راهنمای عملکردهای نسل دوم و سوم تلویزیون‌های جی پلاس

۱۰ فروردين ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
تلویزیون جی پلاس

بیشتر ما دوست داریم افراد خلّاقی باشیم! اغلب ما از کودکی دوست داریم کاردستی بسازیم؛ از اینکه وسیله‌‌ای، هر چند ساده و ابتدایی را خودمان بسازیم افتخار می‌‌کنیم. زمانی که خلق می‌کنیم احساس می‌‌کنیم چقدر مفید هستیم و حتی گاهی دوست داریم کار دست خود را، حتی در حد یک کارت پستال، به افرادی که برای ما با ارزش هستند هدیه دهیم.
همه‌‌ی این‌ها گفته شد تا دلیل خلق محصولی جدید از سوی گلدیران و اینکه تا چه اندازه برای ما ارزشمند هستید را بدانید. برای شما که دوست دارید دستگاهی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و ساخت هموطنان خود را استفاده نمایید، تلویزیون‌‌های جدید GPlus را تدارک دیده‌‌ایم.
ممکن است شنیده باشید که نسل اول تلویزیون جی پلاس، اسفند ماه سال 97 معرفی و در 7 مدل ارائه شد که مدل‌های زیر بودند اما تا کنون مدل‌های بسیار دیگری نیز ارائه شده و تا سری ششم تلویزیون‌های جی پلاس به بازار ارائه شده است. سری اول تلویزیون‌‌های G plus شامل مدل‌‌های زیر است:

GTV-32GD412N
GTV-40GH412A
GTV-43GH412N
GTV-50GH412N
GTV-50GU812S
GTV-55GU812S
GTV-65GU811N
تلویزیون های جی پلاس

پس از ارائه‌‌ی نسل اول تلویزیون‌‌های جی پلاس، درخواست‌‌های شما را شنیدیم و سعی کردیم هر چه زودتر نسل دوم تلویزیون-های جی پلاس را مطابق با میل و نظر شما مشتریان گرامی تولید کنیم.اکنون با فصل دوم از این دستاورد و با مدل‌‌های سری جدید جی پلاس همراه شما هستیم. اعداد آخر مدل‌ها مربوط به طراحی قاب تلویزیون‌ها است. برای مثال تلویزیون جی پلاس مدل 512 و 412 از نظر قاب تفاوت دارند. اعداد اول نیز مربوط به اندازه و اینچ دستگاه است.  تلویزیون‌‌ها با مدل‌‌های زیر، مرداد ماه امسال روانه‌‌ی بازار شدند:
GTV-32JD412N
GTV-32JD512N
GTV-40JH412S
GTV-40JH512N
GTV-43JH412N
GTV-43JH512N
GTV-50JH412N
GTV-50JH512N
GTV-49JU811N
GTV-49JU812N
GTV-55JU811N
GTV-55JU812N
GTV-65JU821S

اگر هر یک از مدل‌‌های تلویزیون GPlus را تهیه نموده‌‌اید، در صورت بروز ایراد، برای بررسی تلویزیون جی پلاس از کارشناسان گلدیران کمک بگیرید، تا هر چه سریع‌‌تر ایراد را رفع نماییم. شما می‌‌توانید برای بررسی و رفع ایراد تلویزیون‌‌های جی پلاس در سراسر ایران، اقدام نمایید. نمایندگان ما در تمامی شهرها آماده‌‌ی ارائه‌‌ی خدمات به مشتریان می باشند:


هنگام خرید یک تلویزیون گزینه‌‌های زیادی پیش روی شماست! متقابلا ما هم این را می‌دانیم که اگر قرار باشد اولویت اول انتخاب شما باشیم، باید دستگاهی ارائه دهیم که خواسته‌‌های شما را برآورده سازد. گلدیران با تجربه‌‌ی زیادی که طی سال‌‌ها ارائه‌‌ی خدمات پس از فروش در زمینه‌‌ی دستگاه‌‌های صوتی و تصویری داشته، تا حد زیادی از انتظارات شما در مورد تلویزیون آگاه است، و سعی نموده این ویژگی‌‌ها را در طراحی محصول جدید در نظر داشته باشد.
در ادامه شرح مهم‌‌ترین این ویژگی‌‌ها و نکاتی در مورد کیفیت تلویزیونهای جی پلاس را مطالعه می‌‌نمایید. طراحی محصول بر اساس خواسته‌‌های مشتریان اتفاق خوشایندی بود که باعث استقبال چشمگیر از تلویزیون‌‌های نسل دوم جی پلاس شده است.
همچنین دفترچه راهنمای تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.

ویژگی‌ های متمایز تلویزیون های جی پلاس

سری دوم تلویزیون های جی پلاس

  •  پنلی با کیفیت A+

پنل تلویزیون‌‌ها از نظر سطح کیفی و درصد کیفیت پیکسل‌‌ها و مرغوبیت کالا طبقه‌‌بندی می‌‌شوند و هر چه میزان خطا در ارائه‌‌ی تصویر پنل کمتر باشد، دستگاه از نظر نوع پنل در رده‌‌ی بالاتری قرار می‌‌گیرد. پنل‌‌های A+ پنل‌‌هایی با مرغوبیت بالا هستند. علاوه بر این تاثیر نویزها بر روی نمایشگرهای جی پلاس بسیار محدود است.
  •  تکنولوژی تقویت سیگنال دریافتی تلویزیون های جی پلاس

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی سیگنال صدا و سیما از سوی تلویزیون دریافت نمی‌‌شود، و شما بر روی تلویزیون عبارت "بدون سیگنال" را مشاهده ‌‌می‌‌کنید، و دیگر نشانی از برنامه‌‌ی در حال پخش وجود ندارد. اما تلویزیون‌‌های جی پلاس مجهز به سیستم تقویت سیگنال دریافتی می‌‌باشد. بدین ترتیب حتی زمانی که سیگنال‌‌ها ضعیف می‌‌شود، دستگاه با تقویت سیگنال‌‌ها تا حد امکان، همچنان تصویر کانال ها را نمایش می‌‌دهد.
  •  نسخه‌‌ی اندروید 6 در تلویزیون های جی پلاس

به دلیل تمایل بسیاری از مصرف کنندگان به استفاده از تلویزیون‌‌هایی با سیستم عامل Android، این سیستم عامل از سوی گلدیران برای تلویزیون‌‌های جی پلاس انتخاب شد. سیستم عامل تلویزیون‌‌های GPlus سری اول نسخه‌‌ی 4.4 بود. از همان ابتدا مشتریان درخواست تلویزیونی با نسخه‌‌ی اندروید بالاتر داشتند. بنابراین نسل دوم تلویزیون های جی پلاس با سیستم عامل اندروید 6.0 عرضه شد. این نسخه از سیستم عامل امکان استفاده از ویژگی‌‌هایی را فراهم آورده که در ادامه برخی از آنها را با هم مرور می‌کنیم.
  •  اتصال گوشی Apple به تلویزیون GPlus

یکی از محدودیت‌‌هایی که برای مصرف‌‌کنندگان گوشی‌‌هایApple وجود دارد، گاهی عدم اتصال به دستگاه‌‌های دیگر و دایره‌‌ی محدود اشترک گذاری محتوا است. اما در تلویزیون‌‌های هوشمند نسل دوم جی پلاس، امکان اتصال گوشی Apple فراهم شده است و دیگر چنین محدودیتی وجود ندارد. شما می‌‌توانید با استفاده از این قابلیت تصویر گوشی خود را بر روی تلویزیون مشاهده نمایید.
  •  مانیتور کردن (Mirroring) معکوس تلویزیون‌‌های جی پلاس

یکی از ویژگی‌‌های نسل دوم تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت مانیتورینگ معکوس از تلویزیون بر روی گوشی می‌‌باشد. با استفاده از این ویژگی شما می‌‌توانید به واسطه‌‌ی برنامه‌‌ی I Smart ، تصویر تلویزیون را بر روی صفحه‌‌ی موبایل خود داشته باشید. از این طریق می توانید تلویزیون را با گوشی خود نیز کنترل کنید.
 
