کولر گازی جی پلاس

۱۵ تير ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
کولر گازی جی پلاس


کولر گازی جی پلاس محصول جدید گلدیران است و اگر برای خرید کولر گازی در حال بررسی هستید می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد؛ هر چند اگر بیشتر در مورد کولر گازی جی پلاس بدانید به احتمال خیلی زیاد آن را انتخاب می‌کنید. چرا که این دستگاه علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و طراحی ویژه‌ای که دارد، قابلیت‌های یک کولر گازی برتر را نیز دارا است و همین ویژگی‌ها باعث می‌شود یک انتخاب خیلی خوب برای تهویه‌ی محیط شما باشد.

بهترین کولر گازی جی پلاس کدام است؟

شاید بخواهید بهترین مدل کولر گازی جی پلاس را شناسایی کرده و آن را خریداری نمایید اما اینکه دقیقا کدام کولر گازی برای محیط شما بهترین سیستم تهویه به حساب می‌آید، پس از کارشناسی محیط شما مشخص می‌شود که می توایند با مطالعه مقاله " محاسبه ظرفیت کولر گازی و ضرورت انجام ظرفیت سنجی " آن را شناسایی کنید . کولرهای گازی جی پلاس مشخصات مشترکی در بیشتر مدل‌ها دارند که می‌تواند موارد زیر باشد:
کمپرسور هوشمند اینورتر و گارانتی 5 ساله موتور، پره‌های طلایی، پرتاب باد چهار طرفه، عملکرد I Feel، حالت Turbo، عملکرد Eco، ذخیره سازی تنظیمات شخصی I Set، رطوبت زدایی، حالت خواب، تایمر، Auto Restart و ... که در همین مطلب به طور کامل به شرح آن خواهیم پرداخت.
کولرهای گازی جی پلاس در مقایسه با مارک‌های مشابه قیمت مناسبی دارند، از این رو برای انتخاب ظرفیت بالاتر مشکلی نخواهید داشت. قیمت کولر جی پلاس را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس مشاهده کنید.

مدل‌های کولر گازی اسپلیت اینورتر جی پلاس

کولرهای گازی جی پلاس در مدل‌های زیر و ظرفیت‌های 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000 و 30000 تولید و عرضه شده و از این میان 5 مدل برای مناطق معتدل و 2 مدل برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای طراحی شده است. تمامی مدل‌ها اینورتر و کم مصرف هستند.

  • Non-Tropical     GAC-TM9JN1
  • Non-Tropical    GAC-TM12JN1         
  • Non-Tropical    GAC-TM18JN1     
  • Non-Tropical    GAC-TM24JN1
  • Non-Tropical    GAC-TE30JN1
  • Tropical        GAC-TM24JN3
  • Tropical        GAC-TM30JN3        
در ادامه به بررسی مشخصات کولر گازی جی پلاس می‌پردازیم.                                  

مشخصات فنی کولر گازی جی پلاس

عملکرد دوگانه کولر گازی جی پلاس

عملکرد دوگانه کولر گازی جی پلاس


کولرهای گازی جی پلاس Dual Operation (سرمایشی - گرمایشی) است. شما می‌توانید در زمستان نیز از گرمای کولر گازی خود به عنوان یک دستگاه کمک گرمایشی استفاده کنید. در نظر داشته باشید گرمای کولرهای گازی کمکی است و نمی‌توان از کولر گازی به عنوان یک دستگاه کامل برای گرمایش استفاده کرد. این مورد مربوط به یک برند نیز نمی‌شود، بلکه همه‌ی دستگاه‌های کولر گازی به دلیل نوع سیستم گرمادهی، برای حالت گرمایش کمکی هستند. جهت آشنایی بیشتر با حالت گرمایی این دستگاه می توانید مقاله " نکاتی در مورد حالت گرمایش کولرهای گازی ال جی " را مطالعه نمایید.

گارانتی موتور کولرگازی اینورتر جی پلاس

گارانتی موتور کولرگازی اینورتر جی پلاس

کولرهای گازی جی پلاس دارای گارانتی 5 ساله‌ی کمپرسور است و می‌توانید در مورد روند پیگیری ایرادات موتور دستگاه آسوده خاطر باشید. مدت زمان گارانتی دستگاه نیز 18 ماه است و پشتیبانی محصول از سوی شرکت گلدیران انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید دستگاه‌های جی پلاس که قبل از تاریخ 1400/4/10 نصب شده، دارای 18 ماه گارانتی بوده است.

