۸ راهکار برای عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون‌های جی پلاس

۱۲ شهريور ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
تعمیر تلویزیون جی پلاس

امروزه محصولی بیشترین طرفدار را دارد که پس از خرید، مشتری خدمات بهتری را از شرکت خریداری شده دریافت کند. از جمله ویژگی‌هایی که می‌تواند بر ماندگاری و اصالت یک کالا مهر تایید بگذارد، مرجع و منبعی 24 ساعته برای پاسخگویی به مشتریان بعد از خرید آن کالا میباشد. گلدیران از جمله شرکت هاییست که در ارائه همچین خدماتی به مشتریان خود  با ثبات و البته با کیفیت، بی وقفه رو به جلو قدم بر می‌دارد. بعد از حضور نسل جدید محصولات گلدیران به نام تلویزیون‌های جی پلاس در بازار و استقبال از آن، زمان مناسبی را یافتیم تا به طور کامل به سوالات شما درباره‌ی تنظیمات تلویزیون جی پلاس پاسخ دهیم. قصد ما از نوشتن این مقاله این است که تمام مشکلات رایج بین تلویزیون‌ها را بررسی کنیم و برای برطرف کردن آنها راهکارهای کاربردی را ارائه دهیم. در ادامه حتما همراه ما باشید تا بدانید کیفیت تلویزیون جی پلاس چگونه است.

پرتکرار ترین سوالات مشتریان و خرابی‌ها در تلویزیون‌ها چیست؟

ما با برخورداری از تکنسین‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای، به خوبی می‌دانیم کدام مشکلات در تلویزیون‌ها مرسوم است و امکان بروز آن وجود دارد. اگر دلتان نمی‌خواهد لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را بخاطر مشکل در تلویزیونتان از دست بدهید، وقت را تلف نکنید و با ما همراه باشید تا برویم سر اصل مطلب.

آیا تلویزیون Gplus شما روشن نمی‌شود؟

تلویزیون جی پلاس روشن نمیشود

در صورتیکه تلویزیون شما روشن نمی‌شود، چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد. که نیاز است  تلویزیون را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه شوید ایراد از محافظ بوده یا از تلویزیون.
در صورتیکه به طور کلی برق وارد دستگاه نمی‌شود، دستگاه های جانبی مثل دی وی دی و ... را  قطع کنید و بررسی کنید که آن ها نیز برق دارند ؟
چنانچه دستگاه روشن نشد درخواست تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید تا تکنسین‌های متخصص ما در کم‌ترین زمان در محل برای تعمیرات مراجعه کنند.

چرا تلویزیون جی پلاس مدام خاموش و روشن می‌شود؟

گاهی امکان دارد تلویزیون مدام خاموش و روشن شود.
  1. برای بررسی این موضوع چک کنید که آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود؟ اگر سر ساعت خاصی است ممکن است تنظیمات تایمر انجام شده باشد .
  2. چنانچه تلویزیون پشت سر هم خاموش و روشن می‌شود، ممکن است مربوط به برق باشد. محافظ قطعی داشته باشد. پس حتما برق و محافظ تلویزیون را بررسی کنید.
  3. دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون را نیز جدا کنید و چک کنید.
  4. باتری کنترل را برای مدت زمانی خارج کنید، شاید کنترل پیغام اشتباه به تلویزیون صادر می‌کند.
چنانچه مربوط به این موارد  نیست متخصصین ماهر و حرفه‌ای ما در گلدیران آماده خدمت رسانی به شما هستند و کافیست درخواست تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید.

تلویزیون‌های جی پلاس تصویر ندارد

تلویزیون جی پلاس تصویر ندارد

زمانیکه تلویزیون تصویر نداشت در مرحله‌ی اول چک کنید که آیا تلویزیون روشن است؟
اگر تلویزیون روشن بود و فقط صدای آن به گوش شما می‌رسید ،دکمه منو یا Home  روی کنترل را فشرده و چک کنید تصویر منو ظاهر می‌گردد یا خیر؟ یا برای اطمینان بیشتر بررسی کنید آیا دستگاه در ورودی دیگر مثل فلش تصویر دارد؟ 
اگر در هر دو حالت تصویر تلویزیون Gplus  شما ظاهر نشد، نیاز است که برای رفع ایراد آن درخواست تعمیرات تلویزیون را ثبت کنید تا تکنسین ما برای رفع ایراد آن مراجعه کند.

تلویزیون شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از تکنسین‌های گلدیران راهنمایی بگیرید.

آیا خط افقی یا عمودی روی تصویر تلویزیون Gplus شما ایجاد شده است؟

اگر با خطوط عمودی و افقی روی تصویر تلویزیون خود مواجه شدید، قبل از هر چیز چک کنید آبا با ورودی‌های دیگری مثل فلش نیز در تصویر شما این خطوط قابل مشاهده است؟
اگر قابل مشاهده است که وقت را تلف نکنید و درخواست تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید.
اگر با ورودی دیگر یعنی فلش آن خطوط روی تصویر شما دیده نشد، مورد می تواند از ورودی مورد نظر قبلی شما باشد، اگر آنتن یا ماهواره است قدرت و کیفیت سیگنال را چک کنید و اگر دستگاه جانبی (مثل دی وی دی) می باشد کابل و پورت را چک کنید.

آیا احساس می‌کنید کیفیت تصویر تلویزیون جی پلاس شما پایین است؟

کیفیت تصویر جی پلاس

به این نکته دقت داشته باشید اگر قبل از خرید، تصاویر پخش شده داخل فروشگاه ها را دیده‌اید و بعد از خرید تلویزیون، انتظار دارید دقیقاً مثل تصاویر فروشگاه که فیلم های HD و  BLUE-RAY پخش می شود را تماشا کنید اشتباه است. چون سیگنال‌هایی که از فرستنده‌ی ایران (صدا و سیما) و یا اکثر تصاویر ماهواره‌ای و دیسک‌های کپی ارسال می‌شود، با وضوح پایین می‌باشند و نمی‌توانید به صورت با کیفیت تصویر را مشاهده کنید و باید سیگنال با وضوح HD و FULL HD همانند فروشگاه‌ها به تلویزیون بدهید تا با همان کیفیت تصاویر پخش شود.
البته برای انجام تنظیمات بهتر لازم است حالت تصویر در منوی تصویر بر روی درخشان قرار دهید. وضوح تصویر را کمی پایین‌تر انتخاب کنید . دمای رنگ و گزینه‌ی رنگ نیز به دلخواه خود تنظیم کنید.

چرا تلویزیون جی پلاس صدا ندارد؟

گاهی امکان دارد تلویزیون شما فقط تصاویر را پخش کند و یا مشکل قطع شدن صدای کانال ماهواره مواجه شوید ولی با بالا بردن صدای تلویزیون باز هم صدایی به گوش شما نرسد. در واقع در این زمان است که احساس می‌کنید صدای تلویزیون شما قطع شده است.
بهتر است اول چک کنید آیا دستگاه در ورودی‌های دیگر صدا دارد یا خیر؟ برای این کار می‌توانید فیلمی روی فلش بریزید و آن را به تلویزیون وصل کنید و چک کنید که آیا در این حالت نیز صدا دارید یا خیر. در گام بعدی خروجی صدا را در منوی صدا بر روی حالت بلندگوی تلویزیون قراردهید .بررسی کنید صدای تلویزیون mute نباشد .در صورتی که میزان صدا کاهش یافته، آن را بر روی حالت استاندارد بگذارید.
در صورتی که این موارد را چک کردید و مشکل برطرف نشد، تعمیر تلویزیون Gplus باید توسط تکنسین‌های متخصص ما انجام شود.

آیا در تلویزیون Gplus برخی شبکه‌ ها صدا ندارد یا صدا در برخی کانال‌ها قطع می‌شود؟

کانال یابی در تلویزیون جی پلاس

معمولا این اتفاق در ورودی آنتن به دلیل قطع شدن سیگنال ها، مشکل سیگنال و یا آنتن رخ می‌دهد که لازم است عیب یابی آنتن تلویزیون انجام شود.
اگر پس از بررسی آنتن مطمئن شدید که ایراد از آن بوده است پس تلویزیون شما مشکلی ندارد و باید دلیل قطع شدن آنتن تلویزیون پیدا کنید.

چرا کانال ها به طور خودکار در تلویزیون جی پلاس تغییر پیدا می‌کند؟

برای بررسی این موضوع ابتدا باتری‌های کنترل را خارج کنید تا مشخص شود آیا کنترل پیغام اشتباه برای تلویزیون ارسال می‌کند یا خیر؟ در صورتی که باتری را خارج کردید و این مورد تکرار نشد، مشخص می‌شود کنترل پیغام اشتباه ارسال می‌کرده است. اما در صورتی که این مورد تکرار شد مجدد باید کانال یابی را انجام دهید.

نحوه ی انجام کانال یابی در تلویزیون‌های Gplus 

طریقه کانال یابی در تلویزیون جی پلاس

برای انجام کانال یابی خودکار و کانال یابی تلویزیون جی پلاس به شیوه‌ای که در ادامه بیان می‌کنیم عمل کنید
به تنظیمات اصلی تلویزیون بروید و در گزینه کانال، انتخاب نوع آنتن هوایی را انجام دهید و سپس برای کانال یابی خودکار، اسکن خودکار را انتخاب کنید.
برای انجام کانال یابی دستی به روش زیر عمل کنید
به تنظیمات اصلی تلویزیونتان بروید، در گزینه کانال، انتخاب نوع آنتن هوایی را انجام دهید.
برای کانال یابی دستی انتخاب گزینه اسکن دستی دیجیتال انجام شود و سپس در قسمت UHFCH  کد کانال را وارد و تایید نمایید .(کد کانال در تهران 37-43 و کانال های تستی 34 می‌باشد و در استان البرز کدهای   29 و 35 و 23 و در سایر شهرستان ها باید از روابط عمومی صدای و سیمای استان خود کدها را بگیرید.
در نهایت اگر به هر دلیلی موفق به انجام این اقدامات نشدید با ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون یا تماس می‌توانید به راحتی مشکل را برطرف کنید. در نظر داشته باشید اگر از تلویزیون ال جی بانه‌ای و یا غیر گلدیرانی استفاده می‌کنید ممکن است دارای رسیور داخلی باشد که در این مورد امکان ارائه نظر از سوی گلدیران وجود ندارد و لازم است علت قطع شدن سیگنال ماهواره را پیدا کنید.

نکته پایانی

در دنیای ماشینی امروز همانطور که روز به روز دستگاه‌های پیشرفته‌ای با امکانات و قابلیت‌های کاربردی بالا وارد بازار می‌شود، به همان نسبت نیز امکان دارد یک روز با مشکلاتی رو به رو شود و وظیفه خود را بدرستی انجام ندهد. پس بروز مشکلات در این کالاهای حرفه‌ای نیز  مساله‌ای غیر عادی و غیر قابل حل نخواهد بود. البته اگر در هنگام خرید محصول همه چیز تمام خود، به گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش آن دقت کنید، حتما در طول مدت استفاده از محصول با خیال راحت‌تری از آن استفاده خواهید کرد. گلدیران یکی از آن شرکت های خدمات پس از فروش است که پس از خرید محصول شما، در طی مسیر استفاده به هر سوال شما پاسخ می‌دهد و همواره آماده ارائه خدمات نصب، تعمیرات، تمدید گارانتی و ...  برای مشتریان می‌باشد. اگر محصول با گارانتی و مهر ضمانت گلدیران خریداری کردید، نگران خرابی‌ها و ناهمواری‌ها نباشید. ما در کنارتان هستیم. همچنین اگر مشکل یا سوالی در این رابطه داشتید، خوشحال می‌شویم آن را در نظرات برای ما بنویسید تا به شما کمک کنیم.

با تمدید گارانتی نگران هزینه تعمیرات نباشید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۶:۲۵

سلام من تلویزیون50 جی پلاس دارم بعد2ماه الان بصورت افقی خط دار و نصف تصویر دارای خش و پارازیت شده مشکلش چی میتونه باشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۷:۳۱

سلام و وقت به خیر؛ اگر روی یک ورودی این مشکل باشه مثلا روی کانال‌ها لازمه برسی بشه که مشکل اون ورودی چی هست. اگر روی همه ورودی‌ها این مشکل وجود داره لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

آهنی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۵۰

سلام خسته نباشید تلویزیون جی پلاس دارم دوتا مشکل داره اول اینکه پس ازخراب شدن آنتن مرکزی و وصل مجدد آن هیچ شبکه ای با جستجوی دستی و خودکار بالانمیاد کلیه اتصالات را چک کردم و همسایه ها نیز از همین آنتن استفاده می کنند و مشکل دوم اینکه صدای تلویزیون در ولوم یک یا ده تفاوت جندانی نمیکند

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۱۲:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست تلویزیون شما از طرف تعمیرکار بررسی بشه. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای تعمیرات مراجعه کنن: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

آشورزاده
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ۱۷:۵۰

سلام تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U50C614S سایز 50 اینچ رو خریدم و در شهر کرمان مرکز استان کرمان استفاده میکنم شبکه های اچ دی رو بخوبی میگیره و آنتن هم آنتن اکتیو است اما شبکه فراتر رو تا ساعت 8 و 9 صبح خوب و بعد اون سیگنال ضعیف و اول با تاخیر و لگ و بعد تصویر کامل به هم میریزه و شطرنجی میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ زمانی که این اتفاق میفته در قسمت کانال، قدرت و کیفیت سیگنال رو چک کنید باید بالاتر از 70 درصد باشه و اگر پایین‌تر از این حد باشه نیاز هست آنتن رو بررسی کنید. با توجه به اینکه باقی کانال‌ها و برنامه‌ها رو بدون مشکل دریافت میکنه مشکلی در تلویزیون وجود نداره و مشکل به دلیل ضعف سیگنال ارسالی هست. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۵۹

سلام. وقتتون بخیر من یک تلویزیون جی پلاس 65 اینچ دارم که هر چند روز یکبار خیلی اتفافی شروع میکنه به ریستارت شدن و حدود چهار پنج بار ریستارت میشه طوری که بعد از ریستارت چند دقیقه روشن میمونه و توی همون لحظه‌ی اول ریموتش کار میکنه بعد از کار میفته تا دوباره ریستارت بشه و همین روند مجدد تکرار میشه! تلویزیون ما یکبار حدود یکسال و نیم پیش مین‌بوردش سوخته اونم درست نوزده ماه بعد از خرید! تکنسین های توی گرگان نزدیک دو هفته تلویزیون رو بردن و خدامیدونه چه کردن که ازون به بعد با کلی هزینه که روی دستمون گذاشتن این مشکل براش پیش اومده! طوری که دیگه رغبت نمیکنیم تلویزیون رو دستشون بسپریم! مشکل بعدی هم حافظه‌ی تلویزیونه که یدونه نماوا ریختیم روش و دیگه جای حتی اپدیت فیلیمو رو هم نداره! فقط سیستم عامل خودش بروزه! ساعت و تقویمش تنظیم شده روی کانال های ایرانه ولی باز هم دایم پیغام توقف خدمات گوگل پلی استور رو روش میبینیم! کلافه شدیم از این دستگاه بزرگ ولی بدقلق! لطفا راهنمایی بفرمایین!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ در مورد ایراد اول و دوم که اعلام کردید دستگاه نیاز به بررسی داره لطفا درخواست ثبت کنید تا دستگاه مجدد به طور کامل بررسی بشه. اگر کارشناس منطقه شما نیاز به راهنمایی هم داشته باشن با واحد فنی سازمان موضوع رو پیگیری میکنن تا مشکل دستگاهتون رو سریع‌تر رفع کنن. در مورد گوگل پلی جی میل را در گوگل پلی استور وارد کنید در صورت برطرف نشدن مشکل دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۶:۱۵

سلام خسته نباشید من یک تلویزیون 55 اینچ جی پلاس دارم ممنون از تلویزیون خوبتون فقط یک نکته که چرا زمانی که دارم روی کنسول بازی میکنم رنگ تلویزیون روشن تر میشود

بلوچی
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۲۳:۵۲

باسلام تلویزیون جی پلاس 55ku هوشمند دوسال پیش خریدم الان داخل منو تنظیمات دستی صدا و تصویر نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۰:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ اگر بخشی از منو حذف شده و با بازنشانی به تنظیمات کارخانه هم رفع نمیشه لطفا برای بررسی و رفع ایراد دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

اکبري
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۲۲:۱۶

.سلام تلویزیون 65 جی پلاس مدل chiq دارم ویکماهه خریدم .متاسفانه بعد دیدن شبکه ماهواره مثلا ارم شبکه یک در بالای تصویر میمونه وبا عوض کردن شبکه هم نمیره .کارشناستون هم گفته خروجی رسیور رو به 1080iتغییر بدم که با این کار کیفیت تصویر میاد پایین.تلویزیون انقدر کیفیتش پایینه که باید خروجی رسیور یا سینما خانواده رو بیاریم پایین.الان هم صدای تلویزیون قطع شده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۰۸:۵۴

سلام و وقت به خیر؛ طی بررسی‌های انجام شده مشکل از دستگاه جانبی هست که کارشناس هم این مورد رو به شما اعلام کردن و نظرشون دقیق بوده دوست عزیز. موفق باشید

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۵:۰۴

سلام، سه دستگاه مانتیور صنعتی برای شرکت خریدیم که توسط شرکت راه اندازی شده، مشکلی که الان داریم اینه که موقع روشن کردن یک تصویر چهار گزینه ای هایلایت روی گوشه سمت راست و بالای مانیتور میاد که هیچ جوره نمیشه حذفش کرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۵:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که دستگاه شما مارک ال جی یا جی پلاس است، لطفا با شماره 83585477 تماس بگیرید تا در این مورد شما رو راهنمایی کنن. موفق باشید

پدرام میرزایی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۱:۰۸

سلام در صورت قطع برق یا کشیدن دوشاخه تلویزیون جی پلاس تنظیمات تاریخ و ساعت بهم میریزه و تغییر میکنه و باید دوباره تنظیم بشه همچنین تنظیمات تصویر کاربر مثل نور و کنتراست و... دوباره میره رو حالت استاندارد و تنظیم حالت کاربر هم به شکل اول برمیگزده، آیا این مورد طبیعی هست؟ مدل تلویزیون gtv -55pu720n

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در منوی عمومی دستگاه حالت نمایش رو خانگی قرار بدید و روی حالت فروشگاهی نباشه. موفق باشید

