آموزش وصل شدن گوشی به تلویزیون جی پلاس Gplus!

۲۳ مهر ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
gplus

به عنوان شرکت خدمات پس از فروش، بسیار علاقه‌مندیم با همان اشتیاقی که تلویزیون خود را خریداری کرده‌اید، بتوانید از ویژگی‌های مهیج آن نیز استفاده کنید!
طی تجربه‌‌ای که در ارتباط با درخواست‌های مشتریان پس از خریداری تلویزیون‌‌های هوشمند داشته‌ایم، روش‌های اتصال موبایل به تلویزیون، نحوه اتصال گوشی به تلویزیون و اطلاع از برنامه اتصال گوشی به تلویزیون، یکی از مهم‌ترین سوالات مشتریان پس از خرید یک تلویزیون هوشمند است. بنابراین در این مورد این راهنما را برای شما آماده کردیم! امیدواریم که بتوانید به راحتی گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید.
تلویزیون‌های برند جی پلاس در دو سری ارائه شده و در هر  سری، شامل تعدادی مدل هوشمند است.
نحوه‌ی اتصال موبایل به این تلویزیون‌ها به مدل بستگی دارد. از این رو لازم است ابتدا مدل دستگاه خود را بدانید تا بتوانید اتصال موبایل به تلویزیون را انجام دهید. مدل تلویزیون پشت دستگاه درج شده است. در مورد مدل‌ها می‌توانید از مقاله‌ی نسل دوم تلویزیون‌های G Plus اطلاعات لازم را کسب کنید.

روش‌های اتصال موبایل به تلویزیون ال جی

روش اتصال موبایل به تلویزیون های هوشمند سری اول جی پلاس

ابتدا توجه داشته باشید که برای  نمایش صفحه‌ی گوشی بر روی تلویزیون و اتصال موبایل به تلویزیون جی پلاس، لازم است موبایل شما قابلیت Mirroring داشته باشد. بدین شکل از طریق برنامه Wireless Display در منوی تلویزیون می‌توان به راحتی گوشی را به تلویزیون متصل کرد. دقت کنید که گوشی‌های Apple به تلویزیون‌های هوشمند سری اول G Plus متصل نمی‌شود.
سری اول تلویزیون­‌های هوشمند G plus شامل مدل­‌های زیر است:

GTV-50GU812S

GTV-55GU812S

GTV-65GU811N

چنانچه تلویزیون شما یکی از مدل‌های بالا می‌باشد به روش زیر عمل کنید:

تنظیمات تلویزیون برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

ابتدا کلید HOME  بر روی کنترل تلویزیون را انتخاب کنید. سپس وارد قسمت لیست برنامه (App List) شوید و صفحه‌ی Wireless Display  را باز کنید.

 tv-setting 


تنظیمات موبایل اندروید برای وصل شدن گوشی به تلویزیون

برای اتصال گوشی به تلوزیون جی پلاس گزینه‌ی مورد نظر برای اسکرین نمودن صفحه بر روی دستگاه تلویزیون را انتخاب کنید. این گزینه بر روی موبایل‌های برندهای مختلف، متفاوت است. در برند LG  گزینه‌ای تحت عنوان میراکست موجود است. در گوشی سامسونگ و سونی گزینه Screen Mirroring  و یا Smart view می‌باشد. در باقی برندها نیز می‌تواند نام‌هایی با همین معنا و محتوا باشد. 
پس از انتخاب گزینه‌ی مربوط بر روی موبایل، جستجوی تلویزیون از سوی گوشی آغاز می‌شود. پس از یافتن نام تلویزیون، آن را انتخاب کنید تا گوشی به تلویزیون متصل شود.توجه داشته باشید گاهی برقراری اینترنت و فیلترشکن، هنگام اتصال دو دستگاه اختلال ایجاد می‌کند.
برای اتصال موبایل به تلویزیون‌های جدید جی پلاس که مدل‌های سری K و L هستند، می‌توانید به چگونه با برنامه eshare به تلویزیون وصل شویم مراجعه کنید.

روش‌های اتصال موبایل به تلویزیون های هوشمند سری دوم جی پلاس 

تلویزیون‌های هوشمند نسل دوم جی پلاس شامل مدل‌های زیر است:  

GTV-49JU811N

GTV-49JU812N

GTV-55JU811N

GTV-55JU812N

GTV-65JU821S

برای اتصال گوشی به مدل‌های سری دوم تلویزیون‌های جی پلاس دو راه وجود دارد که در ادامه شرح داده می‌شود. مجدد تاکید می‌کنیم برای استفاده از این ویژگی بدون استفاده از برنامه و اپلیکیشن‌های کمکی، لازم است موبایل شما قابلیت Mirroring داشته باشد.

چرا برخی تلویزیون‌ ها کانال‌ های جدید HD را دریافت نمی‌کند؟

1 - اتصال موبایل به تلویزیون جی پلاس سری دوم از طریق قابلیت Mirroring موبایل

تنظیمات تلویزیون برای وصل کردن موبایل به تلویزیون

ابتدا کلید HOME بر روی کنترل تلویزیون را انتخاب کنید. سپس وارد قسمت Air Screen شوید و Screen Mirror را انتخاب کنید.   


connection-mobile


اتصال گوشی به تلویزیون جی پلاس

در تنظیمات موبایل گزینه‌ی مربوط به اسکرین کردن صفحه موبایل بر روی دستگاه تلویزیون را انتخاب کنید. این گزینه بر روی موبایل‌های مارک‌های مختلف، تفاوت دارد. در برند LG  گزینه‌‌ی میراکست مربوط به این عملکرد است. در موبایل سامسونگ و سونی گزینه Screen Mirroring  و یاSmart view  مربوط به این اتصال می‌باشد. در باقی برندها نیز می‌تواند نام‌هایی با همین معنا و محتوا باشد. پس از انتخاب گزینه‌ی مربوط بر روی موبایل، جستجوی تلویزیون از سوی موبایل آغاز می‌شود. پس از یافتن نام تلویزیون، آن را انتخاب کنید تا گوشی به تلویزیون متصل شود. گاهی برقراری اینترنت و فیلترشکن، هنگام اتصال دو دستگاه اختلال ایجاد می‌کند.

اتصال موبایل به تلویزیون جی پلاس سری دوم از طریق برنامه‌ی I Smart

برای تلویزیون‌های هوشمند نسل دوم GPlus امکان استفاده از برنامه‌ی I Smart نیز فراهم شده است که برنامه‌ی اتصال گوشی به تلویزیون است. با استفاده برنامه کنترل تلویزیون جی پلاس می‌توانید از عملکردهای زیر استفاده کنید:

  • نمایش (Mirroring) تصویر تلویزیون­‌های جی پلاس بر روی موبایل
  • کنترل کردن تلویزیون جی پلاس از طریق موبایل
  • اتصال گوشی Apple به تلویزیون‌ GPlus  و اشتراک گذاری محتوا

روش استفاده از برنامه‌ی I Smart

  1. ابتدا برنامه I Smart را بر روی موبایل خود نصب کنید. دو روش برای نصب وجود دارد.
  • می‌توانید با ورودی به فروشگاه برنامه‌ها مانند App store ، Google play store و بازار در گوشی خود برنامه را نصب کنید.
  • می‌توانید با انتخاب کلید HOME تلویزیون وارد صفحه I Smart شوید و سپس از طریق اسکن کد QR که بر روی صفحه نمایش داده می‌شود، برنامه را نصب کنید.  
  1. تلویزیون و موبایل را به یک مودم متصل کنید. برای استفاده از برنامه نیاز است هر دو دستگاه یک نقطه‌ی اتصال مشترک داشته باشند. سپس برنامه را بر روی گوشی باز کنید و گزینه‌ی Connect to TV را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری محتوا از طریق برنامه I SMART در تلویزیون‌های G Plus

برنامه‌ی I SMART را از روی گوشی باز کنید و سپس وارد قسمت Mine شوید. در قسمت Local share محتوای گوشی شما تفکیک شده است. از این قسمت فیلم ، عکس یا موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید. 

content-share


از قسمت TV To Phone OPT  نیز می‌توانید کیفیت تصویر را تنظیم کنید.کیفیت تصویر در سه حالت «کیفیت بالا» ، «روان» و «پیش فرض» قابل تنظیم است.

TV-To-Phone-OPT


کنترل تلویزیون جی پلاس از طریق موبایل

برای استفاده از برنامه کنترل تلویزیون جی پلاس در برنامه‌ی I SMART وارد قسمت Remote  شوید. کلیدهای Power، HOME  ، منو، بازگشت، تغییر کانال، تغییر میزان صدا، Mute و اعداد برای استفاده در این قسمت قرار گرفته است. علاوه بر استفاده از کلیدها، در این قسمت می‌توانید از علامت نشانگر موس نیز بر روی صفحه‌ی تلویزیون استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی بر روی علامت موس در سمت راست صفحه کلیک کنید. در نتیجه می‌توانید کنترل دستگاه را انجام دهید. در واقع این برنامه به نوعی برنامه کنترل تلویزیون جی پلاس است.

gplus-tv-remote



دریافت تصویر و صدای تلویزیون بر روی موبایل

یکی از ویژگی­های نسل دوم تلویزیون­های جی پلاس قابلیت مانیتورینگ معکوس از تلویزیون بر روی گوشی می­باشد. با استفاده از این ویژگی شما می­توانید به واسطه ­ی برنامه­ی I Smart ، تصویر تلویزیون را بر روی صفحه­‌ی موبایل خود داشته باشید. برای دریافت صفحه نمایش تلویزیون و صدای آن بر روی گزینه‌های مشخص شده کلیک کنید.

picture-and-sound-of-tv


امیدواریم از سادگی اتصال موبایل به تلویزیون هوشمند خود لذت ببرید!

اکنون اتصال موبایل را انجام داده‌اید و می‌توانید به راحتی از امکانات فراهم شده استفاده کنید. در صورتی که مشکلی در انجام اتصال وجود دارد، منتظر اعلام شما هستیم. همچنین جهت راهنمایی بیشتر می توانید به صفحه تعمیر تلویزیون جی پلاس نیز مراجعه نمایید. لطفا مشکلات را برای ما بنویسید تا بررسی لازم صورت گیرد و راهکار رفع مشکل، زیر همین راهنما، حضور شما اطلاع رسانی شود. از این طریق ممکن است باقی خوانندگان از قسمت نظرات کاربران در مورد تلویزیون جی پلاس، نیز در مورد رفع مشکلات اتصال گوشی به تلویزیون اطلاعات لازم را کسب کنند و می‌توانید در این زمینه نظرات خود را با باقی گلدیرانی‌ها به اشتراک بگذارید! همچنین در صورتی که مشکلتان برطرف نشد می‌توانید برای ارتباط با نمایندگی مجاز به صفحه نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون G Plus مراجعه نمایید.

