طرز تهیه پیتزا در ماکروفر ال جی و سولاردام

۲۰ آذر ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه


یکی از غذاهایی که همیشه طرفدار ثابت خود را دارد و مورد استقبال قرار میگیرد پیتزا است. در این میان پیتزا پپرونی یکی از پیتزاهای ثابت در انتخاب اکثر افراد برای میل کردن است. باتوجه به اینکه مقاله و ویدئوهایی در رابطه با طرز تهیه پیتزا در خانه با آموزش پیتزا ایتالیایی و پیتزا سبزیجات برایتان در سایت قرار دادیم و با استقبال شما عزیزان رو به رو شدیم. تصمیم گرفتیم روش تهیه پخت پیتزا پپرونی در سولاردام ال جی را برایتان بیان کنیم تا بتوانید یکی دیگر از پیتزاهای مورد علاقه خود را به صورت خانگی در منزل درست و نوش جان کنید.
روش تهیه پیتزا پپرونی در سولاردام ال جی پیچیده نیست و با گذاشتن وقت اندکی میتوانید اهالی خانه را با این غذای پر طرفدار خوشحال کنید. پس طرز تهیه پیتزا در مایکروویو ال جی (طرز تهیه پیتزا در ماکروفر ال جی) و طرز تهیه پیتزا پپرونی را در این مقاله دنبال کنید.

طرز تهیه پیتزا در مایکروویو ال جی

گاهی اوقات خلاقیت توی آشپزخونه، میتونه هم غذا رو لذیذتر کنه و هم سرعت عمل شما رو بیشتر. این روزا یکی از واجباته هر آشپزخونه، دستگاه‌هایی هستن که میتونن در سرعت پخت غذا تاثیر بذارن. مخوصا اگر اون دستگاه قرار باشه سولاردام و مایکروویو ال جی باشه و بشه باهاش غذاهای پر طرفداری مثل یک پیتزای خوشمزه خونگی رو توی یه زمان کم درست کرد. به همین دلیل ما فیلم پخت پیتزا با سولاردام ال جی و فیلم پخت پیتزا با مایکروویو ال جی را برایتان قراردادیم. اگر برای میکروویو خودت به مشکل خوردید جهت تعمیر مایکروویو الی جی با تکنسین گلدیران تماس بگیرید.
با ترکیب خمیر پیتزا، سس گوجه، پنیر و سس پنیر یک غذای هیجان انگیز با سولاردام و مایکروویو ال جی بپزید و ازش لذت ببرید. البته یادتون باشه که می‌تونید به سلیقه خودتون مواد داخل پیتزا رو با چیزایی که بیشتر دوست دارید خوشمزه تر کنید و پخت پیتزا با مایکروویو ال جی و پخت پیتزا با سولاردام ال جی را انجام دهید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا پپرونی در سولاردام

طرز تهیه پیتزا در مایکروویو ال جی

برای اینکه بتوانید پیتزا پپرونی را در سولاردام ال جی درست کنید نیاز است که موادی را برای تهیه این پیتزا فراهم کنید. به همین دلیل مواد مورد نیاز را برای شما در ادامه بیان کرده‌ایم. همه مواد لازم پیتزا پپرونی به راحتی قابل تهیه برای درست کردن است.

سوسیس تند ( پپرونی ) : 175 گرم
ذرت پخته شده : 175 گرم
جعفری خرد شده : 2 قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا : به میزان لازم
پیازچه خرد شده : 3 قاشق غذاخوری
سس گوجه : مقداری
فلفل دلمه رنگی : مقداری

مواد لازم برای تهیه خمیر پیتزا پپرونی

مواد لازم برای تهیه خمیر پیتزا پپرونی

بهترین کار درست کردن خمیر پنیر پیتزا و درست کردن آن در منزل است تا غذای سالم و خوش طعمی را بتوانید درست کنید. برای درست کردن خمیر پنیر پیتزا پپرونی مواد لازمی را نیز احتیاج دارید. به همین دلیل آن‌ها را نیز با جزعیات و مقدار برایتان بیان کردیم.

آب ولرم : 1 لیوان
روغن مایع : 2 قاشق غذاخوری
نمک : کمی
مایه خمیر : 1 قاشق غذاخوری
آرد : 400 گرم ( میزان آرد ممکن است کم یا زیاد شود )

طرز تهیه خمیر پیتزا پپرونی

طرز تهیه خمیر پیتزا پپرونی

برای طرز تهیه پیتزا در ماکروفر سولاردام ال جی در ابتدا آب ولرم را داخل ظرف ریخته، نمک و مایه خمیر را به آن اضافه کنید و سپس 10 دقیقه کنار بگذارید تا خمیر عمل بیاید.
سپس آرد را کم کم به مخمر اضافه کنید تا حدی که خمیر جمع شود و به دست شما نچسبد.
البته توجه داشته باشید که در حین ورز دادن، روغن را به خمیر اضافه کنید. سپس خمیر را به مدت یک ساعت با روکش در دمای اتاق استراحت دهید تا خمیر پیتزا پپرونی شما دو برابر شود. به همین راحتی میتوانید خمیر پیتزا پپرونی را تهیه و درست کنید.