تبدیل گوشی به تلویزیون
  • اتصال هدفون بلوتوث به تلویزیون‌‌های جی پلاس

سری جدید تلویزیون‌‌های جی پلاس، به منظور انتقال صدا قابلیت بلوتوث دارد. شما می‌‌توانید برای دریافت صدا از طریق هدفون بلوتوث از این ویژگی استفاده نمایید.
  •  انتقال صدا از طریق پورت Optical در تلویزیون‌‌های جی پلاس

تلویزیون‌‌های جی پلاس سری اول برای انتقال صدا، دارای پورت HDMI ARC و Coaxial بودند. اما با توجه به استفاده‌‌ی گسترده‌‌ی مشتریان از درگاه صدای Optical ، این خروجی برای انتقال صدای نسل دوم تلویزیون‌‌های جی پلاس در نظر گرفته شده است. علاوه بر این تلویزیون‌‌های سری دوم جی پلاس همچنان درگاه HDMI ARC را برای انتقال صدا دارد. همچنین قابلیت CEC برای کنترل دستگاه‌‌های جانبی صوتی از طریق کنترل تلویزیون نیز قابل استفاده است.
  •  لذت استفاده‌‌ی آسان از اپلیکیشن‌‌ها با تلویزیون‌‌های جی پلاس

برخی از تلویزیون‌‌ها با توجه به نوع سیستم عامل برای استفاده از اپلیکیشن‌‌ها، منبع محدودی دارند و شما می‌‌توانید تنها از برنامه‌های محدودی که بر روی تلویزیون وجود دارد استفاده کنید. در تلویزیون‌‌های جی پلاس با توجه به نوع سیستم عامل اندروید، شما می‌‌توانید از محیط فروشگاه اپلیکیشن بازار، Google play و حتی از حافظه‌‌ی خارجی، برنامه‌‌ها را نصب کنید و استفاده نمایید.
  • با تلویزیون‌‌های جی پلاس زمان را جا ‌‌به‌‌ جا کنید!

تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت جابجایی زمان یا همان Time shift را دارد. با استفاده از این ویژگی شما می‌‌توانید، سکانس-هایی از برنامه‌‌ی دلخواتان را مجدد مشاهده کنید. در واقع با استفاده از Time shift می‌‌توانید به عقب برگردید و تا چند لحظه قبل را تماشا کنید. برای استفاده از این ویژگی می توانید فیلم آموزشی استفاده از Time shift در تلویزیون جی پلاس را تماشا کنید.
  • تماشای تصاویر HDR از طریق تلویزیون‌‌های جی پلاس

برخی از تلویزیون‌‌های نسل دوم جی پلاس قابلیت پخش محتوای HDR را دارند. با توجه به اینکه HDR یک ویژگی متمایز تصویری برای نمایش نقاط تیره و روشن تصاویر است، این ویژگی برای تلویزیون‌‌های رده بالای سری جدید جی پلاس یک امتیاز مهم محسوب می‌‌شود.

امیدواریم از هدیه‌‌ی گلدیران لذت ببرید!

تلویزیون‌‌های جی پلاس که به منزله‌‌ی هدیه‌‌‌‌ی ما به شما بود را معرفی کردیم! مطمئن باشید در همه‌‌ی لحظاتی که از تلویزیون جدیدتان استفاده می‌‌کنید در کنار شما خواهیم بود.
لطفا برای استفاده از ویژگی‌‌ها و عملکرد‌‌های تلویزیون با ما در ارتباط باشید. همچنین هنگام بروز مشکل، بهترین راهکار را به شما ارائه خواهیم داد. زیرا تلویزیون از سوی گلدیران طراحی شده است و کارشناسان گلدیران برای تعمیر تلویزیون جی پلاس اطلاعات کاملی دارند. می توانید برای درخواست تعمیر تلویزیون جی پلاس در تمامی شهرهای ایران، از همین صفحه اقدام نمایید.

تلویزیون جی پلاس شما نیاز به تعمیرات دارد؟
از متخصصین حرفه‌ای گلدیران راهنمایی بگیرید.

راهنمای تلویزیون جی پلاس

ما طی این مدت که تلویزیون‌های جی پلاس ارائه شده است درخواست‌ها و سوالات مشتریان را بررسی کرده و بر اساس بیشترین و پرتکرار‌ترین سوالات مشتریان نسل جدید تلویزیون‌های جی‌ پلاس، ادامه‌ی این راهنما را تنظیم کردیم. اگر قصد دارید از تلویزیون‌های جی پلاس استفاده کنید برای برخی عملکردها و تنظیمات مهم، لطفا ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید، تا بدون نیاز به مشاوره بتوانید مهم‌ترین تنظیمات دستگاه خود را انجام دهید.

استفاده از اپلیکیشن در تلویزیون GPlus

  • نصب برنامه به صورت آنلاین Online

شاید یکی از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه استفاده از برنامه‌ها باشد؛ با توجه به اینکه سیستم‌عامل تلویزیون‌های هوشمند Gplus اندروید است، می‌توانید همانند یک موبایل برنامه‌های مورد نظر خود را بر روی دستگاه نصب و استفاده کنید؛ البته لازم است برنامه با نسخه‌ی اندروید دستگاه همخوانی داشته باشد. نسخه‌ی اندروید تلویزیون‌های جدید جی پلاس اندروید 6 است.
نصب برنامه در تلویزیون جی پلاس بسیار ساده است. ابتدا با انتخاب کلید Setting وارد منوی اصلی دستگاه و سپس وارد قسمت شبکه شوید. گزینه‌ی اسکن را انتخاب کرده، سپس نام مودم و رمز آن وارد کنید تا به اینترنت متصل شوید. پس از اتصال به اینترنت تلویزیون جی پلاس با انتخاب کلید Home از قسمت سمت چپ صفحه وارد محیط بازار یا Google play store شوید و برنامه‌ی مورد نظر خود را نصب کنید. برنامه پس از نصب و راه‌اندازی به صفحه‌ی اصلی تلویزیون اضافه خواهد شد.

  • نصب برنامه به صورت آفلاین Offline

ممکن است قصد داشته باشید برنامه‌ای را از حافظه‌ی خارجی به تلویزیون انتقال دهید و نصب کنید. در این شرایط نیازی به اتصال اینترنت وجود ندارد. پس از اتصال فلش به پورت USB می‌توانید وارد قسمت «رسانه  Media» شوید و از این قسمت محتوای فلش را مشاهده و برنامه را نصب کنید. اما روش بهتری هم وجود دارد:
با انتخاب کلید Home، از سمت راست صفحه وارد قسمت «مدیریت تلویزیون» شوید و از بخش «نصب سریع» برنامه‌ی مورد نظر را نصب کنید. در این بخش شما دیگر باقی محتوای فلش را مشاهده نمی‌کنید، بنابراین می‌توانید سریع‌تر اپلیکیشن را بیابید.

  • حذف برنامه

با ورود به قسمت Home و بخش «مدیریت تلویزیون»، می‌‌‌‌‌توانید از قسمت حذف برنامه‌ها، آنها را پاک کنید.

اتصال و نحوه‌ی کارکرد کنترل جادویی

مدل‌های هوشمند تلویزیون‌های جدید جی پلاس کنترل جادویی نیز به همراه دارد که کمی از کنترل اصلی کوچکتر و به رنگ نقره‌ای است. برای اتصال کنترل جادویی جی پلاس بر روی دستگاه کلید OK (کلید مرکزی کنترل) را فشار دهید تا پیغام همگام‌سازی بر روی تلویزیون نمایش داده شود. سپس کنترل را حرکت دهید تا علامت موس بر روی صفحه نمایان شود.
اما در صورتی که کنترل عمل نمی‌کند و اتصال انجام نمی‌شود، مراحل زیر را انجام دهید:
  • از باتری نو و مارک معتبر استفاده کنید. با توجه به اینکه عملکرد کنترل جادویی از طریق بلوتوث است، مصرف باتری بالایی دارد و ممکن است باتری آن زود تمام شود.
  • به میدان مغناطیسی اطراف تلویزیون توجه کنید. ممکن است امواج مایکروویو، WiFi ، لامپ هالوژن و ... باعث اختلال در عملکرد کنترل جادویی شده باشد.
  • کنترل جادویی جی پلاس را یک مرتبه unpair و مجدد pair کنید.
برای Unpair و لغو همگام سازی، کلید OK و کلید کم کردن صدا را با هم نگه دارید تا زمانی که چراغ بالای کنترل به شکل چشمک‌زن آبی و قرمز شود. سپس کلیدها را رها کنید.
برای Pair یا همان همگام سازی، کلید ok را فشار دهید و پس از مشاهده‌ی پیغام همگام‌سازی کلید را رها کرده و کنترل را حرکت دهید.

