیگنال‌های ارسالی از سوی صدا و سیما هست و ایراد دستگاه محسوب نمیشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۷

اموزش تنظیم تصویر تلویزیون ال جی خیلی خوب بود مرسی

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۷

کم و زیاد شدن نور تلویزیون ال جی چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که به طور خودکار این اتفاق میافته گزینه صرفه جویی در مصرف برق و اگر دستگاه شما گزینه Comfort eye و Motion eye care رو داره خاموش کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۶

سلام وقت بخیر تنظیم نور تلویزیون ال جی از طریق تنظیمات تصویر قابل تغییره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ بله قابل تغییره. اما تنظیمات بستگی به مدل داره ممولا در قسمت حالت تصویر زیرمجموعه هایی هست که یکی از اونها تنظیم روشناییه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۴

سلام تنظیمات تلویزیون ال جی sm8100 برای کانال یابی به چه صورت هست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما میتونید از توضیحات لینک زیر استفاده کنید. تا حدی منو مشابه هست: csgl.ir/nkt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۹:۵۹

سلام خسته نباشید ، یه بخشایی از تلویزیونمون رنگش رفته و تاریک و بی رنگ شده ، باید چیکار کنیم ؟!!! ممنون میشم راهنماییمون کنید. مدل تلویزیون : 49LJ620T-TA

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ۰۸:۴۶

سلام و وقت شما به خیر؛ لازمه دستگاهتون بررسی بشه، احتمال داره ایراد از ماژول یا برد دستگاه باشه. متاسفانه دستگاه شما گلدیرانی نیست و امکان تعمیر از طرف گلدیران وجود نداره. در صورت تمایل شماره تماستون رو بفرمایید تا برای راهنمایی دقیق‌تر در مورد ایراد دستگاه با شما تماس گرفته بشه. موفق باشید

شعبانی
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۰۰

با سلام تلویزیون 49 ال جی دارم میخواستم بدونم بک لایت تلویزیون رو چه عددی بزارم که زیاد روش فشار نیاد.الان رو 100 هستش.ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۹:۰۲

سلام و وقت شما به خیر؛ این تنظیمات به انتخاب شما بستگی داره و بازه‌ی انتخابی که در این قسمت قرار داره در صورتی که شما روی حداکثر هم قرار بدید به دستگاه فشار نمیاره چون این بازه انتخابی مشتری هست. موفق باشید

مرتیا شیاری
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۹:۲۲

سلام...من یه تلوزیون lh600t دارم ...الجی..میخام در lg content store برنامه نصب کنم ...در l!g content store فقط یوتوب و هواشناسی و ...دارد...سرچ کردم باید چه کار کنم نوشته بود باید اکانت بسازی....رفتم تو تنظیمات قسمت جنرال قسمت اکانت منگمنت اونو زدم اینو دادthe lg services country information could not be retrieved from the server لطفا کمک کنید نمیدونم چجوری اکانت بسازم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۰۸:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و ما نمیتونیم در مورد این مدل اعلام نظر کنیم. در مدل‌های گلدیرانی برای سری LH نیازی به ساخت اکانت نیست و در قسمت LG Content Store اپلیکیشن‌هایی که برای این مدل در نظر گرفته شده قابل مشاهده هست. موفق باشید

سینا یزدانیان
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۰:۱۳

سلام چگونه صفحه تلویزیون led تمیز کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۰:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد ویدئوی لینک زیر رو مشاهده کنید: csgl.ir/ctv موفق باشید

Reza Sadeghi
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۲۲:۵۴

سلام مدل تلویزیون من sk8000الجی هست میخواستم بدونم چطوری میشه خروجی صدا رو از تلویزیون گرفت وبه دستگاه صوتی دیگری داد چون من با سه فیش خروجی رو میگرفتم به ضبط و با کابل auxبه هدفن وصل میکردم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۷:۳۵

سلام و وقت شما به خیر؛ امکان انتقال صدا از طریق اپتیکال و HDMI ARC وجود داره اما اگر شما قصد دارید از طریق AUX اتصال رو انجام بدید، به وسیله‌ی کابل 1 به 2 از خروجی هدفون تلویزیون به AUX سینما اتصال رو انجام بدید. موفق باشید

سینا یزدانیان
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۶:۰۹

Ledجی پلاس هست تلویزیونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۷:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ مشکلی وجود نداره. موفق باشید

سینا یزدانیان
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۳:۱۲

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگر بعد از استفاده از تلویزیون بعد خاموش کردن آن دکمه چند راهی رو بزنیم ایراد دارد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۸:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ اگر دستگاه شما OLED هست بلافاصله بعد از خاموشی این کار رو انجام ندید. بعد از 20 دقیقه میتونید کلید رو بزنید. موفق باشید