طرز تهیه پیتزا پپرونی در سولاردام ال جی

طرز استفاده از سولاردام ال جی برای پخت پیتزا

طرز تهیه پیتزا پپرونی در سولاردام ال جی

برای پخت پیتزا در سولاردام ال جی در گام اول سینی فلزی را چرب کرده و آرد پاشی کنید. خمیر پیتزا را نازک روی آن پهن کنید و با چنگال روی خمیر را سوراخ کنید.
برای مرحله بعدی روی خمیر پیتزا، سس گوجه را اضافه کنید و آن را روی خمیر فرچه کنید تا یک دست سس پخش شود.
در اینجا نیاز است که نیمی از پنیر را روی خمیر پیتزا پپرونی بریزید.
حال در این مرحله تهیه پیتزا پرونی، سوسیس‌های پپرونی را به صورت گرد برش دهید و به همراه ذرت پخته شده و جعفری ( به دلخواه ) روی خمیر پیتزا خود بریزید.
برای پخت پیتزا پپرونی در سولاردام ال جی نیاز است که با سیستم ترکیب CO5 دمای 180 درجه سانتی گراد و قدرت 360 وات 12 الی 14 دقیقه به دستگاه برای پخت پیتزا زمان دهید.
در واقع ترکیب شماره‌ی 5 مربوط به برنامه‌ی Combi است که بستگی به مدل دستگاه شما دارد. در مدل‌های قدیمی کلید Combi  وجود دارد. در مدل‌های جدید سلکتور فانکشن را در حالتی قرار دهید که علامت گریل، کانوکشن و مایکرو هم زمان روشن شود، سپس با سلکتور کنترل علامت Co را انتخاب کنید و با سلکتور علامت مثبت و منفی، عدد را بر روی 5 قرار دهید.
بعد از پخت کامل خمیر میتوانید از ترکیب CO4 دمای 180 درجه و قدرت 180 وات استفاده کنید تا نان و روی پیتزا پپرونی شما برشته شود. برای استفاده از ترکیب CO4 هم نیاز است که طبق توضیحات بالا عمل کنید. یعنی به صورت توضیحی که در بالا بیان کردیم از ترکیب CO4 برای پخت پیتزا استفاده کنید.

روش پخت پیتزا در سولاردام:

ظرف رو روی سه پایه کوتاه قرار بدید.
از ترکیب شماره 5 استفاده کنید
قدرت 360 با دمای 180 درجه
10 تا 15 دقیقه زمان بدید
طرز تهیه پیتزا پپرونی در ماکروفر سولاردام ال جی

طرز تهیه پیتزا پپرونی در ماکروفر سولاردام ال جی

برای تهیه پیتزا پپرونی در ماکروفر ال جی، خمیر پیتزای پپرونی را که از قبل درست کردید نازک کنید و روی سینی که از قبل روغن زده بودید، آرد بپاشید و پهن کنید.
برای پخت پیتزا پپرونی در مایکروویو از ترکیب گریل با مایکرو 360 وات استفاده کنید و به مدت 5 الی 6 دقیقه زمان دهید. ما بین کار خمیر را برعکس کنید. بعد از اتمام این زمان، خمیر را از هر طرف جدا کنید و در ظرف، روی 3 پایه بلند قرار دهید.
حالا سطح خمیر را سس گوجه بمالید و روی آن را کمی پنیر بریزید. زمان آن رسیده که سوسیس‌های پپرونی را به صورت گرد برش دهید و به همراه ذرت پخته شده و جعفری ( به دلخواه ) روی خمیر پیتزا خود بریزید.
برای پخت نهایی از ترکیب گریل با مایکرو 540 وات به مدت 6 الی 7 دقیقه استفاده کنید و بین این زمان،پنیر را روی آن اضافه کنید.
حتما پیشنهادی میکنیم که برای اینکه اندازه پخت پیتزا به دلخواه شما شود برای پخت بیشتر و کمتر پیتزا پپرونی در مایکروویو، در حین زمانی که بیان کردیم به پیتزا سر بزنید و آن را چک کنید. اگر تمایل به پخت بیشتر و کمتر داشتید زمان را کاهش یا افزایش دهید.
نکته قابل توجه 
توجه داشته باشید که سولاردام در صورتی که برنامه ترکیبی، ترکیب پخت کانوکشن و گریل باشه استفاده از سینی فلزی امکان پذیر هست چون در این دو برنامه میشه از قالب فلزی استفاده کرد. برای راهنمایی بیشتر در این موارد حتما دفترچه راهنمای مدل دستگاه خود را مطالعه کنید.

نکته 

لازم به ذکر است که میتوانید برای خوش طعم کردن پیتزا پپرونی، همراه پنیر 50 گرم پنیر پارمیزان نیز استفاده کنید.

با پخت پیتزا پپرونی خانگی، به هنرهایتان بیفزایید ...