پیغام بهینه سازی در تلویزیون جی پلاس

بهینه‌سازی عملکردی است که طی آن برنامه‌های باز و در حال اجرا بسته می‌شود و در جهت بهینه‌سازی دستگاه مرتب‌سازی فایل‌ها، مجدد از سوی تلویزیون انجام می‌شود. گاهی ممکن است تلویزیون جی پلاس به طور خودکار پیغام بهینه‌سازی بدهد؛ این بدان معناست که شما مدت زیادی بهینه‌سازی دستگاه را اجرا نکرده‌اید، بنابراین تلویزیون به طور خودکار این عملکرد را انجام می‌دهد. این مورد طبیعی است و اجازه دهید دستگاه این عملکرد را به پایان برساند. بهتر است هر چند روز یکبار خودتان بهینه‌سازی را اجرا کنید؛ به این شکل بهینه‌سازی طی مدت کوتاه‌تری انجام می‌شود. روش دسترسی به گزینه‌ی بهینه‌سازی از مسیر زیر است.
با انتخاب کلید Home و ورود به بخش «مدیریت تلویزیون» گزینه‌ی «بهینه‌سازی سیستم» را اجرا کنید.

استفاده از قابلیت بلوتوث تلویزیون جی پلاس
چگونه بلوتوث تلویزیون جی پلاس را روشن کنیم؟

بلوتوث تلویزیون جی پلاس یک نوع خروجی صدا است. این عملکرد مربوط به اتصال موبایل به دستگاه نمی‌شود. با این قابلیت شما می‌توانید هدفون بلوتوث و یا بلندگوی بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و صدا را انتقال دهید. حال این سوال پیش می‌آید که بلوتوث تلویزیون جی پلاس کجاست؟

  • ابتدا بلوتوث هدفون را فعال کنید.
  • سپس از قسمت Setting تلویزیون، گزینه‌ی بلوتوث را انتخاب و روشن کنید.
  • نام هدفون را انتخاب نمایید تا صدا به هدفون انتقال یابد.

حذف حافظه‌ی نهان Cache در تلویزیون‌های جی پلاس

گاهی عدم حذف حافظه‌ی نهان در طولانی‌مدت باعث کند شدن عملکرد دستگاه و یا هنگ کردن آن می‌شود. بهتر است در بازه‌های کوتاه مدت از مسیر زیر حافظه‌ی نهان را حذف کنید:
با انتخاب کلید Home وارد قسمت «مدیریت تلویزیون» شوید و گزینه‌ی «پاکسازی موارد زائد» را انتخاب کنید.

رفع مشکل بهم ریختگی ترتیب کانال‌ها در تلویزیون‌های GPlus

ترتیب شماره‌گذاری کانال‌ها در هر منطقه با توجه به ترتیب بندی صدا و سیما ممکن است تفاوت داشته باشد و در تلویزیون به شکل نامرتب نمایش داده شود. برای رفع این مشکل لازم است گزینه‌ی LCN را از قسمت «کانال‌یابی خودکار» تغییر وضعیت دهید. می‌توانید با انتخاب کلید Menu به این قسمت وارد شوید.


رفع مشکل مغایرت نام و زمان برنامه‌ها

در صورتی که زمان دستگاه شما طبق ساعت رسمی تنظیم نباشد، ممکن است عنوان برنامه با برنامه‌ی در حال پخش مطابق نداشته باشد و یا در جدول زمان‌بندی، برنامه‌ای که برای ضبط انتخاب می‌کنید طبق زمان بندی شما ضبط نشود. در نظر داشته باشید مطابقت زمان با ساعت رسمی کشور از طریق اینترنت و یا آنتن امکان پذیر است. اگر هیچ یک به دستگاه متصل نباشد دستگاه نمی‌تواند ساعت رسمی را مطابقت دهد. برای تنظیمات زمان، مراحل زیر را انجام دهید:
  • در دستگاه‌های هوشمند با ورود به قسمت Setting، از بخش «سیستم» تاریخ و زمان را انتخاب کنید و آن را بر روی حالت «خودکار» قرار دهید. در تلویزیون‌های غیرهوشمند جی پلاس با ورود به تنظیمات، از منوی «زمان» گزینه‌ی «همگام‌سازی خودکار» را انتخاب کنید.
  • در صورتی که ساعت تنظیم نشد، منطقه‌ی زمانی را نیز تنظیم کنید.
  • در صورتی که 1 ساعت مغایرت با ساعت رسمی وجود دارد، از قسمت Menu گزینه‌ی «ساعت تابستانی» را تغییر وضعیت دهید.


ضبط برنامه و استفاده از تایم شیفت

تایم شیفت قابلیتی است که در حین تماشای برنامه‌ی در حال پخش امکان تماشای چند لحظه‌ی قبل را فراهم می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، برخی از مدل‌ها بر روی کنترل دکمه‌ی T.Shift دارد. در برخی مدل‌ها نیز با انتخاب کلید دایره که مربوط به ضبط است و انتخاب علامت‌های فلش امکان تماشای بخشی از قسمت قبل برنامه وجود دارد.
امکان ضبط نیز با انتخاب همین کلید وجود دارد. برای ضبط به نکات زیر توجه داشته باشید:
  • فقط بر روی ورودی آنتن تلویزیون دیجیتال امکان ضبط و تایم شیفت وجود دارد.
  • حافظه‌ی هارد قابل شناسایی برای ضبط، 500 گیگ تا 2 ترابایت است. فلش نیز قابل استفاده است.

استفاده از پورت AV در تلویزیون‌های جی پلاس

کابل AV همان فیش‌های سفید، قرمز و زرد برای انتقال صدا و تصویر دستگاه جانبی به تلویزیون است.در صورتی که تلویزیون جی پلاس دارای پورت AV باشد، دارای یک ورودی است و در واقع 3 درگاه ورودی ادغام شده و از طریق تبدیل 1 به 3 AV قابل استفاده است. 

خاموشی خودکار تلویزیون جی پلاس

ممکن است تلویزیون شما هر 4 ساعت و یا پس از مدتی استفاده خاموش شود. تلویزیون‌های جی پلاس گزینه‌ای به نام «تایمر خواب خودکار» دارند و در صورتی که این گزینه را خاموش کنید تلویزیون به طور خودکار پس از مدت زمان تعیین شده خاموش نمی‌شود. برای خاموش کردن این گزینه وارد مسیر زیر شوید:
  • در دستگاه‌های هوشمند وارد تنظیمات شوید و از منوی «سیستم» گزینه‌ی «تایمر خواب خودکار» را خاموش کنید. در تلویزیون‌های غیرهوشمند جی پلاس، از منوی «زمان» تایمر خواب را خاموش کنید.
  • در برخی مدل‌ها بخشی با عنوان «یادآوری سلامتی» در قسمت «گزینه» وجود دارد که باعث خاموشی دستگاه پس از گذشت مدت زمانی می‌شود. شما می‌توانید این گزینه را خاموش کنید.
  • گزینه‌ی «خاموش شدن در حالت بدون سیگنال» نیز باعث می‌شود زمانی که سیگنالی برای پخش وجود ندارد، تلویزیون خاموش شود.


کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

برخی از سوالات پرتکرار در این مقاله گفته شد، اما ممکن است سوالات متعدد دیگری نیز برای شما وجود داشته باشد. برای اینکه بتوانید به سادگی از دستگاه استفاده کنید لطفا تمامی سوالات خود را برای ما بنویسید تا در این راستا راهنمای مورد نیاز را تهیه و حضور شما ارائه کنیم. خواهشمندیم همانند همیشه برای ارائه‌ی خدماتی بهتر ما را یاری کنید و نظرات ارزشمند خود را برای روشنگری این راه به ما هدیه دهید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۰:۱۶

سلام و وقت بخیر برای تلویزیون های سری 50mu غیر از eshare برنامه دیگه ای هم برای mirroring میشه استفاده کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۲:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ برای این مدل یا باید گوشی امکان Mirroring رو داشته باشه و اتصال با این قابلیت انجام بشه و برای اپل هم از طریق نصب برنامه Airscreen روی گوشی میشه اتصال رو انجام داد. eshare مربوط به این مدل نیست و برنامه دیگه‌ای رو کارخانه پیشنهاد نداده. موفق باشید

محمدرضا ریماز
۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ۲۲:۰۱

سلام ببخشید تلویزیون اندروید 55 اینچ جی پلاس چون هنگ میکرد ریست فکتوری رو زدم ولی متاسفانه دیگه سیستم بالا نمیاد و توی قسمت ابتدای اندروید هنگ میکنه و چندین بار از پریز جدا کردم بازم مشکلش حل نمیشه! راه حلش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۰۹:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ اگر دستگاه همچنان هنگ هست و عملکرد نداره لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

مرتضی اشرفی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۷:۱۵

سلام وقت به خیر من چجوری می تونم فایل هایی که دانلود کردم را از تلوزیون حذف کنم و چجوری میتونم برنامه هایی رو که روی تلوزیون نصب کردم حذف کنم ممنون میشم کمکم کنید .... 43 مدل GTV-43MH 614N

