بررسی تخصصی مدل‌های مختلف تلویزیون ال جی!

۱۰ شهريور ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
 معرفی مدل های تلویزیون

زمانی تنها راه ارتباطی ما با فضای مجازی کامپیوترها بودند! در واقع کامپیوترها دستگاه­های تازه وارد و مهیج زندگی ما به شمار می­رفتند. وقتی می­خواستیم سری به یاهو مسنجر و یا وبلاگ­ها بزنیم، پس از روشن کردن سیستم، انتخاب گزینه‌ی Dial up و همچنین تحمل صدای گوش خراش اتصال، آدرس صفحه‌ها را در مرورگر تایپ می­کردیم . البته مدتی به کارهای شخصی می‌رسیدیم و بعد سری به مانیتور می­زدیم تا ببینیم صفحه­ی دلخواهمان باز شده است یا خیر...
پس از اینکه گوشی­های هوشمند رواج یافت و امکان استفاده­ی ساده تر از فضای مجازی مهیا شد، تولیدکننده­های تلویزیون نیز به ارائه­ی دستگاه­های هوشمند پرداختند. اکنون فرزندان ما می­توانند به راحتی بر روی تلویزیون به جستجو در صفحات وب بپردازند و از حاصل پیشرفت تکنولوژی لذت ببرند.

تلویزیون هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟
قابلیت های تلویزیون ال جی

تلویزیون های هوشمند این قابلیت را دارند که علاوه بر تماشای کانال و فیلم امکانات بیشتری در اختیار ما قرار دهند و قابلیت های تلویزیون ال جی مزایای زیادی در این رابطه دارد. Smart tv ها رفته رفته از سوی کمپانی­های تولید تلویزیون به سوی بازار روانه شدند، تا خریداران بتوانند از تلویزیون به عنوان یک وسیله­ی سرگرمی استفاده‌ی بیشتر و مفیدتری داشته باشند.
تلویزیون های هوشمند معمولا 5 ویژگی مهم دارند:

قابلیت اتصال به اینترنت 

مهم­ترین ویژگی تلویزیون های هوشمند، قابلیت اتصال به اینترنت است. بیشتر تلویزیون های هوشمند جدید WIFI  داخلی دارند و برای اتصال به شبکه نیاز به ارتباط سیمی و یا اتصال دانگلWIFI  وجود ندارد. البته راهکار دیگری برای اتصال تلویزیون معمولی به اینترنت و آن هم استفاده از دستگاه‌های جانبی اندروید باکس است که ویژگی‌های دستگاه‌های هوشمند را به تلویزیون‌ها اضافه می‌کند.

قابلیت به روزرسانی آنلاین

معمولا کارخانه ها پس از مدتی برای رفع مشکلات سیستم عامل و یا تغییر ظاهری منوی دستگاه، ورژن جدید نرم افزاری ارائه می­دهند. این نسخه­‌های نرم افزاری به صورت آنلاین قابل دریافت و آپلود بر روی تلویزیون می­‌باشد. این امکان در منوی تلویزیون ال جی وجود دارد و در صورت ارائه‌ی نسخه‌ی نرم افزاری جدید از سوی کارخانه می‌توان از آن استفاده کرد. 

استفاده از اپلیکیشن 

در حال حاضر اپلیکیشن­ها، بسیار کاربردی و پرمخاطب هستند. هر روز تعداد زیادی اپلیکیشن از فروشگاه های اپ دانلود و استفاده می شود. یکی از بهترین ویژگی­های تلویزیون­های هوشمند، می­تواند همین امکان استفاده از اپلیکیشن­ها باشد. البته باید در نظر داشت که تعداد و نوع اپلیکیشن­های قابل استفاده بر روی تلویزیون تا حد زیادی به کارخانه­ی تولید محصول و سیستم عامل دستگاه مربوط می­شود.

استفاده از کنترل جادویی ( Magic Remote)

کنترل جادویی

مشخص است که استفاده از یک تلویزیون هوشمند با ویژگی هایی که ما را با فضای گسترده‌ی مجازی مرتبط می‌سازد، آن هم با یک کنترل معمولی، کار آسانی نیست. حتی اگر آسان نیز باشد، نمی‌تواند جالب و لذت بخش باشد. بنابراین بهترین پیشنهاد برای یک استفاده‌ی آسان ، بهره­مندی از ارتباط کنترل جادویی و موس تلویزیون هوشمند است. این امکان برای دستگاه‌های هوشمند فراهم شده است.