آیا تلویزیون جی پلاس شما نیاز به تعمیرات دارد؟
از تکنسین‌های متخصص گلدیران راهنمایی بگیرید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

محسن رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۰ ۱۲:۰۶

برای اتصال تلویزیون جی پلاس ب گوشیهای شیایومی با اینفرارد در برنامه داخلی خود گوشی برنامه کنترل mi رو اپدیت کنید با بازار و داخل قسمت تلویزیون مارک Avision رو انتخاب کنید

شریفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ۰۱:۲۴

سلام تلویزیون ما مدل ntv-h50a214n هست چطوری گوشی رو وصل کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ۱۵:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ این مدل هوشمند نیست و متاسفانه امکان اتصال موبایل رو نداره اما اگر موبایل شما هم این قابلیت رو داره با خرید و اتصال یک اندروید باکس مناسب میتونید گوشی رو به دستگاه متصل کنید. در این لینک میتوانید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۱۴:۲۸

سلام و عرض ادب تلویزیون Gplus43GH412N دارم چطوری گوشی بهش بدون کابل وصل کنم لطفا توضیح بدیدن ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ۱۱:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون متاسفانه هوشمند نیست و قابلیت اتصال موبایل رو نداره اما با اتصال یک اندروید باکس مناسب میتونید تلویزیون معمولی رو به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. موفق باشید

قرایی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۱۳:۳۹

سلام من مدل gtv-55ru722n رو خریداری کردم با موبایل سامسونگ وقتی متصل میشم صدا قطع و وصل میشه و اصطلاحا ریپ داره چکار باید بکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۳:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ اگر فیلترشکن روی گوشی دارید باید خاموش باشه. اگر امکانش هست با گوشی دیگه‌ای هم دستگاه رو بررسی کنید. در نهایت اگر باز هم مشکل وجود داره و یکبار تلویزیون رو ریست کردید، برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

سید فرید رضا ضیائی نیری
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۲۳:۴۹

سلام و عرض ادب تلویزیون مدل GTV.55PQ738CSCHC00 نحوه move کردن کانالها به چه صورت انجام میشود لطفا راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۱۵:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ در قسمت ویرایش کانال با انتخاب و تغییر و جابه‌جایی با استفاده از فلش‌هایی که در صفحه قرار داره میتوانید این تنظیمات رو انجام بدید. موفق باشید

ندرلو
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۲:۲۵

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم تلویزیون GTV_50KH512N به گوشی وصل میشه یا نه من که نتونستم وصل کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۳:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل تلویزیون هوشمند نیست و متاسفانه امکان اتصال گوشی رو نداره اما میتوانید با خریداری و اتصال اندروید باکس یا دانگل Screen share مناسب اتصال موبایل به تلویزیون رو انجام بدید. در این لینک میتوانید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کرده و در صورت امکان خریداری کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۱۳:۰۴

سلام تلویزیون gtv.50mu722s.ch00 چطوری با گوشی بهش وصل بشم با بازتاباندن نتونستم اصلا تلویزیون بالا نمیاد میشه راهنمای کنید .فقط با eshareمیشه و اونم قط میشه زود

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ اگر موبایل شما اپل هست با iMirror تلویزیون و فعال کردن Screen mirroring موبایل میتونید اتصال رو انجام بدید. در صورت امکان با گوشی دیگه‌ای هم اتصال با برنامه eshsre رو انجام بدید و در صورتی که مشکل همچنان وجود داشته بهتره یکبار تلویزیون را بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

امین
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۳

سلام، من تلویزون 58 اینچ جی پلاس خریدم ولی اسمارت ویو و Eshare خیلی خیلی بد و ضعیف هست و عملا بنده امکان استفاده از این امکانات را ندارم. قبلا هم ثبت تعمیر دادم و همکاران تشریف آوردن و تا مرحله آپدیت سیستم تلویزون هم انجام دادن ولی کماکان ایراد پار برجاست.تلویزیون کمتر از 10 روزه که نصب شده و این مشکل واقعا ناراحت کننده است راهنمایی بفرمائید. متشکرم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ مورد مشکل دستگاه شما در حال پیگیری هست و درخواستتون از طرف بخش فنی بررسی میشه و طی این چند روز برای رفع مشکل با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

حسن پسندر
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۱۵:۳۲

سلام وقت بخیر : مدل تلویزیونم GTV_50KH512n.chcoo هست میخواستم ببینم امکان اتصال گوشی ب تلویزیون هست یا خیر چون هرکاری کردم نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ این تلویزیون هوشمند نیست و معمولی هست و امکان اتصال موبایل رو نداره. در صورتی که موبایل شما این امکان رو داره، برای اتصال به تلویزیون میتوانید از اندروید باکس یا دانگل Screen share مناسب استفاده کنید. موفق باشید

یادگاری
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۲۱:۳۵

سلام من قبلا با گوشی وصل میشدم الان یه هفته میشه ک هیچ‌گوشی اصلا دیگه وصل نمیشه ممنون میشم دلیلشو بگین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۰۹:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ نیاز هست دستگاه بررسی بشه و به این شکل نمیشه در این مورد نظر داد. لطفا یک بار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و اگر مشکل رفع نشد، لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه شما مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

علی نیکجوی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۰:۴۲

سلام وقت بخیر من قبلا در مورد گیر کردن رسانه در هنگام استفاده از برنامه miracst کامنت گذاشتم و شما گفتین بدون فیلتر شکن امتحان کنید.اصلا اگه فیلتر شکن روشن باشه وصل نمیشه و اتصال من بدون فیلتر شکن هست بابت پاسخگویی کامنت اولم سپاسگذارم از شما اما من با بخش تعمیرات گلدیران هم تماس گرفتم و کارشناس مربوطه گفتند که مشکل عادیه و باید اینطور باشه من واقعا متوجه نمیشم که چرا گیر کردن رسانه موقع استفاده از برنامه miracst باید عادی باشه...

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۰۹:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۲۰:۳۲

سلام من با گوشیم وصل میشم به تلویزیون ولی روان نمیاره مثلا فیلم پخش میکنیم گیر میکنه روان نیست چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۴:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ اگر برای شما امکان پذیر هست لطفا با یه گوشی دیگه بررسی کنید. دقت داشته باشین فیلترشکن باید خاموش باشه. اگر مشکل حل نشد بهتره یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و در صورتی که مشکل رفع نشد در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه شما مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۰۴:۱۸

سلام وقت بخیر تلویزیون 58 جی پلاس گ فتم با هر گوشی وصل میشم یا دیر وصل میشه یا کلا شطرنجی و با صدای بد با روز رسانی هم شده چکار باید بکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۱:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ اگر امکان داره یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و بعد اگر همچنان مشکل وجود داشت در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

علی نیکجوی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۱۷:۱۸

سلام چرا در هنگام استفاده از برنامه miracast موقع پخش اون رسانه همش گیر داره و یک نواخت و عادی نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۲۲:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ اگر فیلترشکن روشن باشه معمولا اختلال ایجاد میکنه ولی اگر فیلترشکن روشن نبوده، در صورت امکان با گوشی دیگه‌ای هم بررسی کنید و نتیجه رو به ما اطلاع بدید. موفق باشید

علی نیکجوی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۰:۵۸

اتصالم کلا بدون فیلتر شکن هست با شیائومی هم تست کردم همین مشکل رو دارم با بخش تعمیرات گلیدران هم تماس گرفتم گفتند که عادیه و باید اینطور باشه من واقعا درک نمیکنم که گیر کردن یه رسانه چرا باید عادی محسوب بشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۳:۵۷

سلام وقتتون بخیر من مدل تلوزیون GTV-55PU716N میباشد با چهارتا گوشی شیائومی هرکاری کردم وصل نشد ن از طریق mira cast اسم تلوزیون رو میاره نه از طریق E share اسکن کردنی خطا میده من باید چیکار کنم؟ البته با گوشی سامسونگ اسم تلوزیون رو اورد از طریق شیایومی با هر مدلش نمیشه لطف میکنید راه حلشو بگید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۰۸:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که برای شما امکان داره با گوشی دیگه‌ای اتصال رو انجام بدید و در صورتی که مشکل همچنان وجود داشت، بهتره یکبار تلویزیون ریست فکتوری یا همان بازنشانی به تنظیمات کارخانه بشه. معمولا به این شکل مشکل دستگاه رفع میشه.. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۲۱:۴۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا موارد گفته شده در این لینک رو بررسی کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%88%D8%B5%D9%84%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B3%D8%B1%DB%8C%20P%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20GPlus اگر مشکل رفع نشد، بهتره یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. دقت داشته باشید موقع اتصال فیلترشکن خاموش باشه و نقطه اتصال بین دو دستگاه مودم یا هات اسپات گوشی هم فعال باشه. در نهایت اگر مشکل رفع نشد لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه صورت بگیره: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ۲۱:۱۶

سلام وقتتون بخیر تلویزیون ما GTV_43PH614N,CHCOO قابلیت اتصال گوشی ایفون و اندروید به تلویزیون رو داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ۲۳:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ بله این امکان وجود داره و روش اتصال رو میتوانید در این لینک مطالعه بفرمایید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%88%D8%B5%D9%84%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B3%D8%B1%DB%8C%20P%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20GPlus موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۱:۲۰

GTV 40jH412s قابلیت اتصال داره؟ و به گوشیa22وصل میشه؟ لطفا پاسخ دهید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۰۹:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ این تلویزیون هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل به این تلویزیون وجود نداره. اگر موبایل شما قابلیت اتصال رو داره، با وصل کردن اندروید باکس یا دانگل Screen Share مناسب میتوانید این ویژگی رو به دستگاه تلویزیون اضافه کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۴:۰۳

سلام مدل GTV- 50LHبه گوشی وصل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۵:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ مدل GTV-50LH512N جزو تلویزیون‌های معمولی و غیرهوشمند هست و به موبایل وصل نمیشه. اگر می‌خواهید موبایل رو به این مدل وصل کنید و موبایل شما هم قابلیت میرورینگ رو داره، با تهیه و اتصال یک اندروید باکس و یا دانگل Screen share مناسب، به تلویزیون میتونید اتصال رو انجام بدید. موفق باشید

قنبریان
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۲۰:۱۳

سلام وقت بخیر تلویزیون جی پلاس 55 ،به وای‌فای وصل نمیشه بعد از انتخاب شبکه بدون درخواست رمز وایفای پیام میده متصل نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۱:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ شما وارد منوی اتصال دستی اینترنت نشدید؟ در این قسمت تلویزیون ممکنه این پیغام رو بده. اگر به طور کلی حتی برای روشن شدن وای فای هم ارور میده، بهتره یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. معمولا به این شکل مشکل رفع میشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۲۰:۴۰

سلام خسته نباشید من وقتی با بلوتوث به تلوزیون وصل میشم وقتی اهنگ پخش میکنم صدای خوده تلوزیون هم پخش میشه ... باید چیکار کنم ک وقتی اهنگ پخش میکنم صدای فیلمی ک داره تو تلوزیون نشون میده بسته شه؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۰:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ از چه طریقی اتصال رو انجام میدید؟ اگر تلویزیون شما جی پلاس هست، بلوتوثی که داره برای انتقال صدا از تلویزیون به دستگاه صوتی هست. برای کاربردی که شما مد نظر دارید، میتوانید از قابلیت مانیتورینگ یا برنامه EShare استفاده کنید. در این مورد میتوانید به راهنمای این لینک مراجعه کنید: csgl.ir/aae موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۲۳:۵۰

سلام وقت بخیر توی تلویزیون جی پلاس مدل Gtv_50pq734s.chc00 بعد اتصال گوشی به تلویزیون وقتی تماس تصویری میگیریم تصویرو از تلویزیون داریم ولی صدا از گوشی پخش میشه چیکار باید بکنیم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۰:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ در نظر داشته باشین دستگاه میکروفون نداره و در صورتی که شما بخواهید صدا منتقل بشه باید میکروفون پورت USB متصل کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۵:۳۳

سلام وقت بخیر تلوزیون ما مدل GTY50PH514Nهست میخواستم ببینم قابلیت اتصال با گوشی داره یا ن ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۲:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ اگر منظور شما مدل GTV-50PH512N هست این مدل هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل رو نداره. اگر موبایل شما ویژگی اتصال موبایل رو داره، با خریداری و اتصال اندروید باکس یا دانگل Screen share مناسب میتوانید اتصال موبایل رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۲:۲۷

سلام وقت تون بخیر ایا میشه با گوشی هانر 8aبه تلویزیون سری GTV-43JH512N جی پلاس وصل شد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۰:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون امکان اتصال موبایل رو نداره. اگر گوشی شما این امکان رو داره، با اتصال اندروید باکس یا دانگل Screen share مناسب به تلویزیون میتوانید اتصال گوشی رو انجام بدید. موفق باشید

Ali Nazari
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۳:۴۲

سلام وقت بخیر ما تلویزیون مدل GTV_43MH614N میخواستم بدونم قابلیت اتصال به گوشی همراه رو داره یا خیر؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۹:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ بله این مدل قابلیت اتصال رو داره. در راهنمای این لینک میتوانید روش اتصال رو مشاهده بفرمایید: csgl.ir/aae موفق باشید

احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۰۱:۵۴

سلام‌وقت‌بخیر تلویزیون‌مامدلGTV-50MH512Nهستش‌ باگوشی‌چطورمتصل‌بشیم‌.ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۰۹:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون هوشمند نیست و متاسفانه قابلیت اتصال موبایل رو نداره. در صورتی که موبایل شما این قابلیت رو داره، شما میتوانید با اتصال اندروید باکس مناسب و یا دانگل Screen share این قابلیت رو به دستگاه تلویزیون اضافه کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۰۴:۰۳