کمپرسور هوشمند اینورتر کولرگازی جی پلاس

کمپرسور کولر گازی جی پلاس اینورتر است. این نوع موتور، زمانی که دمای اتاق به حد انتخابی شما می‌رسد، خاموش نمی‌شود، بلکه با تغییر دور موتور توان سرمادهی را کاهش می‌دهد. در واقع از استارت‌های مکرر جلوگیری می‌کند؛ به این شکل مصرف برق کاهش پیدا کرده و بازدهی دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. نوع کمپرسور کولرهای گازی جی پلاس، روتاری (Rotary) است. همچنین در مقاله ای جداگانه به روش‌های کاهش مصرف برق کولرهای اینورتر نیز پرداخته ایم.

سطح مصرف انرژی کولر گازی جی پلاس

سطح مصرف انرژی کولرهای گازی جی پلاس A است. مصرف برق کولر گازی جی پلاس به دلیل استفاده از کمپرسور هوشمند اینورتر کاهش یافته و سطح بازدهی این دستگاه‌ها بالاست. حداقل، متوسط و حداکثر جریان برق دستگاه‌ها نیز در کاتالوگ‌ها درج شده است.

فین و پره‌های طلایی کولرگازی جی پلاس (Gold Blade)

فین و پره‌های طلایی کولرگازی جی پلاس (Gold Blade)

کولرهای گازی جی پلاس دارای پره‌های طلایی است و این پره‌ها یا «فین‌ها» علاوه بر ایجاد تبادل دمایی بیشتر به دلیل افزایش سطح تماس دستگاه با هوا، باعث ماندگاری بالای کندانسور و اواپراتور کولر گازی می‌شود و در بلند مدت از خوردگی و سایش آن جلوگیری کرده، عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

پرتاب باد چهار جهته کولر گازی جی پلاس  4 Derection Air flow

پرتاب باد کولرهای گازی جی پلاس چهارجهته است و این طراحی امکان تهویه‌ی هوای اتاق را به صورت یکنواخت فراهم می‌کند. با این ویژگی تمامی قسمت‌های فضای شما خنک می‌شود و البته این امکان وجود دارد که شما زاویه‌ی دمپر و دریچه‌های کولر گازی خود را تغییر دهید.

عملکرد I Feel کولر گازی جی پلاس

عملکرد I Feel کولر گازی جی پلاس


کولر گازی جی پلاس از طریق قابلیت «I Feel» یا «من احساس می‌کنم» می‌تواند از طریق حسگرهای دمایی به صورت هوشمند دمای مناسب را برای محیط در نظر گرفته و بدون انتخاب کردن مد کاری از سوی شما، دما و سرعت فن را انتخاب کرده و سرمایش یا گرمایش را برای تهویه‌ی محیط انتخاب کند. این ویژگی تاثیر زیادی در کیفیت کولر جی پلاس دارد.

حالت Turbo یا Super کولر گازی جی پلاس

عملکرد Turbo کولر گازی جی پلاس می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن سرمایش یا گرمایش محیط شما را تامین کند. برای مثال زمانی که تازه به منزل می‌رسید، می‌توانید با انتخاب این عملکرد، خیلی سریع از سرمایش کولر گازی خود لذت ببرید.  

عملکرد Eco  کولرگازی جی پلاس

عملکرد Eco  کولرگازی جی پلاس


عملکرد Eco  یا صرفه جویی در مصرف انرژی می‌تواند میزان مصرف برق کولرگازی را کاهش دهد. علاوه بر اینکه به طور کلی کولرگازی اینورتر به دلیل نوع موتور، مصرف برق کمتری دارد، با فعال‌سازی این قابلیت، کولر گازی از طریق کنترل دما، سرمادهی یا گرمادهی را با صرفه‌جویی بیشتری انجام می‌دهد. روند این عملکرد به این شکل است که دستگاه در حالت سرمایش با 2 درجه افزایش دما، و در حالت گرمایش با 2 درجه کاهش دما، در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد.