سینا یزدانیان
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۴:۳۰

آیا به پشت تلویزیون آفتاب بخرد ایراد دارد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۰۷:۳۱

سلام و وقت به خیر آقای یزدانیان؛ بله. در بلندمدت باعث آسیب به دستگاه میشه. موفق باشید

سینا یزدانیان
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۲۱:۲۱

سلام خسته نباشید من یه تلویزیون 32 اینچ جی پلاس دارم که شبکه‌های HD مثل 3و تماشا 1080هست اما شبکه های دیگه عادی 561iهست میخواستم بدونم شبکه های عادی میشه کیفیت رو بالا برد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۸:۱۶

سلام و وقت شما به خیر آقای یزدانیان؛ این امکان وجود نداره چون لازم هست کیفیت تصاویر و فیلم‌ها به طور کلی بالا باشه. موفق باشید

مهدي رمضاني
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۱۹:۴۵

سلام 49 اینج 4k uj670 دارم هرموقع تنظیم رنگش و انجام میدم بعد چند ثانیه باز برمیگرده تنظیمات اولش.منوش هم انگلیسیه.لطفآ راهنمایی کنید.ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۷:۴۶

سلام و وقت شما به خیر آقای رمضانی؛ این مدل گلدیرانی نیست اما در مدل‌های مشابه گلدیرانی از منوی عمومی گزینه‌ی حالت نمایش "خانگی" رو انتخاب کنید. دستگاه‌های بدون گارانتی ممکنه زبان فارسی نداشته باشه و زبان فارسی به طور کلی برای دستگاه تعریف نشده باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۲۳:۰۹

سلام و خدا قوت بابت اینکه اینقدر با حوصله مشتریان رو راهنمایی میکنید. تلویزیونم مدل webos tv uf77000gi هستش نمیدونم چرا تصویر کمی مایل به قهوه ای هستش و فیلمهایی که تصویر شب دارن رو به شدت بد نشون میده تلویزیونم به تنظیمات کارخانه برگردوندم اما درست نشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۰۷:۴۷

سلام و وقت به خیر دوست عزیز؛ در صورتی که تصویر نسبت به قبل تغییر پیدا کرده و از ابتدا اینطور نبوده، با توجه به اینکه تنظیمات رو هم به حالت اولیه کارخانه تغییر دادید، بهتر هست کارشناس دستگاه شما رو بررسی کنند. می‌تونید از قسمت درخواست تعمیرات برای بررسی دستگاه از طرف تکنسین، درخواست ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۰:۰۸

سلام . من یه تلویزیون نانویی sm8100 خریدم که در زمان تعویض کانال قسمت صفحه نوشته کانال و توضیحات اون کانال به رنگ خاکستری در میاد و بقیه صفحه مشکیه . تو همون صفحه تعویض کانال اگه موس کنترل رو حرکت بدم همون قسمت خاکستری میشه . لطفا راهنمایی کنید که مشکل چیه . ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۱:۱۷

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست اما در مدل‌های مشابه گلدیرانی این موضوع به دلیل قابلیت کنترل موضعی نور اتفاق می‌افته که یه مزیت برای دستگاه به حساب میاد. میتونید از لینک زیر شرح این قابلیت رو مطالعه کنید: http://cs.goldiran.ir/Faq/filter?type=27 موفق باشید

امید امیری
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۱۹:۴۱

سلام تلویزیون من sm8100 55 گلدیرانی نیست. امکان دارد منوش فارسی شود؟هزینه اش چقدر است؟باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۷:۳۸

سلام و وقت به خیر آقای امیری؛ اگر دستگاه شما غیر گلدیرانیه اما از طرف شرکت دیگری گارانتی شده، معمولا زبان فارسی در منو داره و می‌تونید انتخاب کنید. متاسفانه امکان تغییر زبان دستگاه از طرف گلدیران وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۵:۰۳

سلام وقت بخیر. تلویزیون رنگی چند ساعتی است سیاه و سفید شده، کدام دکمه کنترل باعث این مشکل شده؟ برای رنگی شدن شبکه‌ها کدام از دکمه کنترل استفاده کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۹:۵۶

با سلام و احترام؛ توجه داشته باشید اگر از ورودی AV (فیش‌های سه رنگ) برای دریافت تصویر استفاده می‌کنید، فیش ها درست متصل شده باشد. ورودی را هم درست انتخاب کنید. دقت کنید به جای ورودی AV ورودی Component انتخاب نشده باشد. در صورتی که مشکل رفع نشد لطفا مدل دستگاه را اعلام نمایید. موفق باشید