طرز تهیه پیتزا

انواع پیتزاها خیلی متنوع هستند و شما میتونید با تغییراتی که در مواد لازم روی نون پیتزا میدهید هر دفعه یه طعم، مزه و شکل ظاهری جدید داشته باشید. پیتزای خوشمزه این مطلب یعنی پیتزای پپرونی که اگه طرفدار پیتزای تند هستین مخصوص شماست.
پیتزا پپرونی به دلیل داشتن مواد اولیه ی ساده و کمی که داره، در کنار خوشمزگی از آسون ترین پیتزاهایی هست که میتونید توی خونه تهیه کنید. تمام تلاشمان را کردیم که در آموزش‌های آشپزی ارائه شده در سایت مطالبی که بیشترین درخواست آموزش از سمت شما را داشتند را بیان کنیم که آموزش پیتزا پپرونی در کنار آموزش سایر مدل پیتزاها از جمله این مطالب بود.
در نهایت اگر برای پخت این این پیتزا سوالی داشتید کافیست در قسمت کامنت برای ما بنویسید تا راهنمایی شوید. پیشنهاد می شود درباره علت نچرخیدن سینی سولاردام ال جی بخوانید.
با آموزش‌های آشپزی گلدیران همراه ما باشید!
آموزش دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و بین المللی از طریق مطالعه کتاب آموزش آشپزی با سولاردام
در نهایت برای اینکه طریقه پخت غذاهای ایرانی، بین المللی، دسر، نان و شیرینی را با مایکروویو وسولاردام ال جی را یادبگیرید کافیست که کتاب آموزش آشپزی را مطالعه کنید و همه فن حریف شوید.
مقاله آموزش مرحله به مرحله پخت پیتزا

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۰۱:۰۹

باسلام من ماکرویومدلms3042ال جی دارم،اما برنامه کانوکشن نداره،میشه کیک پخت؟وسوال بعدیم اینکه عکس پیتزا و پختش روی صفحه وجودداره،فقط نمیدونم چطور پیتزا رو داخلش بپزم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۰۸:۰۳

سلام و وقت بخیر، برای پخت پیتزا و کیک در مایکروویو میتونید دو لینک زیر را مطالعه کنید. در هر دو محتوا طرز تهیه کیک و پیتزا رو به صورت کامل توضیح دادیم. موفق باشید csgl.ir/apk2 csgl.ir/apt

سیدمهدی رفیعی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۰۸:۵۸

سلام. ببخشید، مگه استفاده ظروف فلزی در حالت ترکیبی (Combi) ممنوع نیست؟ پس چطور پیتزا رو با این روش بپزیم؟؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۰۹:۴۴

سلام و وقت بخیر، در رسپی پیتزا منظور از سینی فلزی همان سینی گردان فلزی دستگاه است. می توان از بشقاب بخارپز هم برای این منظور استفاه کرد. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۰۹:۴۶

طرز تهیه پیتزا مخلوط بدون فر چطوری هست جایی میتونم بخونم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۰:۱۶

سلام و وقت بخیر اگر تمایل به پخت پیتزا بدون استفاده از سولار، مایکروویو و یا فر دارید میتونید از طریق لینک زیر به این راهنما مراجعه کنید. https://noktechi.ir/21-pitza-makhlout موفق باشید

زينب چراغي
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۱:۴۹

سلام وقت بخیر. بنده مایکروویو ال جی مدل mh8265cis دارم و بارها سعی کردم با این دستگاه پیتزا و کیک و شیرینی بپزم اما هر بار نشده و پخت خوبی نداشته. دفترچه راهنما هم ترجمه فارسی نداره و نمیدونم چطور اینکار انجام بشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۰۹:۳۶

سلام و وقت بخیر، این مدل مایکرو کانوکشن نداره برای همین پخت شیرینی در اون امکان نداره. برای پیتزا میتونید از پخت ترکیبی استفاده کنید. برای کیک هم از برنامه مایکرو استفاده کنید اما امکان داره به شکل اسفنجی نشه برای همین میتونید با برنامه مایکرو، قدرت بالا، 5دقیقه بعد بلافاصله قدرت سوم، 7 دقیقه زمان بدید. این میزان دما برای 2پیمانه ارده میباشد. موفق باشید

1 1
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۰۹:۰۹

طرز تهیه پیتزا خانگی بدون فر هم دارید؟ طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ میخوام.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۰:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ برای دانلود دفترچه راهنمای میتونید به این لینک مراجعه کنید: cs.goldiran.ir/manuals. در مورد طرز تهیه پیتزا لطفا به این راهنما مراجعه کنید: csgl.ir/apt. موفق باشید

فرهاد ذبیحی
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۵:۳۱

ببخشید من مدل دستگاه ال جی سولاردام کانوکشن مدل MJ3965ACS دارم و برای پخت پیتزا از منو پیتزا استفاده میکنم ولی خمیرش پخت نمیشه علت چیه ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۸:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به وزن توجه داشته باشید این مورد میتونه تاثیرگذار باشه. و اینکه پخت‌های منو معمولا برای پیتزای نیمه آماده است. موفق باشید

علیرضایی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۰:۱۳

با سلام مجدد ببخشید،درباره پایه های فلزی کوتاه و بلند، کف پایه ها پلاستیک مشکی هست، آیا اگر در حالت کانوکشن یا گریل در دمای مثلا 220-230 برای مدت مثلا 30-40 دقیقه استفاده کنیم، اون پلاستیکها آب نمیشند، میشه استفاده کرد؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۰:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ نه آب نمیشه چون مقاوم هستن برای این حالت‌ها سه پایه تعریف شده. تو برنامه مایکرو آسیب میبینه. موفق باشید

علیرضایی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۲۰:۳۳

با سلام من یک دستگاه سولاردوم 3858 دارم که داخل جعبه یک ظرف پخت پیتزا بود که لبه های لاستیکی دارد، در حالت کانوکشن و گریل امکان آب شدن اون لاستیکها نیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۰۹:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ لاستیک آب نمیشه ولی اگه زیاد ازش استفاده بشه زودتر خراب میشه. بهتره مطابق دفترچه راهنما ازش استفاده بشه و در برنامه‌هایی که در دفترچه راهنما گفته شده میتونید ازش استفاده کنید. موفق باشید

