چگونه تلویزیون جی پلاس را به اینترنت وصل کنیم؟

۳۰ بهمن ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
 

چگونه تلویزیون را به اینترنت وصل کنیم؟

شاید برای شما هم سوال پیش اومده باشه که چگونه وای فای تلویزیون جی پلاس را روشن کنیم؟
تلویزیون‌های سری K و L جی پلاس آخرین سری از تلویزیون‌های جی پلاس هستند. این مدل تلویزیون‌ها از نظر منو کمی با مدل‌های تلویزیون جی پلاس سری‌های قبل تفاوت دارد. در این ویدئو روش وصل کردن اینترنت تلویزیون جی پلاس به صورت بی سیم و برخی موارد پیرامون آن توضیح داده شده است و اگر می‌خواهید بدانید می‌بایست چگونه به اینترنت وصل شویم، با مشاهده‌ی این ویدئو می‌توانید تنظیمات مربوط به آن را انحام دهید. اتصال سیمی اینترنت نیز از طریق منوی شبکه امکان پذیر است که معمولا در حال حاضر کاربرد چندانی ندارد، اما اتصال آن فقط با تایید گزینه‌ی این منو انجام می‌شود.


آدرس
MAC تلویزیون جی پلاس

در این ویدئو می‌توانید منوی مربوط به یافتن مک آدرس تلویزیون جی پلاس (MAC Adress) را مشاهده کنید. در صورتی که مودم شما بر روی حالت مخفی باشد و نیاز به دسترسی مک آدرس تلویزیون جی پلاس داشته باشید، دستیابی به آن کار ساده‌ای است و به راحتی می‌توانید از منوی شبکه آن را یادداشت نمایید.


مرورگر تلویزیون
GPlus کجاست؟


پس از اتصال به اینترنت تلویزیون جی پلاس، برای دسترسی به مرورگر تلویزیون با انتخاب کلید Home کنترل تلویزیون جی پلاس می‌توانید وارد مرورگر شوید. مرورگر Chrome به صورت پیش فرض قابل دسترسی است.


مشکل وای فای تلویزیون جی پلاس
رفع مشکل اتصال تلویزیون جی پلاس به اینترنت


در صورتی که وای فای تلویزیون جی پلاس روشن نمی‌شود، لطفا برق دستگاه را برای مدتی قطع کنید و پس از اتصال مجدد برق، اتصال به شبکه تلویزیون GPlus را بررسی نمایید. در صورتی که مشکل رفع نشد، پیشنهاد می‌کنیم یک مرتبه تلویزیون را بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و پس از آن مجدد بررسی نمایید.
در صورتی که اینترنت وصل می‌شود اما صفحات وب باز نمی‌شود، لازم است به صورت دستی IPدهی انجام دهید، که این مورد در همین ویدئو توضیح داده شده است؛ در صورتی که همچنان مشکل رفع نمی‌شود، لطفا موارد زیر را بررسی نمایید:

  • مرورگر مورد استفاده در دستگاه، مرورگر استاندارد باشد.
  • فیلترشکن بر روی دستگاه نصب نشده باشد. چنانچه بر روی تلویزیون فیلترشکن نصب شده، در صورت فعال و روشن بودن آن، ممکن است صفحات وب باز نشود.
  • گزینه‌ی زمان را در قسمت تاریخ و زمان بر روی حالت خودکار تنظیم کنید و توجه داشته باشید منطقه زمانی طوری تنظیم شود که ساعت و تاریخ در حالت صحیح قرار گیرد.
بهتون پیشنهاد می کنیم اگر تلویزیونتون نیاز به تعمیر داشت، که نتونستید حل کنید حتما جهت تعمیر تلویزیون جی پلاس به کارشناسان گلدیران تماس بگیرید.

نحوه جستجو در اینترنت با تلویزیون هوشمند Gplus


تلویزیون‌های 65 اینچ جی پلاس، مجهز به سیستم اندروید 4.4 هست، یک سیستم عامل، با کاربری راحت و بسیار معروف، که برای استفاده از فضای هوشمند، کافیه دکمه Home  روی کنترل را فشار دهید، تا پنل آن برایتان باز شود، سپس فیلم زیر را ببینید تا اطلاعات کامل تری بدست آورید.
 


در این ویدیو خبری خوب برای طرفداران تلویزوین‌های هوشمند داریم و خبر خوب این است که تلویزیون‌های جی ‌پلاس این قابلیت را دارند که با کنترل‌های مجیک موشن هماهنگ شوند. کنترل‌های مجیک موشن خیلی کمک به استفاده راحت‌تر از فضای هوشمند می کند. 

پیشنهاد می‌کنیم راهنمای استفاده از برنامه EShare را مطالعه نمایید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

عقیل پاداش
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۱۹:۵۹

سلام. تلویزیون GTV-43PU748N دارم. به وای فای متصل میشه اما سرعت به شدت پایینی داره. تقریبا یک دهم سرعتی که روی لپتاپ یا موبایل هست رو داره. راهکار چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ اگر با چند مودم چک کردید و یا با هات اسپات گوشی که فیلترشکن روی اون فعال نبوده تست کردید و باز این مشکل وجود داره بهتره تنظیمات دستی اینترنت انجام بشه. در نهایت اگر مشکل رفع نشد، لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

در حال ثبت...