سلام وقت بخیر می خواستم با گوشی a12 به تلویزیون مدل50mu724s متصل بشم چجوری امکان داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۰۹:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ میتونید اتصال رو انجام بدید. در این مورد به راهنمای این لینک مراجعه کنید: csgl.ir/aae موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۰۳:۵۱

سلام وقت بخیر تلویزیونgtv_50mu724s با گوشی میشه وصل شد؟ اگه امکانش هست نحوه متصل شدنش چجوریه؟ ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۰۹:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ بله امکان اتصال وجود داره. روش اتصال در راهنمای این لینک توضیح داده شده: csgl.ir/aae موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۶:۳۹

سلام وقت بخیر خسته نباشید تلوزیون مدل. gtv 32 pd416n ب موبایل وصل میشه؟ ممنون میشم جواب بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۰۹:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ این تلویزیون هوشمند نیست و متاسفانه امکان اتصال موبایل رو نداره. در صورتی که موبایل شما هم این قابلیت رو داشته باشه میتوانید اندروید باکس مناسب یا دانگل Screen Share به تلویزیون وصل کنید تا بتوانید موبایل رو به تلویزیون متصل کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۲۱:۴۷

من تلویزیون مدل gtv-65mu722s دارم وقتی با برنامه Eshare در حالت میرور وصل میشم صدا از تلویزیون پخش نمیشه و از خود گوشی پخش میشه وقتی تو حالت میرور فیلم پخش میکنم فیلم جدا از اینکه صدا نداره فیلم آهسته پخش میشه اما وقتی از حالت میرور خارج میشم و فیلم رو به صورت فایل پخش میکنم مشکلی نداره این کارو ما با چندتا گوشی امتحان کردیم که متاسفانه تو تمامش این مشکل وجود داشت حتی با آیفون هم وقتی با حالت میرور فیلم پخش کردیم فیلم آهسته پخش شد این واقعا یک مشکل اساسی محسوب میشه و اگه قابل حل نباشه خودم به شخصه از خریدم به شدت پشیمونم و به کسی هم پیشنهاد خرید از این برندو نمیکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۰۹:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ مد کاری Mirror همانطوری که از نامش مشخص است صرفا برای انتقال(آیینه کردن) تصویر موجود بر روی صفحه گوشی هست.برای انتقال یک فایل فیلم باید از دسته بندی بالای نرم افزار فایل مورد نظر رو انتخاب نمایید تا فیلم و صدا همزمان منتقل بشه. موفق باشید

علیرضا امین پور
۱۴۰۱/۰۸/۱۵

سلام خسته نباشید من تلویزیون Gplus مدل GTV-50LU722Sدارم وقتی با برنامه EShare به تلویزیون وصل میشم، وقتی فیلم میزارم رنگ تصویر سبز و قرمز هستش رنگ واقعی خودت فیلم نیست ممنون اگه راهنمایی کنید ?

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۰:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا میفرمایید هر فیلم و تصویری از این طریق روی تلویزیون مشاهده می‌کنید این مشکل رو داره؟ لطفا در صورت امکان با گوشی دیگه‌ای هم اتصال رو انجام بدید و دستگاه رو تست کنید و در صورت تکرار مشکل برای بررسی بیشتر لطفا به ما اطلاع بدید. متشکریم

علیرضا امین پور
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۷:۳۴

سلام وقت به خیر، بله هر ویدیو و تصویری که میزارم رنگ واقعیش نیست با گوشی دیگه ی هم وصل شدم ولی باز هم همونه، بعضی موقع ها اونم به ندرت درست میشه وقتی اتصال قطع میکنی باز میخوای وصل شی باز تصویر سبز قرمز هستش. ممنون از پاسخگویی شما ???

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۰۸:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون شما باید بررسی بشه. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

علیرضا امین پور
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۴:۲۰

سلام ،یعنی تلویزیون رو ریست کنم درست نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۵:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ احتمال داره با ریست حل بشه ولی به صورت قطعی نمیشه اعلام کرد مشکل حل میشه. اگر برای شما امکان پذیر هست دستگاه رو ریست کنید و در صورت عدم رفع مشکل درخواست تعمیر ثبت کنید cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

علیرضا امین پور
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۳:۱۸

ببخشید هزینه اش چقدر میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۶:۵۵

سلام مجدد؛ در این مورد باید دستگاه ابتدا از طرف کارشناس مورد بررسی قرار بگیره و بعد اعلام هزینه بشه.

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۱۱:۰۷

سلام من یک تلویزیونGTV_55PU716N.CHC00 دارم الان برای متصل کردن گوشی به اون از طریق Eshareبه مشکل برخوردم چونکه فقط یک بار بدون اشکال متصل شد و دفعاتی بعدی هم عقب تر از گوشی هست هم هنگام پخش موزیک قطعی داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۰۹:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که برای شما امکان داره با گوشی دیگه‌ای اتصال رو انجام بدید و در صورتی که مشکل همچنان وجود داشت، بهتره یکبار تلویزیون ریست فکتوری یا همان بازنشانی به تنظیمات کارخانه بشه. معمولا به این شکل مشکل دستگاه رفع میشه. در نهایت در صورتی که مشکل رفع نشد لطفا به ما اطلاع دهید. موفق باشید

محمد پارسا قاضی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۲۳:۱۲

سلام . من یک عدد تلویزیون 722s جیپلاس 58 اینچ اندروید یازده جدیدا گرفتم و گوشیم هم دوکو ایکس آری هست ولی وقتی می‌خوام با برنامه ی Eshaer گوشیم رو به تلویزیون وصل کنم خیلی لگ میشه و اصلا بالا نمیاد چیکار کنم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۳:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورتی که برای شما امکان پذیر هست با گوشی دیگه‌ای دستگاه رو بررسی کنید. اگر همچنان مشکل وجود داره لطفا یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه تلویزیون رو انجام بدید و بعد مجدد دستگاه رو تست کنید. موفق باشید

اسماعیل پور
۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۱۵:۴۳

سلام خسته نباشید.ببخشید من تلویزیون smart android مدل gtv-50lu722sدارم..آیا موقع وصل گوشی به تلویزیون ازطریق میرورینگ با برنامه eshare حجم نت مصرف میکنه؟؟چون وقتی نتم روشنه وصل میشه وقتی خاموش میکنم برنامه قطع میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۵:۴۸

سلام وقت بخیر، برای Eshare معمولا نت مصرف نمی شود چون جهت اتصال احتیاج به تنها یک روتر می باشد که می توان از طریق مودم منزل یا هات اسپات گوشی متصل شد. موفق باشید

عالم
۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۹:۴۹

سلام من با گوشی شیائومی به تلویزیون 43 اینچ مدل 614 وصل میشم (از طریق wireless display) ، صفحه گوشی مو رو تلویزیون نمایش میده ولی صدا نداره... فیلم و آهنگ پخش کردم، اما تو تلویزیون صدا پخش نمیشه.برای حل مشکل راهنمایی میفرمایید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۱۶:۲۵

سلام وقت بخیر برای انتقال تصویر گوشی اندروید روی تلویزیون باید گوشی قابلیت Mirroring را داشته باشد (مثلا گوشی سامسونگ Smart view دارد) از قسمت هوشمند ( با انتخاب کلید Home روی کنترل) وارد گزینه ی برنامه و سپس اشتراک گذاری صفحه می شویم. میراکست(Miracast) را انتخاب کرده و در انتها از گوشی گزینه ی مربوط را انتخاب و پس از یافتن نام تلویزیون آن را تایید می کنیم تا صفحه گوشی روی تلویزیون مانیتور شود / لطفا با گوشی دیگر نیز بررسی شود موفق باشید

عالم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۳:۱۴

با سامسونگ چک کردم اکی بود...مشکلم در زمان اتصال با گوشی شیائومی هست... از طریقی که عرش کردم گوشی رو به تلویزیون متصل میکنم (همان Home و اشتراک گذاری و میراکست)، تصویر بر روی تلویزیون نمایش داده میشه، ولی صدا نداره. (فیلم هام بدون صدا پخش میشه)

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۸:۱۹

سلام وقت بخیر اگر با گوشی دیگر مشکلی ندارد دستگاه از لحاظ فنی ایرادی ندارد , این مورد به علت عدم همخوانی نرم افزاری گوشی با تلویزیون است موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۰۲:۱۱

سلام ما وقتی گوشی را وصل تلویزیون میکنیم جدیدا بعد از چند دقیقه اتصال را قطع میکند و از صفحه بیرون می اید. مشکلش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۰۹:۰۰

سلام وقت بخیر لطفا مدل دستگاه را بفرمایید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۳:۰۷

سلام وقت بخیر مدل تلویزیون جی پلاس من GTV-43MI-14-14N است میتونم به گوشیم وصل کنم؟(گوشیم هم a11هست و قابلیت smart view هم دارد)

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۴

سلام وقت بخیر، این مدلی که نوشتید واضح نیست لطفا مدل را دقیق اعلام بفرمایید یا مجدد مدل دستگاه را چک کنید. اما در صورتی که مدل دستگاه شما 43MH414 می باشد، اسمارت نیست و قابلیت اتصال به گوشی را ندارد. موفق باشید

محمد پورخیری منصوری
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۲۳:۱۷

سلام‌ من تلویزیون 50 اینچ جی پلاس مدل GTV-50kh512n دارم آیا گوشی بهش متصل میشه یا نه چون هرچی تو منو و ایناش گشتم این قابلیت رو ندیدم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۰۸:۱۳

سلام وقت بخیر متاسفانه دستگاه شما اسمارت ( هوشمند ) نیست و قابلیت اتصال گوشی را ندارد. موفق باشید

احمدی فر
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۲۳:۳۸

سلام وقت بخیر دستگاه تلوزیون بنده gtv- 50gu812s می باشد ، متاسفانه گوشی بنده screen cast فقط داره ، به همه تلوزیون ها وصل میشه ولی به تلوزیون خودم وصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۳:۴۹

سلام و وقت بخیر، برای انتقال تصویر موبایل روی تلویزیون باید موبایل قابلیت Mirroring را داشته باشد و در تلویزیون از طریق برنامه Wireless Display میتوان به راحتی گوشی را به تلویزیون اتصال نمود. مسیر : منوی هوشمند - لیست برنامه - Wireless Display سپس از گوشی گزینه ی مربوط را انتخاب و پس از یافتن نام تلویزیون آن را تایید می کنیم. موفق باشید

یحیی زاده
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۰۳:۱۶

سلام میشه لطفا یه آپدیت برای مدل 812S بفرستید یکم تغییر کنه خسته شدیم خب حداقل اندرویدش رو بکنید 9

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۸:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ بروزرسانی در تنظیمات دستگاه در صورتی که ارائه شود می توان دستگاه را آپدیت کرد ولی با آپدیت کردن نسخه اندروید قابل ارتقا نمی باشد. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۹:۵۶

سلام وقت بخیر من جی پلاس مدل Gtv-65lu821sدارم می خوام ببینم چجوری میشه گوشی وصل تلویزیون کرد و فیلم پخش کرد ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۰۸:۱۱

سلام و وقت به خیر؛ اگرگوشی اندروید باشد : تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم مشترک متصل شود یا هات اسپات(اشتراک گذاری) گوشی را روشن می کنیم و از طریق تنظیمات شبکه تلویزیون به اینترنت گوشی متصل می شویم. کلید Home تلویزیون انتخاب شود. وارد قسمت E share شوید. سپس به واسطه ی گوشی , QR کد روی تلویزیون را اسکن کنید یا از طریق google store برنامه را بر روی گوشی نصب نمایید.در برنامه E share نصب شده روی گوشی می توان و فیلم ، عکس یا موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید و همچنین می توان تصویر گوشی را از طریق گزینه mirroring در برنامه Eshare روی تلویزیون میرور(مانیتور) کنیم. اگر گوشی آیفون باشد : تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم متصل شود و در گوشی آیفون صفحه گوشی از پایین به بالا کشیده و screen Miroring را انتخاب کرده و می توان تصویر گوشی را روی تلویزیون مانیتورکنیم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۰۱:۳۴

سلام ایا پس از اتصال با اسکرین میرورینگ ایفون،اطلاعات نمایش داده شده ذخیره میشه و بعدا قابل مشاهدست؟یعنی تلوزیون هیستوری داره که بعد از اتصال اطلاعات گوشی یا مواردی که حین اتصال میدیدیم جایی ذخیره بشه بعد قطع کردن گوشی؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۰۹:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ مدل دستگاه را عنوان نکردین. ولی به صورت کلی برای اتصال گوشی، اطلاعات ذخیره نمیشه.موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۷:۱۵