نادر محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۲۲:۵۰

سلام و خسته نباشید من ماکروفرم مدل ال جی mh8040 پیتزا رو با چه برنامه ای باید درست کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . چجوری میتونم دفترچه راهنمای فارسیشو تهیه کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۸:۵۰

سلام و وقت به خیر آقای محمدی؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچه راهنمای دستگاه رو نداریم. در مورد پخت پیتزا میتونید مطلب لبنک زیر رو مطالعه کنید: csgl.ir/apt موفق باشید

مریم طلائی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۴:۳۰

سلام وقتتون بخیر. من سولاردام مدل Sd_3855wcr دارم برای پخت پیتزا با نان نیمه آماده از چه دستوری استفاده کنم که نان خشک و سفت نشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۵:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ پیتزای تازه رو میتونید در برنامه PC10 بپزید اما در دفترچه راهنمای دستگاه برنامه‌ی مخصوص پیتزای نیمه آماده معرفی نشده. در مورد پیتزا میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: ttp://csgl.ir/apt موفق باشید

نعمتی
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۰۸:۴۰

سلام.روزتون بخیر-من دستگاه سولاردم دارم و برای پخت پیتزا و کیک گاهی از برنامه پرشین کوک مخصوص کیک و پیتزا و گاهی هم از co5 برای پخت هر دو استفاده میکنم و قبلش هم حتما از pre hot استفاده میکنم.پایه کوتاه هم قرار میدم ولی متاسفانه همیشه زیر کیک و پیتزا حالت خمیری داره و خوب نمی پزه ولی روی غذا طلایی و خوب میشه.میشه راهنماییم کنید که چیکار یاید انجام بدم که زیر غذا هم خوب بپزه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۰۹:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از مطالب لینک زیر استفاده کنید: csgl.ir/apk و csgl.ir/apt میتونید کتاب آشپزی با سولاردام رو هم تهیه و استفاده کنید. از لینک زیر قابل تهیه هست: csgl.ir/fco موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۰۱:۳۳

سلام برای پخت کیک در mg44s از کدوم برنامه co استفاده کنم ؟ 5دقیقه باگریل گرم کنم بعد coرو انتخاب کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۰:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل برنامه برای پخت کیک نداره و نمیشه خیلی خوب با این دستگاه کیک و پیتزا تهیه کرد. اما میتونید به این شکل عمل کنید: ابتدا برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. برنامه co (پخت ترکیبی) برای پخت کیک نداره و در دفترچه هم عنوان نشده اما میتونید برنامه پخت پای سیب رو در دفترچه راهنما ببینید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۶:۱۰

سلام من میخواستم سولاردام الجی تهیه کنم که متاسفانه قیمت ها به شدت افزایش پیدا کرده وحالا میخوام مایکروفر ام جی 42 بخرم .میخواستم بپرسم میشه باهاش پیتزا و کیک درست کرد ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۹:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل برنامه کانوکشن نداره کیفیت پخت کیکش پایین هست. برای پخت پیتزا هم منوی پیتزا یخ زده داره و باید از پخت ترکیبی استفاده بشه. پیشنهاد می‌کنیم دفترچه راهنمای دستگاه رو از سایت دانلود کنید و منوهاش رو ببینید و بعد خریداری کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ ۲۰:۴۳

سلام. جایی دستور راهنمایی واسه اینکه بدونیم کلا تو هر برنامه ای از چه ظروفی میشه استفاده کرد ندارید؟ مثلا واسه برنامه پخت پیتزا میشه ظرف فلزی (استیل و روی) استفاده کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۲:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ در دفترچه راهنما به طور کامل و برای هر برنامه نوشته شده. میتونید دفترچه راهنمای مدل دستگاهتون رو از قسمت «دفترچه راهنمای محصولات» همین سایت دانلود کرده و مشاهده کنید. در برنامه کانوکشن و گریل می‌تونید از قالب‌های فلزی استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۰۵:۴۸

سلاام کارشناس محترم گلدیران میشه توی سولاردام همزمان 2عدد پیتزا پخت؟ مثلا یکی در سه پایه کوتاه و همزمان یکی سه پایه بلند؟؟؟ ممنون از پاسخگوییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۱۰:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ نه این امکان وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۷

دما و زمان پخت پیتزا در ماکروفر چقدره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۵:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از مطالب لینک زیر در این مورد استفاده کنید: csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۶

دستور پخت پیتزا در سولاردام ال جی به چه صورت هستش؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۴:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از مطالب لینک زیر استفاده کنید: در این مقاله انتخاب برنامه ترکیبی و میزان مواد توضیح داده شده. csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۵

ببخشید پخت پیتزا با کانوکشن با پخت پیتزا در مایکروویو در حالت معمولی متفاوته؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۵:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از مطالب لینک زیر در این مورد استفاده کنید: csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۴

سلام فیلم پخت پیتزا با سولاردام ال جی در سایت نیس؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۴:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ میتونید به مقاله زیر مراجعه کنید: csgl.ir/apt

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۴:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ به زودی منتشر میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۳

سلام ممکنه فیلم پخت پیتزا با مایکروویو ال جی رو هم منتشر کنین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۴:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ به زودی منتشر میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۳:۵۴