اشتراک­ گذاری محتوا

یکی از مهم­ترین کاربردهای تلویزیون­‌های هوشمند، اتصال موبایل یا کامپیوتر و اشتراک گذاری محتوا بر روی تلویزیون است. گاهی پیش می‌­آید که می­‌خواهیم تصاویر و فیلم‌های موبایلمان را بر روی صفحه‌­ی تلویزیون تماشا کنیم؛ یا موزیک­‌های گوشی را از طریق تلویزیون بشنویم. تلویزیون‌های هوشمند به روش‌های متفاوت این امکان را برای ما فراهم می­‌کند. حتی گاهی می‌توان استفاده از تلویزیون به جای مانیتور را در نظر داشت. البته تلویزیون‌ها نسبت به کامپیوترها محدودیت زیادی دارند.

سیستم عامل تلویزیون ال جی و تلویزیون هایی با سیستم عامل Netcast

کمپانی ال جی اولین تلویزیون هوشمند خود را در سال 2011 ارائه داد و این ابتدای راهی رو به رشد، برای پیشرفت تلویزیون های هوشمند ال جی بود. این تلویزیون ها دستگاه هایی با سیستم عامل Netcast  بودند و در واقع یک منوی ساده داشتند. سیستم عامل به طورکلی اصلی­ترین برنامه­ی یک سیستم است که منابع سیستم را مدیریت کرده و بستری برای اجرای برنامه­ها فراهم می­کند.
در ابتدا برخی از تلویزیون­های هوشمند ال جی Wifi  داخلی نداشتند و برای اتصال بی سیم اینترنت، نیاز به استفاده از دانگل وجود داشت. در برخی مدل­ها تعدادی از قابلیت­های یک دستگاه هوشمند نیز وجود نداشت، که اکنون شکل تکامل یافته‌ی این تلویزیون ها را بسیار می­ببینیم.  در تصویر زیر نمونه ای از منوی یک تلویزیون Netcast را مشاهده می­­­­کنید.
 
منوهای تلویزیون های ال جی

دستگاه هایی با نام گذاری های زیر مدل تلویزیون های ال جی با سیستم عامل Netcast  می­باشند:

- تلویزیون های ال جی سری  LV

- تلویزیون های LG سری LW

این مدل ها محصول سال 2011 هستند و اولین دستگاه­های هوشمند ال جی به شمار می­روند. اولین مدل تلویزیون هوشمند ال جی مدل LW57000   است. LW65100  و LW9500 نمونه­ای از مدل های سال 2011 ال جی هستند.

- تلویزیون های ال جی سری LM

این مدل ها محصول سال 2012 هستند و از نظر شکل ظاهری منو، کمی با مدل­های قبلی تفاوت دارند. مدل­های LM66100 و LM62000 نمونه­های پرفروش محصولات سال 2012 می­باشند.

- تلویزیون های LG سری  LN

- تلویزیون های ال جی سری LA

تلویزیون های ال جی سری LA  و LN تلویزیون های سال 2013 هستند. این مدل ها نیز از نظر منو تفاوت هایی با مدل­های قبلی دارند؛ البته سیستم عامل این مدل همچنان Netcast  می­باشد. مدل­های LA66000 و LN57000 نمونه های پرمخاطب سال 2013 هستند.
  البته برخی مدل های هوشمند با سیستم عامل Netcast  نیز تولید شده است، که از نظر نام‌گذاری کمی با مدل­های گفته شده تفاوت دارند. کارشناسان گلدیران با تخصص و تجربه ای که در مورد این سری از تلویزیون های ال جی دارند، می­توانند هنگام بروز ایراد در تلویزیون، برای رفع عیب دستگاه در کنار شما باشند. تفاوت سری های تلویزیون ال جی در این نوع سیستم عامل بیشتر تفاوت در منوهاست.
آیا تلویزیون شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از تکنسین‌های متخصص گلدیران راهنمایی بگیرید.

