سبد محصولات جی پلاس تکمیل شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
gplus

رونمایی از محصولات جدید «جی پلاس»  و تکمیل سبد کالایی از لوازم خانگی تا محصولات دیجیتال، خبر خوشی بود که به تازگی از طرف ما اعلام شد. در دی ماه 1398، 13 محصول جدید به سبد محصولات جی‌پلاس اضافه کردیم و این سبد محصول را تکمیل کردیم. ما در گلدیران با محصولات جی پلاس به خوبی توانستیم تهدید تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم و با تولید محصولات بیشتر با قیمت‌های مناسب و ایده آل، با بهترین فناوری‌های روز دنیا بهترین محصولاتمان را در اختیار هم وطنانمان قرار دهیم.

 سبد محصولات برند جی‌پلاس GPlus

1. تلویزیون جی پلاس

tvgplus

حدود یکسال پیش سری اول تلویزیون‌های جی‌پلاس وارد بازار کشور شد و در مرداد ماه 98 سری دوم تلویزیون‌های جی پلاس را روانه بازار کردیم. نکته قابل توجه تلویزیون‌های جی پلاس ما این است که قیمت این تلویزیون‌ها نسبت به برندهای خارجی با مشخصات مشابه، به میزان قابل توجهی ارزان‌تر هست.

از جمله ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی جی پلاس به قرار زیر است:

  • پنلی با کیفیت A+
  • اتصال گوشی Apple به تلویزیون GPlus
  • اتصال هدفون بلوتوث به تلویزیون‌‌های جی پلاس
  • با تلویزیون‌‌های جی پلاس زمان را جا ‌‌به‌‌ جا کنید!
  • تماشای تصاویر HDR از طریق تلویزیون‌‌های جی پلاس
  • تکنولوژی تقویت سیگنال دریافتی تلویزیون های جی پلاس
  • مانیتور کردن (Mirroring) معکوس تلویزیون‌‌های جی پلاس
  • لذت استفاده‌‌ی آسان از اپلیکیشن‌‌ها با تلویزیون‌‌های جی پلاس
  • انتقال صدا از طریق پورت Optical در تلویزیون‌‌های جی پلاس
اطلاعاتتان را درباره تلویزیون‌های جی پلاس بیشتر کنید

2. ماشین لباسشویی جی پلاس Gplus

wmgplus

ماشین لباسشویی جی پلاس یکی دیگر از محصولات جدید شرکت گلدیران می‌باشد که وارد سبد محصولات ما شد و در خانواده محصولات شست و شو قرار گرفت. امکانات، شکل ظاهری و ویژگی‌های خاص لباسشویی‌های جی پلاس باعث شده که این محصول هم رده با جدیدترین لباسشویی‌های روز دنیا قرار بگیرد.  
آیا تا به حال از ترس خراب شدن لباس‌های حساس و ظریف آن‌ها را با دست شسته‌اید؟ آیا تصمیم گرفته‌اید لباس‌ها را برای جلوگیری از خراب شدن به خشک شویی ببرید؟ بهتر است این نگرانی‌ها را فراموش کنید چرا که ماشین لباسشویی جی پلاس قابلیتی به نام لانژری را به شما پیشنهاد می‌کند. با قابلیت لانژری می‌توانید ﻟﺒﺎس‌ﻫﺎی دارای ﺑﺎﻓﺖ ﻇﺮﯾﻒ و ﺣﺴﺎس ﺑﺎ ﺧﯿﺎل راﺣﺖ شستشو دهید و از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺷﺴﺘﺸﻮ و ﻋﺪم آﺳﯿﺐ ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ.

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول به شرح زیر است:

  1. تکنولوژی ضد چروک
  2. قابلیت از بین بردن 24 نوع لکه
  3. شستشوی سریع تا 50 درصد کاهش زمان برنامه
  4. شستشوی بهداشتی برای از بین بردن میکروب‌ها
  5. مناسب برای وزن‌های متنوع ( 6 تا 9 کیلوگرمی)
  6. برنامه شستشوی سریع در 14 دقیقه (Go quick)
  7. ﻣﻮﺗﻮر ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﯾﻰ ﺟﻰ ﭘﻼس ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﮐﯿﺖ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ اﯾﻨﻮرﺗﺮ ﺑﻮده (Eco power inverter) ﮐﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﻰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮق ﻣﺼﺮﻓﻰ، ﻣﺼﺮف اﻧﺮژی دﺳﺘﮕﺎه، اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﺎزدﻫﻰ وﮐﻨﺘﺮل ﻋﻤﻠﮑﺮد را دارد.