نیما رجب پور
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۴:۲۸

سلام مدل تلوزیون 49UJ690T است که قسمتی از تصویر تیره تر شده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۶:۰۹

با سلام و وقت به خیر جناب آقای رجب پور؛ لطفا نکاتی که در لینک زیر توصیه شده را انجام دهید و در صورت نیاز به بررسی بیشتر درخواست تعمیرات دستگاه ثبت نمایید: csgl.ir/tvt موفق باشید

محمد صادقی
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۹:۵۹

با عرض سلام و وقت بخیر مدل تلوزیون بنده 49uj670v-tdهست، نور بعضی از قسمت های صفحه تلوزیون بصورت مقطع ای روشن تر و پر رنگ تر شده ، چیکار باید بکنم . ممنون میشم راهنماییم کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۷:۰۰

سلام جناب آقای صادقی،مدل تلویزیون اعلام شده شما گلدیرانی نیست؛ اما در مدل مشابه گلدیرانی آن از منوی تصویر بررسی می‌شود یعنی در قسمت "صرفه جویی در مصرف برق" و "حالت راحتی چشم" نیاز است که خاموش باشد و در نهایت در صورت مشاهده‌ی ایراد بر روی تمامی تصاویر، نیاز به بررسی از سوی تکنسین است.

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۲:۱۲

من فلش ب تلویزیون میزنم بعضی فیلمهارو با اندازه تصویر مناسب تحویل نمیده هرکاریم میکنم نمیتونم اندازه تصویر رو تغییرش بدم تنظیماتی نمیبینم اگ میشه کمکم کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۱:۴۰

سلام دوست عزیز، لطفا وارد منو شوید در قسمت تنظیمات، منوی تصویر گزینه‌ی " نسبت ابعاد تصویر" را تغییر دهید و بر روی گزینه‌های متفاوت ابعاد تصوریتان را بررسی کنید.

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

با عرص سلام تلویزیون ما ال جی 610اسمارت (49اینچ)دوسال خریدم خود بهخود رنگ کل صفحه تاریک شده میشه بفرماید علت چیست همدان رزن هستیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۷

سلام دوست عزیز، لطفا در تنظیمات در قسمت منو، در منوی تصویر بررسی کنید گزینه‌ی «صرفه جویی در مصرف برق» روشن نباشد. با ورودی‌های دیگر مثل فلش، سی دی کیفیت تصویر را چک کنید. در صورتی که تصویر در تمامی ورودی‌ها کم نور است، نیاز است دستگاه از سوی کارشناس ما بررسی شود. که می‌توانید در قسمت ثبت درخواست جهت مراجعه، درخواست خود را ثبت کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۳۴

سلام خانی زاده عزیز / این مورد طبیعیه و به دلیل فعال سازی برخی گزینه‌ها می‌باشد. برای رفع این مورد گزینه‌ی صرفه جویی در مصرف برق (Energy saving ) و حالت راحتی چشم Comfort eye را از منوی تصویر خاموش کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۳۱

سلام کریمی عزیز/ امکان داره صدای بعضی از کانال‌ها به دلیل ضعف سیگنال دریافتی پخش نشه. بهتر آنتن رو بررسی کنید و در صورت نیاز از مرکز صدا و سیمای خود نیز در مورد فرمت‌های مربوط به سیگنال‌های ارسالی سوال کنید. در نهایت اگر مشکل رفع نشد از طریق به ما اطلاع بدید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۰:۱۲

سلام آقای آزادی/ برای این مورد باید کانال یابی انجام بدید که در لینک رو به رو در قسمت کانال یابی روش این کار توضیح داده شده است http://cs.goldiran.ir/repaire/product/27/.برای نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی در بابل وارد لینک رو به رو شوید.http://cs.goldiran.ir/agencies

حامد ازادی
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۷

یه تلویزیون lv35000 ال جی دارم پیغام بدون برنامه ریزی میده در بابل هستم مشکل از کجاست ؟

کریمی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۰:۳۳

سلام وقت بخیر ایا ممکنه که فقط بعضی از شبکه های تلویزیون ال جی من صدا نداشته باشه ؟ من اهواز هستم مدل تلویزیونم ub85000

خاني زاده
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۸:۴۹

من یه سوال دارم. نور تلویزیون من با روشن و تاریک شدن محیط نورش کم و زیاد میشه، خیلی عجیبه واقعا، مدل تلویزیونم lj6200043 هست. چیکار کنم درست شه؟ راهنمایی میکنید

در حال ثبت...