محمدرضا صیامی
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۷:۱۵

سلام وقت به خیر،مدل دستگاه من جی پلاس gtv-58mu722s هستش وقتی خاموش میکنم بعد چند ثانیه صفحه روشن میشه اما تصویری نمیاد یه صفحه مشکی روشن میشه دلیلش چیه؟؟ بعضی وقتاهم دستگاه یه حالت هنگ میکنه ،مثلا دارم فیلم میبینم یهو دکمه homeمیزنم صفحه سیاه میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۰۹:۴۹

سلام وقت به خیر؛ تا چه مدتی صفحه روشن میمونه؟ اگر بیشتر از 2 دقیقه این حالت باقی میمونه یکبار تلویزیون رو به روز رسانی کنید و اگر مشکل رفع نشد لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request در ارتباط با هنگ کردن دستگاه لطفا یکبار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. موفق باشید

امری
۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ۰۹:۰۳

سلام وقت به خیر حدود 6 ماه پیش ال ای دی جی پلاس مدل GTV-65PU اسمارت 742N خریداری کردیم ، متاسفانه برای باز کردن گوگل پلی مدام پیغام اتصال اینترنت برقرار نیست و امتحان دوباره را میدهد ، از اتصال اینترنت مطمئن هستم چون تمام برنامه های دیگر مثل کروم، فیلیمو و ... کار میکنند و تنظیمات ساعت و تاریخ نیز انجام شده ممنون میشوم برای رفع مشکل راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۰۹:۲۶

سلام و وقت بخیر، لطفا یک مرتبه دیگر از طریق لینک زیر اتصال به اینترنت تلویزیون را چک کنید و لطفا ساعت و تاریخ دستگاه را با ساعت و تاریخ کنونی کشور تنظیم نمایید در صورتیکه برطرف نشد به ما اطلاع دهید. موفق باشید https://cs.goldiran.ir/page/%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3

امری
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۳:۲۴

سلام مجدد ممنون بابت پاسخگوییتون، آیا ممکن هست به دلیل فیلتر بودن گوگل پلی ، این پیام عدم اتصال به اینترنت نمایش داده بشود؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۲۱:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ در حال حاضر به دلیل فیلتر بودن بله. اختلال به دلیل ساعت و تاریخ و عدم ورود به گوگل پلی موردی هست که همیشه ایجاد میشده اما در حال حاضر مورد فیلتر هم دخیل هست. موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۲۱:۳۴

سلام. من تلویزیون جی پلاس مدل55lu722s دارم. پنلش ایراد پیدا کرده بود که امروز اومدن پنل جدید گذاشتن. اما انگار دیگه اون وضوح و شفافیت تصویر قبل و نداره. تنظیماتم جابجا کردم فایده ای نداشت. باید چیکار کنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۱۶:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در منوی تنظیمات تصویر وضوح رو کمی پایین‌تر انتخاب کنید و گزینه‌های رنگ رو تغییر بدید اگر مشکل رفع نشد لطفا به ما اعلام کنید تا مجدد کارشنناس مراجعه کنن و وضعیت دستگاه رو بررسی کنند. موفق باشید

۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۲:۳۴

سلام . وقت بخیر . آیا تلوزیون GTV-43MH614N بلوتوث نداره ؟ خب گوشی ما هم مدل پایینه smart tv نداره چیکار کنیم حالا

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۰۹:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل بلوتوث نداره. در نظر داشته باشین بلوتوث تلویزیون‌های جی پلاس هم برای انتقال صدای تلویزیون به دستگاه صوتی یا اسپیکر هست و ارتباطی به اتصال موبایل نداره و قابلیت اتصال موبایل رو به تلویزیون اضافه نمیکنه. موفق باشید

سیاوش فضلعلی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۰:۰۵

سلام من تیوی 58pu724s دارم ،،،وقتی از برنامه eshare با گوشی به تلویزیون وصل میشم ،،،فیلم که میبینم تو گوشی با سرعت نرمال نشون میده ولی تو tv با سرعت اهسته نشوم میده ،،،مشکل کجاست ،،،لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۹:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ امکان داره که با گوشی دیگه‌ای هم دستگاه رو تست کنید؟ در نظر داشته باشید هنگام اتصال فیلترشکن روشن نباشه. اگر باز هم این مشکل وجود داشت بهتر هست تلویزیون یکبار بازنشانی به تنظیمات کارخانه بشه و اگر باز هم مشکل تکرار شد، از طریق این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای رفع مشکل مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

الهام
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۲۳:۴۷

سلام وقت بخیر ،دوروز هست که تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50PU726N خریداری کردم ، موقع پهش فیلم صدا واضح نبود تو دفترچه دیدم برای تنظیم صدا باید دکمه منو روی ریموت کنترل رو بزنم ، با اینکه ریموت کنترلم فعاله دو دکمه info و menu کار نمیکنه و با فشارشون چراغ سبز ریموت روشن میشه اما هیچ اتفاقی نمیفته و عملا دسترسی به تنظیمات صدا و تصویر و کانال ندارم ،لطفا راهنماییم کنید ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۰۹:۳۰

سلام و وقت شما به خیر؛ لازم هست دستگاه بررسی بشه و بهتره سریع‌تر درخواست شما ثبت بشه چون تازه دستگاه راه‌اندازی و نصب شده. متاسفانه با این شماره تماس سوابق شما رو مشاهده نکردیم احتمالا شماره تماس دیگه‌ای به ما دادید. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا هر چه سریع‌تر برای بررسی دستگاه شما مراجعه صورت بگیره: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

شه بخش
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۲:۱۷

با سلام و شب بخیر خدمت شما تلویزیون جی پلاس 50 آنتن وصله ولی کانالها رو نمیاره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۰۹:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا میفرمایید که دستگاه چه پیغامی نمایش میده؟ با توجه به پیغامی که دستگاه نمایش میده، می‌توان تشخیص داد چه ایرادی داره. اگر پیغام «بدون برنامه‌ریزی» نمایش میده به این معنی هست که کانال نداره و باید کانال‌یابی انجام بشه. اگر پیغام «بدون سیگنال» نمایش داده میشه، مربوط به آنتن هست و یا اینکه سیگنال ورودی مناسبی وجود نداره و باید مشکل رفع بشه. اگر دستگاه نیاز به کانال‌یابی داره طبق راهنمای این لینک می‌توانید کانال‌یابی رو انجام بدید: csgl.ir/gnkt موفق باشید

احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۷:۱۴

سلام . هنگام ارتباط لپ تاب از طریق E SHARE با تلویزیون بر عکس موبایل که سریع وصل میشه خطای نداشتن شماره ... تلویزیون و میده . ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۲:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست هر دو دستگاه به یک مودم متصل بشه و بعد شماره‌ای که نمایش داده میشه در قسمت آدرس مرورگر وارد بشه. موفق باشید

احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۸:۲۸

با سلام و خسته نباشید . G+ 50 اینچ هوشمند 2 ماهی است که خریدم . هر از جند گاهی هر 2 کنترل تلویزیون در جهت های مختلف هنگ میکنه . یا پایین یا چپ و راست بیشتر. ممنون اگر راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۰:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورت امکان یک بار تلویزیون رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و اگر مشکل رفع نشد، برای بررسی دستگاه از سوی کارشناس در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir موفق باشید

مهدی رمضانی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۰۳:۲۵

سلام ،لطفا راهنمایی کنین تو سری تلوزیون های 43ph614n چطوری بولوتوث این دستگاه رو فعال کنم توی مشخصات فنی این تلوزیون تو دیجی کالا زده بولوتوث داره اما بنده همه جای منو این تلوزیون رو زیر و رو کردم اما پیدا نکردم با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۰:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ این دستگاه بلوتوث برای انتقال صدا به دستگاه‌های صوتی نداره و بلوتوثی که اعلام شده مربوط به اتصال کنترل جادویی هست. موفق باشید

پیغمبر زاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۲۱:۴۶

تلویزیون من بعضی از فلش مموری ها را میخونه و بعضی دیگه را نه ، در حالی که همون فلش مموری را به تلویزیون دیگه متصل میکنم براحتی میخونه این مشکل از همون اول بود و بعد از این که تکنسین اومد یه فلش از خودش وصل کرد گفت که مشکلی نداره مشکل از فلش‌های شما هست گفتم مگه میشه پنج تا فلش از پنج برند مختلف روی این تلویزیون کار نکنه و همون فلش ها روی همه تلویزیون های دیگه کار کنه خلاصه که تلویزیون ایرانی به هیچ وجه نخرید چون پولتون را دور ریختید و تازه وقتی از به اصطلاح تکنیسین‌هاشون کمک میخواهید با تمسخر میگن که اشکال از ما و وسایل ما هست و میگن ما بلد نیستیم انگار مهندسین استارلینک هستند و به سر ما خریداران منت گذاشتند که وقتشون را گذاشتن و اومدن مشکل تلویزیونی که خودشون بهمون فروختند را حل کنند خلاصه که آخرش پولتون را ریختید دور

احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۱:۳۱

سلام . حدود 2 ماه هست PU744N 50 خریدم چندین بار موقع روشن کردن تلویزیون یا رسیور یا حتی دیدن فیلم از اپلیکیشن های مختلف روی صفحه تلویزیون خطوط عمودی پهن و بعضی وقت ها باریک ظاهر میشه که وقتی یکی از منو ها رو میزنم رو تصویر منو هم دیده میشه و بعدا محو میشه و برای اولین بار دگمه پایین آوردن فلش موس یا خود برنامه های تلویزیون با هر دوی کنترل ها کار نمیکنه . بالا ..چپ ..راست کار میکرد ولی پایین نه که با کار اندازی موس اضافه مشکل ظاهرا بر طرف شد. اگر احتمال داره مشکل نرم افزار یا سخت افزار باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۰:۵۹

سلام و وقت به خیر؛ نیاز هست تلویزیون شما بررسی بشه و به این شکل ایراد دستگاه قابل تشخیص نیست. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه شما مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۰:۴۷

سلام. آقا من یه نزدیک 2 ساله که tv 55lu722s جی پلاس دارم. الان سه چهار روزه که درحال پخش تلویزیون یهو صدا قطع میشه بطوری که باید به یه کانال دیگه برم و برگردم تا درست بشه. این دیگه چجورشه؟ لطفا راهنمایی کنین.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۹:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا موارد گفته شده در راهنمای این لینک را انجام دهید و در صورتی که مشکل رفع نشد، برای بررسی دستگاه از سوی کارشناس درخواست تعمیرات ثبت نمایید: csgl.ir/1d موفق باشید

حسین بهتری
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۸

با سلام کنترل معمولی تلویزیون جی پلاس خراب شده و کنترل جدید کار نمی کند. لطفا راهنمایی فرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۹:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا میفرمایید کنترل جدید رو از کجا تهیه کردید؟ اگر کنترل معمولی هست لطفا به شکلی که در این لینک توضیح داده شده تست کنترل رو انجام بدید تا مشخص بشه سالم هست یا خیر: csgl.ir/1c موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۲۲:۴۶

سلام. من تلویزیون 55lu722s دارم.الان نزدیک دوساله. چرا آپدیت جدید براش نیماد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۹:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ در این مورد با واحد فنی سازمان پیگیری لازم انجام شد؛ در صورت امکان نسخه به روز رسانی جدید ارائه میشه اما در این مورد لازم هست بررسی‌های لازم صورت بگیره و بعد تصمیم‌گیری بشه. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۹:۰۴

سلام، تلویزیون جی پلاس مدل GTV-58MU722S شبکه فراتر (4k) صداوسیما رو به صورت کدر و تیره نشون می‌ده. تو سایت شبکه فراتر گفته که این شبکه فناوری پخشش HDR هست و علت تیره و کدر بودن تصویر این شبکه اینه که تلویزیون یا از قابلیت HDR پشتیبانی نمی‌کنه یا اینکه این قابلیت غیرفعال هست و باید در تنظیمات فعال بشه. در تنظیمات تلویزیون گزینه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن HDR وجود نداره و با توجه به اینکه این مدل از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کنه خواستم ببینم که علت این مشکل چیه و آیا فقط برای من اینجور هست یا برای بقیه هم اینطوره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۰۹:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ HDR در تلویزیون‌های جی پلاس به طور خودکار تنظیم میشه. حالت تصویر رو روی گزینه دینامیک قرار بدید و بررسی کنید که آیا باز هم این مشکل وجود داره یا خیر. در نظر داشته باشید تا حدی به دلیل سرعت لود شدن تصویر هست که پایینه و بیشتر به پهنای باند ارسال سیگنال و نوع دریافت دیتا از طریق تلویزیون مربوط میشه زیرا نحوه انتقال سیگنال این نوع محتوا هنوز برای تمامی نوع تلویزیون‌ها بهینه نشده هرچند که قابلیت پخش HDR رو داشته باشن. توصیه میشه در صورت نیاز کنتراست و روشنایی رو در حالت دستی افزایش بدید و دستگاه رو تست کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۰۸:۲۲

سلام ما تلوزیون جی پلاس چند ماهی است خریداری کردیم قبلا وای فایش روشن میشد الان روشن نمیشه یه بار تلویزیون رو به حالت تنظیمات کارخانه بردیم درست شد اما دوباره بعد مدتی همین جوری شد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ دستگاه شما نیاز به بررسی از طرف تکنسین داره. لطفا در این لینک درخواست ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

اربابی کلاتی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۸:۲۱

سلام من تلویزیون جی پلاس 50 دارم ،کننرلش افتاد زمین الان کار نمیکنه ، کنترل کاملا سالم هست اما کار نمیکنه، باید کنترل عوض بشه یا اینکه مشکل از دستگاه هست، بعد کنترل یدک امکان سفارش هست ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۰:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ اگر از زمانی که کنترل روی زمین افتاده این مشکل پیش آمده، مشکل از کنترل هست. میتوانید از طریق فروشگاه صوتی و تصویری همین سایت کنترل مورد نظرتون رو سفارش بدید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۳:۴۸

سلام خسته نباشید وقتی می خوام از برنامه eshare فیلم بزارم زیرنویس نمیخونه تو تنظیمات رفتم هیچی درمورد زیرنویس ننوشته چیکار کنم به غیر از این برنامه چیز دیگه ای نیست که زیرنویس و بخونه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۱:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ چون باید فیلم انتقال پیدا کنه معمولا زیرنویس منتقل نمیشه چون برنامه نمیتونه زیرنویس رو به طور مجزا برای انتقال شناسایی کنه. لطفا از فایل فیلم با زیرنویس چسبیده استفاده کنید و بررسی کنید آیا این مشکل ایجاد میشه یا خیر. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

سلام وقتتون به خیر من حدود 2 هفته ای هست تلویزیون QLED هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-55PQ732S سایز 55 اینچ رو خریداری کردم همه چی خوبه فقط هنگام پخش فوتبال که چمن رو نشون میده از بالا در هنگام حرکت بازیکنا یه سری خطوط عمودی سایه سیاه رنگ محو نمایش میده واقعا اذیت کنندس میشه راهنماییم کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۱۰:۴۸

سلام و وقت به خیر؛ این مورد نیاز به بررسی داره و لازم هست کارشناس دستگاه رو بازدید کنن. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۲۰:۴۸

سلام ما6 ماهی میشه تی وی جی پلاس50 روخریدیم الان وقتی خاموش میکنیم صفحه تاریک میشه یکم طول می‌کشه خاموش بشه که قبلااینجوری نبودکنترلش هم سخت کار می‌کنه باطری هاشم عوض کردم حتی وقتی ازشب تاصبح خاموشه وصبح میخوای روشن کنی چندباربایددکمشوبزنی روشن بشه بنظرتون احتیاج به تعمیرداره؟ وشب هاازپریزمیکشیم به تلویزیون آسیب میرسه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۰۹:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا با فشردن و نگه داشتن دکمه پاور کنترل, گزینه خاموش کردن رو از روی تلویزیون انتخاب کنید و چک کنید باز این مشکل پیش میاد یا خیر. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۲۰:۴۷

سلام من پارسال یک تلویزیون GTV_65LQ721S خریدم توی توضیحات نوشته بود رزولوشن 4k هست اما زمانی ک میرم داخل برنامه های فیلیمو یا نماوا فیلم ببینم بیشتر رزولوشن ک میتونم بزارم 1080 هست این موضوع برای PS5 هم ک تا 8k پشتیبانی می‌کنه وجود داره و نمیتونم بیشتر از 1080 باهاش پلی بدم دلیلش چیه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۰۹:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ فیلم باید با رزولوشن 4k مناسب تلویزیون یعنی 2160*3840 باشه. لطفا فیلم با این ویژگی روی فلش قرار بدید و روی تلویزیون تست کنید. در ارتباط با کنسول بازی باید در Safe mode دستگاه بازی HDCP Mode رو روی 1.4 قرار بدید. موفق باشید

قنبري پور
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۶:۳۸

با سلام. من تلویزیون 50 اینج جی پلاس مدل GTV-50MU724S دارم که از دیروز صدای تلویزیون با فشردن دگمه مخصوص ولوم 2 تا 2 تا بالا و پایین می شود. گفتم شاید خراب شده باشه. باطری ها رو هم درآوردم و مجددا گذاشتم درست نشد. با کنترل زاپاس فابریک تلویزون هم که نو و کنار بود هم باطری انداختم و کار کردم و دیدم باز هم مشکل پابرجاست. یعنی با هردو کنترل فابریک دستگاه این مشکل هست ولی با دگمه پشت دستگاه ولوم به صورت طبیعی و یکی یکی بالا و پایین میشه. مشکل از چی میتونه باشه؟ ممنون از لطفتون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۰۹:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ این مورد نیاز به بررسی از طرف تکنسین داره. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای بررسی و رفع مشکل تلویزیون مراجعه کنن: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

کوهساریان
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۱:۳۰

سلام وقت بخیر تلویزیون مدل 50qp734s بعد از نصب توسط نصاب و کانال یابی مشکل نداشت ولی موقع تلویزیون خاموش میکنم و از برق میکشم کل کانال ها میپره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۰۹:۴۰

سلام و وقت به خیر؛ اگر همچنان این مشکل وجود داره لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه شما مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

