بازنشانی رمز تلویزیون‌های غیر Webos ال جی


برخی تلویزیون‌های ال جی دارای سیستم عامل webos است. مشخصه‌ی تلویزیون‌های Webos منوی برنامه‌های کاربردی است که پایین صفحه قرار دارد و با انتخاب کلید Home نمایان می‌شود.

Webos

در صورتی که تلویزیون شما این منو بار را ندارد پس از نوع معمولی است. ریست رمز تلویزیون‌ معمولی ال جی بسته به مدل متفاوت است.

بازنشانی رمز تلویزیون‌های غیر Webos ال جی بعد از سال 2012

اگر مدل تلویزیون شما با حروف زیر آغاز می‌‎شود، به روش بازنشانی رمز تلویزیون‌های معمولی LG بعد از سال 2012، ریست و بازنشانی آن را انجام دهید. البته مدل‌های زیادی وجود دارد که ممکن است در این دسته‌بندی قرار گیرد، اما امکان اعلام نام‌گذاری تمامی آنها وجود ندارد زیرا مدل‌های بسیاری وجود دارد.

LJ – LH – LF – EA - LB - UB – LA – LN – LM – LS – CS – EA – MA – MN – PB – PN – PA - MT

برای باز کردن قفل تلویزیون وارد منوی دستگاه و سپس منوی ایمنی شوید؛ در این حالت دستگاه از شما رمز چهاررقمی می‌خواهد.
سپس کلید Mute (قطع صدا) را سه مرتبه پشت سر هم انتخاب کنید تا خانه‌های ورود رمز از 4 خانه به 6 خانه تغییر یابد.
در این مرحله، رمز اصلی تلویزیون و یا همان رمز مادر تلویزیون ال جی، یعنی کد 129472 را وارد کنید.
سپس رمز جدید تعریف کرده و آن را برای تایید دومرتبه وارد کنید. به این شکل مشکل قفل شدن تلویزیون رفع خواهد شد. 

Reset-pin-code
در صورتی که می خواهید حالت ایمنی تلویزیون ال جی خاموش شود و دیگر نیازی به وارد نمودن رمز نباشد، از قسمت بالای منوی ایمنی، حالت خاموش را انتخاب کنید. هنگامی که می خواهید حالت ایمنی را خاموش کنید، دستگاه دو مرتبه رمز می‌خواهد و لازم است رمزی که انتخاب کرده‌اید را وارد کنید.

بازنشانی رمز تلویزیون‌های غیر Webos ال جی قبل از سال 2012

در صورت فراموش کردن رمز تلویزیون ال جی، اگر مدل تلویزیون شما با حروف دیگری آغاز می‌‎شود، به روش بازنشانی رمز تلویزیون‌های معمولی ال جی قبل از سال 2012، ریست آن را انجام دهید.

برای بازنشانی قفل تلویزیون وارد منوی دستگاه و سپس وارد منوی ایمنی شوید؛ در این حالت دستگاه از شما رمز چهاررقمی می‌خواهد.

در این مرحله، رمز اصلی تلویزیون یا همان رمز مادر تلویزیون ال جی که همان کد 0325 است را وارد کنید.

سپس رمز جدید تعریف کرده و آن را برای تایید دومرتبه وارد کنید.

Reset-pin-code

در صورتی که می خواهید حالت ایمنی دستگاه خاموش شود و دیگر نیازی به وارد نمودن رمز نباشد، از قسمت بالای منوی ایمنی، حالت خاموش را انتخاب کنید. هنگامی که می خواهید حالت ایمنی را خاموش کنید، دستگاه دو مرتبه رمز می‌خواهد و لازم است رمز انتخابی خود را وارد کنید.

در حال ثبت...