سلام خسته نباشید.ببخشید مدل GTV50GH412Nچجوری به گوشی وصل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۰۷:۴۹

سلام وقت بخیر دستگاه شما متاسفانه اسمارت (هوشمند ) نیست و قابلیت اتصال گوشی را ندارد.موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۲۱:۴۱

سلام وقت بخیر.مدل تلویزیون ما gtv_58mu722sمیباشد.لطفا راهنمایی کنید چگونه میتونم گوشیمو ب تلویزیون وصل کنم؟ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ در صورت اندروید بودن گوشی : تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم مشترک متصل شود یا هات اسپات(اشتراک گذاری) گوشی را روشن می کنیم و از طریق تنظیمات شبکه تلویزیون به اینترنت گوشی متصل می شویم. کلید Home تلویزیون انتخاب شود. وارد قسمت E share شوید. سپس به واسطه ی گوشی , QR کد روی تلویزیون را اسکن کنید یا از طریق google store برنامه Eshare را بر روی گوشی نصب نمایید.در برنامه E share نصب شده روی گوشی می توان و فیلم ، عکس یا موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید و همچنین می توان تصویر گوشی را از طریق گزینه mirroring در برنامه Eshare روی تلویزیون میرور(مانیتور) کنیم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

سلام مدل تلویزیون ما GTV_55LU7130S با SMART VIEW وصل نمیشه WIRELESS DISPLAY نداره چجوری گوشیو وصل کنم به تلویزیون؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۰۹:۵۸

سلام سال نو مبارک، در صورتی که گوشی اندروید باشد تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم مشترک متصل شود یا هات اسپات(اشتراک گذاری) گوشی را روشن می کنیم و از طریق تنظیمات شبکه تلویزیون به اینترنت گوشی متصل می شویم. کلید Home تلویزیون انتخاب شود. وارد قسمت E share شوید. سپس به واسطه ی گوشی , QR کد روی تلویزیون را اسکن کنید یا از طریق google store برنامه را بر روی گوشی نصب نمایید.در برنامه E share نصب شده روی گوشی می توان و فیلم ، عکس یا موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کنید و همچنین می توان تصویر گوشی را از طریق گزینه mirroring در برنامه Eshare روی تلویزیون میرور(مانیتور) کنیم. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۱۱ ۱۲:۰۳

سلام مدل 55ju922s‌چجوری به گوشی متصل میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۲۵

سلام سال نو مبارک، - برای انتقال تصویر موبایل اندروید روی تلویزیون باید موبایل قابلیت Mirroring را داشته باشد از قسمت هوشمند ( با انتخاب کلید Home )دستگاه وارد گزینه ی Air Screen شوید حالت آینه ای صفحه را OK بکنید. سپس از گوشی اندروید گزینه ی مربوط را انتخاب و پس از یافتن نام تلویزیون آن را تایید می کنیم . برای گوشی آیفون برای اتصال کلید Home تلویزیون انتخاب شود. وارد قسمت I SMART شوید. سپس به واسطه ی گوشی QR کد روی تلویزیون را اسکن کنید و برنامه را بر روی گوشی نصب نمایید. در برنامه ی I SMART از روی گوشی میتوان وارد قسمت Mine شد و فیلم ، عکس یا موسیقی دلخواه را برای پخش روی تلویزیون انتخاب کرد. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۴:۵۸

تلویزیون تلویزیون ما جی پلاس 50اینچه ولی eshare و ای اسمارت نداره از کجا دانلود کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۰۹:۲۱

سلام و وقت بخیر، مدل تلویزیون را بفرمایید تا بررسی شود. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

سلام وقت بخیر تلوزیون بنده مدل GTV-43LH4122Bچگونه به موبایل متصلش کنم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۰۸:۵۹

سلام و وقت بخیر، تلویزیون شما اسمارت نیست و قابلیت اتصال گوشی موبایل را ندارد. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۲۳:۲۷

سلام وقت بخیر تلوزیون بنده مدل LD/LH412چگونه به موبایل متصلش کنم ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۰۸:۵۵

سلام و وقت بخیر، تلویزیون شما اسمارت نیست و قابلیت اتصال گوشی موبایل را ندارد. موفق باشید

سعید ابراهیم زاده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۵:۰۹

سلام وقت بخیر - به امید روزی آنچه که می گوییم را عمل نماییم این یعنی کیفیت. بنده به تازگی تلویزیون 43LU7130S را از فروشگاه جی پلاس شریعتی یعنی از خود فروشگاه اصلی خریدم نه فروشگاه دیگری. علت خرید من برای این مدل وجود بلوتوث برای اتصال به تلویزیون به عنوان گیرنده بلوتوثی بود. حال: 1- پس از خرید مشخص شد نصب رایگان نبوده و 80 هزار تومان جهت ایاب و ذهاب از بنده پول اخذ شد 2- مشخص گردید بلو توث دستگاه تنها برای اتصال کنترل می باشد 3- اتصال گوشی به تلویزیون نیز در apple با airplay هنوز موفق نشده ام. آیا اتنتخاب اشتباه کردم ؟ آیا باید برند دیگری خرید می کردم؟ آیا فروشنده صحیح بنده را راهنمایی نفرموده اند. یا آیا دستگاه من خراب می باشد و تازه باید هزینه تعمیرات بدهم ؟ چون بعید می دانم در صورت خرابی تعویض نمایند. یا اصلا انتظارم از جنس ایرانی زیاد هست.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۲:۳۲

سلام جناب آقای ابراهیم زاده، وقت بخیر. ضمن عذرخواهی از موارد پیش آمده. جهت بررسی هزینه ها لطفا با شماره 02184733 تماس بگیرید تا در این مورد دقیق به شما اعلام هزینه کنند. در مورد بعدی، بلوتوث دستگاه برای اتصال به دستگاه های صوتی مثل ساندبار و .. همچنین اتصال به کنترل جادویی می باشد. برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون و گوشی هر دو به یک مودم متصل شود و در گوشی آیفون صفحه گوشی از پایین به بالا کشیده و screen Miroring را انتخاب کرده سپس تصویر گوشی آیفون روی تلویزیون مانیتور می شود . در صورتی که این موارد بررسی شده است و دستگاه ایراد دارد میتوانید از طریق لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید. لطفا اگر فروشگاه موقع خرید راهنمایی اشتباه کرده است در صورتی که فرشگاه زیرمجموعه فروشگاه های مجاز گلدیران باشد این موضوع را با تماس با شماره 02184733 به ما اطلاع دهید تا پیگیری های لازم صورت گیرد. cs.goldiran.ir/request موق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ۱۳:۳۰

سلام چجوری تلویزیون GTV-65LQ721S به گوشی وصل میشه؟و آیا به گوشی های ایفون هم وصل میشه یا نه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۴:۵۴

سلام و وقت بخیر، با وصل کردن دو دستگاه به یک مودم، می توان از طریق برنامه eshare تصویر گوشی اندروید را روی تلویزیون مانیتور کرد. برای گوشی آیفون دو دستگاه را به یک مودم متصل می شود و با کشیدن صفحه گوشی آیفون از پایین به بالا گزینه screen mirroring را انتخاب کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۲۳:۰۸

سلامذوقت بخیر من تلویزیون جی پلاس 43اینچ گرفتم برای اینکه گوشیم ب تلویزیون وصل بشه چکارکنم بعد کنترلم دکمه هوم ندارع

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۴

سلام و وقت بخیر، لطفا حتما مدل دقیق تلویزیون را اعلام بفرمایید تا به صورت دقیق بتوانیم اعلام کنیم ولی به صورت کلی تلویزیون های که دکمه home روی کنترل ندارند اسمارت (هوشمند ) نیستند و نمی توان گوشی را متصل کرد . موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۸:۲۹

سلام تلویزیون ما وصل نمیشه به گوشی مدل تلویزیونGTv_43MH614N هستش

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۰۹:۴۰

سلام و وقت بخیر، برای انتقال تصویر گوشی اندروید روی تلویزیون باید گوشی قابلیت Mirroring را داشته باشد (مثلا گوشی سامسونگ Smart view دارد) از قسمت هوشمند ( با انتخاب کلید Home روی کنترل) وارد گزینه ی برنامه و سپس اشتراک گذاری صفحه می شویم. میراکست(Miracast) را انتخاب کرده و در انتها از گوشی گزینه ی مربوط را انتخاب و پس از یافتن نام تلویزیون آن را تایید می کنیم تا صفحه گوشی روی تلویزیون مانیتور شود . برای اتصال گوشی اپل , تلویزیون و گوشی باید هر دو به یک مودم مشترک متصل شود ( می توان یک گوشی اندروید را هات اسپات کرده یا به مودم وای فای متصل شد ) با زدن دکمه HOME روی کنترل وارد گزینه برنامه های من می شویم و اپ استور (AppStore ) را انتخاب کرده و برنامه Airscreen را در اپ استور جستجو کرده و این برنامه را نصب و اجرا می کنیم . سپس صفحه گوشی آیفون را از پایین به بالا می کشیم و گزینه Screen Mirroring را انتخاب می کنیم . اسم تلویزیون را در گوشی پیدا کرده و به تلویزیون متصل می شویم موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۲۰:۲۵

سلام وقت بخیر مدل تلوزیون ما Gtv_50jh512n هست،مدل گوشی بنده هم a51 کنترل دکمه home نداره و از طریق smart view هم نام دستگاه پیدانمیشه نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۱

سلام و وقت بخیر، دستگاه اسمارت (هوشمند ) نیست و قابلیت اتصال گوشی را ندارد و می توانید جهت اسمارت کردن دستگاه خود، در صورتی که موبایل شما این قابلیت رو داره میتونید اندروید باکس مناسب تهیه کنید و به دستگاه وصل کنید تا امکان اتصال فراهم بشه. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

خلیلی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۱:۵۲

سلام وقت بخیر مدل تلویزیون GU812S درخصوص wireless Display برای اتصال گوشی مشکل دارم,با چند تا گوشی تست کردم هرگوشی فقط یکبار متصل میشه بعد اینکه اتصال قطع میشه دفعه دوم متصل نمیشه. در قسمت Smart View گوشی سرچ میکنه اسم تلویزیون پیدا میکنه ولی اتصال برقرار نمیشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۰۹:۴۱

سلام و وقت بخیر، دستگاه یکبار از برق کشیده شده و مجدد بررسی شود در صورتی که با 2 گوشی وصل نشد محبت بفرمایید در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۲:۳۴

سلام و وقت بخیر تلویزیون بنده مدل 50MU724S هست و متاسفانه به گوشی خودم که مدل آن سامسونگ A51 می باشد، نمی توانم تلویزیون را به گوشی متصل کنم، لطفا راهنماییم کنید با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۲:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ مسیر اتصال گوشی سامسونگ A51 به تلویزیون جی پلاس 50mu724s از طریق ذیل می باشد : با زدن دکمه Home روی کنترل تلویزیون وارد قسمت برنامه ها از آیکون سمت راست تصویر می شویم . سپس اشتراک گذاری صفحه را انتخاب کرده وارد میراکست می شویم سپس صفحه گوشی سامسونگ را از بالا به پایین کشیده Smart view را انتخاب می کنیم . بعد از انتخاب اسم تلویزیون , صفحه گوشی بر روی تلویزیون آینه می شود . موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۲۳:۴۰

سلام تلویزیون من mu722s هست من وقتی میخوام به برنامه ایشر وصل شم چند ثانیه پخش میشه بعد قطع میشه لطفاً رسیدگی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۱:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل‌ها رو از طریق Open with EShare باز کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داره لطفا با گوشی دیگه‌ای دستگاه رو بررسی کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۴:۰۲

سلام خسته نباشید تلویزیون ما مدل Gtv_65Lu721s.chcoo هست من یک بار هدفون رو به بلوتوث تلویزیون وصل کردم اما الان هر بار که تلویزیون روشن میشه خود به خود وصل میشه به هدفون خیلی آزار دهندس و من جایی رو پیدا نکردم که بشه بلوتوث تلویزیون رو خاموش کرد و متاسفانه هر بار که هدفونم رو روشن میکنم خودبه خود تلویزیون بهش وصل میشه یه راهی بگید برای اینکه خودبه خود وصل نشه ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۶:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بلوتوث دستگاه رو از مسیر تنظیمات - شبکه - بلوتوث خاموش کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد کنترل جادویی رواز طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و بعد بررسی کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ۰۶:۵۹