عسگری
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۲۰:۱۹

سلام، روی شبکه فراتر به شدت شفافیت و نور کم میشه دستی هم زیاد میکنی تا یجایی جواب میده بعدش دیگه بد میشه، حالت های پیش فرض هم هیچکدوم خوب نیست، لطفا راهنمایی بفرمایید یا کد دسترسی به منوی اصلی رو بفرمایید بتونم خودم درستش کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۰۹:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ از منوی تصویر صرفه جویی در مصرف برق رو خاموش کنید و اگر مشکل رفع نشد روی صفحه اصلی سه بار کلید Mute رو بزنید و بعد بازنشانی صدا و تصویر رو تایید کنید. اگر مشکل رفع نشد در قسمت ثبت درخواست همین سایت درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۲۱:۳۴

سلام خسته نباشید ببخشید من تلویزیون 50 هوشمند دارم الان چند روزه تلویزیون وقتی روشن می کنی 10 ثانیه بیشتر کار نمیکنه بعد از 10ثانیه دیگه اصلا هیچ کاری نمیشه کرد حتی خاموش روشن کردن رو بعد ما رفتیم روی بازیابی سیستم بعد روی درحال بازیابی مجدد هنگ کرد از برق کشیدمش بعد که دوباره به برق زدم زنک در حال پاک کردن حالا روی صفحه آبی جی پلاس ایستاده و روشن نمیشه الان

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۰۹:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ ایرادی که میفرمایید نیاز به بررسی و بازدید داره. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای بررسی دستگاه شما مراجعه کنن: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۲۲:۰۰

سلام خسته نباشید ببخشید تلویزیون جی پلاس داشتم. تازه هم خریدم 58 اینچ هست. بعد هر دکمه ایی رو که میزنیم سریع عمل نمیکنه با حدود چند ثانیه تاخیر عمل میکنه. کانال عوض میکنیم سریع عوض نمیکنه. میخواستم ببینم راه حلی هست یا نه که درست شع

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۱۰:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ این مورد نیاز به بررسی از طرف تکنسین داره و لازم هست کارشناس برای بازدید و رفع مشکل دستگاه شما مراجعه کنن. میتونید در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

سید قاسم میرمرسلی
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۸:۳۰

سلام من دو سال است که تلویزیون 65KU721s دارم. خوب کار می کرد و خیلی راضی بودم. ولی اخیرا ریست فکتوری کردم (که کامل انجام نشد) از اون به بعد تلویزیون تلویزیون را که روشن میکنم همه چیز نرمال هست با ورودی HDMI و یا فلش از تلویزیون استفاده میکنم ولی متوجه شدم بعد از یک دقیقه علیرغم اینکه دارم از تلویزون بصورت عادی استفاده میکنم دیگر تنظیم صدا و سایر منوها کار نمیکند (انگار که هنگ کرده باشد) و باید از برق بکشم تا خاموش شود. و یا حتی در صفحه "راه انداز" یا تنظیمات هم که باشم یه دفعه قفل میکند. وقتی هم ریست فکتوری مجدد میکنم کامل ریست فکتوری نمیشود یعنی بار اول روی لوگوی اندروید هنگ میکند(که مجبورم از برق بکشم) و بار دوم راه میافتد ریست فکتوری کامل میشود. و حتی میخواهم بروز رسانی کنم (با استفاده از گزینه OTG در منوی تنظیمات) تا بخواهد کار را شروع کند هنگ میکند. یا میگوید شبکه اینتر نت قطع است(در حالی که با کابل شبکه به مودم وصل است) و یا وقتی هم که وصل میشود پیغام میدهد: "سیستم شما به روز است!" لطفا مرا راهنمایی کنید: 1- آیا مشکل نرم افزاری است؟(یعنی فایل بوت یا فایل فلاش پریده؟) یا سخت افزاری؟ (برد خراب شده؟) 2- اگر مشکل نرم افزاری باشد برای این مدل تلویزیون فایل فلش بصورت آفلاین وجود دارد؟ یا فقط باید از طریق آنلاین به روز رسانی شود؟ 3- خلاصه! این راه حل این مشکل چیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۰:۵۰

سلام و وقت به خیر دوست گرامی؛ در نظر داشته باشید به روز رسانی فقط به صورت آنلاین مورد تایید هست و اصلا آفلاین مورد تایید شرکت نیست. در مورد تشخیص ایراد به این شکل امکان تشخیص از سوی اینجانب وجود نداره و باید دستگاه بازدید بشه تا بشه در مورد ایراد نظر داد. لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت بفرمایید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

رستم زاده
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۴:۵۱

سلام تلوزیون بنده مدل 55lu7130s هستش امروز بعد از روشن شدن 5 دقیقه بعدش یه صدایی شبیه انفجار از تلوزیون اومد و بعدش خاموش شد دیگه به اون چراغ چشمک زن برق نیومد پریز رو عوض کردم بازم نیومد در ضمن این تی وی رو در تاریخ 1400/12/4 نصب کردیم یعنی بعد 7 ماه تی وی خراب شد واقعا جای تاسف داره با اون همه تبلیغات و اون همه هزینه که مصرف کننده به محصول میده حالا بعد تعمیر این تی وی چه تضمینی داره که بازم خراب نشه فقط میتونم بگم حیف پولم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۰۹:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ به دلیل مشکلی که ایجاد شده واقعا متاسفیم. مشکل دستگاه شما در حال پیگیری هست و در این مورد با شما تماس می‌گیریم. موفق باشید

ملک پور
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۰۲:۵۸

باسلام من یه تلوزیون 65 جی پلاس مدل GTV_65LU821S تهیه کردم ولی متاسفانه مشکل من با شبکه فراتر یا همون 4k هست با اینکه کیفیت در همون حده 4k ولی شبکه تار نمایش میده بعد از تحقیقات فراوان و تست از طریق برند دیگ متوجه شدم که اون برند هم تار نمایش میده این شبکه رو ولی با جستجو توی منو برند دیگ به صورت دستی HDR رو فعال کردم و مشکل حل شد و روشنایی و شفافیت تصویر اونجا درست شد ولی متاسفانه این تلوزیون جی پلاس این قابلیت رو برای پخش آنتن نداره و هیچ جوره HDR فعال نمیشه نه اتوماتیک نه دستی در ضمن تست با برند دیگ دقیقا با شرایط یکسان انجام شد (آنتن ، مکان و...)

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۵:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ این مورد به دلیل مشکل عدم نمایش HDR و یا عدم امکان تنظیم دستی نیست بلکه به این دلیل هست که به دلیل حجم بالای محتوای HDR ، تنظیم نور و کنتراست در محتوای ارسالی انجام نشده و می‌بایست از سوی شما بر روی تنظیمات تلویزیون انجام بشه. لطفا تنظیمات نور و کنتراست رو تغییر بدید، این مورد حل میشه. موفق باشید

همایونی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۰:۰۰

سلام وقت بخیر تلویزیون جی پلاس 65 اینچ دوسال پیش خریداری کردم قبلاً موقع خاموش کردن 30ثانیه زمان میبرد تا کامل خاموش شود ولی الان موقع خاموش کردن 5 دقیقه زمان میبره لطفاً راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۳:۲۹

سلام وقت بخیر، اگر صفحه تلویزیون 2 الی 3 دقیقه آبی می شود سپس خاموش می شود طبیعی است و ایرادی ندارد. در صورتی که بیشتر زمان میبرد یکبار دستگاه را بروز رسانی (آپدیت) کنید در صورتی که ایراد برطرف نشد درخواست تعمیرات خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید. موفق باشید cs.goldiran.ir/Request

سیدرضا موسوی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۰۲:۱۶

سلام. امروز جی پلاس مدل GTV58PU722S خریدم و نمایندگی اومد و نصب کرد. همه چیز خوبه اما یه مشکل داره. زمانی که می خوام برنامه ای را از گوگل پلی استور دانلود کنم خطای «اتصال اینترنت برقرار نیست ، مطمئن شوید wi-fi یا داده شبکه تلفن همراه روشن باشد ، سپس دوباره امتحان کنید.» میاره. چند بار هم اکانت رو حذف و نصب کردم اما درست نشد. لطفاً بفرمایید چکار کنم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۳:۲۰

سلام و وقت بخیر، لطفا ساعت و تاریخ دستگاه را با ساعت و تاریخ کنونی کشور تنظیم نمایید. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۶:۲۰

سلام تلویزیون من به مدت یه هفته است که بعد از خاموش شدن یه صفحه رنگی رنگی میاد مشکلش چیه مدل GTV_65LU821S

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۰۸:۱۱

سلام وقت بخیر در صورتی که این اتفاق تکرار شده است درخواست تعمیرات ثبت کنید. cs.goldiran.ir/request

علی پرویز
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۹:۳۱

سلام تلویزیون جی پلاس 43داریم پنج دقیقه بعد از روشن کردن از پشت تلویزیون ی بویی امد و خاموش شد دیگه هم روشن نمیشع از چی میتونه باشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ۰۷:۵۵

سلام وقت بخیر، لطفا دستگاه را به برق مستقیم بدون محافظ متصل کنید در صورتی که همچنان دستگاه روشن نمی شود درخواست تعمیرات ثبت کنید.موفق باشید cs.goldiran.ir/Request

محمدی
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۰۱:۵۴

سلام من مدل GTV_50LU7230S خریدم و بهترین نوع آنتن هوایی نصب کردم ولی این تلویزیون اصلا نمیتونه هیچ شبکه ای رو پیدا کنه ممکنه تیونرش خراب باشه؟! محل سکونتم کرجه و این منطقه اصلا مشکل سیگنال نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۸:۲۸

سلام و وقت بخیر، در صورتی که از آنتن و تنظیم آنتن مطمئن میباشید می توانید درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید cs.goldiran.ir/request

امید رضایی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۲۱:۲۳

متاسفم براتون پول به این بدبختی به دست اوردم تلویزیون خریدم روشن میشه هنگ میکنه خاموش کنی باید از برق قطع بشه دوباره روشن کنیم نمیشه باید 2ساعت صبر کنی

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۰۹:۲۴

سلام و وقت بخیر، مدل دستگاه را اعلام نکردین ولی در صورت داشتن ضمانت گلدیران می توانید درخواست تعمیرات ثبت کنید. cs.goldiran.ir/Request موفق باشید

رستم زاده
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۰۱:۳۲

سلام وقت بخیر و خسته نباشین بنده تلوزیون جی پلاس مدل 55lu7130s خریدم همه چیز خوبه فقط گهگاهی هنگی داره و به یوتوب وصل نمیشه و بعضی وقتها موقع خاموش کردن تی وی باید 30 ثانیه صبر کنی تا صفحه کاملا خاموش بشه یعنی هنگ میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۰۸:۵۵

سلام و وقت بخیر، در مورد هنگ بودن دستگاه , دستگاه را آپدیت یا بروزرسانی کنید و برنامه های نسخه استاندارد و اندروید تی وی روی دستگاه نصب شود که باعث هنگی نشود. موقعی که خاموش می شود چند ثانیه صفحه نمایش آبی ظاهر شده و بعد دستگاه خاموش می شود این مورد طبیعی بوده و برای بالا بردن طول عمر دستگاه به کار رفته است. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۱۱:۱۲

سلام تلوزیون جی پلاسمونو خاموش کردیم دیشب از سرایی اما امروز صبح که روشن کردیم اول اومد و هنگ بود گیر کرده بود رو یه کانال د تصوبر هم نداشت فقط صدا دوباره خاموش روشن کردیم و فقط سریع چراغ پایین تلوزیون چشمک میزد و هنوز نتونستیم کاری کنیم لطفا کمک بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۰۸:۵۱

سلام و وقت بخیر، در صورتی که همچنان دستگاه ایراد دارد و روشن نمی شود درخواست تعمیرات ثبت کنید. لینک درخواست تعمیر cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۱۱:۰۵

سلام تلوزیون جی پلاس ما چراغ پاینش مدام چشمک میزنه و نمیتوان روشن کرد باید چیکار کنیم یا مشکلش چیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۰۸:۴۹

سلام و وقت بخیر، در صورتی که با دکمه پاور روی دستگاه بررسی شود ولی دستگاه همچنان روشن نشود باید درخواست تعمیرات ثبت کنید. لینک درخواست تعمیر cs.goldiran.ir/request موفق باشید

دانیال سجده
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۱۵:۲۴

سلام.وقت بخیر.من دیروز یک تلوزیون جی پلاسgtamu722s50 اینچ خریدم.یه لحظه یه نقطه سفید اومد روی یه کانال وقتی کانال رو عوض کردیم زمان عوض کردن هم بود ولی وقتی کانال عوض شددیگه اون نقطه نبود.دیگه تا الان نیومد.نظرتون چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ۰۸:۰۹

سلام وقت بخیر، ممکن است به علت نویز سیگنال آنتن باشد، در صورتی که مجدد این نقطه مشاهده شد، همان موقع با یک ورودی دیگر مانند پخش فیلم روی usb دستگاه بررسی شود. در صورتی که ایراد همچنان ادامه پیدا کرد به ما اطلاع دهید. موفق باشید

فرزامیان
۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ۲۳:۰۰

سلام تلوزیون جی پلاس مدل lu821s اینچ65 موقع پخش فیلم از usb زیرنویس هماهنگ نیست و دیر بالا میاد و پشت سر هم محو و ظاهر میشه روی چندتا فیلم دیگه هم امتحان کردم همین مشکل برا همشون اتفاق میافته(قبلا این مشکل رو نداشت و جدیدا اینطوری شده)

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۰۸:۳۱

سلام و وقت بخیر، . دقت شود فرمت فیلم های استفاده شده مطابق با دفترچه راهنما تلویزیون باشد و همچنین فرمت usb را بررسی کنید که Fat32 باشد و در صورت برطرف نشدن مشکل با usb دیگری نیز بررسی شود. موفق باشید

فرزامیان
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۱۹:۲۷

همه موارد کنترل شد با usb دیگه ای هم امتحان شد همچنان مشکل وجود داره.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ۰۷:۴۲

سلام و وقت بخیر، لطف بفرمایید از طریق لینک زیر درخواست تعمیر برای ما ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. موفق باشید cs.goldiran.ir/request

۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۰۱:۴۷

سلام وقت بخیر من تلوزیون رو خاموش کردم و بعد هرچه تلاش کردم روشن نمیشه برق رو هم تست کردم و حتی چراغ زیر دکمه روشن و خاموش تلوزیون روشن است وای هرچه تلاش می کنم خود تلوزیون روشن نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۰۹:۵۸

سلام سال نو مبارک، شاید مشکل از کنترل باشد، با دکمه پاور روی دستگاه روشن شود اگر باز روشن نشد می توانید از طریق لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید cs.goldiran.ir/request

طهماسبی
۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ۱۰:۵۱

سلام من یک تلویزیون 58mu722s دارم، همه چیز خوب بود تا وقتی که دو سه ماه پیش آپدیت ارسالی شما رو نصب کردم، با اینکه گزینه 4k enhanced رو فعال میکنم در گرفتن شبکه های 4k کل صفحه بنفش و با لگ میشه،، قبل از آپدیت اینطور نبود، چکار باید کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۳۳

سلام سال نو مبارک، اگر این ایراد در شبکه 4k صدا و سیما باشد احتمالا مربوط به سیگنال فرستنده می باشد ولی اگر در دستگاه های دیگر مانند دی وی دی که با کابل Hdmi متصل شده باشد حتما جنس کابل و نوع کابل بررسی شود که از نوع 2a به بالا باشد و سپس بررسی شود. موفق باشید

واثقي
۱۴۰۱/۰۱/۱۱ ۱۹:۴۰

با سلام تلویزیون جی پلاس 55 مدل 7130 دارم. در کانالهای اچ دی، یک نوار باریک رنگی بالای سمت چپ صفحه ظاهر میشه. آیا علت آن خرابی صفحه ال ای دی هست؟ سوال دوم اینکه آیا گزینه ای هست که تلویزیون سریع روشن بشه و چند ثانیه لوگو و غیره نمایش داده نشه؟ در منو چیزی پیدا نکردم. ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۲۸

سلام سال نو مبارک، سلام خط مشاهده شده اگر در ورودی دیگر مانند پخش فیلم در USB قابل مشاهده باشد می توانید درخواست تعمیرات ثبت کنید در غیر این صورت مربوط نویز سیگنال فرستنده می باشد . لینک درخواست تعمیر cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۸:۱۱

با سلام عرض ادب بنده جی پلاس 49 اینچ دارم چندتا برنامه نصب کرده بودم مثل فیلیمو بازار تلوبیون الان حافظه رام پر شده خواستم یکی رو حذف کنم یه برنامه دیگه نصب کنم میرم محل حذف برنامه ها مینویسه هیچ برنامه ای برای حذف نیست الان چجوری برنامه رو حذف کنم بهینه سازی و حذف موارد زاید رو هم زدم درست نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۲۴

سلام سال نو مبارک، بعض از اپلیکیشن ها مانند فیلیمو در مدل های سری JU قابلیت حذف شدن ندارند. شما می توانید دستگاه را بازنشانی به تنظیمات کارخانه بکنید تا فضای اشغال شده توسط برنامه خالی شود سپس مجدد اقدام به نصب یا آپدیت اپلیکیشن بکنید. موفق باشید

قدیر رجایی
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

سلام خسته نباشید من یک تلوزیون جی پلاس 50 خریداری کردم دقیقا یک روز بعد از اتمام گارانتی تلوزیون دیگر روشن نمیشد حتی با نماینده ی شرکت هم مشکل را در میان گذاشتیم گفتند که برد تلوزیون سوخته علت این امر چیست؟ ایا امکان تعمیر این قطعه از طرف خود شرکت هست؟ هزینه ی تعمیر ان چقدر براورد میشود. حتی قبل از ان هم اوایل که تلوزیون خریداری شده بود هنگ میکرد و درست کار نمیکرد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۲:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ سال نو شما مبارک دوست عزیز؛ به نماینده اطلاع رسانی شد تا در این مورد با شما تماس گرفته و دقیق پاسخگوی سوالات شما باشند. موفق باشید

۱۴۰۱/۰۱/۰۷

سلام مدل دستگاهمون Gtv-50mu724sهست یه برنامه نصب کردم نصب شد ولی اجرا نمیشه به عنوان مثال فیلمو رو نصب کردم ولی میزنه خطا در شبکه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۲:۰۲

سلام و وقت به خیر و سال نو بر شما مبارک دوست عزیز؛ لطفا برنامه رو حذف کنید و نسخه اندروید TV برنامه رو نصب کنید. موفق باشید

