نمایندگی مجاز تعمیر محصولات جی پلاس

تلویزیون های جی پلاس

گلدیران این روزها با برند تازه نفس خود به نام جی پلاس Gplus قوی‌تر از روزهای قبل به فعالیت‌های خود در زمینه خدمات پس از فروش ادامه می‌دهد. این تلویزیون‌ها در شکل ظاهری و با قابلیت‌ها و اینچ‌های متنوع وارد بازار رقابت با برندهای مختلف تلویزیون شده و طرفداران خود را پیدا کرده است. البته تلویزیون‌های جی پلاس با پشتیبانی گلدیران مهر تاییدی به درستی و حرفه‌ای بودن خود می‌زنند. در مقاله امروز گلدیران سعی داریم هر چه نیاز است درباره‌ی تلویزیون‌های جی پلاس بدانید را برایتان بیان کنیم و شما را با قابلیت‌ها و امکانات کلی، نمایندگی‌های مجاز خدمات و تعمیرات آن به خوبی آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 معرفی تلویزیون‌های Gplus  :

تلویزیون جی پلاس

تلویزیون‌های جی پلاس ظاهری بسیار زیبا دارند.  البته در کنار ظاهری زیبا به خاطر جنس بدنه‌ی مقاومی که دارند عمر آن‌ها بسیار طولانیست، یعنی معادل با 30هزار ساعت، که این قابلیت و ویژگی‌ها سبب شده که این تلویزیون‌ها، قدرتمندتر در بازار رقابت ظاهر شوند. که در ادامه 5مورد از ویژگی‌های خاصِ آن را مطرح خواهیم کرد.
  • استفاده راحت از دسترسی‌های آن یکی از ویژگی‌های مهم این تلویزیون‌هاست، که باعث شده دیگر نیازی به وارد شدن در تنظیمات و پیدا کردن منوی مورد نظر نداشته باشید. مثلا برای تغییر تنظیمات تصویر نیازی به وارد شدن در منوی اصلی نیست، بلکه در این تلویزیون‌ها  با استفاده از کنترل می‌توانید نوع تصویر را مثلا از درخشان به حالت دلخواه خود تغییر دهید.
  • دسترسی کاربردی دیگر تلویزیون‌های Gplus این است که حالت صدا را می‌توانید با استفاده از کلیک بر دکمه‌‌ای که روی کنترل قرار داده شده به سلیقه‌ی خودتان عوض کنید. مثلا حالت صدا را از استاندارد به موسیقی و ... تغییر دهید. که البته کاربری راحت یکی از ویژگی خوب این تلویزیون‌ها به شمار می‌آید.
  • مورد بعدی درباره‌ی پنل‌های تلویزیون‌های جی پلاس است، که با یک پنل بسیار با کیفیت و مرغوب به نام پنل Aplus وارد بازار شد. این پنل‌ها علاوه بر اینکه نور واقعی و استاندارد را نمایش می‌دهند، مانع از آسیب رسیدن و خستگی چشم در طول زمان می‌شوند.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تلویزیون‌ این است که، قابلیت پشتیبانی ورودی‌های مختلف را داشته باشد. تلویزیون‌های جی پلاس ورودی‌های مختلف از جمله سینمای خانگی و سیتسم‌های صوتی گرفته تا کنسول بازی را پشتیبانی می‌کند.
  • در نهایت این تلویزیون‌ها قابلیت اتصال USB و هارد اکسترنال را برای شما به راحتی امکان پذیر کرده‌اند.
به صورت خلاصه قسمتی از ویژگی‌های کاربردی و عالی تلویزیون‌های جی پلاس را برایتان بیان کردیم تا شما هم علاقه‌مند به این دستگاه‌ شوید.