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۰:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از طریق دکمه home وارد قسمت برنامه‌ها بشید. دستیار هوشمند رو انتخاب کنید و بعد وارد مدیریت برنامه بشید و برنامه رو انتخا کرده و حذف برنامه را تایید کنید. موفق باشید

علی نسیمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۲۳:۴۳

سلام وقتتون بخیر.تلویزیون جی پلاس ما به گوشی سامسونگ متصل نمیشه. امکانش هست راهنمایی کنید؟؟ مدل تی وی > GTV-50JH512N

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۰:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل تلویزیون هوشمند نیست و متاسفانه امکان اتصال موبایل رو نداره. اگر موبایل شما قابلیت Screen share رو داره، برای اتصال موبایل به تلویزیون میتوانید از اندروید باکس مناسب و یا دانگل Screen share استفاده کنید. موفق باشید

ابراهیم رجالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۱:۳۹

سلام من مشکل حافظه تلویزیون دارم.هیچ برنامه ای نمیشه روش ریخت به خاطره حافظه خییییلی کمش .راه کار چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۰:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ حافظه دستگاه بر اساس ویژگی‌های آن و پردازشگر قرار داده شده و معمولا با توجه به اینکه چه برنامه‌هایی را میتوان بر روی آن استفاده نمود، باقی آیتم‌ها نیز در نظر گرفته شده. در واقع راهکاری نمیشه ارائه داد چون اگر حافظه هم بیشتر باشه به دلیل شرایط سخت‌افزاری دستگاه برخی برنامه‌ها امکان استفاده ندارن. موفق باشید

قنبري پور
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۰۸:۴۰

با سلام. من یک تلویزیون جی پلاس 50 اینچ دارم که از دیروز وقتی با کنترل صدا رو که و زیاد می کنم شماره های صدا دوتا دوتا بالا و پایین می ره. ضمنا دگمه میوت صدا هم دیگه کار نمیکنه. با کنترل ذخیره هم همین جوریه. باطریهاش رو درآوردم و دوباره انداختم درست نشد.ولی با دگمه پشت تلویزیون، صدا مثل همیشه طبیعی بالا پایین میره یعنی یک دونه یک دونه.مشکل از چی میتونه باشه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۰۹:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ احتمال داره مشکل از کنترل باشه اما با توجه به اینکه نمیشه در این مورد نظر قطعی داد. بهتر هست اول کارشناس برای بررسی دستگاه مراجعه کنن و اگر مشخص شد ایراد از تلویزیون نیست برای خرید کنترل جدید اقدام کنید. اگر درخواست مراجعه کارشناس داشتید میتوانید از قسمت ثبت درخواست همین سایت درخواستتون رو ثبت کنید. موفق باشید

ریگی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۸:۴۹

سلام من یه تلویزون 55اینچ دارم برای اتصال کنسول بازیps3به تلویزیون دچارمشکل شدم. هنگام نصب مدام میزنه بدون سیگنال. یعنی چی یعنی پشتیبانی نمیکنه؟ چکار باید بکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۵:۴۷

سلام وقت بخیر، اگر تصویر بازی شما 4k می باشد , لطفا گزینه 4k پیشرفته را از منو تنظیمات روشن نمایید و همچنین بررسی شود کابل HDMI امکان انتقال تصویر 4K را داشته باشد .( 2A به بالا باشد ) موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۷:۴۶

سلام تلویزیون بنده جی پلاس 50 هست، تلویزیون همیشه روی حالت آماده به کار است. وقت هایی که دوشاخه را از برق میکشیم و مجدد به برق می‌زنیم تلویزیون روشن می شود و خودکار کانال بالا می اید، بدون اینکه دکمه ی پاور را بزنم. لطفا راهنمایی کنید چطور روشن شدن را بعد از وصل به دوشاخه غیر فعال کنم و فقط از طریق دکمه پاور روشن کنم. با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۲

سلام وقت بخیر، لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا تکنسین با مراجعه مشکل را برطرف کند. لینک ثبت درخواست : cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۲۱:۱۵

سلام خستت نباشید تلویزیون ما جی پلاس پنجات اینچ مدل 724 هس بد تو گوگل بودم یه ارور اومد واسه کیبورد حواسم نبود اوکی کردم از اون به بعد دیگه اصلا کیبوردش نیومد گفتید از برق بکشم کشیدمشم ولی بازم نیومد گفتید که بازنشانی به تنظیمات کارخانه اینو چجوری انجام بدم میشه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۳:۴۸

سلام و قت بخیر، با زدن دکمه home روی کنترل، وارد گزینه تنظیمات سپس همه تنظیمات شوید و بازیابی را انتخاب کنید. موفق باشید

افتخاری
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۷

سلام... من میخواستم بدونم چطور میشه به تنظیمات مربوط به اندروید بر روی تلویزیون دسترسی پیدا کرد ... با توجه به اینکه اکثر منوهای تلویزیون از دسترس کاربران خارج شده و فقط یک منوی محدود بدون کوچکترین قابلیتی بر روی تلویزیون فعال شده و واقعا به نوعی کاربر رو کاملا دست بسته کرده .... حالا با این وجود میخواستم خواهش کنم به چه صورت میشه این تنظیمات رو بر روی ستینگ تلویزیون انجام داد ... ممنون میشم راهنمایی کنید. To enable Interactive Application: Press the HOME button on the remote. Select Settings. Select System Settings. Select Channel Set-up. Select Digital Set-up. Select Interactive Application Setup. Select Interactive Application. Select On. با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۰۹:۱۲

سلام و وقت بخیر، یک سری از تنظیمات در منو در اختیار کاربر قرار گرفته است که می توان این تغییرات را در منو اعمال کرد. یک سری دیگر از تغییرات که در منو مخفی تلویزیون هستند و قابل دسترس در اختیار همه نیست چون در صورت تغییرات اشتباه، باعث آسیب به دستگاه می شود. درنهایت اگر مدل دقیق تلویزیون را اعلام کنید بهتر میتونیم راهنماییتون کنیم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۱:۵۴

سلام خسه نباشی ما تلویزیونمون جی پلاس 724 پنجاه اینچ هس بد تو گوگل بودم یه ارور اومی کیبورد فارسی زدم بد دیگه اصلا کیبوردش نمیاد چکارش کنم ؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۳:۰۴

سلام و وقت بخیر، کیبورد در قسمت وارد کردن اعداد مثلا در تنظیمات شبکه وجود دارد؟ در صورتی کیبورد کلا ظاهر نمی شود یکبار دستگاه از برق کشیده شده و در صورت برطرف نشدن بازنشانی به تنظیمات کارخانه شود سپس بررسی شود. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۱:۳۸

سلام خسته نباشید کلا کیبوردش نمیاد از برق نکشیدم ولی از تقویت خاموشش کردم نیومد یه راه حلی بگید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۱۲:۱۹

سلام و وقت بخیر، کیبورد چه دستگاهی ؟؟ لطفا مدل بفرمایید

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۵:۰۹

سلام خسته نباشید تلویزیون پنجاه اینچ جی پلاس مدل 724

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۳

سلام و وقت بخیر، دستگاه را از پریز جدا کرده و در صورت برطرف نشدن بازنشانی به تنظیمات کارخانه بکنید و مجدد بررسی کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۱۰:۴۱

سلام و خسته نباشید چطور میتونم تلویزیون رو به پنل هوشمند جی پلاس وصل کنم؟ مدل پنل gsb-86jb

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۱۵:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ از طریق کابل HDMI می توان متصل کرد. موفق باشید

رضا امانی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۲۳:۲۳

سلام وقتتون بخیر من تو تلویزیون جی پلاس 50 نمیتونم اندازه فونت زیرنویس فیلم های رو فلش درایو رو بزرگ کنم و فقط یه اندازه خیلی ریز زیرنویسش ممنون میشم ازتون راهنماییم کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۰۸:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه تلویزیون امکان تغییر سایز زیرنویس رو نداره. موفق باشید

سرلک
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۹:۳۱

با سلام ما تلویزیون 50 مدل mu722s خریدیم که هنگامی که از فیلیمو فیلم نگاه میکنیم یک نوار مشکی بالای صفحه است که یک علامت دست هم اشاره دارد آن را به بالا بکشید اما اصلا تصویر بالا نمیرود پایین صفحه نمایش داده نمیشود لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۱۰:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ شما نسخه‌ی اندروید TV فیلیمو رو دانلود کردید؟ لطفا بر روی نسخه‌ی اندروید TV بررسی کنید و در صورت عدم رفع مشکل در این مورد از فیلیمو مشورت بگیرید، چون این مورد مربوط به صفحه نمایش تلویزیون نیست. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

سلام نمیدونم چرا اشتباه کردم وتلویزیون جی پلاس خریدم متاسفم برای شرکت سازند اش ،،،،،،

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۰:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی با این شماره از شما اطلاعاتی ندیدیم و سابقه‌ای نداشتین که بتونیم در مورد مشکل دستگاهتون پیگیری انجام بدیم. لطفا شماره تماسی که قبلا به شرکت گلدیران اعلام کردید رو بفرمایید تا بتونیم در اسرع وقت مشکل پیش آمده رو پیگیری کنیم. متشکریم

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ۱۵:۱۶

سلام, چطور وارد منوی مخفی تلویزیون جی پلاس بشم میشه کدش رو بگید خیلی ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی دسترسی به منوهای تخصصی دستگاه از طرف کارشناسان شرکت امکان‌پذیره و متاسفانه طبق قوانین شرکت این امکان برای ما وجود نداره که اطلاعات رو ارائه بدیم. لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای انجام این تنظیمات مراجعه کنن: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ۱۸:۲۰

سلام , خسته نباشید چطور به منوی مخفی تلویزیون جی پلاس دسترسی داشته باشم ?