سلام وقت به خیر من مایکروویو ال جی مدل mh8265cis دارم ولی نمیتونم طرز تهیه پیتزا و کیک رو تو دفترچه پیدا کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۴:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه اطلاعاتی در مورد این مدل نداریم. اما برای پخت کیک اگر برنامه‌ی کانوکشن یا برنامه ترکیبی پخت کیک رو ندارید به این روش عمل کنید: برای پیش گرمایش به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌.سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. این مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست میشه. میتونید از لینک زیر هم روش پخت کیک و پیتزا رو مطالعه کنید: csgl.ir/apk - http://csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۷:۵۳

سلام خسته نباشید.من سولاردام الجی دارم که روی دفترچه راهنما عبارت MS97BCR و MS97TCR و MS97WCR نوشته شده.اما نمیتونم کیک بپزم و نمیدونم چطوری باید پیتزا درست کنم طبق برنامه پیتزا درست کردم اما اصلا نپخت.کیکم نمیدونم چجوری و روی کدوم برنامه باید درست کنم.ممنون میشم راهنماییم کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۷ ۰۸:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا دفترچه راهنمای دستگاه رو از قسمت دفترچه راهنمای محصولات دانلود کنید. صفحه‌ی 47 نحوه‌ی پخت پیتزا توضیح داده شده. برای پخت کیک میتونید مقاله‌ی زیر رو مطالعه کنید: http://csgl.ir/apk موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ ۱۹:۴۶

سلام خسته نباشید من ماکروفر مدل سولاردام الجیsd3853wcRدارم متاسفانه یه مقدار از قاب پلاستیکی دور شیشه درب مایکروفر از داخل ذوب شده خواستم بدونم خطری نداره و اینکه میشه این قاب رو تعویص کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۰۸:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست تعمیرات دستگاهتون انجام بشه. لطفا از قسمت تعمیرات، سفارش ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

با سلام مدل سولاردم من lf5902scr می باشد.بعد انتخاب پخت اتومات پیتزا.و وزن 500 پیتزای من کاملا خشک میشه.وخیلی سفت.مشکل کجاس؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۸:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید شما مواد رو بر روی ترازو وزن کردید و به دستگاه وزن دادید؟

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۲:۲۱

سلام گادیران جان ماکروفر من sd3853wr هست،متاسفانه پایه های لاستیکی ش خراب شدن و ماکروفر جرقه میزنه،چطوری میشه پایه کوتاه و در ماکروویو رو تهیه کنم؟ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۷:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ این قطعه فعلا موجود نیست اما احتمالا تا چند روز آینده تامین میشه و شما میتونید برای تهیه از قسمت فروش لوازم جانبی، درخواست ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۹:۳۲

سلام گلدیران جان. چرا اینقدر قیمت های سولاردوم بالا رفته؟ میخام بخرم.. ایا امکان داره بعدا ارزونتر شه؟ تورو خدا راهنماییم کنید. ایا به دلیل تحریم ها، این سولاردومها اصلی هستش یا نه؟ گارانتیش چقدره؟ ممنون میشم حواب بدید...

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۰۷:۴۰

سلام و وقت به خیر دوست عزیز؛ لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا در این مورد پیگیری لازم انجام بشه و با شما تماس بگیریم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۸:۲۸

سلام جناب روز بخیر دستکاه من مایکرو mg42s هست و روش پخت کیک و پیتزا رو نمیتونم انحام بدم ممکنه راهنمایی کنید چجور‌ باید بپزم و درجه 180رو چجوری باید تنظیم کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۰:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ به دلیل اینکه دستگاه برنامه‌ی کانوکشن نداره نمیشه درجه 180 رو انتخاب کنید. لطفا دفترچه راهنمای دستگاه رو از قسمت دانستنی‌های همین سایت دانلود کنید، در صفحه‌ی 24 دفترچه در مورد پخت پیتزا توضیح داده شده است. میتونید در این رابطه مقاله‌ی لینک‌های زیر رو هم مطالعه کنید: http://csgl.ir/apk http://csgl.ir/apt موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۶:۱۹

سلام درماکروفرMG42خمیرپیتزام خشک میشه نمیدونم روی چه زمان درجه بزارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۷:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا دفترچه راهنمای دستگاه رو از قسمت دانستنی‌ها دانلود کنید. در صفحه‌ی 24 توضیح روش پخت داده شده است. موفق باشید

محتشم محتشم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۱:۱۴

سلام و وقت به خیر آیا می شود در دستگاه سولاردوم ال جی قالب های تفلون مثل قالب کیک و پیتزا گذاشت؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۱:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ در برنامه‌‌ی کانوکشن و گریل امکان استفاده هست. موفق باشید

علی خلیلی
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۲۳:۱۳

سلام! روش پخت پیتزای منجمد در مدل دستگاه SD-3858 رو میشه بفرمایید!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۰۷:۴۶

سلام و وقت به خیر آقای خلیلی؛ ار پخت pc10 در منوی Persian Cook دستگاه استفاده کنید. اگر تمایل داشتید دفترچه راهنمای دستگاه رو از قسمت دانستنی‌ها دانلود کنید. در صفحه‌ی 23 کامل توضیح داده شده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۴:۱۴

سلام من ماکروویو مدلmh826 دارم متاسفانه دفترچه فارسی نداره. برای پخت پیتزا از برنامه combiاستفاده کنم؟ کدوم توان و چند دقیقه؟ برای کیک چطور. مرسی از راهنماییتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۰۷:۱۳