حسینی
۱۴۰۱/۰۱/۰۵ ۲۱:۴۳

سلام...تلوزیون جی پلاس مدل 55lu7130 گرفتم زمانی که به ps4pro وصل میکنم حالت تصویر 4k پیشرفته فعال میکنم تلوزیون هنگ میکنه باید از برق بکشم تا درست بشه علتش از چی میتونه باشه آیا درست شدنی هست؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۱:۵۵

سلام و وقت به خیر و سال نو شما مبارک دوست گرامی؛ لطفا این مورد رو انجام بدید و نتیجه رو بررسی کنید: کلید Power کنسول بازی رو چند ثانیه نگه دارید. در منوی Safe Mode که ظاهر میشه، گزینه‌ی HDCP Mode رو انتخاب کرده و آن را بر روی گزینه‌ی 1.4 قرار بدید. موفق باشید

بيک مرادي
۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ۲۲:۳۲

سلام آدم از خرید جی پلاس واقعا پشیمون میشه پول به زحمت بدست میاد .ولی،، تلویزیون هنگی،، و تلویزیون خاموش کردیم دیگه روشن نشد

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۱:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک دوست عزیز؛ ضمن عذرخواهی به دلیل مشکلی که پیش آمده، اطلاع رسانی به همکاران انجام شد و در اسرع وقت پیگیری انجام خواهد شد. با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

سجاد بیگدلی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

سلام خسته نباشید تلویزیون من جی پلاس مدلGTV-50KU722S اسپیکر خریدم میخوام وصلش کنم به تلویزیون از طریق کابل نوری، برای اینکار در منوی تلویزیون باید گزینه بلندگو که زیرمنوش نوشته بلندگو تلویزیون رو انتخاب کنم که تنظیماتش رو انجام بدم اما متاسفانه این گزینه در تلویزیون من خاموش و نمیشه انتخابش کرد، هم این گزینه و گزینه. arc خاموش و نمیشه انتخابشون کرد اگر ممکن راهنماییم کنید که اسپیکر رو با کابل نوری به تلویزیونم وصل کنم مرسی.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۴۷

سلام و وقت بخیر، برای اتصال کابل نوری باید دو دستگاه پورت اپتیکال را داشته باشید که مدل تلویزیون شما این پورت را دارد. سپس با زدن دکمه Home روی کنترل وارد تنظیمات صدا می شوید که خروجی صدای تلویزیون را روی حالت pcm یا خودکار قرار دهید. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۳:۲۱

با سلام چند روزی هست ک تلویزیون 65lq721 خریدیم دیشب یه جای تصویر یک نقطه نورانی سفید به شکل مربع ظاهر شد بعد از عوض کردن شبکه روی تصویر سیاه هم بود و به محض تغییر کانال از بین رفت علتش چیه ؟ ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۰۹:۴۰

سلام وقت بخیر، بعضی اوقات امکان دارد دستگاه روی یک تصویر ثابت زیاد مانده باشد و بعد از تعویض تصویر تا چند لحظه، آن نقطه یا تصویر ظاهر شود سپس محو شود. ولی اگر این مورد همیشگی باشد و در ورودی های مختلف مانند پخش فیلم در usb اتفاق بیفتد، میتوان درخواست تعمیرات ثبت کرد که تکنسین دستگاه را از نزدیک بررسی کند. لینک درخواست تعمیر تلویزیون https://cs.goldiran.ir/request موفق باشید

خدایی پور
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۲۱:۰۱

با سلام و خسته نباشید ببخشید بنده یه تلوزیون از شرکت شما خریداری کرده ام الان یه سالی میشه وسط سریال یه لحظه تصویرش سیاه میشه دوباره بر میگرده چجوری باید درستش کنیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۱۴:۱۱

سلام و وقت بخیر، توضیحاتی که درمورد آن مطرح کردید کامل نیست اگردستگاه جانبی از طریق کابل HDMI به تلویزیون متصل شده است با تعویض کابل HDMI می توانید مشکل را برطرف کنید. موفق باشید

دهلکی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۲۳:۳۶

از خرید جی پلاس پشیمون شدم .فردا نصب تلویزون فریز میشه و خاموش روشن میشه وسط فیلم که با فلش گذاشتم .صدا یهو میره باید استپ کرد تا صدا کار بیفته.یا امروز که روز سومه تلویزون صبح روشن نشده و خانومم .بیخیال تلویزیون شد ظهر اومدم میبینم تلویزیون روشنه تصویر ندارد .نمایندگی گلدیران هم اومده میگه با فلش خوب میشه .تلویزیونی که نو هس طبق حرف نماینده مدل تلویزیون من بردش مشکل داره و هر چند ماه باید فلش شه و قراره فابلشو بده من و هر چند ماه فلش کنم البت نماینده هنوز نیومده فلش کنه.تلویزیون که بردش خرابه اونم از روز اول باید فلش بشه اونم هر چند ماه یکبار.یعنی بهترین گارانتی گلدیران و این وضعه .دفه دومه از گارانتی گلدیران ناراضیم دفعه قبل سر لباسشویی نماینده خودش بلد نبود کارشو انجام بده و لباسشویی صدا میداد و نمایندگی میگفت نماینده میگه مشکل نداره.اخر مجبور میشیم تعمیرکار غیرمجاز بیاریم الانم تلویزیون نو رو باید تعمیرکار غیر مجاز بیاریم .طبق حرف تعمیرکار بیرون cpu دستگاه مشکل داره

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۰۸:۵۸

سلام و وقت بخیر، بابت مشکل به وجود آمده از شما عذرخواهی میکنیم. لطفا در صورتی که درخواست مراجعه تکنسین داده اید شماره ای که ثبت سیستم کرده اید بفرمایید تا برای شما پیگیری شود و اگر ثبت نکردید درخواست تعمیرات خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. موفق باشید cs.goldiran.ir/Request

۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۲۰:۳۹

سلام من یه تلویزیون جی پلاس 55 اینچ خریده ام و وقتی روشن میکنم آهنگ پیشواز اذیت کننده است چطور می‌توان آن را غیرفعال کنم .ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۰۹:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در منوی سیستم گزینه‌ی «روشن شدن سریع» روشن کنید. در صورتی که این گزینه روشن باشه، با روشن کردن دستگاه، صدای خوشادمدگویی پخش نمیشه. اگر این گزینه روشن باشه با هر بار خاموش و روشن کردن، دستگاه سریعا وارد صفحه‌ی اصلی میشه و صدای خوشامدگویی پخش نخواهد شد. اما در صورتی که برق دستگاه قطع و وصل بشه، مرتبه‌ی اول که بعد از اتصال مجدد برق، دستگاه رو روشن می‌کنید صدای خوشامدگویی پخش میشه حتی اگر گزینه‌ی «روشن شدن سریع» روشن باشه. موفق باشید

علی رضائی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۲۱:۳۹

سلام تلویریون 55 اینچ مدل 7130 خریدم در جستجوی دستی و اتوماتیک هر کاری کردم فقط 3 تا کانال صدا و سیما را میگیره ، تلویزیون به آنتن مرکزی ساختمان وصله و سایر همسایه ها مشکل ندارن . در ضمن با همین آنتن دستگاه گیرنده دیجیتال وصل میکنم همه کانال ها را به خوبی میگیره. مطمئن هستم تیونر دستگاه ضعیفه . لطفا راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۰:۰۴

سلام و وقت بخیر، در کانال یابی دستی میتوانید کد شهر خود را وارد کرده و از طریق کانال یابی دستی اقدام به کانال یابی کنید. در صورتی که موفق نشدید می توانید درخواست تکنسین کنید تا دستگاه را بررسی کند. لینک ثبت درخواست برای مراجعه تکنسین : cs.goldiran.ir/request موفق باشید

اسماعیلی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۲۳:۳۵

سلام من تلویزیون 58خریداری کردم ولی متاسفانه دراین تلویزیون epgعمل نمی کند و نمایش اطلاعاتی موجود نیست را اعلام می کند لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۵

سلام و وقت بخیر، این مورد مربوط به فرستنده می باشد و ارتباطی به دستگاه ندارد. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۰۱:۵۴

سلام متاسفانه بیشتر از یک هفته است که صدا و سیما epg رو قطع کرده و برای همه قطع شده و به تلویزیون نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۱:۲۲

بله، قطع شدن راهنمای برنامه مربوط به فرستنده می باشد و ارتباطی به تلویزیون شما ندارد. موفق باشید

علی اصغر رستمی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۷:۴۲

سلام من به تازگی تلویزیون 50 را خریدم یه مشکلی که دارم وقتی تلویزیون را خاموش میکنم اگه از برق بکشم و به برق وصل کنم خودکار روشن میشه چرا ؟ اینجوری اگه برق بره و بیاد خانه نباشیم تلویزیون روشن میشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۰۷

سلام و وقت بخیر، لطفا از طریق لینک زیر درخواست تعمیرات خودتون رو ثبت کنید تا تکنسین از منو دستگاه این گزینه را خاموش کند و دستگاه را بررسی کنند. cs.goldiran.ir/request موفق باشید

اسدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۲۱:۱۶

سلام خسته نباشید من یه تلویزیون 50jh412 خریدم محل اتصال کابل HDMI رو پیدا نمیکنم راهنماییم میکنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۶:۲۳

سلام و وقت بخیر، پورت HDMI در مدل هایJH زیر دستگاه و بغل دستگاه است. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۰۲:۳۵

سلام و عرض ادب ببخشید علت اینکه تلوزیون جی پلاس در حال پخش هست و خود به خود یک بار خانوش و روشن میشه چیست یک بار بیشتر این مشکل تا الان برای من پیش نیومده و الان چهار روز هست خریداری کردم و یک بارهم هر کاریی می کردم تلوزیون روشن ننی شود و وقتی دو شاخه اون رو از کشیدم و دوباره زدم روشن شد به راحتی و چرا نام برنامه ها و ساعت ان ها وقتی کانال رو تغییر میدهم درست نمی زنه ممنون میشم اگه کمک به من کنید سپاس گزارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۰۹:۴۲

سلام و وقت بخیر، اگر دستگاه خاموش می شود تایمر خواب و تایمر خواب خودکار در تنظیمات خاموش شود و محافظ برق هم بررسی شود که ایرادی نداشته باشد. موقعی که دستگاه روشن نمی شود حتما باتری کنترل بررسی شود و یکبار با دکمه روی دستگاه روشن شود در صورتی که ایراد همچنان وجود داشته باشد درخواست تعمیرات ثبت شود . حذف نام برنامه ها و ساعت آنها در اکثر برند های تلویزیون اتفاق افتاده است و ایراد از دستگاه نمی باشد . برای ثبت درخواست تعمیر میتونید از لینک زیر اقدام کنید cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۹:۰۶

سلام تازه تلویزیون جی پلاس 7130 اس 55 خریدم تصویرش ماته مخصوصا مسابقات فوتبال حرکت میکنن چهرهشون مات ماته

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ۰۸:۵۱

سلام وقت بخیر، تنظیمات تصویر رو حالت های مختلف مثل استاندارد، کاربر و ... قرار دهید و اگر دستگاه جانبی به دستگاه متصل است می توان با تعویض کابل آن را بررسی کنید. اگر مشکل برطرف نشد به ما اطلاع دهید. موفق باشید

Nadia
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۰۴:۵۱

سلام وقت بخیر به تازگی تلویزیون جی پلاس 65اینچ خریداری کردم وقتی روشن کردیم صفحه پشت سر هم تغییر رنگ میده و اصلا هرچی کلیدای کنترل میزنیم هیچ کاری نمیکنه ومنویی نمیاره لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۰۹:۳۶

سلام و وقت بخیر، اگر دکمه ها کار نمی کند شاید در برنامه ای که با سیستم عامل دستگاه همخوانی ندارد اجرا شده، ابتدا یکبار دستگاه از پریز برق کشیده و در ورودی دیگر مثل usb امتحان کنید اگر تصویر دستگاه همچنان ایراد داشته باشد و یا دستگاه هنگ باشد محبت بفرمایید در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

سید حمید سلیمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۲۳:۳۹

سلام من موقع بروز رسانی برق را قطع کردم تکنیسین میگه آب دیت را نداریم و برد اصلی باید عوض بشه، آیا درسته؟ تکلیف گارانتی چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۰:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ تلویزیون جی پلاس را هنگام بروز رسانی نباید خاموش و یا از برق کشید. آیا شما با تکنسین گلدیران در این باره مشورت کردید؟ محبت بفرمایید در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۰۱:۱۹

سلام خسته نباشید تلویزیون جی پلاس 50 دارم امروز خاموش کردیم بد از چنددوباره آمدیم روشن کنیم روشن نمیشه چراغ ال ای دی پاینش چشمک میزنه هیچ یک از دکمه های ریموت کار نمیکنه باید چیارکنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۰:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این لینک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request. موفق باشید

جواهری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۲۰:۱۴

سلام تلویزیون جی پلاس 40 هوشمند من همه کانال ها رو بدون مشکل میگرفت ولی بعد از چندماه یدفعه کانال های HD پرید کانال یابی خودکارو زدم از کانال 800 به بعد ch101 تا ch138 میاره اتصال سیم آنتن و خود آنتن بررسی کردم مشکلی نداشت

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۰۹:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید و مراحل رو انجام بدید: csgl.ir/gnkt موفق باشید

لطفی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۳:۱۹

سلام من یک تلویزیون 50 اینج 724s خریدم وقتی که برق میره و وقتی که برق میاد تلویزیون به طور اتوماتیک روشن میکنه مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۰:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ برای رفع این مورد لازم هست تکنسین مراجعه کنن و از منوی مخفی تلویزیون این گزینه رو تغییر بدن تا مشکل رفع بشه. در این لینک میتونید درخواستتون رو ثبت کنید: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

ياقوت کار
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۰۷:۲۳

سلام من تلوزیون 65lu721s دارم هیچ جایی برای تنظیمات تصویر و سایر قابلیت ها پیدا نمی کنم. موقع نصب هم تکنسین آخرین ورژن رو برام نصب کرده. الان تایم sleep فعال ولی تو تنظیمات جایی نیست که غیرفعالش کنم. لطفا راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۰:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا کلید منو رو انتخاب کنید و بعد فلش جهت‌نمای پایین رو فشار بدید تا منوی مربوط نمایان بشه. از این منو میتونید وارد قسمت تایمر بشید. موفق باشید

پارنز
۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۲۳:۲۳

باسلام بنده16روزه جیپلاس50 گرفتم ولی موقع پیامهای بازرگانی نوارابی رنگ تاحدود15سانتی بالای صفحه سمت چپ میادعلت چیست باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۰۹:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ این مورد طبیعی هست و به دلیل سیگنال‌های ارسالی از صدا و سیما هست. مشکل از طرف تلویزیون شما نیست. موفق باشید

حسینی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

سلام وقت بخیر 43LH612 صدای ولوم روی یک خیلی بالاست کمتر نمیشه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۰۹:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ موردی که میفرمایید نیاز به بررسی داره. لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ۱۴:۱۱

سلام من یه تلویزیون جی پلاس دارم که وقتی روشن میکنم روشن میشه و تصویر شروع کار تلویزیون که آرم جی پلاس هست میاد بعد وقتی اون می‌ره دیگه هیچ تصویری نمیاد وهر دکمه ای هم میزنم کار نمیکنه دلیلش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا اگر امکان تعیین ورودی وجود داره، ورودی دستگاه رو همون ابتدا که روشن میشه تغییر بدید و روی ورودی صحیح قرار بدید و اگر دستگاه بر روی دو ورودی تصویری نمایش نمیده لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۲۲:۰۶

باسلام بنده امروز یه تلویزیون جی پلاس 50 اینج 4k خریدم و توسط نمایندگی نصب کردم کیفیت تصاویر پایین است و نوشته ها انگار تار هستند خواستم ببینم واقعا ایراد از تلویزیون است یا مشکل دیگری دارد در ضمن همه کانالها را که با ماهواره فول اچ دی میگیرم را چک کردم زیاد شفاف نیستند .... با تشکر راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۱۰:۳۲

سلام و وقت به خیر؛ در نظر داشته باشین که تصاویر در صورتی که HD باشن با کیفیت خیلی بالا نمایش داده میشن و باقی کانال‌ها ممکنه گاهی کیفیت تصویر پایین‌تری داشته باشن و اگر کانال‌های ماهواره‌ای رو با کیفیت بالا دریافت می‌کنید باید کابل HDMI مناسب برای انتقال تصویر متصل شده باشه. در تنظیمات تصویر میتونین حالت تصویر کاربر رو انتخاب کنید و وضوح تصویر رو کمی پایین‌تر بیارید و بعد دستگاه رو بررسی کنید. موفق باشید

اشکبری
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۲۲:۳۴

سلام و عرض ادب، من چند ماهیه که یه تلویزیون مدل GTV-58LU722S خریدم که البته از کیفیت تصویر و صداش کاملا راضی هستم. فقط وقتی تلویزیون رو بعد از چند ساعت خاموش موندن روشن می‌کنم منوی بوت شدن اندروید رو نشون می‌ده که بیست-سی ثانیه طول می‌کشه تا تصویر شبکه‌ها نمایش داده بشه. ولی اگه خاموش بودن زیاد طول نکشه، خیلی سریع روشن می‌شه و شبکه‌ها قابل مشاهده هستن. انگار که یه حافظه فلش پاک می‌شه یا یه باتری بک‌آپ ضعیفی داره. سپاس از بابت توجه‌تون ارادتمند، علی اشکوری

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۱۱:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ دیر بالا آمدن پس از خاموشی عمیق دستگاه (حالتی که به عنوان مثال دستگاه در حالت روشن شدن سریع نیست یا از برق کشیده شده) با توجه به اینکه سیستم عامل اندروید باید بالا بیاد اندکی تاخیر طبیعی هست. این مورد مثل روشن کردن گوشی‌های اندرویدی هست که حدود یک دقیقه طول میکشه تا سیستم بالا بیاد. اگر تاخیر طولانی شد لطفا از لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنین: cs.goldiran.ir/warranty موفق باشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۱۸:۳۷

سلام از قسمت منو در قسمت تایمر خاموش کردن خودکار رو که روی 4 ساعت هست رو روی خاموش قرار بدید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۰۸:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ مورد خاموشی خودکار مربوط به زمانی هست که تلویزیون به طور خودکار خاموش میشه. طی بررسی واحد فنی شرکت گلدیران موردی که مشتری گرامی در ارتباط با بوت شدن دستگاه هنگام روشن کردن دستگاه فرمودن اندکی تاخیر طبیعی هست. ممنون از شما