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مورد مربوط به کارشناسان شرکت هست و متاسفانه این امکان وجود نداره که در مورد منوی مخفی بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. در صورتی که نیاز هست برخی تنظیمات انجام بشه، لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای رفع مشکل دستگاهتون مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

سروری
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۲۱:۵۳

کنترل جادویی فعال نمیشه.راه حل لطفا

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۹:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/rkg موفق باشید

حمید حسن نژاد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۰۶:۵۱

با سلام. من تلویزیون جی پلاس 65اینچ سرسkتازه خریدم ولی ریموت کنترلش خیلی کند عمل میکنه مثلا باید ریموت رو یک متر جابجا کنم تا روی صفحه یک سانت حرکت کنه،از روز اول هم همینطور بود.آیا راه حلی داره که حساسیت ریموت بیشتر بشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا طبق راهنمای لینک زیر کنترل رو قطع کنید (Unpair کنید) و مجدد به تلویزیون وصل کنید و در صورتی که باز دچار مشکل شد، برای بررسی دستگاه و کنترل در همین سایت درخواست تعمیرات ثبت کنید: csgl.ir/rkg موفق باشید

عصمتی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۰۱:۳۱

باسلام خدمت کارشناسان محترم.بنده تلویزیون اندرویدی جی پلاس شما مجهز به کنترل موسی خریده ام اما برای مرور صفحات اینترنتی مشکل دارم وکلیدی روی کنترل جادویی وجود ندارد که به قسمت های مختلف صفحه برم.یعنی وارد صفحات اینترنتی میشود ولی نمیتوان صفحات رابالاوپایین بردو روی همان نقطه بالای پیج میماند

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۱:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ برای دسترسی به پایین صفحات در مرورگر , می‌تونین دکمه علامت موس رو روی کنترل فشار بدید, بعد با فلش جهت پایین در وسط کنترل به پایین صفحات دسترسی پیدا کنید. میتونید از مرورگر موزیلا فایرفاکس هم استفاده کنید. ( این اپلیکیشن باید روی دستگاه نصب بشه) موفق باشید

حسین مددپور
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۰۱:۲۱

با سلام ،صدای تلویزیون gtv-43lh612n حتی در کمترین مقدار 1 باز هم بلند است و از عدد 10‌تا 1 به یک میزان است. در ال جی با منوی تنظیمات مخفی قابل تغییر بود. در جی پلاس چطور می توان وارد تنظیمات مخفی شد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۰۹:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی کارشناس برای تنظیم این مورد مراجعه میکنن. لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای تنظیم دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۱۰:۲۷

سلام تلویزیون gplus 65 lq271s دارم میخواستم بدونم تنظیمات hdr تلویزیون رو چجوری باید بیارم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۰۹:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که محتوا HDR باشه، HDR به طور خودکار فعال میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

سلام تلویزیون جی پلاس 50 وقتی فلش وصل کردم وکلمه SoURceزدم بعد نوشته عکس موسیقی. فیلم. متن جهت حرکت رو فیلم اوردم بعد دکمه Enter زدم جرا فیلم پلی نمیشه وبعد میخواهم بیام بیرون دکمه Exit می زنم چرا دکمه کار نمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه دستگاه هنگ کرده باشه. لطفا برق دستگاه رو چند دقیقه قطع کنید و بعد وصل کنید و دستگاه رو امتحان کنید. وقتی وارد قسمت فیلم میشید، فیلم رو انتخاب کنید و تایید کنید. اگر این فیلم پخش نمیشه لطفا فیلم دیگه‌ای با فرمت متفاوت روی فلش بریزید. موفق باشید

اشیانی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۰۱:۰۱

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل 43LH612N از کنترل هوشمند و جادویی پشتیبانی میکنه و اگه جواب بله هست مدل کنترل هم بفرمایید مرسی

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۰۹:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ بله پشتیبانی میکنه. مدل کنترل با همان مدل دستگاه شناسایی میشه و کنترل مدل جداگانه‌ای که بر روی خود قطعه درج شده باشه نداره. میتونید از ریموت ایرموس به این منظور استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۲:۲۴

سلام. چگونه تلویزیون 65 اینچ جی پلاس را به حالت کارخانه برگردانیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۴:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی سیستم بازنشانی رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۲:۵۹

سلام وقت بخیر.در تلویزیون ما اصلا چیزی به عنوان حذف برنامه ها در قسمت خانه یا Home وجود ندارد.روی کنترلم چیزی به عنوان دیلیت یا پاک کردن وجود ندارد.لطفا بگید ما الان چطور باید فیلم یا موسیقی که نمی‌خوایم رو پاک کنیم.مسئله دوم هم اینه که کنترل دوم یا همون موس این تلویزیون مدتیه که عمل نمیکنه. البته تعویض کانال و کم و زیاد کردن صدا و....رو انجام میده فقط موسس کار نمیکنه جای باتری هم پشتش نداره.لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۰۹:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک File manager بر روی تلویزیون نصب کنید و از طریق آن فایل‌های دانلود شده رو حذف کنید. میتونید از KM Manager استفاده کنید. در مورد کنترل جادویی لطفا به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3 موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۷:۱۶

سلام مشکل همینه حافظش پر هست و هیچی روش نصب نمیشه و نمیشه هم پاک کرد. مشکل موس هم رفع نشد.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۸:۵۹

سلام مجدد؛ لطفا اگر در اپلیکیشن‌هایی مثل فیلیمو فیلم ذخیره کردید حذف کنید. در صورتی که در منوی دستگاه قسمت پاکسازی موارد زائد و حذف برنامه‌ها و ... رو مشاهده نمی‌کنید، لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس منوی دستگاه شما رو راهنمایی کنیم. موفق باشید

a.b dd
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۹:۳۰

سلام وقت بخیر.ماوس و کیبرد بی سیم میشه به تلویزیون مدلgtv50lu722sوصل کرد و استفاده کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۳:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ بله این امکان رو داره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۲۳:۰۳

سلام خسته نباشید من یک مشکلی دارم اینکه بعضی اوقات تلویزیون کلا خاموش میشه و دوباره ری استارت میشه بعضی وقت ها هم داخل اونجا که حافظه رو مینویسه میگه rom پره . میشه کمک کنید اخه خیلی این اتفاق میافته ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بتونیم در این مورد اعلام نظر داشته باشیم. در برخی مدل‌ها وقتی کلید Home رو می‌زنید در قسمت مدیریت تلویزیون گزینه پاکسازی موارد زائد داره و میتونید پاکسازی موارد زائد رو انجام بدید و بعد تست کنید. اگر مشکلی بود لطفا به ما اعلام کنید. موفق باشید

اسماعیل ۸ اسماعیل خادمی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۲۱:۴۹

سلام وقت بخیر .من یه دستگاه تلویزیون جی پلاس دارم که مدلش GVT-50GU812Sهستش که جدیدا برنامه هاشو بروز رسانی کردم مثل نماوا یا فیلیمو برنامه ها اجرا نمیشه از نسخه تی وی هم استفاده کردم ولی سازگار نیست با این تلویزیون خواستم بدونم چطور میتونم اندروید دستگاه رو ارتقا بدم چون تو قسمت بروزرسانی سیستم زده نسخه فعلی سیستم آخرین نسخه است که اندروید 4.4.4 ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی برای به روز رسانی دستگاه لازم هست نسخه جدید به صورت آنلاین بر روی دستگاه ارائه بشه. در صورتی که در منوی دستگاه نسخه جدید به روز رسانی مشاهده نمی‌کنید، متاسفانه آپدیت ارائه نشده و امکان به روز رسانی نداره. موفق باشید