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست و متاسفانه چون محصول ما نیست امکان راهنمایی وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۱۳:۵۱

باعرض سلام وخسته نباشید. لطفا تهیه پیتزا در ماکروویو مدلMC2003TR رو بگید.و اینکه پایه بلند باید استفاده شه یا کوتاه؟ و از گزینه ی combi که استفاده کنم کمترین درجه180 است ک در دفترچه راهنما زده 60درجه بزارید که ندارد.ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۷:۵۹

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا راهنمای پخت پیتزا را از لینک زیر مطالعه کنید: http://csgl.ir/apt موفق باشید

گردانه
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۱۹:۲۰

سلام خسته نباشید مدل سولاردم من LF-5902SCR هست. ممکنه دقیقا به صورت مرحله مرحله بفرمایید چه جوری می تونم پیتزا باهاش بپزم؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۷:۳۰

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا راهنمای پخت پیتزا را از لینک زیر مطالعه کنید: http://csgl.ir/apt موفق باشید

نظری/مصیبی
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۸:۴۳

سلام من سولاردام مدل ms97 دارم میتونم برای درست کردن پیتزا از طریق برنامه خودکار دستگاه از ظرف تفلون داخل دستگاه استفاده کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۰۷:۴۰

سلام و وقت شما به خیر؛ استفاده از ظروف تفلون مجاز نیست. موفق باشید

F Tc
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۳:۳۸

سلام برای پخت خمیر پیراشکی یا پیتزا یا نون کدام گزینه و چه درجه و قدرت و زمان بدم و میشه تو سینی گردان خمیرو مستقیم گذاشت یا توی قالب گرد تفلن بخار پز؟پایه لازمه یا نه؟و اینکه تو قسمت پرشین کوک میشه از قالب تفلون بخار پز استفاده کرد مثلا برای ماهی گریل یا کباب تابه ای؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۰۸:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ برای انواع نان‌ها مثل پیراشکی فقط از برنامه‌ی کانوکشن استفاده کنید. در ظرف دیگر و روی سه پایه‌ی کوتاه باشد و در ظرف خود دستگاه نباشد. درجه را نسبت به درجه‌ی فر گاز که همیشه انتخاب می‌کنید 10 یا 20 درجه کمتر انتخاب کنید. برای پیتزا اگر خمیر را خودتان درست کنید، از ترکیب شماره 5 و اگر خمیر نیمه‌آماده بود از برنامه‌ی اتومات و هم از برنامه‌ی کانوکشن 180 درجه به مدت 10 دقیقه استفاده کنید. از قالب تفلون بخارپز می‌توان در همه برنامه‌های پرشین کوک و برای ماهی گریل و کباب تابه‌ای استفاده کرد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۰۸:۴۱

سلام مدل دستگاه مایکرویو من mg44s هستش گزینه geril و combi نداره کنار گزینهmicro گزینه clockو یکی دیگه داره یعنی من نمیتونم پیتزا درست کنم یا کیک؟ خیلی ممنونم میشم راهنمایی کنید مرسی.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۰۹:۰۵

سلام و وقت شما به خیر؛ با انتخاب کلید Stop/Clear امکان انتخاب گریل و Combi وجود داره. میتونید دفترچه راهنمای دستگاهتون رو از همین سایت دانلود. در صفحه‌ی 12 توضیح داده شده. برای مدل‌هایی که برنامه‌ی کانوکشن یا پخت پیتزا و کیک نداره به روش زیر عمل کنید: برای پیش گرمایش پخت کیک به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. برای پخت پیتزا می‌توانید از برنامه‌ی مایکرو و نان نیمه آماده استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۱۶:۲۶

سلام وقتتون بخیر خمیر پیتزا رو خودم درست کردم تو چه برنامه ایی بزارم ک خمیرش از زیر برشته شه ی سری درس کردم خیلی نرم شد از زیرک برشته نشد مرسی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۱۸:۲۵

سلام و وقت شما هم به خیر؛ بهترین حالت این هستش که از نان نیمه آماده استفاده کنید به دلیل اینکه حتی اگر از گریل برای برشته شدن استفاده کنید به احتمال خیلی زیاد خمیر خشک میشه. موفق باشید

گوران
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۷:۰۸

سلام وقتتون بخیر میشه عکس سه پایه کوتاه رو بفرستید و بفرمایید دکمه گریل در فانکشن چه شکلیه ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۷:۳۲

سلام .وقت شما هم به خیر؛ علامت گریل یک علامت دندانه دندانه هست و از لینک زیر هم می‌توانید تصویر سه پایه رو ببینید: http://cs.goldiran.ir/Shop/Search

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۳:۴۳

خیلی ممنون از اینکه صبورانه پاسخ سوالات را میدهید

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۲۳:۳۰

ممنون از اینکه پاسخگوی سوالات هستین ادامه ی سوالم ظرف مخصوص فر رو نگفتین تفلون میشه استفاده کرد ؟ و دستگاه من mg47sm سولارم یا مایکروویو یا ماکروفره چیه دقیق

