ضرب المثل هرچی پول بدی آش می‌خوری و فراموش کنید !

۰۵ آذر ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

معرفی تلویزیون جی پلاس

شاید جالب باشه بدونید که 54% از مردم، یعنی بالغ بر نیمی از آن‌ها تمایل دارند حداقل هر 3سال یکبار یک تلویزیون جدید برای منزل خود بخرند. اما گاهی به علت هزینه‌های بالای این کالا و یا عدم اطمینان از کیفیت آن، از خرید منصرف می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم به 54% از مردم که طرفدار خرید تلویزیون هستند و آن 46% دیگر که میلی به انجام این کار ندارند خبر خوش بدهیم.
بهتر است دیگر ضرب المثل هر چی پول بدی آش میخوری و از فرهنگ لغتتان حذف کنید و بدانید که تلویزیون‌های عالی با قیمت مناسب هم چنان در بازار هستند. پس بهتر است فرصت را از دست ندهیم و شمارا با این محصول آشنا کنیم.
تلویزیون‌های جی پلاس با شعار فراتر از انتظار، از اسفند 97 توسط شرکت گلدیران با کیفیت عالی و قیمت مناسب وارد بازار رقابت شد و یک خرید لذت بخش را برای طرفداران تلویزیون به ارمغان آورد. در این مقاله می‌خواهیم به توصیف و بررسی این محصول بپردازیم.

معرفی سری اول تلویزیون‌های جی پلاس

تلویزیون جی پلاس
سری اول تلویزیون‌های جی پلاس در 7 مدل وارد بازار شد که ما، می‌خواهیم از قابلیت و امکانات آن‌ها نیز صحبت کنیم.
  1. یکی از ویژگی‌های جذاب تلویزیون‌های جی پلاس این است که برای تغییر تنظیمات تصویر، دیگر نیازی به وارد شدن در منوی اصلی تلویزیون ندارید. در این تلویزیون‌ها با استفاده از کنترل می‌توانید نوع تصویر را به حالت دلخواه خود تغییر دهید.
  2. در تلویزیون‌های Gplus حالت صدا را می‌توانید با استفاده از دکمه‌ای روی کنترل، به سلیقه‌ی خودتان عوض کنید.
  3. پنل‌های تلویزیون‌های جی پلاس پنل بسیار با کیفیت Aplus را دارند. این پنل‌ها نور واقعی و استاندارد را نشان می‌دهد و مانع از خستگی چشم می‌شوند.
  4. تلویزیون‌های gplus ورودی‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال USB و هارد اکسترنال را به راحتی امکان پذیر کرده‌اند.

معرفی سری دوم تلویزیون‌های جی پلاس

سری دوم تلویزیون‌های جی پلاس در مرداد ماه 98 پس از استقبال زیاد از سری اول آن، وارد بازار شد. از جمله ویژگی‌های این تلویزیون‌ها را در ادامه بیان می‌کنیم.

تلویزیون‌های جی پلاس به نسخه اندروید 6 ارتقا پیدا کرد

نسل دوم تلویزیون های جی پلاس با سیستم عامل اندروید 6 عرضه شد. این نسخه از سیستم عامل امکان استفاده از ویژگی‌‌هایی را فراهم آورده است.  مثل برنامه‌هایی که برای استفاده روی تلویزیون احتیاج به اندروید بالا دارند .

به تلویزیون GPlus گوشی Apple خود را وصل کنید

در تلویزیون‌‌های نسل دوم جی پلاس، امکان وصل شدن گوشی Apple قرار داده شد که حتی طرفداران آیفون نیز به راحتی بتوانند گوشی خود را به تلویزیون وصل کنند و دیگر محدودیتی برای این‌کار نداشته باشند.
تلویزیون های جی پلاس

قیمت تلویزیون‌های جی پلاس Gplus 

قیمت‌های کاملا مناسب و به صرفه‌ی تلویزیون‌های جی پلاس، سبب شد که این تلویزیون‌ها زودتر از انتظار ما در بازار رقابت جایگاه بالایی را برای خود را بدست آورد. از همه مهم‌تر طرفداران زیادی را به خود اختصاص بدهد. برای اطلاع دقیق از قیمت‌های این تلویزیون‌ها می‌توانید در قسمت قیمت‌ها آن‌ را مشاهده کنید.

دسترسی راحت به امکانات تلویزیون‌های جی پلاس

ما در سایت گلدیران، ویدئوها و مقالات زیادی برای استفاده راحت و آشنایی بهتر شما با تلویزیون‌های جی پلاس قرار داده‌ایم. در قسمت ویدئوهای آموزشی و مقالات به راحتی می‌توانید با مشاهده ویدئوها و مقالات مربوطه آن با این محصول فوق العاده بیشتر آشنا شوید.

جمع بندی پایانی

ما رازهایی را از تلویزیون‌های جی پلاس در این مطلب فاش کردیم که به این جزئیات در هیچ سایت دیگری مطرح نشده است. تلویزیون‌های جی پلاس با پشتیبانی شرکت گلدیران با خیال راحت‌تری به فعالیت خود در بازار ادامه می‌دهد. گلدیران با سابقه‌ی طولانی در ارائه خدمات پس از فروش در همه لحظات در کنار شما خواهد بود. برای تعمیرات، نصب و دریافت سایر خدمات به پشتوانه گلدیران دلتان گرم باشد. خوشحال می‌شویم اگر سوال یا نظری دارید در انتهای همین مقاله با ما در میان بگذارید.
 

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

ناصر صدری
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۱۵:۰۲

سلام من جی پلاس 43kH612n دارم هارد اکسترنال وصل نمیشه از چه فرمتی استفاده کنم براش

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۰:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست فرمت FAT32 باشه و گاهی نوع پارتیشن‌بندی هارد هم موجب عدم شناسایی میشه. موفق باشید

مصطفی فروتن
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۲۰:۰۷

6ماه نیست خریدم پاورتلوزین ازکارافتاده کنترلش سوخته

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ۰۸:۱۵

سلام و وقت شما به خیر؛ متاسفیم که این اتفاق افتاده. لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا موضوع رو پیگیری کنیم. در نظر داشته باشین شماره تماس فقط برای ادمین سایت قابل مشاهده هست. موفق باشید

محسن عاشوری
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۹:۴۹

این متن بسیار عالی بود

در حال ثبت...