باسلام تازگی یه دستگاه lh612.43 جی پلاس گرفتم...با 3تا اینترنت مختلف تست کردم گوگل پلی باز نمیشه ..یه دایره میاد ومیچرخه وگوگل پلی باز نمیشه که برنامه نصب بکنم ...به نماینده تماس گرفتم گفت نمیدونم ...چیکار باید بکنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ۰۹:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا جی میل رو در گوگل پلی استور وارد کنید و وارد اکانتتون بشید. در صورت برطرف نشدن مشکل، دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید، به این شکل مشکل رفع میشه. موفق باشید

سیف الله حسین زاده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۰۱:۳۰

سلام ما tv جی پلاس 50اینچ داریم ولی تو ریموتش کلمه home نیس چطوره ب بولوتوث وصل شم یا فایل گوشیو شیر کنم ب تی وی

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۰:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ برای راهنمایی دقیق نیاز به مدل هست. لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید. برای اتصال موبایل لطفا راهنمای لینک زیر رو مطالعه فرمایید. در این راهنما روش اتصال به طور کامل توضیح داده شده: csgl.ir/aae موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۲۰:۰۹

سلام ما تلوزیون GTV-55KU722Sداریم و کنترل اصلیش گم شده چطور میتونم تهیه کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۰۹:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی کنترل معمولی دستگاه در حال حاضر موجود نیست اما کنترل موسی اصلی دستگاه در لینک زیر قابل سفارش‌گذاری هست: csgl.ir/mrm لینک زیر صفحه خرید کنترل معمولی دستگاهه و میتونید طی روزهای آینده پیگیر موجودی کنترل باشید: csgl.ir/rm موفق باشید

مشکین جنکان لو
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ۲۲:۲۴

سلام من مدل 58mu722s خریدم ولی اسکرین ویو نداره و منم خیلی لازم دارم این مورد رو برنامه ESHARE هم بدرد نمیخوره فقط فایل بی کیفیت میشه باهاش دید اگه با کیفیت باهاش نگاه کنی کلا تیک میندازه . لطفا یه اپدیت بدید که اسکرین ویو هم بهش اضافه بشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۰:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ برای انتقال تصویر در این محصول از برنامه Eshare استفاده میشه و در صورت افزایش حجم داده‌ی انتقالی با توجه به محدودیت پهنای باند مشکل مطرح شده ممکنه اتفاق بیفته. لطفا فایل‌ها رو از مسیر Open with E Share باز کنید. در مورد آپدیت جدید موضوع به واحد فنی سازمان اعلام شد و این مورد بررسی میشه. موفق باشید موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۲۳:۱۸

سلام به خانواده بزرگ گلدیران و جی پلاس | تلویزیون ما به مدل (GTV-55gh412n) هستش میخواستم ببینم چطور میشه که موبایل رو به تلویزیون وصل کرد ممنون میشم جواب بدین♥️

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۳:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی این مدل گلدیرانی نیست و مدل صحیح GTV-50GH412N هست که امکان اتصال موبایل رو نداره. اما در صورتی که موبایل شما این قابلیت رو داره میتونید اندروید باکس مناسب تهیه کنید و به دستگاه وصل کنید تا امکان اتصال فراهم بشه. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۰۲:۱۵

سلام مدل تلوزیونی ک خدیدم 43kh412nهستش ایا این مدل ب موبایل وصل مبشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۰۹:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه تلویزیون مدل 43kh412n قابلیت اتصال موبایل رو نداره و نمیتونید اون رو به موبایل متصل کنید. اگر میخواهید قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه میتونید اندرویدباکس خریداری کنید و به دستگاه وصل کنید. در لینک زیر میتونید مشخصات اندروید باکس جی پلاس رو مشاهده کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۶:۵۱

سلام مدل تلویزیون من 43KH612N می باشد قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون رو دارد یا خیر اگر دارد بی زحمت بگید چجوری باید وصل بشم مدل گوشی من شیامی مدل poco x3 می باشد ممنون از راهنمایی های مفیدتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۰۸:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ بله. اگر گوشی شما قابلیت میراکست رو داره میتونید با استفاده از این ویژگی اتصال رو انجام بدید. اگر موبایل شما این قابلیت رو نداره میتونید برنامه E Share رو روی گوشی نصب کنید، هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کنید و اتصال رو انجام بدید. روش اتصال در راهنمای لینک زیر توضیح داده شده: csgl.ir/aae موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۲۲:۴۸

سلام من تلویزیون TCL مدل 50P65US خریدم آیا گوشی من به تلویزیون وصل میشه اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۸:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی متاسفانه ما اطلاعات مربوط به تلویزیون مدل 50P65US رو نداریم و نمیتونیم به صورت قطعی نظر بدیم که دستگاه این قابلیت رو داره یا خیر. لطفا دفترچه راهنمای دستگاه رو در این مورد بررسی بفرمایید اما در مورد اطلاع از گزینه‌های موبایل میتونید از راهنمای همین مقاله استفاده کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۱۶:۱۲

سلام ما تلویزیون 65 LQ جی پلاس خریدیم به گوشی از طریق برنامه eshere به تلویزیون وصل می شویم و می رویم توی فایل شخصی فیلم هایی که از گوگل دانلود کرده ایم رو خوب نشون میده ولی در فایل های شخصی فیلم هایی که از دوربین گوشی گرفته ایم رو میاره بالا ولی 2 دقیقه و 10 دقیقه طول میکشد نشون بده هر چند ثانیه دایره ای میچرخد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۰۸:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل‌ها و فیلم‌ها رو از طریق Open with EShare اجرا کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۲۲:۲۱

سلام خسته نباشید تلوزیون جی پلاس مدل GTV_65LU721S وقتی وارد قسمتMirroring میشم و Smart view در گوشیم روشن میکنم گوشی اسم تلوزیون رو پیدا نمیکنه لطفا راهنمایی کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۸:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ از برنامه‌ی EShare استفاده کردید؟ برای این مدل لازم هست از برنامه‌ی EShare استفاده کنید و از طریق این برنامه اتصال رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۹:۳۹

سلام خسته نباشید تلوزیون چی پلاس گا مدلش توی هیچکدوم از سری های نوشته شده نیست مدلش اینه:GTV_43JH512N میخواستم بدونم چجوری میتونم از قابلیت smart viewاستفاده کنم موبایلمم سامسونگه قابلیت smart view رو داره چجوری میتونم استفادش کنم یا گوشیمو به تلوزیون وصل کنم از اسمارت ویو میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی تلویزیون مدل GTV_43JH512N هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل رو نداره. برای اتصال موبایل، در صورتی که موبایل شما هم این قابلیت رو داره، میتونید اندروید باکس مناسب تهیه کنید و به این شکل اتصال رو انجام بدید. از لینک زیر میتونید اندروید باکس جی پلاس رو تهیه کنید: csgl.ir/nbox موفق باشید

امید مجیبی اسلامی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۲۱:۲۹

سلام وقت بخیر بنده تلویزیون جی پلاس 32 اینچ اسمارت اندروید دارم مدل kdn612 اپدیتی براش وجود داره که از اندروید 9 به 10 یا 11 ارتقاع بدمش؟ چون گوگل پلی استور هم اجرا نمیشه برای نصب نرم افزار و خیلی کند عمل میکنه اخیرا لطفا راهنمایی کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که آپدیت جدید ارائه بشه در منوی دستگاه به شما نمایش داده میشه و اگر تایید کنید آپدیت انجام میشه. برای رفع این مشکل بهتر هست یک مرتبه دستگاه رو ریست کنید. موفق باشید

خوش سيما
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۶:۳۹

با سلام و احترام، تلویزیون اسمارت ما از اون مدل هائیه که دوربین سرخود داره،فقط نمیدونم چرا مدتیه دوربینش فعال نیست!؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۰۸:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو میفرمایید؟ اگر تلویزیون مارک جی پلاس هست ممکنه برنامه مربوط به دوربین رو روی دستگاه داشته باشه اما دوربین رو نداره و لازم هست دوربین USB به دستگاه وصل بشه. موفق باشید

Fariba Salehi
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۲:۰۴

سلام عرض میکنم چجوری میتونم فیلم های دانلود شدرو از حافظه تلوزیون پاک کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۰۹:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست یک File Manager روی دستگاه نصب بشه. KM Manager رو به این منظور پیشنهاد میکنیم. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۰۹:۲۶

سلام من الان دارم متصل میکنم الان هر دو به یک مودم هستند ولی تو همون صفحه اسکن مونده نمیاد چیکار کنم مدل تلویزیونم هم GTV-65JU821S

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برنامه رو حذف کرده و دوباره نصب کنید. اگر مشکل تکرار شد لطفا با گوشی دیگه‌ای هم تست رو انجام بدید. معمولا مشکل از برنامه و یا گوشی هست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۵:۳۶

و باید هات اسپات گوشی که بهش گوشی و تلوزیون متصل میکنیم باید اینترنت داشته باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۵:۴۶

سلام مجدد؛ خیر نیازی نیست.

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۹:۱۶

سلام من نمیتونم به تلوزیون جی پلاس سری 2 متصل بشم با برنامه i smart یک نقطه اتصال یعنی یک مودم یا با یک موبایل دیگه هم میشه این کار رو کرد چون من با موبایل رو امتحان کردم اما نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۸:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ بله میشه از هات اسپات گوشی هم استفاده کرد و لازم هست هر دو دستگاه رو به هات اسپات گوشی وصل کنید. اگر متصل نمیشه لطفا با موبایل دیگه‌ای بررسی رو انجام بدید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۷:۲۶

سلام من تلویزیون 58lu722s خریدم می خواستم بدونم چطوری میشه eshare تلویزیون رو به اخرین نسخه اپدیت کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۷:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ EShare تلویزیون امکان آپدیت نداره و در صورتی که نسخه‌ی جدید نرم افزاری بر روی دستگاه ارائه بشه، امکان به روز رسانی وجود داره. اگر نیاز به آپدیت باشه از طرف جی پلاس بر روی دستگاه ارائه خواهد شد. موفق باشید

محمدسعید کاظم زاده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲

سلام ما یک تلوزیون 50ju722s خریدیم . چرا کنترل بلوتوثی جادویی عمل نمیکنه ؟؟ :| کنترلی که مادون قرمز داره بلوتوثی بودنش به چه دردی میخوره ؟ اصلا وقتی به صورت موس عمل نمیکنه و با دکمه باید موس رو چپ و راست کرد اصلا چه نیازی به کنترل بلوتوثی هست ؟ لطفا بگید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۸:۵۹

سلام و وقت به خیر آقای کاظم زاده؛ در مورد فعال سازی کنترل جادویی تلویزیون جی پلاس میتونید به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3 کنترل جادویی مجزا از کنترل مادون قرمز دستگاه هست. کنترل معمولی هم علامت موس داره و با کلیدهای جهت نما حرکت میکنه اما به این شکل نیست که بلوتوثی باشه. موفق باشید

صادقی فر
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۲۱:۲۱

سلام تلویزیون من gtv-65lq721s.chc00 هست هو گوشی سامسونگ a40 وقتی با Eshare گوشی به تلویزیون وصل میشه فقط در گالری عکسها را نشون میده و فیلم را نه و همون ابتدا قطع میشه در جاهای دیگه گوشی امکان اتصال نیست مشکل کجاست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۰۸:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل رو از طریق گزینه‌ی Open with EShare باز کنید. موفق باشید

کاظمی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۳:۵۷

سلام خسته نباشید برای اتصال گوشی به تلویزیون که تصویر صدا نداره باEshere . میشه دقیق بفرمائید از چه قسمتی باید به open with shere رفت ، . دستگاه بولوتوث گوشی رو هم پیدا نمی کنه ،لطف بفرمائید ، چون برای من سوال بزرگی هست .