رامین معبود مژده ای
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۰۸:۴۲

سلام خسته نباشید تلویزیون من 65 اینچ جی پلاس هست من هیچ ساعت خاموشی براش تنظیم نکردم ولی حین تلویزیون دیدن یهو یه الارم میاد که ثانیه شمار هستش و قراره تلویزیون خاموش بشه بعد چند ثانیه بعد میرم یه دکمه کنترول تلویزیون رو میزنم حالا هردکمه ای شد فرق نداره میزنم اون الارم میره و تلویزیون روشن میمونه نزنم خاموش میشه.میشه بفرمایید علتش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی سیستم یا تایمرها (در مدل‌های متفاوت فرق داره) گزینه‌ی «خاموش شدن خودکار» رو روی حالت خاموش قرار بدین. موفق باشید

مرتضی جعفری
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۲۲:۵۳

سلام. تلویزیون 58mu722s خریدم اما کیفیت تصویر چندان مناسب نیست و کمی مات هست. از طریق منوی p.mode وارد می شم و روی کاربر کلیک می کنم اما چیزی نشون نمی ده و نمی تونم تنظیمات رو تغییر بدم. لطفا راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۳۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا دکمه منو رو بزنید و در منوی تصویر گزینه کاربر رو انتخاب کنید. در این قسمت میتونید آیتم‌ها رو به صورت دستی تغییر بدین. موفق باشید

خدادوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ۲۰:۰۹

تلویزیون 50 اینچ 4کای جی پلاس دارم علت بنفش شدن تصویر در پخش سریالهای فیلیمو چیست؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۰۸:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برنامه مخصوص اندروید TV رو نصب کنید و بفرمایید آیا وقتی از طریق وب هم فیلیمو رو باز کنید باز چنین مشکلی وجود داره؟

محمد حیدری
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۵:۲۸

دستگاه منم اکثر وقتها بنفش میشه حین اجرای برنامه و فرقی نمیکنه چه سایتی باشه کلا مو قع پخش انلاین اینطوره و مخصوصا اگر کمی عقب یا جلو بزنیم

غلامرضا علی مردان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۰۶:۱۶

سلام تلویزیون من 55ku722s هست. مدتها مشکل بهم ریختن کانالها و هنگ کردن داشتم. آپدیت کردند حل نشد بردند برد اصلی را عوض کردند ، مشکل هنگ کرذن حل شد اما بهم ریختن کانالها نشد. گفتند مشکل از آنتنه ، کلا آنتن را عوض کردم و باز هم حل نشد . بالاخره با راهنمائی تکنسین بسیار خوب شما و یکی از دوستان ، با کمی چرخاندن آنتن و کمی کم شدن قدرت و کیفیت سیگنال الآن یکماهی هست که فعلا مشکل بهم ریختن کانالها را هم ندارم اما نمیدانم چگونه بود که انگار دائم درحال سرچ کردن بود. اما اکنون که خیالم از این بابت کمی راحت شده ، میبینم که سیستم Hbbtv را ندارم. میدانید که هم اکنون شبکه های ایرانکالا و تماشا و 4kاین سیستم را فعال کرده اند و قراراست همه شبکه ها چنین شوند. اکنون برای فعال شدن این سیستم چه باید بکنم ؟! باتشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۱۰:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ دوست عزیز دستگاه این قابلیت رو نداره متاسفانه نمیشه از این مورد استفاده کرد. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۳

سلام علت کارنکردن کنترل تلویزیون 43اینج جی پلاس چیه درحالی ک کنترل سالم ولی شبکه ها جا به جا وتغییرنمیکنن و هی باید بلند شیم از دکمه های زیر تلویزیون استفاده کنیم کنترل سالم ولی نمیدونم مشکل چیه ک شبکه ها تغییرنمیکنن

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه کنترل رو تست کردید و میفرمایید سالم بوده لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا دستگاه بررسی بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۰:۵۶

سلام علت کارنکردن کنترل تلویزیون 43اینج جی پلاس چیه درحالی ک کنترل سالم ولی شبکه ها جا به جا وتغییرنمیکنن و هی باید بلند شیم از دکمه های زیر تلویزیون استفاده کنیم کنترل سالم ولی نمیدونم مشکل چیه ک شبکه ها تغییرنمیکنن

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه کنترل رو تست کردید و میفرمایید سالم بوده لطفا در لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا دستگاه بررسی بشه: cs.goldiran.ir/request موفق باشید

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۲۱:۱۵

سلام،خسته نباشید من حدودا سه ماهه تلویزیونم که مدل Gplus 50اینج رو خریداری کردم ولی چند باره خطوط قرمز پایان تصویر میوفته و بعد از چند لحظه محو میشه میخوام بدونم مشکل کجاست و من چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۰۸:۰۲

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی لازم هست دستگاه شما بررسی بشه و در مورد ایراد دستگاه اعلام نظر بشه. لطفا از طریق لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید: cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۹:۳۹

من 2 سال هست که میخوام از طریق برنامه ismart تلوزیون رو کنترل کنم یا فیلم پخش کنم تا الان هم نتونستم همه کار های که شما گفتید رو هم انجام دادم،!!

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۸:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید تا بر اساس مدل بررسی کنیم. متشکریم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۰:۰۰

سلام چرا موقع اتصال گوشی به تلوزیون جی پلاس سری 2 صدا از گوشی پخش میشه؟ لطفا ??

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۰:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل رو در موبایلتون از طریق File Manager و از طریق برنامه مورد نظر که ISmart SC هست باز کنید. در این مورد میتونید به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/alg موفق باشید

PORIYA DALIRY
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۰۷:۲۶

سلام مانیتور 24 اینچ دارم که با hdmiبه لپ تاب وصله وقتی کارم تموم میشه و لپ تاب رو خاموش میکنم دفعه بعد مانیتور صفحه سیاه نشون میده و منو شم نشون نمیشده و زمانی کارم تموم میشه لپ تاب رو خاموش میکنم مانیوتور هم خاموش میکنم باز هم هنگام روشن کردن صفحه سیاه نشون میده فکر میکنم به حالت sleeepمیره اما نمیدونم چه جوری درستش کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۸:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ دوست گرامی برای راهنمایی در این مورد از شرکت گلدیران با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۴:۳۹

سلام خسته نباشید ما یه تلوزیون جی پلاس مدل 50lu722s داریم یه مشکلی وجود داره اونم اینه که گیرنده دیجیتال از HDR پشتیبانی نمی کنه و شبکه 4k hdr را خیلی کم رنگ نشون میده و در شبکه های دیگه مشکلی نداره. فکر کنم در صورت امکان با ارائه به روزرسانی حل بشه . همون شبکه در تلوزیون های دیگر با رنگ های پر و خوب نمایش داره میشه اما مال ما خیلی کم رنگه و این رو جدیدا که فوتبال ها از این شبکه هم پخش میشه با مقایسه رنگ های شبکه tv3 hd با irib uhd hdr فهمیدم . از آشنایان ما اسنوا دارن که این شبکه رو درست و پر رنگ پخش میکنه. اما مال ما این قابلیت hdr رو در گیرنده دیجیتال نداره . گفتم بینم شما راه حلی دارین یا نه . وقتی تلوزیون از hdr پشتیبانی میکنه باید گیرنده دیجیتال اون هم پشتیبانی کنه دیگه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۹:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ پیرو تماس تلفنی برای به روز رسانی دستگاه شما و رفع مشکل مراجعه میشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۶:۳۵

سلام تلویزیون ما هم از این مدل ولی 55 هست اونم دقیقا همین مشکل رو داره در ضمن زیاد هم هنگ میکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۰۸:۰۴

سلام و وقت شما به خیر؛ موردی که میفرمایید نیاز به بررسی داره. لطفا از طریق لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه: cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۵:۲۷

سلام 50 اینچ جی پلاس دارم وقتی از روی کنترل تی وی خاموش میکنم دکمه آبی قرمز نمیشه و حدود چند دقیقه طول میکشه تا دکمه آبی تی وی قرمز بشه لطفا توضیح بدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۰۹:۳۰

سلام و وقت به خیر؛ معمولا چند ثانیه زمان میبره و این مدت زمان در مدل‌های مختلف کمی تفاوت داره، اما اگر چراغ دستگاه شما چند دقیقه طول میکشه تا قرمز بشه لازم هست دستگاه از طرف کارشناس بررسی بشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای بررسی و رفع ایراد دستگاه مراجعه کنند. موفق باشید

فلاح
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۲۱:۲۰

سلام..ما 4ماهی میشه که تلویزیون جی پلاس خریدیم.1هفتس که تلویزیون روشن میکنیم میره رو صفحه USB..میشه کمکم کنید لطفا

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۹:۰۴

سلام و وقت به خیر؛ این مورد به مدل دستگاه بستگی داره و در برخی مدل‌ها با انتخاب کلید Home و ورود به قسمت مدیریت تلویزیون میتونید انتخاب کنید که صفحه ابتدایی تلویزیون کدام صفحه باشه؛ ممکنه در این قسمت انتخاب کرده باشید که تلویزیون بر روی ورودی USB روشن بشه. موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۸:۱۷

تلویزیون Lu55722s

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۸:۱۵

سلام. آقا چرا تصاویر کانالهای hd در تلویزیون جی پلاس شطرنجی و فریز میشه؟ منزل ما کرج هست. اول فکر کردم باد و طوفان میاد اینجوری میشه ولی دیدم نسیمی بیش نیست. قبلا هم همینجوری می شد که مین برد تلویزیون رو عوض کردن. کیفیت تصویر هم کم و زیاد میشه یعنی فریز میشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۰۸:۰۶

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه به دلیل ایراد آنتن باشه. لطفا آنتن رو بررسی کنید و اگر مشکل قدرت و کیفیت سیگنال وجود نداره، درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

حسین قناتی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۰۸:۵۲

با سلام من تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N سایز 40 اینچ خریدم. متاسفانه یک مورد که در این تلویزیون دیده میشه ، صدای زیاد در ولوم شماره یک این تلویزیون می باشد. این مورد وقتی اذیت کننده تر می شود که در شب می خواهید تلویزیون ببینید و صدای زیاد باعث اذیت بقیه افراد می شود. آیا شرکت راه حلی برای حداقل ولوم این تلویزیون میتونه بکنه که کمی کمتر بشه؟؟ من تلویزیون با برندهای دیگر هم داشتم،خروجی صداش همین توان را دارد. اما متاسفانه صدای حداقلی این تلویزیون خیلی بیشتر از آنهاست و خیلی آزار دهنده است. آیا شرکت میتونه آپدیتی برای این صدا بده؟ آیا راهی هست؟؟؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از طریق لینک زیر درخواست تعمیرات ثبت کنید تا دستگاه بررسی بشه و در صورت نیاز رفع ایراد بشه: cs.goldiran.ir/repaire موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۱:۳۲

ضمنا فاصله هم بین 1 متر تا 3 متر هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۰۸:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید و یکبار کنترل رو Unpair و Pair کنید و بعد بررسی کنید: csgl.ir/rkg موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۱:۲۹

سلام. چرا کنترل جادویی(بلوتوثی) تلویزیون انقدر هرز میره. بطوری که کارباهاش خیلی سخته. مثلا سمت راست میگیری ولی فلش سمت چپ هست و خیلی پرش داره. لطما راهنمایی کنین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۰۸:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید و یکبار کنترل رو Unpair و Pair کنید و بعد بررسی کنید: csgl.ir/rkg موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۲:۵۱

سلام مجدد. میخواستم بدونم چرا از وقتی که برد تلویزیون من و عوض کردن تصاویر نسبت به قبل یکم مات شده؟ یعنی درخشش کمتر شده. مخصوصا تو شبکه 4k خیلی تابلو هست. الان تو قسمت تنظیمات دینامیک تازه میشه مثل استاندارد قبلی؟ آخه چرا؟ مگه کیفیت پخش تصویر هر مین بردی با هم فرق میکنه؟ به نظرم قبلی بهتر بود. ضمنا این یکی رو فلش در حال پخش هنگ کرد.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۵:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا مجدد دستگاه بررسی بشه. با توجه به اینکه هم مشکل رنگ و هم هنگ کردن دستگاه وجود داره، بهتره دستگاه بررسی بشه. موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۱:۱۱

سلام. ببخشید واسه 55lu722s آپدیت جدید اومده یا نه؟ سوال دوم اینکه اگه با اینترنت از خود تلویزیون و تنظیمات بروز رسانی کنیم حله یا حتما باید از طرف شرکت بروز رسانی بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۵:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ در صورتی که بر روی دستگاه به روز رسانی آنلاین رو مشاهده می‌کنید، مشکلی نداره و میتونید تایید کنید تا به روز رسانی انجام بشه. موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۴:۴۸

سلام. وقت بخیر. آقا دیروز زحمت کشیدن اومدن و برد تلویزیون بنده رو عوض کردن.ولی از دیروز تو تنظیمات مکان و زمان که میزنم فرستنده تلویزیونی خودکار شهر میره رو آزور و وقتی دستی تهران رو تنظیم میکنم بعد خاموش روشن کردن بهم میخوره. به تنظیمات کارخونه هم زدم درست نششده. میشه لطفا راهنمایی کنین. tv55lu7225 هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۶:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ در نظر داشته باشین برای اینکه ساعت درست تنظیم بشه لازم هست یا آنتن به تلویزیون وصل باشه و یا تلویزیون به اینترنت متصل باشه تا بتونه به روز رسانی انجام بده. در صورتی که این موارد رعایت شده و باز این مشکل وجود داره، لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا مجدد تلویزیون بررسی بشه. موفق باشید

بایرامی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۴:۱۶

سلام من چند ماه قبل یه تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4k سری ku گرفتم مشکل هنگ داشت مجبور میشدم از برق بکشم تا خاموش شه. همکارانتون بارها اومدن اما درست نشد تا اینکه همه کانالهای اچ دی را حذف کردن و گفتن باید صبر کنید مشکل حل شه نرم افزاری به ما بدن ما بیاریم نصب کنیم. الان ماههاست خبری نیس. الان تکلیف ما چیه این همه هزینه کردیم که حتی تصویر اچ دی هم نداشته باشیم؟ چیکار باید بکنیم؟ لطفا پایخگو باشین. و بفرمایید گارانتی محصولتون دقیقا به چه دردی میخوره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۵:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای رفع مشکل دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

بایرامی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۷:۲۷

سلام من قبلا هم این مشکلو داشتم قبلا هم پیام دادم همکاراتون تشریف آوردن اما گفتن کاری از دستشون برنمیاد. الانم باز برام ثبت درخواست تعمیر کردن اما باز میان میگن که باید شرکت یه راه حلی پیدا کنه. شرکت هم ماههاست راه حلی پیدا نمیکنه و حتی فروش این مدل از تلویزیونهارو متوقف نمیکنه تا مشکل حل بشه. تکنسینها راه حلی برای این مشکل ندارن. لطف بفرمایید شما بگین ما چه بکنیم. ظاهرا دوستان زیادی این مشکل رو دارن

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۸:۲۴

سلام مجدد؛ Up-grade جدید برای دستگاه ارائه شده و از طرف کارشناسی که مراجعه میکنن انجام میشه و مشکل رفع میشه. موفق باشید

سیامک قربانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۲۲:۱۵

با سلام. آقا من یکماه پیش یه تلویزیون جی پلاس مدل 55lu722s خریداری کردم. متاسفانه کند که هست. بعضی وقتها کانال رو که عوض میکنم نمیاد و باید برم کانال بعدی و برگردم تا نشون بده. تصویرهای اچ دی هم فریز میشه. پشت تلویزیون هم خیلی داغ میشه. بدتر از همه اینکه از امروز صبح کانالهای سه و ورزش اچ دی کلا رفته و میزنه تصویر موجود نیست. صدا هم نداره. کانالیابی هم کردم ولی درست نشد. خواهشا نگید که برگرد به تنظیمات کارخونه چون این فقط مسکن هست. کلی پول ندادم که همش اینکارها رو انجام بدم.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۰۷:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ اگر اطمینان دارید که آنتن قطع نمیشه لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موردی که میفرمایید نیاز به بازدید و بررسی از طرف کارشناس داره. موفق باشید

حسین استادی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۰۷:۳۷

حسین استادی مهرجردی-باسلام بنده برج7 سال 99 یگدستگاه تلویزیون جی پلاس هوشمند 55 اینج خریدم روزانه بطور متوسط 3-4 بار هنگ می کند به قسمی که باید برق محافظ را قطع کنم تا کلید هایش کار کند , نرم افزار های روی دستگاه رو هم لغو نصب کردم متاسفانه پشت دستگاه داغ می کند بیم این دارم که برد آن بسوزد لطفا مرا راهنمایی کنید.ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۰۷:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موردی که میفرمایید نیاز به بررسی از طرف کارشناس داره. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۵:۴۷

سلام بعضی وقت ها گاهی تلوزیون خود به خود خاموش میشه تلوزیون سری 2 جی پلاس هستش مشکل از چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۰۸:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ ممکن هست به دلیل حالت خاموشی خودکار، تایمرها و محافظ صفحه باشه. میتونید در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3 موفق باشید

حسین رفعتی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۲۳:۵۴

سلام خسته نباشید تلویزیون 50اینچ 4k گرفتیم الان بعد چندماه جدیدن روزی 3/4‌بار هنگ میکنه رو تصویر باید از برق بکشیم.چیکارش کنیم؟ جز گارانتی هستش که درست کنید مشکلو؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۸:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موردی که میفرمایید نیاز به بررسی از طرف کارشناس داره. موفق باشید

جواد توحیدیان
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۹:۰۹

سلام من یه تلویزیون55KE821S خریدم بعد اینکه دو سه ساعت روشن باشه تلویزیون هنگ میکنه،نه خاموش میشه نه کانال عوض میکنه نه صدا کم زیاد میشه باید حتما تلویزیونو از برق بکشم مجدد راه اندازی کنم علتش چیه

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۸:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موردی که میفرمایید نیاز به بررسی از طرف کارشناس داره. موفق باشید