تلویزیون هایی با سیستم عامل Webos

پس از سیستم عاملNetcast  به منظور ارائه­ی تلویزیونی با منوی طبقه بندی شده و زیباتر، نیاز بود بر روی تلویزیون ها سیستم عامل جدیدی استفاده شود. از این طریق استفاده از ویژگی هایی همچون اشتراک گذاری، استفاده از اپلیکیشن ها، اتصال به شبکه  و استفاده از منوی تنظیمات آسان تر می­شد. در واقع Netcast   دیگر سیستم عامل مناسبی برای استفاده از یک دستگاه هوشمند نبود.  این نیاز از سوی باقی برندها نیز احساس می­شد و  هر یک سیستم عاملی برای تلویزیون های ساخت خود انتخاب نمودند. ال جی نیز سیستم عامل webos    را برای تلویزیون ها انتخاب کرد تا پیچیدگی منوها را به حداقل برساند. تلویزیون هایwebos  اکنون یکی از پرطرفدارترین نمایشگرهای دنیا می­باشند. این سیستم عامل بر پایه­ی لینوکس و ارائه شده از سوی کمپانی HP  است.
می توان گفت Webos  از نظر طراحی منو و صفحات یکی از زیباترین تلویزیون هاست و شما با مشاهده­‌ی منوها و تصویر Home dashboard  به جذابیت آن پی می­برید. نوار برنامه­­ی دستگاه امکان استفاده­ی­آسان و همراه با هیجان برای شما فراهم می­کند. تفاوت اصلی این تلویزیون ها با سری Netcast ، تفاوت های منو و برخی ویژگی های کاربردی دستگاه ها است. منوی دستگاه به دو بخش تنظیمات و نوار برنامه پایین صفحه تقسیم شده است و دانلود برنامه های سیستم عامل webos نیز از این قسمت قابل دسترسی است. در ادامه در مورد جذابیت های منو بیشتر خواهیم گفت.

 منوی تلویزیون ال جی

با خرید تلویزیون های Webos  ال جی، یک مهمان ناخوانده دارید! معرفی می کنیم! LG Bean Bird
bean bird lg

شما با خریداری تلویزیون webos  ال جی، این پرنده­­ی جالب و دوست داشتنی را بر روی تلویزیون خود خواهید داشت. این پرنده علامت تلویزیون­های webos  ال جی است که گاهی شما را برای دستیابی به منوهای مختلف و عملکردها نیز راهنمایی می­کند!

lg bean bird
 
جالب است بدانید گاهی این پرنده از بعضی کارکردها عصبانی شده و اعتراض هم می­کند! مثلا زمانی که هنگام راه اندازی دستگاه قصد اتصال به اینترنت یا کانال یابی نداشته باشید معترض می­شود. سیستم عامل Webos  مدل‌های مختلف، از نظر ورژن تفاوت دارد که در ادامه شرح داده می­شود.  البته برخی مدل­ها همانند OLED های جدید ال جی دارای سیستم عامل Webos  می­باشند، اما از نظر نام‌گذاری متفاوت هستند. بهترین برنامه های webos نیز از قسمت LG Content Store قابل دسترسی است و پس از ثبت نام در تلویزیون ال جی می‌توان از آنها استفاده کرد.

تلویزیون های ال جی webos1 (محصولات webos  سال 2014)

نامگذاری تلویزیون­های Webos  سال 2014 ال جی با حروف زیر آغاز می شود:

- تلویزیون های ال جی سری LB
- تلویزیون های ال جی سری UB

این نامگذاری مربوط به اولین سری webos  است و تفاوت آنها با سری Netcast  بیشتر مربوط به شکل ظاهری منو می­باشد. LB65200 ، LB67000 ، LB69000 و UB8500 مدل­های پرمخاطب سال 2014 هستند.

تلویزیون های ال جی webos2 (محصولات webos  سال 2015)

برخی از تلویزیون­هایی که با حروف زیر شروع می شوند، دارای سیستم عامل webos2 می­باشند:

- تلویزیون های LG سری LF
- تلویزیون های ال جی سری UF

به سیستم عامل webos  ورژن 2 ویژگی­های زیر اضافه شده است:
  • دسترسی لیست ورودی ها در قسمت HOME (Input Picker)
  • دسترسی سریع به منوهای کاربردی ( Quick setting )
  • امکان ذخیره ی کانال‌های دلخواه My Channels
  • تفکیک قسمت Live TV برای تماشای محتوای در حال پخش کانال ها
مدل UF85000  و LF63000 تلویزیون­هایی بودند که از سوی مشتریان  LG بسیار مورد استقبال قرار گرفتند.

تلویزیون های ال جی webos3 (محصولات webos  سال 2016)

سال 2016 تحولی در ارتباط با قابلیت تلویزیون­های webos  روی داد و برخی قابلیت­های بسیار کاربردی و مهم به تلویزیون­های Webos  ورژن 3 اضافه شد. برخی از این قابلیت ها موارد زیر هستند:
  • دسترسی به محتوای محبوب (My Content)
  • تنظیم صدای جادویی ( Magic Sound Tuning )
  • اتصال آسان از طریق Magic Mobile Connection
  • عملکرد Magic Zoom
  • ویژگی تصویری HDR
  • Music Player
محصولات تصویری webos  سال 2016 معمولا با حروف زیر شروع می شود:

- تلویزیون های ال جی سری LH
- تلویزیون های LG سری UH

از پرفروش ترین مدل­های سال 2016 مدل­های UH65200 ، UH85000 و LH60000 می­باشد.