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۵:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ بلوتوث دستگاه برای خروجی صدا به هدفون بلوتوث یا اسپیکر بلوتوثی هست و مربوط به اتصال موبایل نمیشه. از قسمت فایل‌های گوشی موزیک یا ویدئویی که می‌خواهید Play کنید رو انتخاب کنید و بعد با برنامه EShare باز کنید. مثل حالت معمول که وقتی میخواهید فایلی رو باز کنید موبایل از شما میپرسه که از چه طریقی فایل رو اجرا کنه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۰۹:۳۸

سلام وقت بخیر تلویزیون سریه50ku722s شبکه های hdو4kرو با کیفیت نشون نمی ده چکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۰:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ اگر از آنتن استفاده میکنید لطفا مطمئن بشید که قدرت و کیفیت سیگنال آنتن بالاست. لطفا در منوی تصویر گزینه حالت تصویر رو روی کاربر بذارید و بعد گزینه کاهش نویز رو در سطح زیاد قرار بدید و ببینید باز این مشکل وجود داره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۰۱:۲۵

سلام میشه با بلوتوث فایلیرو به اشتراک بزاریم با تلویزیون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۰۶:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ خیر این امکان وجود نداره چون بلوتوث تلویزیون جی پلاس برای خروجی صدا هست. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۰۱:۲۳

سلام خسته نباشید تلویزیون مند سریه 50KU722S با گوشیه اندروید میشه با imirrorبه تلویزیون وصل شد یافقط با Eshare میشه وصل شد . و با برنامه ی Eshareفقط میشه فیلکو .موزیکو .عکسو روی تلویزیون آورد یا میتونم صفحه اصلیه گوشیم بندازم رویه تلویزیون و تلویزیون فقط 11کانالو جستجو می‌کنه شبکه های hdرو پیدا نمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۰۶:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ با EShare میشه وصل شد و imirror برای موبایل اپل هست. میتونید صفحه گوشی رو روی تلویزیون ببینید. برای دریافت کانال‌ها لطفا طبق راهنمای لینک زیر مجدد کانال یابی انجام بدید: Csgl.ir/nkt موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ ۱۱:۰۳

سلام مجدد چرا وقتی از طریق برنامه e-share موسیقی یا فیلمی رو پلی میکنیم صدا از تلویزیون پخش نمیشه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۷ ۱۱:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ فایل رو از طریق گزینه Open with EShare باز کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ ۱۰:۴۴

سلام و وقت بخیر برای وصل کردن گوشی یاshare کردن صفحه گوشی به تلویزیون مدل 50KU722S حتما باید از e-share استفاده کرد ؟چون وسط فیلم یا آهنگ قطع میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۷ ۱۱:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ بله با این برنامه میشه متصل شد. فایل رو از طریق گزینه Open with EShare باز کنید. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۰۸:۳۷

سلام من تلوزیون جی پلاس سری gtv_43GH412N خریدم این مدل امکان اتصال گوشی رو داره؟ هیچ کلید HOME روی کنترلش نیس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۲:۴۲

سلام و سال نو بر شما مبارک؛ این مدل تلویزیون هوشمند نیست و متاسفانه امکان اتصال موبایل رو نداره. در صورت تمایل میتونید یه دستگاه اندرویدباکس بخرید و به تلویزیون وصل کنید تا قابلیت‌های یه تلویزیون هوشمند به دستگاه اضافه بشه. از فروشگاه لوازم جانبی همین سایت امکان تهیه اندروید باکس جی پلاس وجود داره. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۰۱:۱۳

سلام مدل تلویزیون ما GTV-40jh512n است چه جوری میتونیم به گوشی وصل کنیم گوشیم قابلیت اسمارت ویو رو داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون قابلیت اتصال موبایل رو نداره، میتونید از اندروید باکس مناسب و یا دانگل‌های مخصوص Screen share برای اتصال موبایل استفاده کنید. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ متاسفانه این مدل قابلیت اتصال موبایل رو نداره. شما میتونید دستگاه جداگانه‌ای به تلویزیون متصل کنید تا قابلیت یه تلویزیون هوشمند و اتصال موبایل رو به تلویزیون شما اضافه کنه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۸:۴۵

سلام خسته نباشید من یک تلویزیون مدل 58lu722s خریداری کردم می خواستم بپرسم چطوری میشه به صورت بی سیم کامپیوتر رو بهش وصل کرد

ابراهیمی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

سلام وقت بخیر تلویزیون Gplus 50KU722S را بنده حدود 2 ماه هست خریداری کردم همکاراتون اومدن نصب و راه اندازی کردن دستشون درد نکنه فقط یه موضوعی هست! نرم افزار E-Share که به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون نصب شده نسخه نال شده و غیرقانونی e-share می باشد، که در حال حاضر امکان آپدیت آن به نسخه آخر e-share هم وجود ندارد لطفا پیگیری کنید نرم افزار e-share تلویزیون بنده به آخرین ورژن موجود آپدیت شود، چون یه سری امکاناتی که بنده میخواهم استفاده کنم مانند Multi Monitor کردن در نسخه آخر آن فقط وجود دارد و این نسخه قدیمی می باشد به همین دلیل ارور میدهد.. باتشکر لینک نسخه اورجینال و نهایی e-share http://d.eshare.tech/#once

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۹:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ این مورد رو پیگیری می‌کنیم و نتیجه رو به شما اطلاع میدیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۱:۰۸

سلام بنده تلوزیون gtv-43kh612n رو خریداری کردم و گوشیم a20 هستش قابلیت smart vive داره به تلوزیونم وصل میشه آیا؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۸:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ بله میتونید اتصال رو انجام بدید. در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/aae موفق باشید

جلیل
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۲۲:۳۶

با سلام و خسته نباشی من گوشی سامسونگ دارم و تلویزیون جی پلاس مدل 50ku722s برنامه eshare نصب کردم ولی به تلویزیون وصل نمیشه چکار باید بکنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۰۹:۰۵

با سلام و احترام لازم هست هر دو دستگاه به یک مودم وصل بشه و اگر مودم جداگانه ندارید گزینه هات اسپات موبایلی که میخواهید به تلویزیون متصل کنید رو روشن کنید و تلویزیون رو بهش متصل کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۰۲:۴۸

سلام من یه تلوزیون GTV-32kD412Nدارم میخوام با مبایلم فیلم پخش کنم روش امکان داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۰۸:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال موبابل رو نداره. میتونید اندروید باکس مناسب و یا دانگل مخصوص Screen share به دستگاه متصل کنید. موفق باشید

جلیل
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۲۰:۵۸

گوشی سامسونگ به تلویزیون جی پلاس مدل 55ku722s وصل میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۱۷:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ با نصب برنامه EShare میتونید اتصال رو انجام بدید. در این مورد میتونید راهنمای لینک زیر رو مطالعه کنید: csgl.ir/aae موفق باشید

محمد
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۲۲:۰۲

سلام ، وقت بخیر مدل GTV-58LU721S سری اول است دوم؟ نحوه اتصال موبایل از طریق smart view به این مدل به چه شکل است؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/aae موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۲۰:۳۶

سلام من یه تلوزیون 55ku722sدارم که با eshare وصل میشه به موبایل هم با 2 تا مودم هم با هات اسپات گوشی امتحان کردم خیلی دیلی داره صدا و تصویر همخونی نداره اصلا

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۰۸:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل رو از طریق Open with EShare باز کنید. به این شکل معمولا دیگه مشکل تاخیر صدا و تصویر رو نداره. موفق باشید

ایمانی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۲:۳۶

سلام وقت بخیر من GTV-43JH412N را نمیتونم به گوشی وصل کنم لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۳:۳۱

سلام وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل را نداره. میتونید از اندروید باکس مناسب یا دانگل مخصوص screen share به این منظور استفاده کنید. موفق باشید

ابراهیمی
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۴:۰۱

سلام گوشی رو چطور میشه به دستگاه ke821 متصل کرد؟با روشن کردن اسمارت گوشی نمیشه مثل بقیه برندها گوشی متصل شه به تلویزیون؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۵:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ لازمه برای اتصال از برنامه استفاده کنید. در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/aae موفق باشید

میلاد رنجبر
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۹:۲۶

سلام و خسته نباشید من تلوزیون جی پلاس مدل GTV-50ku722s.chcoo میباشد از طریق eshare وصل میشم ، ولی موقع پلی کردن موزیک از گالری صدای از گوشی میاد ، چیکار باید کرد ک صدا از تلوزیون پخش بشه ،لطفا راهنمایی کنید با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۰۹:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با گزینه Open with EShare موزیک و ... رو play کنید. موفق باشید

راستا
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۲۰:۲۸

ده روزه یک جی پلاس 49 اینچ خریداری کردم الان خودش خاموش شده روشن نمیشه ولی چراغ روی مانیتور روشنه تمام اتصالات هم چک کردم چرا باید اینجوری بشه تمام نظرات یا برد خرابه یا ای سی چرا از محصول بهتری استفاده نمیکنید گناه ما جی بوده که جی پلاس خریدیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۰۸:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. ابتدا لازم هست دستگاه بازدید بشه تا بتونیم در مورد ایراد اعلام نظر داشته باشیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۰۸:۲۲

سلام خسته نباشید من تموم کامنتا رو خوندم تا سوال تکراری نپرسیده باشم ولی جوابم رو پیدا نکردم. تلویزیون من مدلش GTV_43FH512N هست. چجوری وصلش کنم به موبایلم ک سامسونگه؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۰۹:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ این مدل تلویزیون هوشمند نیست و امکان اتصال موبایل رو نداره اما میتونید از اندروید باکس مناسب یا دانگل‌های مخصوص Screen share استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۰۱:۱۹

منظورتون رو نفهمیدیم میشه یکم واضح تر توضیح بدید یعنی میشه به گوشی وصل کرد تلویزیون رو با نه مدل تلویزیون ما GTV-40jh512n چه جوری باید وصلش کنیم؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

حمید عباسی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۹:۲۸

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم مدل gtv_40kh612nوصل میشه به گوشی یانه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ بله متصل میشه. میتونید با قابلیت میرورینگ بدون استفاده از برنامه این اتصال رو انجام بدید. میتونید در مورد گزینه‌ای که در منوی گوشی قرار داره و تنظیمات مربوط به موبایل به مطلب لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/ctm موفق باشید

محمد فاضل حلوایی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۰:۱۶

سلام خسته نباشید تلوزیون ما50ku722sجی پلاس هست وقتی با تلفن همراه از طریق برنامه eshare فیلم پخش میکنم هر چن دیقه قطع میشع علتش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۱:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برنامه رو لغو نصب و مجدد نصب کنید و اینکه در گوشی وارد فایل منیجر بشید و موزیک یا ویدئو رو از مسیر open with Eshare برای اجرا انتخاب کنید. موفق باشید

علی اعتمادی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۹:۳۶

سلام من آیفون دارم برنامه imirror هم نصب کردم اما وصل بشم لطفا راهنمایی کنید مدل 55lQ721s

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۱۰:۲۳

سلام و وقت به خیر آقای اعتمادی؛ لطفا هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کنید. نیازی به نصب IMirror نیست لطفا از منوی کشویی گوشی گزینه Screen mirroring رو انتخاب کنید تا صفحه روی تلویزیون مانیتور بشه. موفق باشید

Hanieh Ghasemi
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۱:۱۶

سلام تلوزیون ما جی پلاس GTV-43KH412N است میخاستم بدون قایلیت اتصال به بلوتوث را داره یا نه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ خیر این قابلیت رو نداره. موفق باشید

خالقي
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ۱۹:۵۴

سلام دستگاه سری 65ke8215 رو گفتن فقط باید با EShare متصل کنیم، ک موفق نشدیم، روش دیگه ای نداره؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۸:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ برای اتصال باید از همین برنامه استفاده کرد. هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کردید؟ اگه مودم ندارید میتونید گزینه هات اسپات همون گوشی که قصد دارید به تلویزیون وصل کنید رو روشن کنید و تلویزیون رو از قسمت شبکه به گوشی متصل کنید. اگه این مورد رو انجام دادید و با مشکل دیگه‌ای مواجه شدید لطفا بفرمایید چه اروری نمایش داده میشه؟ موفق باشید

محمد رضا حاجیبگلو
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۳:۴۶

سلام وقت بخیر، چطور میشه برنامه دانلود شده رو در حافظه داخلی ذخیره کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۹:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ این مورد قابل انتخاب نیست و در بیشتر موارد در حافظه داخلی ضبط میشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۲۰:۴۱