تماشای ویدئو قابلیت‌ تلویزیون‌های Gplus

قیمت تلویزیون‌های جی پلاس Gplus چقدر است؟

تلویزیون‌های جی پلاس علاوه بر امکانات و قابلیت‌های کاربردی که در بندهای قبل بیان شد، هزینه‌های کاملا مناسب و به صرفه‌ای دارند و این ویژگی سبب شده که این تلویزیون‌ها زودتر از تصور در بازار رقابت جایگاه خود را بدست آورد و به خوبی بدرخشد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص بدهد. برای اطلاع دقیق از قیمت‌های این تلویزیون‌ها می‌توانید در قسمت لیست قیمت‌های سایت ما آن‌ها را مشاهده کنید.

نمایندگی‌های مجاز خدمات و تعمیرات تلویزیون‌های جی پلاس Gplus

نمایندگی های مجاز تلویزیون های جی پلاس

هر دستگاه برقی از جمله تلویزیون‌ها در طول عمر و استفاده از آن‌ها امکان دارد که با مشکلاتی رو به رو شوند یا هنگام کار با آن سوالاتی برایتان به وجود بیاید.
درصورتی که تلویزیون‌ شما به مشکلی برخورد کند، نمایندگی‌های مجاز تعمیر تلویزیون‌های جی پلاس در سراسر ایران آماده انجام وظیفه و ارائه خدمات به مشتریان می‌باشند که از جمله نمایندگی تلویزیون جی پلاس می‌توان به نمایندگی جی پلاس شهرهای ذیل اشاره کرد:
نمایندگی مجاز تلویزیون‌های جی پلاس در تمامی نقاط کشور آماده ارائه خدمات هستند.
در صورت نیاز به تعمیر، تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای گلدیران آماده ارائه خدمات به شما هستند . اگر نیاز به راهنمایی کامل‌تر برای دستگاه خود دارید، می‌توانید با دیدن ویدئوهای آموزشی سایت درباره‌ی تلویزیون‌های جی پلاس جواب بسیاری از سوالات متداول خود را پیدا کنید. درنهایت اگر موضوعی غیر از این ها برایتان مطرح شده بود و یا دستگاه با مشکلی رو به رو شد، با ثبت درخواست تعمیرات، تکنسین‌های ما در کم‌ترین زمان در سرتاسر ایران کنار شما خواهند بود.
 تلویزیون‌های جی پلاس
 

 

نیاز به خدمات تعمیر دستگاه جی پلاس دارید؟
برای صحبت با کارشناسان اطلاعات خود را ثبت کنید.

در هر مرحله‌ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی گلدیران با ما در تماس باشید و به سادگی پاسخ بگیرید. برای ثبت درخواست‌های متفاوت می‌توانید از طریق همین سایت سفارش دهید و یا با مرکز ارتباطات گلدیران در تماس باشید. کارشناسان گلدیران برای راهنمایی فنی، سرویس دستگاه‌ها، تعمیرات محصولات جی پلاس، تامین قطعات جانبی و... آماده هستند.


همچنین ما قبل از اقدام به فروش این محصولات برای تسلط و مهارت کارشناسان نصب، تعمیر و خدمات محصولات جی پلاس برنامه ریزی کرده‌ایم و اکنون تمامی نماینگان در سراسر ایران با اطلاعات فنی کامل در صورت نیاز دستگاه‌های شما را بررسی، عیب یابی و رفع ایراد خواهند کرد. دفاتر منطقه‌ای ما در تمامی مراکز استان‌ها و نمایندگان در تمام شهرها و حتی شهرستان‌ها مستقر هستند. در صورت نیاز با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید:


محصول جی پلاس یک برند جدید است و نمایندگان غیرمجاز و متفرقه از روند تعمیرات و قطعات آن اطلاعات کافی ندارند! اما حتما شرکت سازنده و ارائه دهنده‌ی این محصول در مورد نحوه‌ی تعمیرات آن اطلاعات کامل دارد و البته می‌تواند قطعات اصلی آن را تهیه و برای تعمیر استفاده نماید.   

بنابراین مطمئن باشید برای تعمیر محصولات جی پلاس با مهارت کافی و در تمامی شهرها کنار شما هستیم.

در حال ثبت...