ذخیره سازی تنظیمات شخصی کولر گازی GPlus (I Set)

بر روی کنترل برخی مدل‌های کولر گازی جی پلاس کلید I Set قرار دارد و با انتخاب این کلید، تنظیماتی که بر روی دستگاه اعمال کرده‌اید در حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شود و در استفاده‌های بعدی می‌توانید انتخاب کنید دستگاه با همان تنظیمات قبلی عمل کند.

رطوبت زدایی کولر گازی جی پلاس (Dry)

در محیط‌هایی که میزان رطوبت زیاد است، با قابلیت رطوبت زدایی (Dry) رطوبت محیط تا حد زیادی حذف می‌شود و می‌توانید هوایی مطبوع‌تر داشته باشید. با انتخاب این عملکرد، سرعت حرکت فن به طور خودکار و با هدف کاهش رطوبت تنظیم می‌شود.

حالت خواب کولر گازی جی پلاس (Sleep Mode)

حالت خواب کولر گازی جی پلاس (Sleep Mode)


وقتی شما خواب هستید، کولر گازی جی پلاس با عملکرد   Sleep Mode بهترین دما و تنظیمات را برای آسایش شما در خواب فراهم می‌کند. طی این عملکرد، کولرگازی در حالت سرمایش هر 60 دقیقه 1 درجه دما را افزایش و در حالت سرمایش هر 60 دقیقه 1 درجه دما را کاهش می‌دهد و این روند تا 2 درجه و مدت 2 ساعت انجام خواهد شد. در صورتی که این برنامه را انتخاب کرده‌اید، دستگاه پس از مدت 10 ساعت به طور خودکار خاموش می‌شود.

تایمر کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس مجهز به تایمر است و می‌توانید ساعت روشن یا خاموش شدن کولر گازی خود را انتخاب کنید. با این قابلیت می‌توانید میزان فعالیت دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید.

Auto Restart کولر گازی جی پلاس

Auto Restart کولر گازی جی پلاس


کولر گازی جی پلاس قابلیت Auto Restart دارد و در صورتی که برق قطع و وصل شود، دستگاه مجدد با همان تنظیمات قبلی روشن شده و شروع به کار می‌کند. برای مثال اگر کولر گازی در فضایی همانند اتاق سرور استفاده می‌شود، نیاز است دائم روشن باشد؛ با این قابلیت در صورت قطع و وصل شدن برق، دستگاه مجدد روشن خواهد شد. این ویژگی نیازی به فعال سازی ندارد و به صورت خودکار فعال است.      

Super Quiet کولرگازی GPlus

کولر گازی جی پلاس در مقایسه با باقی دستگاه‌های کولر گازی موجود، میزان صدای کمی دارد. میزان صدای این دستگاه‌ها را می‌توانید به واحد دسی بل بر روی کاتالوگ‌ها مشاهده کنید. کمترین میزان صدا مربوط به کولر‌های جی پلاس با ظرفیت 9000 Btu/h و در حالت Sleep است که 19 دسی بل می‌باشد. بیشترین میزان صدا نیز مربوط به کولر با ظرفیت 30000 Btu/h و در حالت توربو است که 46 دسی بل می‌باشد.

سایز لوله‌های کولر گازی  GPlus

ویژگی کولر های گازی جی پلاس


اگر منزل شما به صورت توکار لوله‌کشی شده و قصد خرید دستگاه کولر گازی دارید، ممکن است سایز لوله‌ی دستگاه‌ برای شما بسیار مهم باشد. می‌توانید سایز لوله‌ها را از روی کاتالوگ‌ها مشاهده کنید. سایز لوله‌ی کولرهای گازی جی پلاس در ظرفیت‌های 9000، 12000 و 18000 اندازه‌ی 8/3 ، 4/1 و در ظرفیت‌های 24000 و 30000 اندازه‌ی 8/5 ، 4/1 است.

نمایندگی فروش کولر گازی جی پلاس کجاست؟

چنانچه انتخاب شما کولرگازی جی پلاس است، می‌توانید با یک تماس با گلدیران دستگاه را خریداری کنید و از روند ارسال و نصب آن آسوده خاطر باشید. گلدیران برای کارشناسی کولر و ظرفیت سنجی قبل از خرید هم می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پاسخگوی سوالات شما در قسمت نظرات نیز خواهیم بود.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...