ابدی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۲۱:۳۵

سلام وقت شما بخیر بنده تلویزیون 55 اینچ از سری ke تهیه کردم که در طول روز چندین مرتبه هنگ میکنه و حتما باید برق و قطع و وصل کرد. همکارای شما زحمت کشیدن یک دستگاه گیرنده دیجیتال ارسال کردن اما این راه حل مشکل نیست. من این همه هزینه نکردم که تلویزیون هوشمند 4k بخرم بعد براش گیرنده دیجیتال بذارم!!! لطفا سریعتر این مشکل و برطرف کنید چون با جستجو در سطح اینترنت میشه متوجه شد که تعداد زیادز از خریداران این مشکل و دارن و این به آبروی شرکت صدمه میزنه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۰۸:۴۳

سلام و وقت شما به خیر؛ ما در حال پیگیری این مشکل هستیم. لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا پیگیری لازم رو انجام بدیم. موفق باشید

عبدالرضا قنبری
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۲۱:۳۳

سلام من 65اینچ خریدم روزی دو بار هنگ میکنه باید از برق بکشم تا درست بشه ضمنا وقتی کانالو عوض میکنم خیلی دیر عمل میکنه. ممنون میشم جواب بدین

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ۰۷:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورت امکان یک بار دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و بعد مجدد تست کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد لطفا برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

فتحی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۸:۵۰

سلام و وقت بخیر ، تلویزیون جی پلاس 50 lu تازه خریدم ، گاها موقع عوض کردن کانال پیش اومده که یه کانال هیچی پخش نمیکنه و باید دوباره برم رو یه کانال دیگه بعد برگردم رو اون کانال ،، ببخشید یه سوال دیگه اینکه استفاده از محافظ ایا در هنگ کردن این تلویزیون نقش داره؟ خیلی ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۸:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ در مورد ایراد کانال‌ها اگر آنتن مشکلی نداره، لطفا کانال یابی رو مجدد انجام بدید. میتونید از طریق راهنمای لینک زیر این مورد رو انجام بدید: csgl.ir/gnkt در مورد محافظ برق تنها در صورتی که محافظ قطعی داشته باشه، به دلیل قطع و وصل شدن برق، دستگاه خاموش و روشن میشه. موفق باشید

زهرا سادات رادنیا
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۱:۲۵

سلام من در تاریخ 99/12/25 تلویزون 50lu722 خریداری کردم زمانی که فلش میزنم کلا هنگ میکنه و باید از برق در بیارم. بازنشانی تنظیمات کارخانه هم انجام دادم ولی متاسفانه زمان اتصال فلش هنگ میکنه. واقعا بد جور خورد تو ذوقم خواهش میکنم پیگیری بفرمایید برای تعویض دستگاه یا مرجوع کردن مبلغ.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۸:۰۰

سلام و وقت به خیر خانم رادنیا؛ لطفا در نظر داشته باشین لازم هست فرمت فلش FAT32 باشه. لطفا با فلش دیگه‌ای هم بررسی کنید و اگر این مشکل تکرار شد برای بررسی دستگاه رسید تعمیرات ثبت کنید. برای تصمیم‌گیری در مورد دستگاه روال به این شکل هست که ابتدا طی درخواست تعمیرات کارشناس برای بررسی دستگاه مراجعه میکنن. موفق باشید

لقايي
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۰:۱۲

سلام ، تلویزیون 65 اینچ جی پلاس مدام پیام خدمات گوگل پلی متوقف شده است میده و بعضی وقت ها هم روشن و خاموش میشه ، برای حل مشکل چه کاری انجام بدم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۱:۱۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از اکانت گوگل پلی خارج بشید و دوباره وارد بشید. بررسی کنید زمان استفاده از برنامه خاصی دستگاه خاموش و روشن میشه؟ اگر محافظ برق سر راه تلویزیون هست لطفا مطمئن بشید که ایرادی نداشته باشه. موفق باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۴:۰۹

سلام من 50ابنچ جی پلاس گرفتم چند ماه پیش مشکلی نداشتم تا امروز هر کاری میکنم روشن نمیشه برقشم وصله و چراغ برقش روشنه ولی روشن نمیشه چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۶:۳۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تابرای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

اصغر زادرجب
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۰۰:۲۵

جافلش ال ای دی 43اینچ جی پلاس مدلkh412n یکی ازکارافتاده دومیش فلش رابالامیاره گوشی رانه درصورتی که قبلا بالامیاوردباکابل

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۰۰:۵۲

سلام و سال نو شما مبارک؛ پورت USB برای اتصال هارد و فلش هست و این تنها کاربردی هست که از طرف کارخانه اعلام شده و اگر گوشی رو ساپورت نکنه طبیعی هست حتی اگر قبلا پشتیبانی کرده باشه چون استاندارد این پورت نیست امکان بررسی نداره. در مورد اینکه پورت از کار افتاده لطفا با فلش دیگه‌ای با فرمت FAT32 بررسی کنید و اگه باز هم مشکل وجود داشت لطفا برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

یاسر جبلی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۲۰:۳۶

سلام من ی تلویزیون 55 اینچ مدل Lu722s خریدم امروز تشریف آوردن برای تحویل و نصب اما متاسفانه سیگنال یابی دستگاه بشدت ضعیفه و سیگنال پیدا نمیکنه با تلویزیون های دیگه امتحان میکردیم سیگنال و تصویر عالی ولی با وجود چک کردن و تعویض چند باره کابل و آنتن ،و همچنین تست با تلویزیون های دیگه ،متاسفانه دستگاه نمیتونه سیگنال بگیره خواستم لطفا راهنمایی و کمک کنین تا من مرجوع کنم و دیگه به سمت کالای ایرانی نیام ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۱۰

سلام و وقت شما به خیر؛ لطفا شماره تماسی که به شرکت اعلام کرده بودید بفرمایید تا سریعا پیگیری این مورد رو انجام بدیم. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۸:۳۴

چرا تلوزیون پشت سر هم خاموش و روشن میشود؟ لطفا بگید چون برام خیلی مهمه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۰:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برای بررسی این موضوع مواردی که گفته میشه رو چک کنید: که آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن میشه؟ اگر سر ساعت خاصی است ممکنه مربوط به تنظیمات تایمر باشه. چنانچه تلویزیون پشت سر هم خاموش و روشن میشه، ممکنه مربوط به برق باشه. محافظ قطعی داشته باشه. پس حتما برق و محافظ تلویزیون رو بررسی کنید. دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون رو جدا کنید و چک کنید. باتری کنترل رو برای مدت زمانی خارج کنید، شاید کنترل پیغام اشتباه به تلویزیون صادر میکنه. اگر با رعایت موارد گفته شده مشکل رفع نشد، لطفا برای مراجعه‌ی کارشناس درخواست تعمیرات ثبت کنید تا دستگاه بررسی بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۶:۳۹

سلام خسته نباشید من 43 اینچ رو 3 روزه خریدم بعضی وقتا صداش در حد ی ثانیه قطع میشه و وصل میشه و اینکه صداش از یک تا 10تغییری نداره و تو یک خیلی صدا بلنده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۶:۴۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید. بهتر هست دستگاه بررسی بشه تا از صحت دستگاه اطمینان حاصل کنید. موفق باشید

محمد رستمی سورگ
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۳:۰۵

سلام وقت بخیر ، خداقوت من تلویزیون جی پلاس مدلku722s پنجاه اینچ خریداری کردم نزدیک به دوماه هستش که مشکل داره و هنگ میکنه و باید از برق بکشیم تا درست بشه به نماینده اعلام کردم میگن مشکل از فرستنده ها هستش در حالی که من از صدا و سیما استعلام گرفتن و تاکید بر عدم مشکل فرستنده ها دارند ... و سایر مدل ها های همین مارک و سایر برند ها نیز هیچ گونه مشکلی نداره ... و جالبه اینه که خود کارشناسان هم میگن دستگاه دیجیتال بزارید تو مسیر آیا به نظر شما این منطقی هستش تلویزیون نسل جدید 4kبگیری بعدش دیجیتال بزاری جدا از این چطور میشه دیجیتال 200 تومنی مشکلی نداره و کلیه کانال ها رو درست دریافت میکنه و تلویزیون uhd و نسل جدید خیر ؟؟؟؟؟ خواهشمندم اینو پیگیری کنید این مشکل رو شرکت ایکس ویژن با یه مدلشون داشتن کلا جمع اوری کردن و مدل رفع ایراد شده دادن دست مشتری خواهشمندم شرکت گلدیران که در مشتری مداری پرچم دار هست هم به این مسئله رسیدگی جدی کنه چرا که این مشکل بنا به گفته کارشناسان خودتون شایع هست ...و این بلاتکلیفی و انتظار در شان مشتری نیست... با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۰۹:۵۹

سلام و وقت به خیر آقای رستمی؛ متاسفیم که این مشکل پیش آمده و از شما عذرخواهی می‌کنیم. لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا بتونیم پیگیری لازم رو انجام بدیم. متشکریم

شکاری
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۲۳:۵۷

باسلام ما هم همین مدل تلویزیون را داریم 99/12/27 خریداری کردیم و دقیقاً همین مشکل را دارد و روزی دوبار هنگ می‌کند. باید از برق کشید و دوباره روشن کنیم تا درست شود. چه باید کرد. ممنونم کمک بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۲:۲۸

سلام و سال نو بر شما مبارک؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. لازم هست تلویزیون بازدید بشه. موفق باشید

محمد رستمی سورگ
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۰۷:۰۷

با سلام و تبریک عید باستانی نوروز سپاس از پاسخگویی همون طور که مشاهده کردید داخل بقیه کامنت ها هم این مشکل بوده خواهشن پیگیری کنید ...سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۰۸:۵۹

سلام مجدد آقای رستمی؛ در این مورد با شما تماس گرفته میشه.

masome mirzaei
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۲۲:۱۲

سلام من یه تی وی 65 اینچ جی پلاس خریدم زمانی ک گوشیمو از طریق eshareبه تلویزیون وصل میکنم صدای فیلم بجای اینکه از تی وی بیاد از گوشیم میاد میشه بگید چطوری درست میشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فایل رو از طریق گزینه‌ی Open with EShare باز کنید تا این مشکل رفع بشه. موفق باشید

ف تقی پور
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۰۸:۳۱

سلام. وقت شما بخیر من تلویزیون 43 اینچ جی پلاس دارم. دو تا مشکل دارم. اول که وقتی از طریق کابل hdmi لبتاب رو به تلویزیون وصل میکنم باز هم صدا از لب تاب پخش میشه و از بلندگوهای تلویزیون شنیده نمیشه. مشکل دومم این که قبلا وقتی کلید subtitle روی کنترل رو میزدم زیرنویس فیلمها پخش میشد ولی الان دیگه اون کلید روی کنترل جواب نمیده. میشه لطفا راهنماییم کنید. ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ در مورد سوال اول شما، لطفا به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%B3%DB%8C%D9%85%20%D9%84%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D9%BE%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%20%D8%AC%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3 در مورد مشکل زیرنویس، لطفا بفرمایید آیا زیرنویس فیلم روی هارد یا فلش این مشکل رو داره؟ اگر زیرنویس کانال‌ها رو نمیتونید ببینید در صورتی که زیرنویس از طرف صدا و سیما ارسال بشه، زیرنویس نمایش داده میشه. در مورد زیرنویس فیلم‌های فلش و حافظه خارجی لطفا نکات گفته شده در لینک زیر رو انجام بدید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3 موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۱:۱۳

سلام وقت بخیر تی وی من جی پلاس هست رو خاموشی خودکار خاموش شد الان کنترل قفل کرده و کارنمیکنه کنترل قبل از خاموشی کار میکرد ممنون میشم کمکم کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۲:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ معمولا مشکل خاصی نداره و با چند دقیقه قطع کردن برق دستگاه، مشکل حل میشه. اگه منظور شما علامت موس هست، دکمه موس رو چند ثانیه نگه دارید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۱:۱۵

سلام ما دوماه پیش تلویزیون جی پلاس 65اینچ 4kخریدیم که موقع دیدن برنامه یهو میره توصفحه USB ویه مشکل دیگه اینکه میخوای خاموش کنی صفحه تیره میشه ولی نور داره دوباره روشن میشه این کار 3بارتکرارمیشه تا کامل خاموش بشه میشه راهنمایی کنید‌ایراد کارکجاست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۱:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برای بررسی و رفع ایراد تلویزیون، درخواست تعمیرات ثبت کنید. ایرادی که می‌فرمایید نیاز به بررسی از طرف کارشناس داره. موفق باشید

علیرضا مرشدی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۱۳:۵۰

سلام تلویزیون جی پلاس50خریدم وقتی فلش میذارم هنگ میکنه مشکلش ازچیه هیچ کلیدیش کارنمیکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۰:۰۰

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه به دلیل مشکل فلش باشه. لطفا در صورت امکان با فلش دیگه‌ای هم دستگاه رو بررسی کنید. لطفا فلش با فرمت FAT32 باشه. اگر با فلش دیگه باز هم دچار این مشکل میشه، لطفا برای بررسی و رفع ایراد دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۱:۱۴

سلام خسته نباشید بنده میخوام حافظه داخلی تلویزیون رو پاک کنم مثلا فیلمی که از گوشی آپلودش کردم رو از حافظه پاک کنم ولی نمیدونم چطوری این کار رو انجام بدم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۹:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ برای حذف این موارد لازم هست یک File Manager روی دستگاه نصب و کنید و از طریق آن، این کار رو انجام بدید. پیشنهاد ما KM Manager هست. موفق باشید

کشانی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

سلام.جی پلاس 65 اینچ خریدم حافظه داخلی خیلی کمه فقط فیلیمو نصبه،و تلویبیون. برنامه دیگه ای نمیشه نصب کرد.نمیشه از حافظه فلش استفاده کرد؟راهی نداره؟تلویزیون هوشمندی که جا نداره برنامه نصب کرد.ممنون میشم راهنمایی کنید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۳:۱۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا فیلم‌هایی که در فیلیمو ذخیره شده را حذف کنید و بعد تست کنید، برای برنامه‌ها نمیشه از حافظه فلش استفاده کرد. موفق باشید

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۲:۱۱

سلام خسته نباشید؛ تلویزیون 50 اینچ جی پلاس خریدیم چند دفعه شده تصویر ثابت میشه و کنترل کار نمیکنه ولی کنترل مشکلی نداره. و نه صدا کم و زیاد میشه و نه کانال عوض میشه ، خاموشم نمیشه. ی دفعه دیگه صدا و تصویر بود ولی مثل این بود که هنگ کرده و وقتی صدا رو کم و زیاد میکردیم دیر انجام میداد و یک دفعه خاموش شد بعد از اینکه خودش روشن شد هیچ کانالی نبود نوشته بود هیچ ورودی تلویزیونی موجود نیست و تا از برق نکشیم درست نمیشه ولی بازم همین اتفاق میوفته . مشکلش چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۲:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ بهتره یک مرتبه بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید و در صورتی که مشکل رفع نشد لازم هست دستگاه بررسی بشه و بهتر هست درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه صورت بگیره. موفق باشید

میر حسن مقانی زاده
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۲۲:۳۶

با عرض سلام من یه جی پلاس مدل 55ke821s جدیدا خریدم میخواستم بدونم چرا از طریق موبایل نمیشه وصل شد به تلویزیون ..وقتی با گزینه smart view شروع به جستجو میکنه اصلا اسم تلویزیون رو نمیاره تا وصل بشه اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ اتصال با برنامه EShare امکان پذیره و لازمه هر دو دستگاه به یک مودم متصل بشه. میتونید در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید. این مورد به طور کامل توضیح داده شده: csgl.ir/aae موفق باشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

سلام چند وقت پیش یه تلوزیون مدل GTV-40LH612N و برنامه ریزی صدای دستگاه مشکل داره بطوری که از 0 به 1 ولوم شدیدا زیاد میشه اما مثلا از 1 تا 10 یا حتی 15 دیگه تغییر چندانی نمیکنه. میدونم فرکانس‌های صدایی رو میشه از منوی اصلی دستگاه تغییر داد لطفا اگه میشه راهنمایی کنید که بدون حضور تکنیسین رفع بشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۱:۱۳

سلام و وقت به خیر؛ این مورد تا حدی طبیعی هست اما طبق اعلام واحد فنی سازمان اگر این مورد خارج از حد طبیعی هست لازمه از طرف کارشناس بازدید بشه. بهتر هست درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

حسین جهانی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۱:۵۳

سلام خسته نباشید من تلویزون 55اینچ جی پلاس خریدم کناره ها تصویرنورش خیلی زیاده بعد تصویرش ام اندازه یک چهارم صفحه رنگش تیره تره لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم امکان پس یا تعویض هستش

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۹:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. این مورد مربوط به انجام تنظیمات نمیشه به همین علت متاسفانه نمیتونیم راهنمایی تنظیمات به شما ارائه بدیم. موفق باشید

میلاد صداقتی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۲۳:۰۹

سلام‌وقت بخیر حدود 3 یا 4 ماهی میشه تلویزیون جی پلاس مدل gtv-43kh412n خریدم کابل hdmi که وصل میکنم باید چند بار از سورس جابه جا کنم یا خوده کابلو جابه جا کنم تا تصویر بیاد و این که وقتی که از رو فلش فیلم یا موزیک در حاله پخشه وقتی صدارو یه ذره زیاد کنم همرا با نویز پخش میشه ممنون میشم راهنمایی کنید!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۹:۳۸

سلام و وقت به خیر آقای صداقتی؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. در مورد عدم شناسایی پورت لازمه تلویزیون شما بازدید بشه. در مورد نویز صدا لطفا حالت صدا را بر روی حالت کاربر قرار بدید و کاهش نویز رو روی حالت زیاد تنظیم کنید. موفق باشید

میلاد صداقتی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۱:۲۰

ممنون از راهنماییتون?