 تلویزیون های ال جی webos 3.5 (محصولات webos سال 2017)

نامگذاری این محصولات به شکل زیر است:

- تلویزیون های ال جی سری LJ
- تلویزیون های LG سری  UJ
- تلویزیون های ال جی سری SJ

علاوه بر بعضی ویژگی­های عنوان شده، ویژگی­های زیر هم به این تلویزیون ها اضافه شده است:
  • قابلیت Quick Access
  • دسترسی به محتوای مرتبط با فیلم در حال پخش از طریق ویژگی Magic Link
  • قابلیت پخش فیلم های 360 درجه (360 Play)
مدل ­  SJ85000 ، UJ75200 ، UJ69000  و LJ62000   نمونه­ای­ از مدل­های webos 3.5  هستند.

تلویزیون های ال جی webos4 (محصولات webos  سال 2018)

مدل تلویزیون­های webos4  معمولا با حروف زیر شروع می­شود:

- تلویزیون های ال جی سری LK
- تلویزیون های LG سری   UK
- تلویزیون های ال جی سری SK

به این مدل ها قابلیت مهم هوش مصنوعی (AI) اضافه شده است و از مدل­های این سال می­توان مدل SK85000 ، SK95000 ، SK80000 ، UK77000 و LK63000 را نام برد.
تلویزیون های Webos  علاوه بر مواردی که گفته شد ویژگی‌های دیگری نیز دارد و شما می­توانید برای آگاهی بیشتر در مورد ویژگی‌های گفته شده و یا باقی قابلیت‌های تلویزیون­های webos به مقالات مرتبط مراجعه نمایید.
در نظر داشته باشید در صورتی که هر یک از این مدل ها با مشکل مواجه شود، شرکت گلدیران برای رفع ایراد تلویزیون توسط کارشناسان خبره خود در کنار شماست. با توجه به اینکه کارشناسان گلدیران با ساختار فنی تمامی این مدل‌ها آشنا هستند، برای رفع ایراد می‌توانند از تجربیات چندین ساله­ی خود بهره برده و در کوتاهترین زمان ایراد دستگاه شما را تشخیص دهند.همچنین اگر مشکل یا سوالی در این رابطه داشتید خوشحال می‌شویم آن را در نظرات برای ما بنویسید تا به شما کمک کنیم

آیا تلویزیون شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.
 

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

نيلوفر رهروي
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۰۱:۰۶

سلام وقت به خیر تلوزیون من مدل 49LK5100 هست و گزینه اتصال به وای فای رو نداره هرچی میگردم ایا این مدل تلوزیون این قابلیت رو داره ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۱۱:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون امکان اتصال وای فای رو نداره و در صورتی که میخواهید دستگاه امکانات یک تلویزیون هوشمند رو داشته باشه، میتونید از اندرویدباکس مناسب استفاده کنید. در این لینک میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید و در صورت تمایل خریداری کنید: csgl.ir/androidbox موفق باشید

۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۶:۳۷

سلام،میخواهم یک تلویزیون ال جی بگیرم با 30 ملیون چی بگیرم،که همه امکانات داشته باشه،ایا نمایندگی ال جی داریم که با خیال راحت خرید کرد،قلابی به ما نندازن اصلی بخرم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ در حال حاضر تلویزیون ال جی از طرف گلدیران معمولا ارائه نمیشه و برند جی پلاس رو میتوانید تهیه کنید که با گارانتی گلدیران هست و در فروشگاه گلدیران پلاس به این لینک می‌توانید به سایت این فروشگاه و مشخصات هر مدل دستگاه دسترسی پیدا کنید: https://www.goldiranplus.ir/ موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

سلام خسته نباشید تلویزیون من مدل 47Lm6200 هستش که بعد از بروزرسانی با مشکل مواجه شدم به این صورت که کنترل تلویزیون بعد نیم ساعت روش بودن تلویزیون دیگه عمل نمیکنه و باید تلویزیون یک ساعت از برق جدا بشه و دوباره به برق بزنیم و دوباره نیم ساعت کنترل عمل میکنه و بعد نیم ساعت عملکردش دچار مشکل میشه درضمن مشکل از تلویزیون هستش ها کنترل سالمه و اینکه کل تلویزیون هنگ نمیکنه ، چون دکمه های روی خوده تلویزیون عمل میکنه و میشه کانال عوض کرد یا هر چیز دیگه ای ولی بعد نیم ساعت کنترل دچار مشکل میشه این مشکل رو چطوری درست کنم؟ باگ نرم افزاری هستش؟؟ چی کار کنم؟؟ باید تا آپدیت جدید صبر کنم؟؟ یا میشه به نسخه ی قبل برش گردوند؟؟ و اینکه ریست فکتوری هم جواب نداد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۰۸:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست تلویزیون بررسی بشه. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بازدید دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۲۳:۵۴

سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم تلویزیون LG مدل lg42pj560r-ta 2011 قابلیت اتصال به گوشی و اتصال به اینترنت داره یاخیر؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۰۹

سلام و وقت بخیر، نه متاسفانه این تلویزیون چنین قابلیتی ندارد، در صورتی که موبایل شما این قابلیت رو داره میتونید اندروید باکس مناسب تهیه کنید و به دستگاه وصل کنید تا امکان اتصال فراهم بشه. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۹:۰۹

سلام من تلوزیونم lg uf 76هست یه مشکلی پیش اومده داخل گوگل پلی نمیره هر کاری میکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۲:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بفرمایید دستگاه بقیه سایت‌ها رو باز میکنه؟ اگر بقیه سایت‌ها رو باز میکنه مشکل مربوط به تلویزیون نیست اما اگر برای همه سایت‌ها مشکل داره، لطفا بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۰۱:۲۹

بله بقیه اپ هارو باز میکنه وبعد داخل استور گوگل میزنه مهلت استفاده از اینترنت تمام شده است

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۰۷:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ اگر مهلت استفاده از محیط LG Content store به پایان رسیده باشه، امکان استفاده از اپ‌ها در این قسمت وجود نداره و متاسفانه راهکاری نداره چون زمان استفاده به طور کلی به پایان رسیده. لطفا در صورتی که به روز رسانی آنلاین جدید برای دستگاه شما ارائه شده به روز رسانی آنلاین رو انجام بدید و بعد تست کنید آیا پس از تایید مجدد توافق‌نامه‌های کاربر میتونید از اپ‌ها استفاده کنید یا خیر. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۱۱:۳۰

اها ممنون از پاسخگویی یسوال دیگه بیزمحت داشتم اونم اینکه من روی این مدل روی فلش فیلم میزارم میگه پخش ممکن نیست میتونین بگین من چه فرمتی رو فیلم دانلود کنم که پخشش بکنه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۱۱:۴۰

سلام مجدد؛ برای اعلام کردن فرمت‌های قابل اجرای دستگاه لازمه مدل به صورت کامل اعلام بشه و در حال حاضر مدلی که اعلام کردید ناقص هست. میتونید در دفترچه راهنمای دستگاه به طور کامل فرمت‌های قابل پخش رو مشاهده کنید. در نظر داشته باشین لازمه فرمت فلش fat32 باشه و فرمت فیلم هم از طرف دستگاه قابل پشتیبانی باشه. موفق باشید

مرادیان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۰۷:۲۲

سلام ،مدل 60ub85000 از فرمت hevc پشتیبانی میکنه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ خیر مدل 60ub85000 از HEVC پشتیبانی نمیکنه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۰:۴۷

سلام تلویزیون من LGمدل42Lw57000-Ta هست هر کاری میکنم فیلم های گوشی رو از طریق اسمارت داخلش پخش کنم نمیشه راهنمای کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۱:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه قابلیت میراکست رو نداره. میتونید از برنامه LG TV Smart share استفاده کنید. در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/ctm موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۰:۱۳

سلام من یک تلویزیون ال‌جی مدل 43LK6100داشتم اینم مدل عرض چه سالی هست تشکر

فرزین رشیدی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۹:۰۵

سلام تلویزیون من 55lJ555v هست رسیور داره اما تو کارتون کنترل ساده داشت و من براش یک کنترل جادویی خریدم ولی مچ نمیشه. میخوام بدون این سری اصلا قابلیت استفاده از کنترل جادویی داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۰۸:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ خیر قابلیت استفاده از کنترل جادویی نداره اما میتونید برای این مدل ایرموس تهیه و استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۲۳:۱۸

سلام تلویزیون من Lgهست خیلی ازش راضیم فقط نمی‌دونم بعلت مدلشه که کانالهای جدید اچ فقط صدا دارن......مدل اون 43Lg511T و ورژنش 03.31.01

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه این مدل امکان پخش کانال‌های HEVC رو نداره. موفق باشید

در حال ثبت...