سلام وقت ب خیر من تلویزیون 43 اینچ هوشمند جی پلاس خریدم زمانی ک من میخوام پس از اتصال تلویزیون ب گوشی، در اینترنت یک فایل صوتی یا یک فیلمی رو ب وسیله گوشی انلاین ببینم یا پخش کنم صدا فقط از گوشی پخش میشه و از تلویزیون صدا نمیاد تنها تصویر داریم و صدا ب وسیله گوشی پخش میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۸:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ وقتی به صورت آنلاین فایلی رو باز میکنید صدا بر روی تلویزین پخش نمیشه و این طبیعی هست چون فقط تصویر رو انتقال میده. لطفا برنامه رو روی خود تلویزیون باز کنید. برای باقی فایل‌ها که از قبل دانلود شده هم از قسمت File manager گزینه open with EShare رو انتخاب کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۲۰:۰۴

سلام خسته نباشید مدل gtv-50kh512n هوشمنده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۰۹:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل هوشمند نیست. موفق باشید

ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۰:۳۲

با سلام چند تا سوال در مورد تلوزیون 50ku722s داشتم اول اینکه چرا شبکه 4k صدا وسیمای رو تار نشون میده با وجود اینکه دارای hdr هستش یه بحثی در این مورد هست که نوشتن باید علاوه بر hdrباید hlg هم داشته باشه که نرم افزار میشه اضافه کرد البته با اپدیت نرم افزار سوال دوم اینکه گزینه hbb tv چرا فعال نیست و چطور میتونم فعالش کنم الان شبکه الترای خودمون از این فناوری استفاده میکنه و در اینده هم فراگیر میشه با تشکر ابراهیمی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۱:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ قابلیت HDR برای پخش محتوای HDR هست و امکان نصب برنامه به این منظور وجود نداره. hlg در مورد این دستگاه اعلام نشده. در حال حاضر hbb tv در مفهوم گسترده اون که در کشورها ارائه میشه، بر روی دستگاه‌ه‌های این منطقه قابل استفاده نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۸

سلام خسته نباشید من تلوزیون GTV-65KE821s رو نمیتونم به گوشی وصل کنم و تو منوی تلوزیون این چیزایی که تو آموزشا گذاشتین نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۰۹:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ لازمه برنامه‌ی E Share رو روی گوشی نصب کنید و هر دو دستگاه رو به یه مودم متصل کنید. صفحه E Share رو در تلویزیون باز کنید و همینطور برنامه رو در گوشی باز کنید و نام تلویزیون رو تایید کنید. روشی که در این مقاله گفته شده برای مدل‌های سری اول و دوم تلویزیون‌های جی پلاس هست.

علیرضا شاملو
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۲۰:۳۰

سلام ما تلویزیون سری ke821s تازه خریدیم چطور میشه فیلم دانلود شده رو از حافظه دستگاه پاک کرد؟ چرا یوتیوب دانلود نمیشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۷:۰۳

سلام و وقت به خیر آقای شاملو؛ لطفا برنامه KM File Manager رو بر روی دستگاهتون نصب کنید تا بتونید دانلودها رو حذف و مدیریت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۲۱:۱۴

سلام من تلویزیون جیم پلاس 50 اینج G+glUsدارم مدل GTV-50JH412N این هستش مخام گوشی وصل کنم بهش نمیدونم از ریموت کدوم دگمه بزنم میشه لتفن همرا هیم کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال موبایل رو نداره. برای اتصال موبایل به این دستگاه میتونید از اندرویدباکس یا دانگل‌های Screen share استفاده کنید. موفق باشید

میرشکار
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۷:۵۷

سلام تلویزیون منG+plus.GTV-50KU7225 هست چجوری به گوشی متصلش کنم که صفحه نمایش گوشیرو تو تلویزیون داشته باشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۹:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از برنامه E Share استفاده کنید. لازمه هر دو دستگاه به یک مودم متصل بشه و بعد از طریق برنامه اتصال صورت بگیره. موفق باشید

سعید گل سوسن
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۸:۵۸

سلام تلویزیون من مدل GTV_43KH612N.CHCOOهستش میخوام بدونم چطور گوشی رو بهش وصل کنم.ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۰۹:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ میتونید از برنامه E Share استفاده کنید و باید برای اتصال هر دو دستگاه رو به یک مودم متصل کنید. برای اتصال موبایل اندروید باید گوشی شما قابلیت Mirroring رو داشته باشه و از طریق دکمه Home وارد قسمت برنامه‌ها بشید و میراکست رو انتخاب کنید و در موبایل هم گزینه مربوط به مانیتورینگ رو انتخاب کنید و نام تلویزیون رو تایید کنید تا اتصال انجام بشه. موفق باشید

امین سلیمانی
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۸:۱۰

با سلام من تلویزیون G Plus مدل gtv-55ku722s دارم از طریق Eshare گوشی رو به تلویزیون متصل کردم ولی سرعت پخش تلویزیون خیلی کنده مخصوصا موقع پخش فیلم.لطفا راهنمایی کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۸

سلام و وقت به خیر آقای سلیمانی؛ اگه میتونید با گوشی دیگه‌ای بررسی کنید و یا دو دستگاه رو به مودم دیگه‌ای متصل کنید و تست رو انجام بدید. برنامه رو هم بهتره از طریق QR کد نصب کنید که نسخه درست نصب بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

سلام تلویزیون من 50KU722S هستش میشه اونو با سیم به اینترنت وصل کرد بگین چجوری؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ میتونید کابل LAN به تلویزیون و مودم وصل کنید و بعد از قسمت شبکه اتصال سیمی رو فعال کنید. تنظیمات خاصی نداره. موفق باشید

فروتن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

سلام و وقت بخیر من مدل 55ju821 دارم می خوام هندزفری بلوتوث وصل کنم برای کلاس مجازی. هدفون وصل میشه ولی میکروفن وصل نمیشه. لطفا راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۰۹:۲۵

سلام و وقت به خیر؛ بله امکان اتصال هدفون رو داره اما دستگاه میکروفون نداره. میتونید از وب کمی استفاده کنید که میکروفون هم داشته باشه و از طریق پورت USB به دستگاه وصل بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۲۰:۴۷

باسلام و وقت بخیر یه سوال در مورد تلویزویون جی پلاس gtv-50ku722s دارم .چرا وقتی لب تاب رو با نرم افزار Eshare متصل میکنم و صففحه شیر میشه هیچ مشکلی نداره ولی وقتی وارد بازی ها میشی صفحه سفید میشه و دیده نمیشه مشکل کجاس لطفا راهنمایی کنید. در ضمن Screen Mirroring تلویزیون کجاس؟؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ۰۹:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه به دلیل عدم تطابق ویژگی‌های تصویری باشه. مشکل از تلویزیون نیست و برای اینکه مطمئن بشید E Share رو با موبایل بر روی تلویزیون بررسی کنید. در این دستگاه به واسطه برنامه E Share میتونید اتصال موبایل به تلویزیون رو انجام بدید. موفق باشید

محمدرضا جهانبخش
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۲۳:۴۰

سلام توی گوشی من که گلگسی s8 هست توی حالت اسمارت ویو تلویزیون رو پیدا نمیکنه به قسمت air sceen میرم تو تلویزیون حالت آینه رو هم انتخاب میکنم اماا نمیشه مدل تلویزیون 49ju811n

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۰۹:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ در نظر داشته باشید باید اتصال به اینترنت هر دو دستگاه قطع باشه و فیلتر شکن خاموش باشه. اگه باز هم اتصال انجام نشد لطفا با گوشی دیگه‌ای دستگاه رو بررسی کنید و در صورت عدم اتصال بهتره دستگاه تلویزیون رو یک مرتبه ریست کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۲۱:۵۴

سلام تلویزیون ما مدلش 50KU722S آیا فقط با برنامه E SHARE میتوان با موبایل وصل شد و با وصل این برنامه وقتی صفحه موبایل رو به اشتراک می گزاریم فقط تصویر در تلویزیون ارائه میشود بلکه صدا از موبایل خارج میشود نه از تلویزیون لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ لازمه با برنامه E Share اتصال رو انجام بدید. برای پخش صدا لازمه در تنظیمات گوشی وارد فایل منیجر بشید و موزیک یا ویدئو رو از مسیر open with Eshare انتخاب کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۲۰:۵۶

سلام وقت بخیر.تلوزیون ما مدلش GTV-50JH412Nت نمیدونم چجوری باید به گوشیم وصلش کنم لطفا راهنمای کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ ۰۹:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ مدل اعلامی شما از نوع تلویزیون‌های هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل رو نداره. میتونید از اندروید باکس یا دانگل‌هایی که قابلیت مانیتورینگ به تلویزیون اضافه میکنن استفاده کنید. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ این مورد پبگیری میشه و نتیجه رو به شما اطلاع میدیم. موفق باشید

ارشیا بیگی
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۱۸:۵۴

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم این قابلیت بر روی مدل GTV-50JH412N

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ ۰۹:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ مدل اعلامی شما از نوع هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل رو نداره. میتونید از اندروید باکس یا دانگل‌هایی که قابلیت مانیتورینگ به تلویزیون اضافه میکنن استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۱۸:۴۵

سلام اگه واسه مدل 50ku722s با e share و مودم... گوشی رو به تی‌وی وصل کنیم و آهنگ یا فیلم های داخل گوشی رو بخوایم رو تی‌وی پلی کنیم از حجم اینترنتمون کم میشه؟ مثلا ی فیلم ک دانلود شده رو گوشی بود و خواستیم پخش کنیم رو صفحه تی‌وی مینویسه دانلودینگ

احمدي
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۰۲:۰۹

سلام در مورد نحوه اتصال موبایل به تلوزیون سری 50ku722s لطفا توضیح بدین. وبگین چطور میشه بدون مودم و یا شبکه موبایل به صورت اسکرین میرورینگ به تلوزیون شیر کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۱۰:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ لازمه اتصال به مودم انجام بشه و به این شکل از برنامه E Share استفاده بشه. اگه امکان اتصال به مودم وجود نداره گزینه هات اسپات همون گوشی که بر روی اون دارید از برنامه E Share استفاده میکنید رو روشن کنید و تلویزیون رو به همون متصل کنید. موفق باشید

ادیب بهرام ولدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۰۳:۴۰

سلام وقت بخیر ایا امیدی هست اپدیت یا برنامه ای برای اتصال ایفون به تلویزیون های 55 سری اول بیاد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۸:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ برای سری اول امکان اتصال نیست مگر اینکه از اندروید باکس و یا دانگل‌های مخصوص برای Screen share استفاده کنید که با آیفون سازگاری داشته باشه. موفق باشید

غفار زاده
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۲۰:۰۰

نرم افزار i smart در مورد تلویزیون GTV-50KU722S صدق نمیکنه چون روی گوشی نصب کردم ولی tv را نمیشناسه راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۰۹:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ در این مقاله روش اتصال سری اول و دوم تلویزیون‌های جی پلاس مطرح شده و زمان نگارش این مقاله فقط این دو سری تلویزیون ارائه شده بود. مدل‌های سازگار سری دوم با این برنامه در مقاله عنوان شده. برای مدل دستگاهی که اعلام کردید می‎‌بایست از برنامه E Share استفاده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۷:۵۰

سلام برای پانورامیک اسمات تی وی چطور هست؟ ممنون.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۷:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه شما قابلیت پخش پانوراما رو داره؟ اگه این قابلیت رو داشته باشه با اتصال فیلم 360 درجه به دستگاه و استفاده از عینک میتونید از این قابلیت استفاده کنید. اگه منظور شما برند پانورامیک هست در مورد این برند اطلاعاتی نداریم. موفق باشید

ابراهیم طبرزدی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۲:۲۳

سلام وقت بخیر. تلویزیون TCL چطور؟ هرکاری میکنم با وایرلس از طریق لپ تاپ نمیشناسش. با گوشی هم که با برنامه magic فقط میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۲:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ در مورد دستگاه TCL بهتره از خدماتش سوال کنید یا در دفترچه راهنمای دستگاه نگاه کنید. در مورد دستگاه‌های ال جی و جی پلاس اگه دستگاه تلویزیون قابلیت screen share رو داشته باشه اتصال انجام میشه. برای دستگاه‌های ال جی لازمه لپتاپ 5 هسته‌ای به بالا باشه و کارت گرافیکش تحت ساپورت اینتل باشه. ممکنه در مورد TCL هم شرایطی وجود داشته باشه. موفق باشید