بایرامی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ۰۲:۳۰

سلام من تلویزیون 50 اینچ جی پلاس ku گرفتم اما هر روز هنگ‌ میکنه و کار نمیکنه مجبور میشیم تز برق بکشیم و بعد روشن کنیم تا کار کنه. ایراد فنی اساسی داره. تماس هم‌میگیرم میگن باید صبر کنید الان دو ماهه وضعیت همینه. بالاخره ما باید چیکا کنیم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۱۷

سلام و وقت به خیر؛ اگه بعد از بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه باز این مورد تکرار میشه نیاز به بررسی دستگاه از طرف کارشناس هست. اگه قبلا اطلاعات خودتون رو به شرکت دادید تا برای بررسی مراجعه بشه، لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا پیگیری کنیم و اگه این مورد رو انجام ندادید لطفا درخواست تعمیرات در همین سایت بررسی کنید. موفق باشید

محمدی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۲۲:۴۴

با سلام من مدت یک هفته است که تلویزیون 55 اینچ جی پلاس خریدم.بعد از خاموش کردن تلویزیون صفحه مشکی همچنان دارای نور است.بعد از چند لحظه این نور قطع میشود و دوباهر برمی گردد.ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۲:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ اگه این مورد تکرار میشه نیاز به بررسی داره. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای بررسی دستگاه شما مراجعه کنن. موفق باشید

غلامحسینی
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۰:۲۶

با سلام و احترام من چند ماهی میشه جی پلاس 55 خریدم و از همون اول یکی دو روز در میون تلویزیون خود به خود خاموش روشن میشه و موقع روشن شدن صدای خوش امدگویی ازاردهنده ای هم میده و قبل از خاموش شدن هم دیگه دکمه های کنترل کار نمیکنن و جدیدا دوبار پشت سرهم با فاصله چند دقیقه ای این اتفاق میوفته. چیکار باید کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۰:۳۲

سلام و وقت شما به خیر؛ در مورد خاموش و روشن شدن، بخش محافظ صفحه نمایش رو چک کنید که خاموش باشه. برای حذف پیغام خوشامدگویی گزینه «روشن شدن سریع» رو روشن کنید. اگه دستگاه رو از برق جدا کنید و به برق بزنید و یا با کلید خود تلویزیون روشن کنید باز این صدا پخش میشه. در مورد مشکل آخر لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه اما اگه براتون امکان پذیر هست قبلش دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید ممکنه مشکل حل بشه. موفق باشید

پرویز
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۲۰:۴۰

سلام و عرض ادب من حدود یک ماه است که تلویزیون جی پلاس GTV55KU722Sرو خریداری کردم. گاهی اوقات زمان پخش برنامه تصویر پشت هم سیاه میشود و با علامت آن دی ام ای بالای صفحه برنامه بخش میشود. این مشکل بر روی تمامی ورودی های اچ دی ام ای و حتی ای وی وجود دارد. این مشکل از اوایل حاد تر شده است. لطفا راهنمایی بفرمایید.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۰۸:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. موردی که میفرمایید نیاز به بررسی داره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۲۰:۵۶

سلام موقع نصب هر نرم افزاری، تلویزیون اخطار میده که حافظه کافی موجود نیست. در صورتی که فقط فیلیمو نصب هست و برنامه دیگری ندارد. مشکل حافظه رو چطور باید حل کرد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۰۹:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا اگه در فیلیمو فیلمی ذخیره کردید، فیلم‌ها رو حذف کنید. معمولا به این شکل مشکل رفع میشه. لطفا مدل دستگاه رو هم اعلام کنید تا ظرفیت حافظه‌ی دستگاه بررسی بشه. موفق باشید

مصطفی علیپور
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۸:۲۷

سلام. وقت بخیر، حدود 3 ماه هستش تی وی 55 مدل 922s رو گرفتم، ویکبار هم کلا آپدیتش کردم، اما هرزگاهی ، مخصوصا داخل فیلمو به یکباره صفحه تی وی سیاه میشه و بعداز یک دقیقه کلا خاموش و از نو روشن میشه،لذت تصویر از بین میره، لطفا راهنمایی برای حل این مشکل...

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۹:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ در نظر داشته باشین لازمه اپلیکیشن مناسب فیلیمو برای اندروید تی وی رو وصل کنید. لطفا برنامه رو حذف کنید و دوباره نسخه مناسب رو نصب کنید. دستگاه رو ریست هم کردید؟ اگه مشکل تکرار شد یک بار تلویزیون رو بازنشانی به تنظمات کارخانه کنید. موفق باشید

مهراس حمیدزاده
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۰۳:۰۶

سلام وقت بخیر، من تلویزیون 40 اینچ جی پلاس خریدم، یه مدته که وقتی با فلش فیلم میبینم تلویزیون هنگ میکنه و کنترل و دکمه روی تلویزیون کار نمیکنه فقط باید از برق بکشم و دوباره وصلش کنم تا درست شه !! علت چیه ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۹:۲۰

سلام و وقت به خیر؛ با فلش دیگه‌ای تست کردید؟ لطفا فلش رو با فرمت FAT32 فرمت کنید و بعد بررسی کنید. موفق باشید

احمد قربانی
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۲۲:۱۴

سلام من g+50 خریدم مدل ku722sفیلم ک ضبط میکنم باز تلویزون توقسمت پخش فیلم رو باز نمیکنه و میزنه فایل پشتیبانی نمیشود

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۰:۰۸

سلام و وقت به خیر آقای قربانی؛ فیلم رو از ورودی آنتن ضبط کردید؟ بهتر هست فلش با فرمت FAT32 فرمت بشه و بعد به تلویزیون وصل کنید. در نظر داشته باشین برای ضبط فیلم باید فلش یا هارد به دستگاهتون وصل کنید. موفق باشید

تیموری
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۲۳:۰۶

سلام ببخشید چطوری میتونم روشن شدن سریع رو فعال کنم ؟ بعد بعضی اوقات گزینه فعال نبودن Google Play میاد اونو چطوری از بین ببرم ؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۰:۱۹

سلام و وقت به خیر؛ از منوی سیستم میتونید گزینه روشن شدن سریع رو فعال یا لغو کنید. در مورد سوال دوم لطفا در Google play وارد اکانت خودتون بشید، به این شکل دیگه پیغام نمیده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۲۲:۲۰

سلام من 55 اینچ رو خریداری کردم روی تلویزیون فقط دگمه خاموش و روشن داره ؟؟؟؟ولوم صدا و تغییر کانال نداره!!!!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۰۹:۱۸

سلام و وقت به خیر؛ میشه لطفا مدل دستگاهتون رو بفرمایید؟ در بیشتر مدل‌های جی پلاس لازمه دکمه رو نگه دارید تا وارد منو بشه که البته این منو محدود هست و چند تا عملکرد رو داره. لطفا امتحان کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۷

سلام چرا وقتی از برق میکشیم تلوزیون ویجیتال نمیگیره و میگه سینگال موجود نیست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۰۹:۱۶

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه ایراد از آنتن باشه و وقتی برق دستگاه رو جدا می‌کنید عدم اتصال صورت میگیره و دستگاه به دلیل اینکه دوباره برای دریافت سیگنال در حالت خاموشی تلاش نمیکنه، بعد از اتصال مجدد برق، کانال‌ها رو نمیگیره. بهتر هست با آنتن دیگه‌ای هم بررسی کنید. موفق باشید

جاسم بخشی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۸:۴۲

سلام وقتتون بخیر..من چند روزه تلویزیون 55جی پلاس خریدم و وقتی که با گوشی متصل میشم به تلویزیون سرعتش خیلی پایینه موقع پخش فیلم..راهی برای بالابردن سرعت پخش فیلم نداره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ اگه امکان داره دستگاه رو با گوشی دیگه‌ای بررسی کنید و در صورتی که مشکل تکرار شد بهتره یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید. در نهایت در صورت عدم رفع ایراد درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه. موفق باشید

احمد زوله
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۶:۲۶

سلام چرا موقع روشن کردن تلویزیون با یک صدای زیادی روشن میشه روشن شدن سریع رو هم فعال کردم ولی باز خیلی وقت ها دوباره موقع روشن کردن با یه صدای خیلی بلندی روشن میشه واقعا که این موضوع خیلی ازار دهنده هستش لطفا کاری کنید که صداش در نیاد خیلی وقت ها که تلویزیون رو روشن می کنیم صداش باعث مزاحمت بقیه میشه وصبح ها همیشه با صدا روشن میشه و باعث بیدار شدن بقیه میشه مدل تلویزیون 55JU922S

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۹:۰۱

سلام و وقت به خیر؛ اگر روشن شدن سریع رو فعال کنید، زمانی که برق رو قطع و وصل میکنید و یا با کلید روی دستگاه روشن می‌کنید این صدا پخش میشه. این مورد امکان لغو کامل نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۴:۵۴

سلام خسته نباشید چطوری میتونم موس کنترل رو فعال کنم.الان موسو که فعال میکنم،نماد موس رو نشون میده ولی با دکمه های چپ و راست و بالا و پایین حرکت میکنه

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۵:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ علامت موس روی کنترل معمولی رو فشار بدید تا غیر فعال بشه. برای وصل کردن کنترل موسی لطفا مدل دستگاه رو بفرمایید چون روشها تفاوت داره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۱۳:۳۹

جی پلاس 50KU722S

کیوان آقا محمدزاده
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۹:۵۵

برای من با همین مدل نیز الان همین مشکل پیش آمده و مشکل حل نشده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۹:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۹:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۳:۲۴

سلام من تلویزیون 32 جی پلاس خریدیم. مشکل ولوم صدا داره . یعنی درجه ولوم از یک تا 10 هیچ تغییری نمی کنه و ولوم یک هم صدای بلندی داره. در حالیکه برندهای دیگر صدا از خیلی کم شروع می شه و به آرامی افزایش پیدا می کنه. با نمایندگان شرکت تماس گرفتم مشکل فنی رو قبول دارند که تو تلویزیون های جی پلاس هست. در هر صورت نباید شرکت گلدیران جهت اعتمادسازی مشتریان به نحوی این مشکل مصرف کننده را حل کند. یا فراخوان بزنه برای اصلاح این ایراد فنی .

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۰۹:۰۸

سلام و وقت به خیر؛ این مورد رو پیگیری میکنیم و نتیجه رو به شما اطلاع میدیم. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۸:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در صورت تمایل شماره تماستون رو بفرمایید تا برای پیگیری با شما تماس گرفته بشه. متشکریم

ادهمی
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۲۲:۲۴

با درود. ما هم همین مشکل رو 3ماه است که با تلویزیون 43 اینچ داریم.  اول اعلام کردند که نرمال است و مشکلی نیست. الان قبول کردن مشکلی هست. کارشناس شرکت تشریف آوردن و تنظیماتی انجام دادند. بهتر شد ولی باز هم روی ولوم 1 صدا از کم شروع نمیشود.  این مشکل جایی خودش را نشان میدهد که شب در سکوت بخواهی برنامه ای تماشا کنی . صدا کمتر نشده و باعث آزار دیگران میشود. از آنجایی که بنده دو تلویزیون جی پلاس خریدم یکی 43 و یکی 50 روی تلویزیون 50 اینچ این مشکل را مشاهده نکردم و میتوانم خوب مقایسه کنم که چگونه باید باشد.اما کارشناس عزیز نظرشان این است که خیلی هم خوب است و از تلویزیون 5 تومنی انتظار اضافه داریم. اگر این مشکل از اول گفته میشد هزینه ی بیشتر کرده و تلویزیونی تهیه میکردیم که بتوان از آن انتظار صحیح کار کردن داشت. در هر حال با تمام مواردی که اشاره شد بازهم به نظر من گلدیران یکی از بهترین شرکتهای گارانتی دهنده و پاسخگو ی ایران می باشد. امیدوارم همین موارد ریز که باعث عدم رضایت میشود نیز برطرف گردد. با سپاس

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۰۸:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ ضمن عذرخواهی به دلیل مشکلی که پیش آمده، لطفا در صورت تمایل شماره تماستون رو بفرمایید تا در این مورد پیگیری لازم انجام بشه و بتونیم با شما تماس بگیریم. متشکریم

ادهمی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۵:۴۰

با درود. شماره خدمت شما 09352484

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۰:۳۷

سلام و وقت به خیر آقای ادهمی؛ با شماره تماس شما اطلاعتتون رو بررسی کردیم. نظر واحد فنی سازمان این بوده که دستگاه ایرادی نداره و طی بررسی‌های متعدد تست‌های لازم رو انجام دادن. مجدد اگه دستگاه بررسی بشه نتیجه همین خواهد بود. اگه می‌خواهید که دستگاهتون باز هم بررسی بشه، لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید. متشکریم

نیکان عیدی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۲۳:۰۹

با سلام من تلویزیون جی پلاس مدل kh612N دارم فقط چند تا سوال صدا از یک تا ده انگار زیاد تغییری ندارن و صدای مینیمومش زیاد و همچنین زمانی که با برنامه eshare با تلویزیون آهنگ گوش میکنم زمانی که صداش از 30 بالاتر می‌ره خود به خود یکم صدای موزیک کم و دوباره زیاد میشه میخواستم دلیلش رو بدونم با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۰۹:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا گزینه AVL رو از منوی صدا بررسی کنید که روی چه حالتی هست. این گزینه رو تغییر وضعیت بدید و بعد تست کنید. میزان صدا از یک تا ده در واقع خیلی تغییری نداره چون این تغییر در بازه صدایی بیشتر مشخص میشه. موفق باشید

یعقوبی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ۲۳:۵۵

با سلام و احترام متاسفانه مشکلی در اتصال ادوات جانبی توسط بلوتوث وجود دارد، بدین صورت که بعد از اولین اتصال و جفت سازی، هنگام اتصال در دفعات بعدی وقتی روی نام وسیله مورد نظر کلیک میشود فقط عناوین قطع جفت سازی و انصراف نشان داده میشود و جای گزینه اتصال که در تمام دستگاههای اندرویدی دیگر وجود دارد خالی است. فکر کنم با اصلاح نرم افزاری بسادگی قابل حل است

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۰۸:۵۱

سلام و وقت به خیر؛ از ارائه پیشنهاد شما متشکریم.

مهدی فرداد
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۲۲:۵۵

سلام من 43 جی پلاس گرفتم ! اما تصویر به شدت چشم و خسته میکنه و انگار نویز داره نوشته ها هم( چه منو چه زیر نویس) فقط از جلویه جلو خانا هست هر چی فاصله میگیری تار تر میشه !!! اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۰:۰۷

سلام و وقت به خیر؛ لطفا گزینه کاهش نویز رو از منوی تصویر روشن کنید و بعد بررسی کنید آیا همچنان مشکل وجود داره؟ تنظیم حالت تصویر رو هم روی درخشان قرار بدید. موفق باشید

مهدی شاکری
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۱۲:۲۷

سلام توی خیلی تلویزیون ها میشه پنج ثانیه جلو زد ویدیو رو، چرا توی جی پلاس نداره؟ اینطور خیلی سخته، اگه صحنه ای چیزی باشه جلو میزنم کلی میره جلو، راهی نیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۰۹:۴۲

سلام و وقت به خیر؛ این تنظیم رو نداره و میتونید بر روی خط مربوط به نمایش فیلم کلیک کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۲۲:۱۶

سلام من 43اینچ مدل kh412Nجی پلاس خریدم ولی متوجه شدیم که دکمه جلوفقطروشن خاموش داردتعویض کانال وزیادوکم صداراندارد..چکاربایدکنیم.تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۰۹:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ با نگه داشتن کلید پاور میتونید وارد منو بشید. لطفا چند لحظه کلید رو نگه دارید تا وارد منو بشه. البته منو محدود هست و مثل کارکرد با کنترل دستگاه نیست. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ ۱۹:۱۸

سلام و وقت بخیر من تلویزیون G پلاس خریدم همه چیزش کار میکنه اما نمیشه باهاش ضبط کرد. میشه راهنمایی کنید؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۹:۲۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا هارد یا فلش به دستگاه وصل کنید و اینکه فقط میتونید کانال‌های تلویزیونی از ورودی آنتن رو ضبط کنید. موفق باشید

محمدرضا شکوری
۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ۰۶:۱۳

سلام... من دو روزه تلوزیون 50 جی پلاس خریدم هر چی کانال یابی میزنم کلا برا تلوزیون 10 کانال بیشتر پیدا نمیکنه برا رادیو هم 20 تا کانال پیدا میکنه آنتن رو هم برسی کردم فایده نداشت.. دوم اینکه بلوتوثشم با گوشی وصل نمیشه مشکل چیه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ۰۹:۰۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا برای کانال یابی و رفع مشکل کانال به لینک زیر مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/page/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-G-Plus در مورد بلوتوث در نظر داشته باشید بلوتوث این دستگاه‌ها برای اتصال به گوشی نیست، برای انتقال صدا به هدفون بلوتوث هست. برای اتصال موبایل می‌تونید از قابلیت مانیتورینگ و بسته به مدل از برنامه E Share استفاده کنید. موفق باشید

موسوي
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

سلام تلویزیون الجی دارم هر چقدر کانال یابی میکنم کانال پیدا نمیشه و میگه اتصال آنتن رو بررسی کنید البته سیم آنتن هم سالم مشکلی نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۷:۵۸

سلام و وقت به خیر؛ ممکنه ایراد مربوط به پورت آنتن و خود دستگاه باشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی تلویزیون شما مراجعه بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۲۲:۵۹

با سلام من مدل43 اینج رو خریدم. برای کنال یابی شبکه های امید وتماشا رو نمیگیره مشکل از تلوزیون که کلن نمیگیره یا از انتن

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۷:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ این مورد مربوط به تلویزیون نیست. طبق پیگیری از قبل انجام شده با صدا و سیما نتیجه به این صورت است: برخی از شبکه های دیجیتال، مربوط به بسته سوم دیجیتال، شامل شبکه 3 اچ دی، ایران کالا، تماشا و امید است و ... در کشور، تنها در مراکز استان ها و تعداد معدودی از شهرستان ها قابل دسترسی است. موفق باشید

رضا سروستانی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۲۳:۴۱

سلام وقت بخیر من تلویزیون 55 اینچ رو دارم مدل 922 متاسفانه روی تصویر برفکی قفل کرده و بغیر از دکمه صدا مابقی دکمه ها کار نمیکنه.هیچ کانالی عوض نمیشه و وارد منوی اصلی هم نمیشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۰۸:۲۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا مدتی برق دستگاه رو قطع کنید و بعد چک کنید اگه مجدد این مشکل رو داشت برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید تا عیب یابی بشه. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۰:۴۹

سلام حدودا 8ماه تی وی 55جی پلاس خریدم. اوایل که همش روشن و خاموش میشد و صفحه تاریک. الانم فیلیمو اصلا نمیتونیم وارد بشیم. چه وضعی اخه این همه پول دادیم اخرش هیچی

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۲:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی "درباره" دستگاه رو به صورت آنلاین به روز رسانی کنید و اگه مشکل حل نشد برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. موفق باشید