3. ماشین ظرفشویی G plus جی پلاس

بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در کارهای خانه، همیشه یک موضوع مهم بوده است. ظرفشویی‌های جی‌پلاس با صرفه‌جویی در مصرف آب، زمان صرف شده و بهینه‌سازی مصرف برق (A++)، دستگاه هوشمندِ مناسبی برای انجام کارهای خانه است.
یکی از مزیت‌های ماشین ظرفشویی جی‌پلاس، از بین بردن کامل باکتری‌هاست. بهتر است بدانید که دست انسان توانایی تحمل آب تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد را دارد و این درحالی است که ماشین ظرفشویی جی‌پلاس با دمای 70 درجه سانتی‌گراد ظرف‌ها را شسته و در این دما هیچ اثری از باکتری‌ها و ذرات آلوده باقی نخواهد ماند. همچنین ﻣﻮﺗﻮر ظرفشویی ﺟﻰ ﭘﻼس ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﮐﯿﺖ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ اﯾﻨﻮرﺗﺮ ﺑﻮده (Eco power inverter) ﮐﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﻰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮق ﻣﺼﺮﻓﻰ، ﮐﻨﺘﺮل ﻋﻤﻠﮑﺮد، ﻣﺼﺮف اﻧﺮژی دﺳﺘﮕﺎه و اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﺎزدﻫﻰ را دارد.

برخی از مزایای ماشین ظرفشویی جی پلاس به قرار زیر است

  • برنامه شستشوی سریع  (Go quick)
  • مراقبت از ظروف شیشه‌ای  (Glass care) 
  • موتور هوشمند و قدرتمند  Inverter BLDC 
  • ظرفیت بالا 14 و 15 نفره مناسب برای مهمانی‌ها
  • کشوهای سه بعدی با قابلیت چیدمان راحت و تنظیم ارتفاع
  • توانایی شستشویبا نیمی از ظرفیت، برای زمان‌هایی که ظرف‌ها کم‌تر از فضای کامل ماشین ظرفشویی هستند  (Half Load)

4. یخچال Gplus جی پلاس

side-plus

طراحی مدرن و بدنه شیشه‌ای یخچال‌های جی‌پلاس یکی از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این محصول است که زیبایی خاصی را برای این محصول رقم زده است. از ویژگی‌های یخچال‌های جی‌پلاس می‌توان به گردش هوای چندگانه جهت یکنواختی دما در تمام نقاط یخچال و فریزر، Fresh Box برای نگه‌داری انواع مواد غذایی  و مجهز بودن به  مجهز به یخ‌ساز و آبریز بادوام اشاره کرد.

5. تصفیه هوا جی پلاس GPlus

airgplus

دستگاه‌های تصفیه هوای جی‌پلاس با فیلتر قدرتمند، گرد و غبار و موی حیوانات را تا ذرات ریز 5.2 میکرونی به‌راحتی جذب می‌کند. عبور از این فیلتر برای ریزگردها تقریباً غیر ممکن است. همچنین فیلتر مدرن کربن اکتیو این دستگاه، بوهای نامطبوع محیط از بوی سیگار و غذا گرفته را جذب کرده و از بین می‌برد. امکان رطوبت ساز این محصول نیز با تولید بخار خنک و مطلوب، هوای تازه را برایتان ایجاد کرده و آیونایزر پیشرفته دستگاه، گرد و غبار و باکتری‌ها را نابود می‌کند.
اما آلودگی هوا، امروزه در تمام شهرهای بزرگ و صنعتی، تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. بدون شک عوارض ناشی از آن هم قابل چشم‌پوشی نیست که قهرمان تازه نفس جی پلاس راه‌حلی برای این مشکل است.

برخی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه به شرح زیر است:

  1. مرطوب‌کننده هوا
  2. هشدار تعویض فیلتر
  3. عملکرد خودکار و حالت خواب
  4. سنسور تشخیص میزان گرد و غبار
  5. توانایی تصفیه فضا تا 52 متر مربع

6. کولر Gplus جی پلاس

src-gplus

کولرهای مدرن جی‌پلاس، تلفیقی از خنک‌کنندگی یکنواخت و کاهش چشمگیر مصرف برق را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود و قسمت داخلی که شامل پنل داخل فضای بسته است و طراحی زیبایی دارد. وجود فیلتر در پنل داخلی باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود. همچنین موتور اینورتر این کولرها یکی از قدرتمندترین موتورهای موجود در دنیاست که دوام و عملکرد بالایی دارد.