جهانگیر باقری
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۲۲:۰۹

سلام من مدل Gtv-50Gu812s دارم کنترل خودش ظعیف هست میخوام از گوشیم به عنوان کنترل براش استفاده کنم به همین خاطر اوتی جی لایتینگ باسئوس خریدم که باهش کار کنم اما در نرم افز zaza remote اسم تلویزیون نیست که کار کنه لطفا اگه اطلاعاتی دارین رهنمایی کنید با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۰۸:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ برنامه‌ای به این منظور برای این مدل معرفی نشده؛ شما میتونید برای استفاده‌ی آسان‌تر ایرموس تهیه و استفاده کنید. در مورد برنامه‌هایی که ممکنه به این منظور وجود داشته باشه نمیتونیم اعلام نظر قطعی داشته باشیم چون این برنامه اختصاصی برای این برند و این مدل تلویزیون‌‎ها نیست. موفق باشید

مسلم قلاوند
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۱۷:۴۵

سلام تلویزیون GTV_43GH412N رو دارم میخاستم مثلا کوشیو وصل کنم یه فوتبال نگا کنم انلاین باید چیکار کنم؟ حتما باید ی وسیله جدا بخرم بزنم روش یا روشی داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۰۸:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه هوشمند نیست و قابلیت اتصال گوشی رو نداره. میتونید دستگاه اندروید باکس یا دانگل‌هایی که قابلیت Screen share رو به تلویزیون اضافه می‌کنن به دستگاه وصل کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۲۱:۴۶

سلام من موبایلم ismart sc رو نصب کردم و هم tv هم گوشیم به یه وایفای وصله . ولی مقتی میزنم رو صفحه مینویسه pleas conect tv . بعضی موقع ها هم به مدت 10 ثانیه وصل مبشه بعد دوباره قطع میشه .‌ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۱ ۰۸:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فیلتر شکن روشن نباشه و با گوشی دیگه هم بررسی کنید. ممکنه بعضی ورژن‌ها در ارتباط با این برنامه درست عمل نکنه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۷

سلام وقت بخیر ما تلویزیون مدل GTV_43GH412Nرو خریداری کردیم میخواستم بدونم قابلیت اتصال به گوشی همراه رو داره و اینکه قابلیت وصل کردن فیش دیش گردان رو به صورت مستقیم به تلویزیون هست یا حتما باید دستگاه اونم باشه ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۲۰:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ خیر هیچ یک از دو مورد امکان پذیر نیست. برای اتصال موبایل میتونید از اندروید باکس یا دانگل‌هایی که برای Scren share به تلویزیون وصل میشه استفاده کنید که لازمه موبایل شما حتما قابلیت مانیتورینگ رو داشته باشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۰

کنترل هوشمند جی پلاس موجوده؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ بله موجوده اما در صفحه "فروش لوازم جانبی" لطفا بررسی کنید که کنترل مربوط به مدل دستگاه شما میشه یا خیر. مدل‌های مرتبط در صفحه درج شده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۰

من تلویزیون سری اول دارم آیا تنظیمات تلویزیون جی پلاس برای همه ی سری ها یکسانه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ خیر تنظیمات یکسان نیست و بستگی به مدل داره. اما در ارتباط با بعضی تنظیمات عمومی یکسان هست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۳۹

من یه سوال داشتم کنترل تلویزیون ال جی با بلوتوث به چه صورته؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به مدل داره برخی دستگاه‌ها قابلیت Mobile tv دارن و با فعال کردن این قابلیت این امکان فراهم میشه. بر روی برخی مدل‌ها میشه از برنامه LG TV Plus استفاده کردو تلویزیون رو کنترل کرد. لطفا مدب رو بفرمایید تا بهتر بتونیم در این مورد شما رو راهنمایی کنیم. روش استفاده از LG TV Plus از لینک زیر قابل مشاهده هست: csgl.ir/vtk موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۳۸

سلام وقت به خیر کدوم یک از مدل ها تلویزیون gplus امکان اتصال هدفون بی سیم رو دارن؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ مدل های زیادی هست. دستگاه‌های سری دوم و سوم جی پلاس این قابلیت رو دارن. لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا اعلام کنیم این قابلیت رو داره یا خیر. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۸:۲۷

سلام ایا راهی هست که تلویزیون بدون بلوتوث را بلوتوثی کرد و اهنگ را از طریق تلویزیون گوش داد تلویزیونم هوشمند هست ولی بلوتوث نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۰۷:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ این امکان با اتصال برخی دانگل‌ها فراهم میشه اما دانگل بلوتوث رو در حال حاضر موجودی نداریم. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۲۲:۰۳

میخواستم بدونم تلویزیون ال جی مدل پنجاه اینچ کد کیو ار داره و اگه داره کجاست خیلی ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۰:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ برای استفاده از برنامه خیر نداره. موفق باشید

مصطفی فروتن
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۱۰:۱۳

سلام من تلوزیون55GU812Sروخریدم کلیدپاورش هم ازکنترل هم ازتلوزیون بایددههابارکلیدکنی تاروشن شه.مشکلش چیه وکنترلشم چندروزیه خراب شده چطدرتهیه کنم. باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۱۴:۴۶

سلام و وقت شما به خیر؛ بهتره برای بررسی دستگاه از قسمت تعمیرات درخواست ثبت کنید تا مراجعه شه و دستگاهتون بازدید بشه. برای خرید از قسمت فروش لوازم جانبی میتونید کنترل رو سفارش بدید. موفق باشید

محمدتقي جواهر
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۲:۵۹

با سلام من تلویزیون جی پلاس 65 مدل JU821 خریدم آیا امکان وصل هندزفری بلوتوثی هست و یا سینما خانواده بلوتوثی وصل میشه یا خیر ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۳:۰۸

سلام و وقت شما به خیر؛ امکان اتصال هدفون بلوتوثی دارد. برای اتصال سینمای خانگی لازمه از کابل اپتیکال یا HDMI استفاده بشه. موفق باشید

محمدتقي جواهر
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۹:۰۸

با سلام و احترام ممنون از راهنمایی تون چون بنده هندزفری بلوتوثی ندارم امکان امتحان کردن ندارم ولی با شماره 84733 تماس گرفتم گفتن امکانش اتصال هندزفری نیست میشه اطمینان بدین به من خیلی ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۰۹:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ برای اطمینان لطفا با انتخاب کلید Setting وارد منوی بلوتوث شوید. می‌تونید برای تست با اسپیکر بلوتوثی هم بررسی انجام بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۷:۳۳

سلام خسته نباشید مدل تلوزیون من GTV-43FH512Nاست باچه فیش یا کابلی میتونم اونو به کوشیم وصل کنم باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۰۷:۵۸

سلام و وقت شما به خیر؛ این مدل دستگاه هوشمند نیست و متاسفانه امکان اتصال موبایل رو حتی با کابل نداره. بهتر هست از دستگاه اندروید باکس استفاده کنید تا ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند به دستگاهتون اضافه بشه. موفق باشید

ایرج درزی
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۹:۱۱

سلام وقت بخیر مدل تلویزیون ما GTV50Hj512N هست آیا هوشمنده ؟نسل چندمه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۹:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ این مدل دستگاه هوشمند نیست و نسل دوم جی پلاسه. موفق باشید

مهران گودرزی
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۱:۰۶

سلام تلوزیون من سری دومه 49اندرویده گوشیمم HUAWEIy6ولی هر کاری میکنم گوشی بهش وصل نمیشه اسکن میزنم برنامه جدید دان میکنم بازم نمیشه چکار کنم با wifidairektمیشه وصل شم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۸:۳۱

سلام و وقت شما به خیر؛ لازمه گوشیتون میراکست داشته باشه و اگه این قابلیت رو نداره باید از برنامه‌ی I Smart استفاده بشه. برای استفاده از این برنامه لازمه هر دو تا دستگاه رو به یک مودم متصل کنید. موفق باشید

صبوري
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۵:۲۳

سلام، تلوزیون من سری دوم مدل Gtv-50jh412n هست ولی روی کنترلش دکمه home نیست. چجوری میتونم به موبایل متصلش کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۶:۵۱

سلام و وقت شما به خیر؛ مدل تلویزیون شما هوشمند نیست و متاسفانه نمیشه موبایل رو بهش متصل کنید. پیشنهاد می‌کنیم اندرویدباکس خریداری کنید تا قابلیت‌های یه دستگاه هوشمند به تلویزیونتون اضافه بشه. میتونید اندروید باکس جی پلاس تهیه کنید. موفق باشید

بابک اردشیری
۱۳۹۹/۰۲/۰۵

سلام چگونه usb به تلویزیون مدلgtv . 50Gu812s وصل میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۰۶:۳۷

سلام و وقت به خیر آقای اردشیری؛ پورت USB دستگاه مشخص هست و وقتی فلش رو بهش متصل کردید میتونید با انتخاب کلید Home وارد قسمت لیست برنامه بشید. در این صفحه وارد پوشه‌ی File browser بشید تا بتونید فایل‌های داخل فلش رو ببینید. موفق باشید

مهدی پیرایی
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۰۵:۳۲

سلام واسه برنامه i smart توی گوشی همش اخطار please connect tv میاد من چجوری اول باید اینو connect کنم؟!وصل نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۰۷:۴۸

سلام و وقت شما به خیر آقای پیرایی؛ لطفا با یک گوشی دیگه بررسی کنید. ممکن هست برنامه با نسخه‌ی اندروید یا IOS گوشی شما همخوانی نداشته باشه. دقت کنید هر دو دستگاه باید به یک مودم متصل بشه. موفق باشید

صفاري
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۲۱:۵۳

سلام من جی پلاس مدل 922s دارم چگونه میتوانم گوشی را به صورت بی سیم به ال ای دی وصل کنم هر کاری کردم نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۰۷:۱۲

سلام و وقت به خیر دوست عزیز؛ گوشی شما اندروید است یا IOS ؟ در صورتی که اندروید باشه میشه بدون استفاده از برنامه، گوشی رو به تلویزیون وصل کرد اما لازمه گوشی شما قابلیت مانیتورینگ رو داشته باشه. در صورتی که گوشی IOS هست و یا اندرویده اما قابلیت مانیتورینگ رو نداره میتونید از برنامه‌ی I Smart استفاده کنید. موفق باشید

غلام رضا جمشیدی
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۵:۴۷

سلام خسته نباشید من تلویزیون جی پلاس مدل 55JU811n دارم میخواستم بدونم چگونه میتونم از دوربینش استفاده کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۷:۴۰

با سلام و احترام؛ نیاز به اتصال دوربین USB هست. لطفا دوربین را متصل کنید. با انتخاب کلید Home از قسمت سمت چپ صفحه می‌توانید به برنامه‌ی مربوط به دوربین دسترسی داشته باشید. موفق باشید

رحیمی
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۰۳:۵۹

سلام، من تلویزیون65JU821Sخریدم، وقتی دستگاه ساندبار sj3 ال جی رو با کابل اپتیکال به این تلویزیون متصل می کنم صدای خروجی ازساندبارضعیفه، اما وقتی ارتباط این دو دستگاه با بلوتوث باشه صدای خروجی خیلی خوبه، میشه بفرمایید دلیلش چیه، آیا دستگاه ها ایراد دارن؟ چه کاری باید انجام بدم. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۰۷:۳۶

با سلام و احترام؛ لطفا گزینه‌ی SPDIF را از منوی صدا بر روی حالت PCM و همچنین حالت خودکار بررسی کنید. حالت‌های متفاوت صدایی را نیز از روی کنترل ساندبار امتحان کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۰۱:۵۷

سلام من تلوزیون49اینچ جی پلاس خریدهام این تلوزیون قابلیت تبدیل به کامپیوتر را دارد؟چگونه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۲۱:۲۸

با سلام و احترام؛ لطفا دقیق‌تر بفرمایید که قصد دارید چه کاربردی از دستگاه بگیرید؟ اگر قصد دارید به عنوان مانیتور استفاده کنید می‌توانید از تبدیل کابل به این منظور استفاده نمایید. موفق باشید

mahdi غلام نژاد
۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۷:۳۱

تلویزیون ما سری اول آیا با برنامه I smart میشه باهش کار کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۰۵ ۱۰:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ اتصال مدل های سری اول جی پلاس با این برنامه به تلویزیون امکان پذیر نیست. موفق باشید

در حال ثبت...