مشخصات ماشین‌های لباسشویی جی پلاس

۱۷ فروردين ۱۳۹۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه


لباسشویی یکی از دستگاه‌هایی است که معمولا در ساده‌ترین خانه‌ها نیز استفاده می‌شود؛ زیرا دیگر زمان شستشوی لباس‌ها با دست گذشته و کسی فرصت کافی و یا تمایل این کار را ندارد. اما برای خرید لباسشویی نیز گزینه‌های زیادی پیش روی ماست. برندهای متفاوت و شرکت‌هایی که این محصولات را گارانتی می‎کنند دو عامل بسیار مهم برای انتخاب ما هستند. قیمت محصول، کیفیت قطعات، طراحی، برنامه و قابلیت‌ها، مواردی هستند که برای خرید یک لباسشویی خوب ذهن ما را مشغول می‌کند. در این مقاله به معرفی محصول جدید گلدیران یعنی لباسشویی جی پلاس پرداخته‌ایم تا بتوانید برای انتخاب یک لباسشویی مناسب، با اطلاعات بیشتری تصمیم‌گیری کنید.

مدل‌های ماشین لباسشویی‌های جی پلاس

لباسشویی‌های جی پلاس تا کنون در 7 مدل و با ظرفیت‌های 6، 7، 8 و 9 کیلویی تولید شده است. برای اینکه بهتر بتوانید ظرفیت لباسشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید در نظر داشته باشید برای شستشو شما می‌توانید به اندازه‌ی نیمی از ظرفیت دستگاه، لباس داخل لباسشویی بریزید. این 7 مدل، مدل‌های زیر هستند:
GWM-62U03W
GWM-72B13S/W
GWM-82B13S/W
GWM-84B35S/W
GWM-J8470S/W
GWM-J8250S/W
GWM-J9470S/W
GWM-K824S/W
GWM-K844S/W
GWM-K945S/W
GWM-KD1049S/W
GWM-KD1048S/W/T
GWM-K1048S/W
GWM-K723S/W
GWM-K846S/W
GWM-K947S/W
GWM-K946S/W
GWM-K613S/Wq
حرف آخر مدل مربوط به رنگ لباسشویی جی پلاس است که می‌تواند S (سیلور) و یا W (سفید) باشد.

موتور لباسشویی جی پلاس

موتور لباسشویی‌های جی پلاس از نوع تسمه‌ای اینورتر است. موتور جی پلاس مجهز به کیت اینورتر بوده و از این طریق می‌تواند برق مصرفی و مصرف انرژی دستگاه را مدیریت کرده و بازدهی را بالا ببرد.
موتور BLDC (Brushless DC Motor)، نسل جدید موتورهای لباسشویی است که قدرت و بازدهی و طول عمری بالاتر دارد. صدای کمتری دارد و آلودگی‌های کربنی تولید نمی‌کند.

دور موتور لباسشویی جی پلاس

دور موتور لباسشویی‌های جی پلاس 1200 و 1400 دور در دقیقه است. دور موتور در مدل‌های
GWM-62U03W، GWM-72B13S/W،GWM-82B13S/W و GWM-J8250S/W 1200 است.
دور موتور مدل‌های GWM-84B35S/W، GWM-J8470S/W، GWM-J9470S/W، نیز 1400 است.

برنامه‌هایی متفاوت برای استفاده‌ای بهتر از ماشین لباسشویی جی پلاس

لباسشویی‌های جی پلاس دارای برنامه‌هایی کاربردی برای استفاده‌ای بهینه است. برخی از عملکردها که برای شستشوی متفاوت استفاده‌ می‌شود در این بخش به شما معرفی خواهد شد:

لباس‌هایی اتوکشیده با عملکرد Oxygen Fresh – Anti Creasing

دستگاه بسته به مدل ممکن است عملکرد Oxygen Fresh و Anti Creasing را داشته باشد. این عملکردها برای زمانی است که شما برنامه‌ی شستشو را انتخاب کرده‌اید و به هر علتی پس از پایان کار، نمی‌توانید بلافاصله لباس‌ها را از دستگاه خارج کنید. برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها می‌توانید از این برنامه‌ها استفاده کنید. به این شکل پس از پایان شستشو تا مدتی (4 یا 8 ساعت)، درام دستگاه به طور دائم و یا هر چند دقیقه یکبار می‌چرخد تا لباس‌هایی که مچاله شده از هم باز شود. علاوه بر این از ایجاد بو جلوگیری می‌شود. شما می‌توانید هر زمان که خواستید کلید Stop را بزنید و لباس‌ها را خارج کنید.


برنامه‌های شستشوی سریع ماشین لباسشویی GPlus

  • Go Quick

این برنامه امکان شستشوی لباس‌ها در 14 دقیقه را فراهم می‌کند که صرفه‌جویی در هزینه و زمان و مصرف آب را به همراه دارد. این برنامه برای زمانی استفاده می‌شود که میزان کثیفی لباس‌ها کم است و یا قصد دارید لباس‌های نخی شستشو دهید که مدت کوتاهی استفاده شده و لکه نیز ندارد.

  • Fast+

شما می‌توانید با توجه به برنامه‌ی انتخابی گزینه‌ی Fast+ را نیز انتخاب کنید تا برنامه‌ی مورد نظر طی مدت زمان کوتاه‌تری انجام شود. این عملکرد مدت زمان برنامه را تا %50 کاهش می‌دهد.