به‌ سبک گلدیران خریدی آسان انجام دهید

یکی دیگر از مزایای رقابتی محصولات جی‌پلاس راه‌های فروش حرفه‌ای، یعنی بیش از یک هزار فروشگاه مستقیم و غیرمستقیم در سراسر ایران است. خرید به فروشگاه‌های حضوری خلاصه نمی‌شود و فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس سبب شده تا خریدی راحت و مطمئن را برای شما فراهم کنیم.
اما باید بگوییم که حضور جی پلاس در بازار ایران به منزله عدم ارائه خدمات به محصولات ال جی توسط گلدیران نیست. بر اساس آنچه که از قدیم ثابت شده است، خدمات رسانی به محصولات ال جی همچنان ادامه خواهد داشت و این تعهدی است که در قبال مشتریان خود همواره داریم و خواهیم داشت.
در انتها اگر نظر یا سوالی در این رابطه داشتید خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

برای مشاوره و خرید محصولات جی پلاس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۲۲:۳۹

سلام وقت بخیر من از شرکت جی پلاس و گلدیران واقعا ناراحتم ماشین ظرفشویی جی پلاسو سال قبل خریده بودیم متاسفانه چرخ ریل قفسه دوم از اول شکسته بوده و چسب زده بودن ! که ما نمیدونیم اینکار توی کارخونه اتفاق افتاده یا نمایندگی... و بعد از استفاده چسب باز شده و و چرخ به سختی جلو و عقب میرفت و متاسفانه ما به دلیل نااگاهی دیر متوجه شدیم که این شکستگی داشته و خب طبیعتا نمیتونیم به شرکت ثابت کنیم که از اول دارای شکستگی بوده و گارانتی بودن دستگاه هم سودی به حالمون نداره چون سبد گارانتی نداره دومدل چسب دیگه هم خودمون امتحان کردیم ولی با استفاده ماشین چسبها باز میشن حالا حتی برای خرید اون قطعه هم به مشکل خوردیم چون قطعه اش توی بازار نیست وباید بخاطر یک بخش خیلی کوچیک کل سبد رو که خیلی هم گرونه بخریم که ترجیح اینه دیگه از ماشبن استفاده نکنیم .(البته اینم بگم که هنوز سبد هم توی محصولات موجود نشده) متاسفانه این داستان مارو به شدت از ازین شرکت ناامید کرده.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ ضمن عذرخواهی از شما، ما واقعا به دلیل مشکلی که پیش آمده متاسفیم. قصد داشتیم این موضوع رو سریعا پیگیری کنیم و نتیجه رو به شما اطلاع بدیم اما با همین شماره تماس، اطلاعاتی در سامانه‌ی گلدیران نداشتید و امکان دسترسی به سوابق شما و دستگاهتون نیست. لطفا همان شماره تماستون که به ما اعلام کرده بودید و برای نصب در رسید شما قید شده بفرمایید تا بتوانیم با دسترسی به اطلاعات شما این موضوع رو پیگیری کنیم. موفق باشید

منصور امیر شکوری
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۲۲:۳۶

سلام بر گلدیران میخواستم بدونم ماشین ظرفشویی چی پلاس رو بالاخره که ی رونمایی میکنید؟ ما منتظریم...

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۰۸:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ تاریخ دقیق مشخص نیست. میتونید از سایت زیر در مورد فروش محصول پیگیر باشید: www.goldiranplus.ir موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۷

شرکت جی پلاس زیر نظر ال جیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۹:۳۱

سلام و وقت به خیر جی پلاس محصول گلدیرانه و از طرف گلدیران پشتیبانی محصولات جی پلاس انجام میشه. موفقث باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۶

سلام ببخشید یه سوال از نظر قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه یا معمولی؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۹:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ میتونید قیمت‌ها رو از لینک زیر ببینید و مقایسه کنید. قسمت دستگاه‌های جی پلاس مناسبه: https://www.goldiranplus.ir/ موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۵

قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس چقدره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۹:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ در صورت ارائه میتونید از لینک زیر قیمت‌ها رو مشاهده کنید: https://www.goldiranplus.ir/ موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۵

لوازم خانگی جی پلاس در همه نمایندگی ها موجوده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۹:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ نمایندگی‌های گلدیران این محصولات رو ارائه میدن. میتونید در این مورد از نمایندگی‌های گلدیران سوال کنید و در مورد موجود محصول مورد نظرتون پیگیری کنید. موفق باشید

در حال ثبت...