بهزاد شاه بندی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۲۲:۰۵

سلام من ی فیلم دانلود کردم تو حافظه داخلیم هست میخوام پاک کنم چه جوری میشه ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۸:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک File manager بر روی دستگاه نصب کنید و از طریق آن فایل‌های دانلود شده رو حذف کنید. میتونید از KM Manager به این منظور استفاده کنید. موفق باشید

جهانی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۰:۱۸

سلام جی پلاس 50 lu722s خریدار کردم ولی کنترل ماوس حرکتی. ؟. به حالت دستی. فعال شده چگونه به حالت اولیه خود برمی‌گردد. . بصورتی که کنترل را حرکت میدهم نشان نما ماوس حرکت کند در صفحه تلویزیون ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۰:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3 موفق باشید

حمید کاشی زاده
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۰۱:۰۱

باسلام چرا وقتی با تلویزیون 722s 50" دارم چرا زمانی که وارد مرورگر میشیم به همه حساب کاربری و رمزها دسترسی پیدا میکنه؟ باید درخواست رمز کنه و بعد دسترسی به یوزر و پسووردهای ذخیره شده داشته باشه!!! مورد دیگه چرا دسترسی به تنظیمات با وجود فعال کردن رمز وجود داره، باید زمانی که تلویزیون رمز داره، وارد هیچ تنظیماتی نشه و برای هر بخش درخواست رمز کنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ اگر شما قبلا در اکانت گوگل که با این مرورگر باز کردید اجازه ذخیره شدن داده باشید، ذخیره میکنه و این امکان Chrome هست. فعال کردن رمز برای مرورگر نبوده، در منوی رمز میتونید مشاهده کنید که روی کدوم بخش‌ها اعمال میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۱:۱۴

مدل 55 اینچ هستش ....و هم اینکه برنامه ایتا و تلگرام نصب کردم ....وفقط میخوام پوشه های مربوط به این دو برنامرو حذف کنم نه خود برنامه هارو

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۲:۲۵

با سلام و وقت شما به خیر؛ اگر می‌خواهید حافظه برنامه پاک بشه این امکان وجود نداره و طبق اعلام کارخانه لازم هست برنامه یه بار حذف و دوباره نصب بشه. در برخی مدل‌ها با انتخاب کلید Home میتونید وارد گزینه مدیریت برنامه بشید و برنامه رو حذف کنید. در مدل‌های سری j با انتخاب کلید Home از سمت راست وارد قسمت مدیریت برنامه و بعد وارد بخش حذف برنامه بشید و برنامه رو انتخاب و حذف کنید. موفق باشید

احسان محمودی شاد
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۲۲:۴۰

درود سال نو فرخنده و شادباش در تلویزیونهای جی پلاس ، چطور می توان صدا را به طور همزمان از اسپیکر تلویزیون و اسپیکر اکسترنال ( اتصال از طریق بلوتوث یا خروجی هدفون ) دریافت کرد ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۰۶:۰۵

سلام و سال نو مبارک؛ امکان استفاده از بلندگوی داخلی و خارجی به طور همزمان وجود نداره و بر اساس گزینه‌های منو وقتی بلندگوی خارجی انتخاب می‌کنید بلندگوی داخلی غیرفعال میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۲:۲۳

با سلام ....چگونه پوشه های مربوط به برنامه هارو پاک کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۳:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دقیق دستگاه رو بفرمایید چون در مدل‌های مختلف تفاوت داره و اینکه بفرمایید میخواهد کدام برنامه‌ها رو پاک کنید؟ متشکریم

رامین هلالات
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۰۹:۵۴

سلام. چطوری اهنگ شروع تلوزیون را موقع روشن کردن قطع کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۱۰:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ این مورد رو تست کردیم و نتیجه به این شکل هست: از منوی سیستم گزینه‌ی «شروع سریع» رو روشن کنید. البته زمانی که برق دستگاه رو قطع و وصل می‌کنید یا مجدد دستگاه رو با دکمه پنل روشن می‌کنید باز خوشامدگویی پخش میشه و لغو این پیغام همیشگی نیست. موفق باشید

اکبرنیا
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۶:۳۶

تلویزیون GTV-58LU722S خریدم تنظیمات روشنایی و رنگ تصویر رو پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۶:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا کلید menu کنترل معمولی رو بزنید و بعد فلش پایین رو بزنید. وارد منوی تصویر بشید و حالت تصویر رو بر روی کاربر قرار بدید تا امکان تغییر تنظیمات وجود داشته باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۰۱:۳۱

سلام اگه یه بازی روش نصب کنم میشه با دسته کامپیوتر یا ps4باهاش بازی کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از دسته‌های مناسب برای بازی‌های اندرویدی استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۲۰:۱۵

سلام وقت بخیر تلویزیون جی پلاس55خریدیم،علامت مووس میاد روصفحه ولی کارنمیکنه اما بادکمه های بالا و پایین وراست وچپ کارمیکنه و اینکه unpair,pairهم کردم و درست نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۸:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ این علامت موس مربوط به کنترل معمولی هست. روی کنترل معمولی یک علامت موس داره، لطفا این کلید رو چند ثانیه نگه دارید تا موس حذف بشه. موفق باشید

ترکمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۴:۱۱

سلام وقت بخیر میخواستم ببینم تلویزیونهای جی پلاس تله تکست دارند؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۶:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ بله تله تکست دارن. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۴:۱۶

سلام ووقت بخیر،تلویزیونgplus model 50ku722sگرفتم توحالت eshareکه فیلم میبینم فقط رنگ سفیدوسبزوبنفش روتوتصویرمیبینم،فیلم رنگ واقعی خودش رونداره،میشه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۸:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فیلم رو با گزینه‌ی Open with EShare اجرا کنید و ببینید باز این مشکل تکرار میشه یا خیر؟ موفق باشید

کشانی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۷:۱۳

سلام جی پلاس 65 اینچ خریدم حافظه داخلیش اونقدر کمه که یدونه برنامه نصب کنی دومی جا نمیشه.96 درصد در حالت عادی پر هست.میشه فلش به عنوان حافظه جهت نصب برنامه استفاده بشه؟اگه نه، چه راهکاری داره؟ تلویزیون اندرویدی که یکی دوتا اپ نصب بشه چه فایده داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۷:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل بتونیم اعلام نظر داشته باشیم. لطفا اگر در برنامه‌های پخش فیلم آنلاین مثل فیلیمو و ... فیلم‌ها رو ذخیره کردید، حذف کنید چون باعث پر شدن حافظه دستگاه میشه. امکان استفاده از فلش برای برنامه‌ها وجود نداره. موفق باشید

باقری
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۲۳:۳۷

سلام. تلویزیو‌جی پلاس 65 اینچ دارم. چجوری میشه از سرویس pip یا همون تصویر در تصویر استفاده کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۰۸:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه تلویزیون جی پلاس این قابلیت رو نداره. تلویزیون‌هایی که دو تیونر دارن این قابلیت رو میتونن داشته باشن. موفق باشید

امیر ایروانی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۰۶:۳۴

من فایل اپدیت تلویزیون جی پلاس مدل 32 اینچ kd612n هوشمند رو میخام + نحوه ورود به منوی مخفی و نصب فریمور.. تلویزیون من در حالت HDMI روی رزولویشن های 576p 720p 1080p صدای سوت میده ، روانیم کرده ..اما در رزولویشن 1080i و کلا i ها صدای سوت رفع میشه!! کابل هارو عوض کردم + دستگاهی که بهش وصل میکنم افاقه نکرد تنها راه حل همینه که روی رزولویشن 1080i بهش تصویر بدم یا حالت HDMI رو از خودکار بزارم رو گرافیک که فوق العاده تصویر بی کیفیت میشه . ریست هم زدم حل نشد مشکل نرم افزاریه بنظرم پاسخگو باشید لطفا . سه ماهه خریداری کردم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۰۹:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد درخواست تعمیرات ثبت کنید تا مراجعه بشه و موارد لازم روی دستگاه شما انجام بشه. موفق باشید

رضا اسدی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۲۲:۰۸

سلام وقت بخیر من یه تی وی جی پلاس مدل gtv_55ke821s دارم چجوری میتونم برنامه های باز و ببندم چون بعضی وقتا کند میشه و چجوری میتونم به منوی اندروید تلویزیون وارد بشم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۹:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ در مورد بستن برنامه‌های باز گزینه‌ای معرفی نشده و باز هم پیگیری میشه و اگر گزینه‌ای داشته باشه به شما اعلام می‌کنیم. برای دسترسی به منوی اندروید با انتخاب کلید Home در قسمت بالای صفحه علامت Setting رو مشاهده می‌کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۲۳:۲۵