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۰۷:۵۱

با سلام و احترام؛ دستگاه شما مایکروویو است. ظروفی که می‌توان استفاده کرد: کلیه ظروف پیرکس ترجیحا فرانسوی - ظروف آرکوپال و سرامیک - پلاستیک ، ملامین و ظروف یکبار مصرف در حد گرم کردن (برنامه مایکرو) و یخ زدایی می توان استفاده کرد- ظروف سلیکونی (قبل از ریختن ماده غذایی داخل قالب چرب شود تا ماده غذایی به آن نچسبد) - در برنامه گریل نیز می توان از ظروف فلزی استفاده کرد. موفق باشید

رویا اسلامی
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۰۵:۱۲

سلام خسته نباشید من ماکروویو الجی مدل ام اچ 8265دارم میتونم از ظرف تفلون برای پخت پیتزا استفاده کنم مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۹:۳۱

با سلام و احترام؛ خیر نمی‌توان استفاده نمود. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۶:۲۸

سلام چه ظرفی رو میتونم تو فرم استفاده کنم دستگاه من mg47smهست زمان دقیق برای پخت کیک و شیرینی و لازانیا و پیتزا رو بگین ک هر کدام چن دقیقه بزاریم تا پخته بشه من پیتزا درست کردم خمیر اصلا پخته نشده بود و سفت بود وخمیر پیتزا را باید روی سه پایه گذاشت از اول یا داخل ظرف باشه برای پخت کیک میگن ظرف اب باید بزاری تو فر همراه کیک ک نرم بشه درسته؟ گرم کردن فر هم شنیدم میگن باید 1کاسه اب بزاری و روشن کنی تا گرم بشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۹:۲۸

با سلام و احترام؛ لطفا ابتدا برای پیش گرمایش پخت کیک به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. برای پخت پیتزا می‌توانید از برنامه‌ی مایکرو و نان نیمه آماده استفاده کنید. برای لازانیا از پخت SC-5 و برای پیتزا از برنامه‌ی ترکیبی 10 دقیقه زمان دهید و بررسی کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۴:۲۲

چرا جواب سوال منو نمیدید دو روزه ک ارسال.کردم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۵:۲۴

با سلام و احترام؛ لطفا مجدد سوال خود را مطرح نمایید. سوالات قبلی پاسخ داده شده است. ممکن است سوال شما ثبت نشده باشد. متشکریم

مهرجو
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۲۰:۴۵

یعنی بعد از اینکه زمان گریل تموم شد ظرف کیک رو بزارم داخل دستگاه و مایکرو رو بزنم منظورتون از قدرت سوم چی هست ؟ و اینکه جنس ظرف چی باشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۲۲:۳۲

با سلام و احترام؛ بله بعد از پیش گرمایش گریل، ظرف کیک را قرار دهید. جنس پیرکس استفاده کنید. قدرت سوم بسته به مدل دستگاه 540 یا 400 وات است. موفق باشید

مهرجو
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۷:۱۶

سلام دستگاه من mg42 هست برنامه کانوکشن نداره نمیدونم چه جوری توش میشه کیک پخت واینکه برای پخت پیتزا رو چه برنامه ای بزنم و درجه رو چه جوری انتخاب کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۹:۲۶

با سلام و احترام؛ لطفا ابتدا برای پیش گرمایش پخت کیک به مدت 5 دقیقه دستگاه را در حالت خالی در برنامه‌ی گریل روشن کنید‌. سپس برنامه‌ی مایکرو با قدرت بالا به مدت 5 دقیقه و پس از آن مجدد برنامه‌ی مایکرو با قدرت سوم به مدت 7 دقیقه را انتخاب کنید. مدت زمان برای کیکی است که با دو پیمانه آرد درست می‌شود. برای پخت پیتزا می‌توانید از برنامه‌ی مایکرو و نان نیمه آماده استفاده کنید. موفق باشید

حجت اله آقاهادی
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۰۷:۲۳

سلام برایپخت کیک در سولاردوم میشه ازظرف فلزیاستفاده کردمدل5903

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۴:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ بله در برنامه‌ی کانوکشن می‌توان استفاده کرد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۵:۳۸

سلام. وقت بخیر. من امروز پیتزا با سوسیس و قارچ و فلفل و ذرت و نخودفرنگی با سولاردام الجی درست کردم.و از نان آماده استفاده کردگ اول ظرف با روغن چرب کردم بعد نان گذاشتم. روش سس گوجه ریختم. بعد یه لایه پنیر پیتزا. بعد روش یه لایه قارچ و مواد و دوباره پیتزا ریختم. روش چند تا گوجه هم گذاشتم. بروی سه پایه کوتاه. دمای 175 درجه و قدرت 360 درجه و مدت 15 دقیقه با دستور co5 ....پیتزام خوشمزه بود اما کش دار نشد و یکم شل بود. نونش یکم خشک شده بود. ممکنه بگین دستور درست پخت ترکیبی سریع پیتزا درست بوده یا نه؟ از یه پایه کوتاه باید استفاده نیکروم یا ن

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ برای پخت پیتزا با نان‌های آماده از برنامه‌ی کانوکشن و یا برنامه‌ی اتومات استفاده کنید.دلیل خشک شدن نان استفاده از برنامه‌ی ترکیبی بوده است و نیازی به سه پایه ندارد. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۵:۱۰

سلام درباره نمونه های ک دکمه کانوکشن نداره برای پخت همه غذا هاهم توضیح بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۲۰:۵۸

با سلام و عرض احترام؛ در دفترچه راهنمای دستگاه برنامه‌‌ها و پخت‌هایی که در مدل دستگاه شما امکان استفاده دارد، شرح داده شده است. می‌توانید از قسمت دفترچه راهنمای محصولات راهنمای دستگاه خود را دانلود و مطالعه نمایید. موفق بلشید

