نحوه تمیز نگهداشتن جاپودری ماشین لباسشویی ال جی

۰۵ تير ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه



جاپودری ماشین لباسشویی ال جی
برای شروع به کار لباسشویی و شستشوی لباس‌ها، آبگیری ابتدا از جاپودری دستگاه شروع می‌شود. همین موضوع مشخص می‌کند که تمیزی قطعه‌ی جاپودری تا چه اندازه اهمیت دارد زیرا گرفتگی آن باعث بروز مشکل در آبگیری خواهد شد. حتی گرفتگی جاپودری پس از مدتی ممکن است باعث نشتی آب از دستگاه شود. بنابراین ماهی یکبار جاپودری دستگاه خود را تمیز کنید تا هم لباس‌ها بهتر شسته شود و هم با مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی مواجه نشوید!
تمیز کردن جاپودری خیلی ساده‌ است و فقط کافی است جدا کردن جاپودری را درست انجام داده و آن را شستشو دهید. شستشوی قطعه‌ی جاپودری ماشین لباسشویی نیاز به شوینده هم ندارد اما با توجه به اینکه نحوه‌ی خارج کردن جاپودری در مدل‌های مختلف با هم تفاوت دارد، بهتر است در این مورد با احتیاط عمل کنید تا آسیبی به جاپودری ماشین لباسشویی شما وارد نشود.  
نحوه رفع خطای ارور IE در ماشین لباسشویی LG

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۱۴:۲۷

خسته نباشید ویدئو نحوه تمیز نگهداشتن جاپودری ماشین لباسشویی ال جی خیلی برای من جالب بود چون بلد نبودم چطور این کار رو انجام بدم میشه نحوه دقیق درآوردن جاپودری و بر اساس مدل ها هم یاد بدید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۱۴:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ در برخی مدل‌ها همونطور که در این ویدئو مشاهده میشه یک زبانه یا همون دکمه قرار داره که وقتی فشار میدید امکان خارج کردن جاپودری وجود داره. در بعضی مدل‌ها هم که دکمه قرار نداره باید جاپودری رو بیرون بکشید و کمی به سمت بالا ببرید و بعد خارجش کنید. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۵:۴۵

سلام من بلد نیستم جاپودری لباسشویی رو خارج کنم یعنی میترسم بشکنه میشه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۶:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ بسته به مدل جاپودری یا یک زبانه داره که باید فشار بدید و خارجش کنید و یا اینکه (در برخی مدل‌های جی پلاس) کمی به سمت بالا بکشید و بعد خارجش کنید. میتونید روش خارج کردن جاپودری رو در لینک زیر کامل ببینید: csgl.ir/11 موفق باشید

در حال ثبت...