آموزش پخت کراکت مرغ با سولاردام ال جی

۱۶ آبان ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه برای درست کردن غذاهایی که هم خوشمزه باشه هم توی زمان کم درست بشه، بهترین راه‌حل استفاده از مایکروویو و سولارردام‌های ال جی هست. مخصوصا اگر قرار باشه اون غذای لذیذ، طرفدار زیادی داشته باشه و با مواد اولیه راحت و قابل دسترس، تهیه بشه تا به بهتر شدن اون غذا کمک کنه. مثلا پختن مرغ در سولاردام طرفدار زیادی دارد. در این ویدئو به راحتی و خیلی ساده طریقه درست کردن کراکت مرغ با سولاردام ال جی و طرز تهیه مرغ در سولاردام ال جی را به شما آموزش می‌دهیم.

مواد لازم جهت تهیه کراکت مرغ:

آرد سوخاری یا پودر نان خشک : به میزان لازم
تخم مرغ : 1 عدد کامل به اضافه 1 عدد زرده
گوشت مرغ پخته شده : 1 عدد سینه مرغ
جعفری ساطوری : 2-3 قاشق غذاخوری
زعفرانن و ادویه کاری : به میزان لازم
نمک، فلفل، زردچوبه : به میزان لازم
سس بشامل غلیظ : 4/1 لیوان
قارچ خرد شده :  1 لیوان
 

طرز تهیه :

مرغ را با کمی نمک و یک عدد پیاز و کمی آب و چند برگ جعفری با 900 وات می‌گذاریم بپزد. بعد از اینکه پخت، گوشت مرغ را از استخوان‌هایش جدا کرده و پس از سرد شدن، از چرخ گوشت رد می‌کنیم. تخم مرغ‌ها را با سس سفید مخلوط کرده به گوشت اضافه می‌کنیم و در نهایت باید حالت چسبندگی داشته باشد. قارچ را تفت داده بعد از سرد شدن به مواد بالا اضافه کرده و خوب مواد را ورز می‌دهیم و در ضمن نمک، فلفل، زردچوبه، زعفران و ادویه کاری را اضافه کرده تا چاشنی آن به اندازه دلخواه شود. از مواد به اندازه یک گرم برداشته و به صورت بیضی باید از هر انگشت لوله کرده و در آرد سوخاری غلطانده و داخل ظرفی که چرب کرده می‌چینیم. سپس روی سه پایه بلند برنامه ترکیب : ترکیب شماره 1 با دمای 180 وات 8دقیقه به دستگاه می‌دهیم تا پخت کامل شود. در انتها داخل ظرف چیده و با جعفری و سبزیجات تزیین می‌کنیم. مرغ سوخاری در سولاردام، غذایی لذیذ و خوشمزه است. پس حتما امتحان کنید.
پیشنهاد هیجان انگیز بعدی ما به شما آموزش پخت مرغ و ریحان!

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

سمیرا داوودی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۵:۵۳

سلام ممنونم از آموزش خوبتون فقط ترکیب 1 رو متوجه نشدم مگه کانوکشنو بزنیم خودش به فر تبدیل نمیشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۰۹:۱۰

سلام و وقت شما به خیر؛ پخت‌های ترکیبی بر اساس اینکه لازم هست چه مدت هر یک از برنامه‌ها عمل کنه، پخت رو انجام میده. مثلا ترکیب شماره یک شامل پخت‌های متفاوته اما وقتی شما یک برنامه رو انتخاب می‌کنید فقط همون برنامه طی پخت اجرا میشه. موفق باشید

در حال ثبت...