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۴:۴۶

سلام من ال جی مدل mg47sm دارم ولی هرچی پختم توش از پیتزا خمیرش خام میمونه و لازانیاو کیکم خشک میشه لطفا پخت هرکدام رو دقیق توضیح بدید مال من دکمه کانوکشن نداره و و برای گرم کردن فر قبل پخت کیک ک حالت فن روشن بشه کدوم گزینه رو باید بزنم روی دستگاه من حال خاموش هست این علامت فن ولی هر گزینه ای رو میزنم روشن نمیشه خاهشا راهنمایی کنید تا بتونم توش غذا بپزم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۲۱:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برای پخت کیک 5 دقیقه برای پیش گرمایش گریل را روشن کنید و برای مرحله‌ی پخت اصلی از برنامه‌ی مایکرو استفاده کنید‌. ممکن است علت مشکل به وجود آمده برای پخت کیک انتخاب دمای بالا در برنامه‌ی مایکرو باشد. برای پیتزا از نان نیمه آماده و از برنامه‌ی ترکیبی CO2 استفاده کنید. برای پخت لازانیا در ابتدا پنیر لایه‌ی آخر را نریزید‌. بر روی ظرف سلفون بکشید و در برنامه‌ی مایکرو 720 وات مدت 10 الی 15 دقیقه زمان بدهید‌ تا ورقه‌های لازانیا دم بکشد. پس از پخت سلفون را بردارید و پنیر لایه‌ی آخر را بریزید و بر روی سه‌پایه‌ی بلند قرار دهید و برنامه‌ی گریل را انتخاب کنید‌. موفق باشید

زهرا شاهمرادی
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۷:۰۷

سلام ببخشیدمن دفترچه راهنمای فارسی مدلMG3017 رومیخام ازکجابایدتهیه کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۲۲:۴۰

سلام و وقت به خیر خانم شاهمرادی؛ می‌توانید از قسمت دفترچه راهنمای محصولات همین سایت دفترچه راهنما را دانلود کنید. قسمت پایین صفحه‌ی اصلی و یا در قسمت دانستنی‌ها قابل دسترسی است. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۰۹:۵۲

باسلام. لطفا پخت پیتزا در سولار ال جی مدل MA3884VC را توضیح دهید.ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۷:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ این مدل جزو مدل‌های گلدیرانی نمی‌باشد‌ موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۳:۳۴

سلام من سولاردوم دارم اصلا راضی نیستم برای پخت پیتزا هرکاری میکنم نونش نمیپزه و خمیر میمونه ??

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۰۹:۳۵

با سلام و احترام؛ برای راهنمایی لطفا مدل دستگاه را بفرمایید. متشکریم

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۰:۴۴

سلام طرز استفاده از سولاردام ال جی مدل TM لطفا توضیح بدید ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۲۱:۳۶

با سلام و احترام؛ این مدل دستگاه گلدیرانی نیست. در ارتباط با مدل‌های گلدیرانی می‌توانید دفترچه راهنمای مدل مورد نظر خود را از قسمت دانلود دفترچه‌های راهنما، دانلود و مطالعه نمایید. موفق باشید

علیرضا بصیری
۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ۱۵:۵۶

سلام مدل دستگاه ما sd3853 است برای یه پیتزا ساده چکارکنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۵ ۱۷:۵۸

با سلام و احترام؛ در برنامه‌‌ی persian cook با کلید کنترل pc10 را انتخاب کنید. این پخت برای پیتزا است. برای پیتزای منجمد نیز از پخت pc9 استفاده کنید.در نظر داشته باشید میزان پیتزای تازه 200 تا 500 گرم و میزان پیتزای منجمد 300 تا 500 گرم باشد. موفق باشید

mehrdad darvishan
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ ۲۰:۲۸

سلام منوی آماده همینه؟روی 3859

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ ۲۲:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ در این مدل برنامه‌ی Fastfood پخت شماره‌ی 3 پخت پیتزا است. موفق باشید

محمدمهدی رضوانيان
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۴:۳۱

با سلام در ماکروویو مدل MG3017 برای پخت پیتزا ازچه برنامه ای باید استفاده کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۹:۲۲

سلام و وقت به خیر جناب آقای رضوانیان؛ از پخت ترکیبی برنامه‌ی combi شماره‌ی 2 استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۱۸:۵۸

سلام ، چرا پیتزا در سولاردام قدیمی ال جی عرق میکنه ؟؟زیر خمیر پیتزا عرق میکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۲۳:۲۱

سلام و عرض ادب؛ از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید؟ می‌توانید در انتها گریل از کف را انتخاب کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۵:۵۸

ترکیب شماره 5 یعنی چی؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۲۲:۲۲

با سلام و عرض احترام؛ ترکیب شماره‌ی 5 مربوط به برنامه‌ی Combi است. بستگی به مدل دستگاه شما دارد. در مدل‌های قدیمی کلید Combi دارد. در مدل‌های جدید سلکتور فانکشن را در حالتی قرار دهید که علامت گریل، کانوکشن و مایکرو روشن شود، سپس با سلکتور کنترل علامت Co را انتخاب کنید و با سلکتور علامت مثبت و منفی، عدد را بر روی 5 قرار دهید. موفق باشید

در حال ثبت...