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده یک تلوزیون 55 اینچ مدل ku722s خریداری کردم و چندتا فیلم از روی گوشی آپلود کردم روی حافظه داخلی میخاستم پاکشون کنم .باید چه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۲:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا یک File manager بر روی دستگاه نصب کنید و از طریق آن فایل‌های دانلود شده یا آپلود شده رو حذف کنید. میتونید از KM Manager به این منظور استفاده کنید. موفق باشید

غزالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۰۲:۴۶

با سلام چگونه میتوان به منوی مخفی تلویزیون ال جی پلاس اسمارت دسترسی پیدا کرد؟ میخواستم کارکرد تلویزیون رو ببینم.تازه خریدم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۰:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه امکان اعلام این مورد وجود نداره. در مدل‌های هوشمند در قسمت CPU-Z بخش System گزینه System Uptime مشاهده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۹:۲۷

سلام من تلویزیون هوشمند 43 اینچ گرفتم ولی موقع وارد شدن به اکانت گوگل و یا گوگل پلی فقط یه دایره می چرخه و هیچ اتفاقی نمیفته و در ضمن ما کنترل دوم رو نداریم و در بسته نبود ، اگر مشکل ما خل نشه تلویزیون رو پس میدیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۲۱:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ برخی مدل‌ها فقط یه کنترل داره و این مورد بستگی به مدل دستگاه داره. لطفا بازیابی اندروید رو که در منوی هوشمند دستگاه قرار داره انجام بدید و بررسی کنید که این مشکل تکرار میشه. موفق باشید

صالحی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۲۱:۵۳

سلام من جی پلاس 55 اینچ دارم و هر چند وقت یکبار اخطار گوگل پلی پشتیبانی نمکند و تی وی دو بار ریست میشه میشه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۰۸:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا وارد اکانت گوگل پلی بشید و بعد تست کنید که آیا این پیغام مجدد نمایش داده میشه یا خیر؟ موفق باشید

نگین دانش
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۱۰:۰۷

سلام خسته نباشید ببخشید کنترل تلویزیون جی پلاس 65 اینچ همه چیش سالمه هیچ ضربه ایم نخورده ولی فقط دکمه exit کار نمیکنه اصلا چراغ نمیزنه تو تلویزیون بقیه همه کار میکنن یک ساله تلویزیون خریداری شده و منظورم کنترل معمولیه چون هوشمند نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۱۰:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ اگه تست کنترل انجام دادید و نوری در صفحه موبایل مشاهده نکردید، نشان‌دهنده‌ی این مورد هست که کنترل ایراد داره. میتونید در قسمت لوازم جانبی درخواست کنترل ثبت کنید و یا اگر فکر می‌کنید ایراد از تلویزیون هست لطفا درخواست تعمیرات برای بررسی تلویزیون ثبت کنید. موفق باشید

نگین دانش
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۱۲:۵۵

ببخشید چطور تست کنترل انجام بدم...عجیب اینجاست که فقط اون دکنه خروج کار نمیکنه بقیه دکمه ها همه کار میکنند

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۹:۲۵

سلام مجدد؛ در مورد تست کنترل معمولی میتونید به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-G-Plus لطفا بفرمایید قبلا این کلید کار میکرده؟ و اینکه در کدام منو این مشکل وجود داره؟ این مورد که در برخی قسمت‌ها کار نکنه طبیعی هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۱۵:۳۲

سلام ببخشید چطور حافطه داخل جی پلاس رو پاک کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۰:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ برای حذف فایل‌های دانلود شده میتونید از قسمت دانلودهای مروگر وارد بشید. برنامه‌ها رو از قسمت مدیریت تلویزیون میتونید حذف کنید. این تنظیمات به مدل دستگاه هم بستگی داره و اگر میخواهید بتونیم دقیق بر اساس مدل دستگاهتون اعلام کنیم، خواهشمندیم مدل دستگاه رو بفرمایید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۹:۴۸

سلام تلویزیون جی پلاس 50 اینچ دارم نمی دونم چگونه عکس را در حافظه داخلی تلویزیون پاک کنم اگه می تونید راهنمای کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۰:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ اگه تصویری که با دوربین تلویزیون گرفته شده رو میخواهید حذف کنید در بعضی مدل‌ها لازم هست وارد منوی دوربین بشید و در بعضی مدل‌های قدیمی‌تر از قسمت لیست برنامه و گزینه USB Web Camera تصاویر رو حذف کنید. اگه تصویر دانلود شده هست از قسمت دانلودهای مرورگر و در مدل‌های جدید لازم هست برنامه KM File Manager رو روی دستگاه نصب کنید و از طریق این برنامه تصاویر رو حذف کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۲۲:۳۱

سلام دکمه های تلویزیون جی پلاس در کجای تلویزیون هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۰۸:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ در مدل‌های جدید با نگه داشتن کلید پاور دستگاه منوی کوچکی نمایش داده میشه که باز با همان کلید پاور میتونید اونها رو انتخاب کنید و تنظیمات رو به طور مختصر انجام بدید. در واقع کلید پاور امکان استفاده از دکمه‌ها رو به شما میده. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۲۲:۲۸

سلام دکمه های تلویزیون جی پلاس در کدام قسمت است

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۰۸:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ در مدل‌های جدید با نگه داشتن کلید پاور دستگاه منوی کوچکی نمایش داده میشه که باز با همان کلید پاور میتونید اونها رو انتخاب کنید و تنظیمات رو به طور مختصر انجام بدید. در واقع کلید پاور امکان استفاده از دکمه‌ها رو به شما میده. موفق باشید

saeid badarang
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۱

سلام من یه s721 دارم چطور از فلش کپی کنم تو حافظه تلوزیون ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ حافظه تلویزیون برای برنامه‌ها، دانلودها هست و به منظور انتقال اطلاعات نیست. موفق باشید

طاها صفوی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۱:۱۲

سلام وقت بخیر من دانگل موس و کیبورد بی سیم از طریق یو اس بی به تلویزیون وصل کردم و کار میکنه میخواستم بدونم که مشکلی برای تلویزیون ایجاد نمیکنه مدل تلویزیونم GTV-43KH612N هستش سوال بعدیم اینه که چطوری میتونم سیستم عامل و آپدیت کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۱:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ خیر مشکلی ایجاد نمیکنه. در صورتی که نسخه جدید نرم افزاری ارائه بشه از منوی مشترک دستگاه میتونید به روز رسانی رو تایید کنید. نسخه جدید ارائه نشده، زمانی که آپدیت دستگاه بیاد نوتیفیکیشن آپدیت روی تلویزیون نمایش داده میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۲۳:۵۲

سلام چطوری USB رو به عنوان حافظه اضافی به تلوزیون وارد کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ این امکان وجود نداره دوست گرامی اما میتونید روی فلش ضبط برنامه انجام بدید. موفق باشید

شهرام امینی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

سلام وقت بخیرتلویزیون 50اینچ جی پلاس گرفتم وقتی تلویزیون روشنه در حین کار خاموش روشن میشه میخواستم بدونم مشکلش چیه بعضی موقعه ها هم کانال هاش بهم میریزه وحتما باید جستجو بزنم تا درست بشه در ضمن تلویزیون محافظ نداره و به سراهی وصله ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۰۹:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه مربوط به تنظیمات Screen saver باشه. میتونید از طریق راهنمای لینک زیر تنظیمات رو انجام بدید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-Screen-saver-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-G-Plus در مورد به هم ریختگی کانال‌ها لطفا گزینه LCN رو روشن کنید و مجدد کانال یابی خودکار انجام بدید. بهتره از محافظ برق استفاده کنید تا در صورت نوسانات برق آسیبی به دستگاه وارد نشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۱:۵۹

سلام ما تلوزیون 65اینچ جی پلاس داریم میخواهیم صفه تلوزیون را بزرگ کنیم. ولی بزرگ نمیشه.چه کار باید کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۲:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ نسبت ابعاد تصویر رو از منوی تصویر تغییر بدید. معمولا روی 16:9 تصویر صحیح و تمام صفحه نمایش داده میشه. موفق باشید

سپهر قلعه اسدی
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۰۱:۳۷

سلام تلویزیون ما به ایر موس بلوتوث میشه اما بعد اون بلوتوث کار نمیکنه!! چه کار کنیم؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید که بلوتوث به هدفون بلوتوث متصل نمیشه؟ چون عملکرد بلوتوث دستگاه مربوط به خروجی صدا هست. متشکریم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ۰۱:۰۳

سلام من میخام ی تلوزیون مارک جی پلاس بگیرم 43 اینج باشہ.......میشہ بھم بگید دقیقا چ مدلی سفارش باید بدم ک ھوشمند باشہ کنترل ھوشمند داشتہ باشہ گوشی بھش وصل بشہ و بلوتوث و وای فای اینا داشتہ باشہ برنامہ روش نصب بشہ فیلم ضبط کنہ......