برنامه‌های شستشو همراه با حذف باکتری و ذرات آلرژی ‌زا در لباسشویی GPlus

  • Hygiene Mate

در این برنامه شستشو تا حد زیادی همراه با ضدعفونی انجام می‌شود. این برنامه در حذف برخی باکتر‌ی‌ها‌، کپک و ذرات آلرژی‌‌زا تا حد زیادی موثر است. این برنامه با انتخاب دمای 20 درجه‌ی سانتی گراد از سوی موسسه‌ی «VDE» آزمایش شده و عملکرد مناسب آن در حذف باکتری و کپک مورد تایید بوده است.

همچنین این عملکرد در دمای 60 درجه‌ی سانتی گراد از سوی موسسه‌ی Allergy UK -The British Allergy Foundation آزمایش شده و در این مورد نیز عملکرد مناسب دستگاه در حذف باکتری ، کپک و عوامل حساسیت‌زا تایید شده است.

  • Lingerie Care

با استفاده از این برنامه می‌توانید لباس‌های بسیار ظریف و حساس را با اطمینان خاطر از عدم آسیب به آنها شستشو دهید.


شستشوی لباس‌های کودکان عزیز شما با لباسشویی جی پلاس

برای شستشوی لباس کودکان، برنامه‌ی  Kids wearوجود دارد و شما می‌توانید به منظور شستشوی بهداشتی و حذف لکه‌ها از آن استفاده کنید. این برنامه طوری طراحی شده است که به لباس‌های ظریف و آسیب‌پذیر کودکان، صدمه وارد نشود.


شستشوی لباس‌ها حتی زمانی که خواب هستید

با انتخاب برنامه‌ی  Night Modeمی‌توانید یک برنامه‌ی کامل برای شستشو با مصرف انرژی و صدای کمتر را استفاده کنید. برای زمان‌هایی که ممکن است در طول روز منزل نباشید‌، می‌توانید از بازه زمانی شب، برای شستن لباس‌ها بهینه استفاده کنید در صورتی که همسایه‌های شما نیز معترض نخواهند شد.

شستشوی لباس‌هایی مانند پر در لباسشویی GPlus

می‌توانید برای شستن لباس‌های ظریف که از جنس پر هستند از برنامه‌ی Feather استفاده کنید زیرا لباس‌هایی مانند کاپشن، ژاکت و مواردی اینچنین می‌بایست با دقت بیشتری شسته شوند.

شستشو با دست در لباسشویی جی پلاس

برای شستن لباس‌های پشمی و حساس، می‌توانید از برنامه‌ی Wool / Hand Wash استفاده کنید تا دیگ لباسشویی با حرکت‌های آرام شستشویی همانند شستشو با دست را شبیه‌سازی کند.

قابلیت افزودن لباس در حین شستشو

گاهی ممکن است فراموش کنید یکی از لباس‌ها را داخل لباسشویی قرار دهید و یا لباس شما نیازی به شستشوی طولانی مدت نداشته باشد. در این شرایط می‌توانید حین شستشو، مجدد لباس داخل دستگاه اضافه کنید و یا لباس مورد نظر را از داخل دیگ خارج کنید. برای استفاده از این ویژگی می‌توانید برنامه را متوقف کرده، سپس لباس اضافه یا کم کنید و مجدد برنامه را راه‌اندازی کنید.

با لباسشویی جی پلاس لکه‌ها را از بین ببرید

با برنامه‌ی مخصوص لباس‌های لکه‌دار،Stain می‌توانید 24 نوع لکه را از روی لباس‌های خود محو نمایید. برای این عملکرد با توجه به نوع لکه، 3 دسته‌بندی متفاوت وجود دارد.

شستشوی کوله‌پشتی و پالتو با ماشین لباسشویی GPlus

برای شستشوی اقلام سنگین مانند کاپشن، پالتو، کت و یا کوله‌پشتی می‌توانید از برنامه‌ی Winter Clothes و Backpack استفاده کنید. معمولا یکی از محدودیت‌ها در استفاده از لباسشویی، شستن لباس‌های زمستانی و سنگین است که در برخی از مدل‌های لباسشویی جی پلاس دیگر این محدودیت وجود ندارد. در 3 مدل از لباسشویی‌های جی پلاس برنامه‌‌ی Winter Clothes وجود دارد و یکی از مدل‌ها نیز دارای برنامه‌ی Backpack برای شستشوی کوله‌پشتی است.


Drum Clean

برای اینکه بتوانید همیشه لباس‌های خود را در دستگاهی پاکیزه شستشو دهید می‌توانید برای حفظ بهداشت لباسشویی جی پلاس، هر چند وقت یکبار از طریق برنامه‌ی Drum Cleaning، جرم‌گیری دستگاه را انجام دهید.

امیدواریم انتخاب ماشین لباسشویی برای شما ساده‌تر شده باشد 

امیدواریم با مطالعه‌ی مطالب این راهنما، آسان‌تر بتوانید لباسشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با محصولات جی‌پلاس در کنار شما هستیم و در این مدت تلاش کرده‌ایم خانواده‌ی جدید جی پلاس را با نظر به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان تکمیل کنیم و هرگز از نظرات و پیشنهادهای روشنگر شما بی‌نیاز نخواهیم بود.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...