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۰۹:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ مدل GTV-43KH612N کنترل هوشمند به همراه نداره و مجهز به بلوتوث نیست اما باقی ویژگی‌‎هایی که اعلام کردید رو داره. موفق یاشید

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۲۰:۰۰

سلام خسته نباشید تلویزیون جی پلاس 55 اسمارت دارم مدتیه که هر وقت برق تلویزیون قطع میشه بعد از وصل مجدد دو ویدیو پیش فرض از خود جی پلاس پخش میشه و خروج هم ک میزنه بعد از چند ثانیه دوباره برمیگرده به همون ویدیو ها میخواستم بدونم چطور میشه این مشکل رو رفع کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۰۹:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ اگه منظور شما پیغام خوشامدگویی هست نمیشه کنسل کرد و با هر بار وصل مجدد برق، مجدد پخش میشه. ممکنه دستگاه شما روی حالت فروشگاهی باشه که لازمه دستگاه رو روی حالت نمایش خانگی قرار بدید. (این بخش در منوی تنظیمات، سیستم و یا گزینه قرار داره) موفق باشید

حسین علی بخشی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۲۳:۰۳

سلام من تلویزیون جی پلاس مدل 43 اسمارت گرفتم ولی هم کند کار میکنه هم اینکه کنترل هوشمند نداشت خودتون تو صفحتون نوشتید همه ی تلویزیونای هوشمند داره که

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ در این مقاله در مورد تلویزیون‌های سری اول و دوم توضیح داده شده و تلویزیون‌های جی پلاس سری اول کنترل هوشمند ندارند و می‌بایست ایرموس برای این مدل‎ها در صورت هوشمند بودن تهیه کنید. در مورد کند کار کردن دستگاه لطفا یک مرتبه تلویزیون رو ریست کنید. موفق باشید

محسن قمی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

سلام . کنترل جادویی تلویزیون 65 اینچ مدل 721 بعد از چند ثانیه گیج میشه و دیگه جهت یابیش درست نیست .یعنی کنترل رو تو زاویه مخالف باید بگیرم تا با یه مکافاتی از این کنترل استفاده کنم . مشکل از منه؟از کنترله؟تنظیمات داره؟ یا ...

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ به روش زیر کنترل جادویی تلویزیون جی پلاس را unpair و pair کنید: دکمه Back و volume- (کم کردن صدا) را هم زمان فشار دهید و نگه دارید تا چراغ نشانگر کنترل از راه دور به سرعت چشمک بزند و وارد حالت هماهنگی (pair) کردن بشود؛ سپس دکمه را رها کرده و صبر کنید تا چراغ کنترل از راه دور خاموش شود. حالا دستگاه کنترل به طور خودکار با تلویزیون pair می‌شود. در ادامه از طریق دکمه Setting وارد گزینه‌ی شبکه شده و از آن جا Bluetooth را انتخاب نمایید. در قسمت بلوتوث دستگاه پس از جستجو ریموت را شناسایی کرده است. آن را تایید کنید تا ریموت متصل شود. اگر کنترل به طور خودکار pair نشد، چراغ نشانگر کنترل پس از 60 ثانیه خاموش شده و از حالت pair بودن خارج می‌شود؛ در این صورت مراحل 1 و 2 را تکرار کنید. موفق باشید

حمید رضا برگی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۴:۳۱

سلام تلوزیون ku722s 50 خریدم با اینکه میفرمایید قابلیت مانیتورینگ یا smart view یا imirror یا airplay یا eshare داره.. ولی با چند گوشی اندروید امتحان کردیم نشد.. خود نصب کننده امتحان کرد نشد... من میخوام مستقیم گوشی اندرویدم به تلویزیون اندرویدم وصل بشه که بهش میگن اسمارت ویو یا اسمای دیگه ای داره... ولی eshare شما میگه باید به یک وای فای هر دو دستگاه وصل بشن... چرا تو مشخصات میزنین mirror داره ولی نداره؟!!! اگه داره راهنمایی کنید لطفا...

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از برنامه E Share استفاده کنید اما به عنوان مودم گزینه هات اسپات همون گوشی رو روشن کنید و تلویزیون رو به هات اسپات موبایلتون وصل کنید. موفق باشید

سعید خرسند
۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ۲۰:۳۳

سلام من یه دستگاه تلویزیون جی پلاس مدل (GTV-43KH612N) داخل مشخصات فنی دستگاه گفته که بلوتوث داره اما من تمام منو هارو زیر و رو کردم و چیزی ندیدم ، کلا منو شامل 4 تا آیتم محدود میشه و منو بلوتوث داخل اون نیست ... لطفاً راهنمایی بفرمایید که چطور می تونم هدفون بیسیم به دستگاه متصل کنم

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۲۳:۰۰

سلام تلوزیون جی پلاس مدل ku722 گرفتم نمی تونم به موبایل وصل کنم واز حالت اسکرین مورنینیگ استفاده کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۰۸:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ موبایل شما قابلیت مانیتورینگ داره؟ لازمه زمان اتصال فیلتر شکن خاموش باشه و اتصال به اینترنت هر دو دستگاه هم قطع باشه. اگه امکان داره با گوشی دیگه هم تست کنید. توجه داشته باشید اگه از برنامه استفاده میکنید روش اتصال متفاوت هست و ما میتونیم فقط برخی برنامه‌ها رو و بر روی تعدادی از مدل‌ها با قطعیت تایید کنیم. میتونید از راهنمای لینک زیر هم استفاده کنید: http://csgl.ir/ctm موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۲۳:۲۱

سلام تلویزیون جی پلاس 55 اینچ 2020 خریدم در روز دوم کنترل جادوی دیگه روی حالت موس قرار نمیگره. حالت موس روشن میشه ولی تکون نمیخوره لطفا کمک کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۸:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ در این مقاله توضیح داده شده راهکار به شرح زیر است: برای اتصال این کنترل بر روی دستگاه کلید OK (کلید مرکزی کنترل) را فشار دهید تا پیغام همگام‌سازی بر روی تلویزیون نمایش داده شود. سپس کنترل را حرکت دهید تا علامت موس بر روی صفحه نمایان شود. اما در صورتی که کنترل عمل نمی‌کند و اتصال انجام نمی‌شود، مراحل زیر را انجام دهید: از باتری نو و مارک معتبر استفاده کنید. با توجه به اینکه عملکرد کنترل جادویی از طریق بلوتوث است، مصرف باتری بالایی دارد و ممکن است باتری آن زود تمام شود. به میدان مغناطیسی اطراف تلویزیون توجه کنید. ممکن است امواج مایکروویو، WiFi ، لامپ هالوژن و ... باعث اختلال در عملکرد کنترل جادویی شده باشد. کنترل را یک مرتبه unpair و مجدد pair کنید. برای Unpair و لغو همگام سازی، کلید OK و کلید کم کردن صدا را با هم نگه دارید تا زمانی که چراغ بالای کنترل به شکل چشمک‌زن آبی و قرمز شود. سپس کلیدها را رها کنید. برای Pair یا همان همگام سازی، کلید ok را فشار دهید و پس از مشاهده‌ی پیغام همگام‌سازی کلید را رها کرده و کنترل را حرکت دهید.

Ahmwd شیری
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۲۳:۱۴

سلام تلوزیون جی پلاس سری دوم خریدم اما نمیشه به گوشی متصل بشه؟ روی کنترل چیزی به اسم کلمه home نیست!! Gtv_43fh512N

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ این دستگاه هوشمند نیست به همین علت این امکان وجود نداره. میتونید از دستگاه اندروید باکس یا دانگل‌هایی که این امکان رو به تلویزیون اضافه میکنه استفاده کنید. به زودی اندروید باکس جدید برای خرید در همین سایت عرضه می‌کنیم. موفق باشید

محمدرضا معطوفی اذر
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

سلام تلویزیون جی پلاس 55 گرفتم جدیدا بعد از بروز رسانی نرم افزار سیستم که پیغام داد در اکثر مواقع بعد از روشن شدن سیستم پیغام حدود 10 دقیقه ای بهینه سازی میدهد که کمی رنج آور شده . امکان لغو این گزینه وجود دارد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۰۸:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ امکان لغو بهینه سازی وجود نداره. بهتره هر چند روز یکبار از قسمت مدیریت تلویزیون "بهینه سازی" رو اجرا کنید؛ در غیر این صورت دستگاه پس از مدتی به صورت خودکار وارد این مرحله میشه. موفق باشید

در حال ثبت...