محمدي
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۸:۴۳

سلام من تلویزیون 50 اینچ 922s دارم بروز رسانی بازار رو که انجام میدم در انتها پیام غیر قابل تجزیه بودن میزنه و فیلیمو و گوگل هم موقع بروز رسانی گیر میکنه ، مشکل کجاست؟ آیا امکان ضبط از روی فیلیمو وجود داره؟ ممنون از راهنمایی شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۷:۲۳

سلام و وقت به خیر؛ امکان ضبط از فیلیمو وجود نداره فقط همون گزینه‌ی ذخیره فیلم که در فیلیمو هست رو میتونید انتخاب کنید تا فیلم در اکانت فیلیموی شما ذخیره بشه. برای مشکلی که فرموید لازمه تلویزیون به آخرین نسخه به روز رسانی بشه. لطفا پس از اتصال به اینترنت دستگاه رو از منوی درباره به روز رسانی کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۱۰:۳۴

سلام وقت بخیر . یکماهه که تلویزیون 50 اینچ جی پلاس رو خریدم مدل هوشمند ، توی ساعات مختلف بعضی اوقات خودبه‌خود خاموش میشه و برای چندلحظه صفحه سیاهه و مجدد روشن میشه و اهنگ خوشامدگویی پخش میشه ،مشکل از چیه؟ و اینکه وقتی با گوشیم از طریق اتصال آینه‌ای وصل میشم به تلویزیون فیلم رو روان نشون نمیده و تیک داره لطفا راهنماییم کنید چیکارش کنم برای این دوتا مشکل.ممنونم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۱۰:۴۴

سلام و وقت به خیر؛ از منوی «سیستم» یا «زمان» گزینه‌ی «خاموش شدن خودکار» و «محافظ صفحه نمایش» رو خاموش کنید و بررسی کنید که آیا باز هم این مورد تکرار میشه یا خیر. در مورد اتصال موبایل لطفا فیلتر شکن روی موبایلتون روشن نباشه و اگه میشه با گوشی دیگه دستگاهتون رو بررسی کنید. اگه از Screen share خود موبایل استفاده میکنید و منظورتون استفاده از ISmart نیست، اتصال اینترنت دو دستگاه رو قطع کنید. موفق باشید

محمدرضا معطوفی اذر
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۲۲:۴۶

سلام شب بخیر بنده هم مشکل بهینه سازی در مدت طولانی را دارم به طوری که شاید حدود 10 دقیقه طول بکشد و بهینه سازی دستی هم هر چند روز انجام میدهم ولی با خاموشی استندبای مجدد این وضعیت تکرار میشود. دو مرتبه هم با نمایندگی تماس گرفته ام ولی هنوز پاسخ قانع کننده نگرفته ام. همچنین مشکل فریز تصویر و صدا در فیلیمو و نماوا هم در اکثر مواقع مشهود است. لطفا راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۷:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ برای این دستگاه‌ها نسخه‌ی جدید نرم افزاری ارائه شده. به روز رسانی آنلاین دستگاه رو انجام دادید؟

فقیهی
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۵:۵۱

سلام من 43 جی پلاس خریدم صدا تا 30 درصد بیشتر نمیشه یعنی ولوم رو تا 100 درصد زیاد میکنی همون صدایه 30 درصد رو میشنوی هیچ تغییری در بلند شدن صدایه تلوزیون نمشه مشکل چیست لطفا راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۶:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی صدای دستگاه بازنشانی صدا رو تایید کنید تا اگه مربوط به تنظیمات هست ریست بشه و بعد تست کنید اگر همچنان مشکل وجود داشت برای بررسی دستگاهتون درخواست تعمیرات ثبت کنید.

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۱

با سلام ،من مدل 55ju922s رو تهیه کردم متاسفانه حافظه در اختیار استفاده کننده به شدت پایینه ، واقعن یه رم 8 گیگ چقدر هزینه داشت که از این دستگاه دریغ شده ؟ ، حداقل تو آپدیتای بعدی یه ترفندی بکار ببرید بشه از حافظه فلش یا هارد به عنوان حافظه جانبی برای نصب نرم افزار و غیره استفاده کرد . یا اگر شرکت امکانش رو داره با هزینه خودمون یه حافظه ی بالاتر براش بذاریم. با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۳

سلام و وقت به خیر؛ پیشنهاد شما بررسی میشه. متشکریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۰۸:۴۸

خسته نباشید ببخشید علت قطع شدن سیگنال تلویزیون جزء مشکلات تلویزیون جی پلاس هستش؟ من آنتن رو هم چک کردم و مشکلی نداشت

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۲:۵۳

سلام و وقت به خیر؛ بستگی به این داره که اون لحظه سیگنال با چه قدرت و کیفیتی دریافت میشه. این میتونه مربوط به آنتن و فرستنده باشه. میتونید قدرت و کیفیت سیگنال رو از قسمت اطلاعات سیگنال مشاهده کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۰۸:۴۶

سلام من به تازگی 43 جی پلاس خریدم میخواستم بدون کدوم یک از معایب تلویزیون جی پلاس شامل گارانتی نمیشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۲:۴۵

سلام و وقت به خیر؛ این موارد در کارت گارانتی قید شده اما به طور کلی در صورت ایراد دستگاه لازمه بررسی بشه و در مورد گارانتی بودن قطعه و ایراد اعلام نظر بشه. موفق باشید

مسعود کلباسی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵

سلام. وقت به خیر مشکلی که تلویزیون من هر چند وقت پیدا میکنه اینه که موقع پخش فیلم در فیلیمو یا نماوا ، یکدفعه تصویر در حد 2 ثانیه فریز میشه و مجدد که اجرا میشه ، دیگه صدا و تصویر با هم سینک نیست. هر چقدر هم عقب جلو و خاموش روشن می کنم و روزهای بعد امتحان می کنم ، فایده نداره

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۰۸:۲۸

سلام و وقت شما به خیر؛ این موضوع قبلا بررسی شده و مربوط به دستگاه تلویزیون نیست. به دلیل عدم سازگاری نسخه اپلیکیشن ارائه شده با اندروید دستگاهه. لطفا از روی مرورگر، سایت فیلیمو و نماوا رو باز کنید و تست کنید. در صورتی که روی مرورگر هم این مشکل وجود داشت لطفا به ما اطلاع بدید. موفق باشید

مسعود کلباسی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۱۷:۱۰

سلام مجدد. با مرورگر کروم امتحان کردم. دیگه تصویر گیر نمیکنه ولی فیلم ، روان نمایش داده نمیشه. انگار سرعت اجراش رو گذاشته باشی روی -2x

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا از منوی دستگاه وارد قسمت "درباره" شوید و به روز رسانی انجام دهید تا ورژن نرم افزاری دستگاه شما به نسخه‌ی V1.04008 تغییر پیدا کنه. در صورتی که نسخه جدید ارائه نشده و یا مشکل دستگاه رفع نشد، از قسمت تعمیرات درخواست تعمیر ثبت کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۲:۲۷

در چه صورت تلویزیون جی پلاس تعویض میگردد

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۰۷:۵۰

سلام و وقت به خیر؛ تعویض دستگاه در مدت زمان گارانتی در صورتی انجام میشه که برخی ایرادات برای دستگاه اتفاق بیفته و امکان تعمیر دستگاه یا تعویض قطعه نباشه و این با توجه به تایید برخی واحدهای سازمان انجام میشه و اصلا به این شکل امکان اعلام نظر در این مورد وجود نداره. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۲۱:۳۵

سلام اقا من تلویزیونم هنگ کرده و روشن نمیشه ولی اون چراغ پایینش روشنه بگید چیکار کنم لطفا؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۱:۳۴

سلام و وقت به خیر؛ لطفا دستگاه‌های جانبی رو از تلویزیون جدا کنید و بررسی کنید که باز هم این مشکل وجود داره یا نه. در صورت تکرار ایراد از قسمت درخواست تعمیرات برای بررسی دستگاه، درخواست تعمیر ثبت کنید. موفق باشید

فرید عقیلی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ۲۳:۵۶

سلام در قسمت پایین سمت راست تلویزیون اعدادی نمایش داده میشن که نشون دهنده سرعت آپلود و دانلود اینترنت (وای فای) هستن. چطور میتونم این اعداد رو مخفی کنم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۸:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ با انتخاب کلید Home وار قسمت مدیریت تلویزیون بشید و ترافیک داده رو غیر فعال کنید. موفق باشید

سجاد میرشکاری
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۵:۵۴

سلام خسته نباشید ببخشید من تازگی تلویزیون جی پلاسی تهیه کردم و زمان خاموش بودن دستگاه صدای ضعیفی از پشت دستگاه شنیده میشود میخواستم ببینم طبیعی هست یا مشکلی وجود دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۶:۰۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا بررسی کنید ممکنه صدا از سه راهی برق باشه. در صورتی که مطمئن شدید صدا از دستگاه تلویزیونه برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس برای بازدید دستگاهتون مراجعه کنند. موفق باشید

حمید فرهمندمقدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۸:۳۰

سلام وقت بخیر کانال های تلوزیون به ترتیب نمیشه مثلا کانال 1 روی 24 می گیره و تماشا روی شماره یک میشه راهنمایی کنید ممنون از لطف شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۱:۲۸

سلام و وقت به خیر؛ لطفا گزینه‌ی LCN رو از قسمت کانال یابی خودکار تغییر وضعیت بدید. اگر همچنان مشکل وجود داشت لازمه ویرایش کانال انجام بدید و با استفاده از گزینه‌ی "انتقال" کانال‌ها رو به ترتیب قرار بدید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ۱۷:۳۹

سلام من تلویزیونمو تو تنظیمات اندرویدش قفلشو فعال کردم الان فقط صداش عوض میشه و روی یک کانال گیر کرده

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۱۴ ۰۹:۱۲

سلام و وقت به خیر؛ برای باز کردن قفل لطفا طبق راهنمای لینک زیر عمل کنید: http://cs.goldiran.ir/page/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3

امیر شیخ حسن
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۰۶:۰۳

سلام 55 اینچ نسل جدید جی پلاس چون حافظه داخلی اش فاجعه بار کمه رو میشه کاریش کرد که روی فلش یا sdcard جانبی ، app های اندرویدی رو نصب و اجرا کرد ؟ * تو حالت عادی اسم اندروید بودنش تبلیغاتیه و فقط میشه فیلیمو رو ران کرد و هیچ جایی برای نصب برنامه دیگه ای نداره (فاجعه این قسمته) ممنون میشم اگر راهی وجود داره راهنمایی کنید .

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ۱۲:۲۱

سلام و وقت به خیر؛ با توجه به اینکه حافظه‌ی دستگاه محدود هست متاسفانه امکان استفاده از برنامه‌های زیادی وجود نداره و افزایش حافظه هم امکان پذیر نیست. در نظر داشته باشید وقتی فیلم‌ها رو در IPTV ذخیره می‌کنید، بیشتر این مشکل به وجود میاد و برای نصب برنامه‌های بیشتر با مشکل مواجه میشید. موفق باشید

كاردان
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ۱۱:۵۵

سلام علت سرعت پایین تعویض کانال در تلوزیون 65 اینچ جی پلاس GTV-65JU821S چیست؟ آیا راهکاری برای افزایش سرعت تعویض کانال وجود دارد؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۰

سلام و وقت شما به خیر؛ این مورد طبیعی هست و ایراد دستگاه محسوب نمیشه. با توجه به اینکه مشکل به حساب نمیاد، راهکاری برای افزایش سرعت نمی‌توان ارائه داد. موفق باشید

رحمانی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۱۴:۱۱

سلام میخواستم ببینم میشه فونت کلمات را تغیر داد چون هنگام دیدن فیلم زیرنویس کلمات بسیار ریز هستند

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۰۷:۲۹

سلام و وقت به خیر دوست عزیز؛ نه متاسفانه این امکان وجود نداره. موفق باشید

حمیدرضا حاتمی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۳:۱۲

با سلام و وقت بخیر بنده حدودا 3 ماه هست که تلویزیون 55 اینچ جی پلاس دارم، متاسفانه از همان اوایل مشکل روشن شدن خودکار تلویزیون رو دارم، دوبار هم نماینده گلدیران اومدن و یکسری تنظیمات و ریست فکتوری انجام دادن و گفتن چون حافظه دستگاه پر میشه اقدام به اینکار میکنه (درحالی که مشکل بنده خاموش شدن نیست بلکه روشن شدنه)، در ساعات مختلف هم این اتفاق میفته، مثلا نصفه شب که روشن میشه و صبح متوجه میشیم که روی حالت نمایش عکس قرار گرفته! خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۸:۱۹

سلام و وقت شما به خیر آقای حاتمی؛ نیاز هست دستگاه مجدد از طرف تکنسین بررسی بشه. لطفا برای پیگیری این موضوع شماره تماستون رو اعلام کنید و یا از قسمت تعمیرات، مجدد درخواست بررسی دستگاهتتون رو ثبت کنید. موفق باشید

میلاد برادران
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۰:۳۶

سلام من یک دستگاه تلوزیون 55 اینچ جی پلاس رو دارم وقتی تلوزیون خاموش میشه با ریموت برای روشن شدن با دکمه پاور روی ریموت باید چندین بار فشار دهیم و بعد از چند ثانیه روشن میشود و دموی اولیه پخش میشود و این خیلی آزار دهندست لطفا کمک کنید ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۰:۵۴

سلام و وقت به خیر آقای براداران؛ لطفا از منوی سیستم گزینه ی «روشن شدن سریع» رو روشن کنید. اگر این گزینه روشن باشه، با روشن کردن دستگاه، صدای خوشامدگویی پخش نمیشه و با هر بار خاموش و روشن کردن، دستگاه سریعا وارد صفحه‌ی اصلی میشه و صدای خوشامدگویی رو نمی‌شنوید. اما در صورتی که برق دستگاه قطع و وصل بشه، مرتبه‌ی اول که بعد از اتصال مجدد برق دستگاهتون رو روشن می‌کنید صدای خوشامدگویی پخش میشه حتی اگر گزینه‌ی «روشن شدن سریع» روشن باشه. اگر با کلید پاور دستگاه هم تلویزیون رو خاموش و روشن کنید باز این صدا پخش میشه. موفق باشید

حسین نیساری
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۲۰:۰۶

سلام . منبتازگی تلویزیون 55 اینچ 922s را خریداری کردم موقع روشن شدن تلویزیون نوشته ای با مضمون android در حال راه اندازی یک برنامه است میاد و خیلی هم طول میکشه تا تلویزیون روشن بشه . واقعا آزار دهنده است . لطفا راهنمایی کنید. متشکرم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۸:۱۷

سلام و وقت به خیر، این مورد مربوط به بهینه‌سازی دستگاهتون هست. بهینه‌سازی عملکردیه که برنامه‌های باز و در حال اجرا رو می‌بنده و در جهت بهینه‌سازی دستگاه مرتب‌سازی فایل‌ها، مجدد از سوی تلویزیون انجام میشه. گاهی ممکنه تلویزیون جی پلاس به طور خودکار پیغام بهینه‌سازی بده؛ این یعنی که شما مدت زیادی بهینه‌سازی دستگاه رو اجرا نکردید، بنابراین تلویزیون به طور خودکار این عملکرد رو انجام میده. این مورد طبیعی هست و اجازه بدید دستگاه این عملکرد رو به پایان برسونه. بهتره هر چند روز یکبار خودتان بهینه‌سازی رو اجرا کنید؛ به این شکل بهینه‌سازی طی مدت کوتاه‌تری انجام میشه. روش دسترسی به گزینه‌ی بهینه‌سازی از مسیر زیر هست: با انتخاب کلید Home و ورود به بخش «مدیریت تلویزیون» گزینه‌ی «بهینه‌سازی سیستم» را اجرا کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۲۲:۴۳

سلام من سری دوم تلویزیون جی پلاس55 خریدم می خوام بدونم کامپیوتر هم به تلویزیون وصل میشه و می توان اشتراک گذاری کرد ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۱۱ ۰۷:۲۹

سلام و وقت به خیر؛ این امکان وجود داره. لطفا دفترچه راهنمای دستگاه رو از قسمت دانستنی‌ها دانلود و مطالعه کنید. صفحه‌ی 56 دفترچه این موضوع توضیح داده شده. موفق باشید

محمدرضا عمرانی
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۲:۱۶

سلام من یک هفته است جی پلاس 65 اینچ خریدم و امروز صبح دیدم روشن نمی شود؟پریز برق هم سالم است.علت چیست؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۲:۲۰

سلام و وقت به خیر، با توجه به اینکه برق رو بررسی کردید و مشکل از برق ورودی نبوده لطفا درخواست تعمیرات دستگاه رو ثبت کنید تا کارشناس برای بررسی دستگاه خدمات شما مراجعه کنند. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۸:۱۵

سلام سال نو مبارک من تلویزیون پنجاه اینچ جی پلاس خریدم وقتی تلویزیون خاموش هست میخوام روشنش کنم موقع روشن شدن همیشه یه اهنگ پخش میکنه که ازار دهنده هست بارها شبها که روشن کردم صدایی مخصوص روشن شدن پخش میکنه ، راهی هست که این صدا کلا موقع روشن شدن قطع بشه؟ مدل تلویزیون 50ju922s

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۰۷:۴۱

سلام و وقت به خیر؛ سال نوی شما هم مبارک. لطفا از منوی سیستم گزینه ی «روشن شدن سریع» رو روشن کنید. اگر این گزینه روشن باشه، با روشن کردن دستگاه، صدای خوشامدگویی پخش نمیشه و با هر بار خاموش و روشن کردن، دستگاه سریعا وارد صفحه‌ی اصلی میشه و صدای خوشامدگویی رو نمی‌شنوید. اما در صورتی که برق دستگاه قطع و وصل بشه، مرتبه‌ی اول که بعد از اتصال مجدد برق دستگاهتون رو روشن می‌کنید صدای خوشامدگویی پخش میشه حتی اگر گزینه‌ی «روشن شدن سریع» روشن باشه. اگر با کلید پاور دستگاه هم تلویزیون رو خاموش و روشن کنید باز این صدا پخش میشه. موفق باشید

محمد پور عباس
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۸:۰۶

با سلام تلویزیون جی پلاس را خیلی نرمال از داخل برنامه iSmart SC خاموش نموده‌ام و زمانی که اقدام به روشن نمودن آن نمودم دیگر روشن نشد. برنامه مورد نظر روی تلویزیون موجود بوده و بنده آن را نصب نکرده‌ام. LED قرمز رنگ تلویزیون روشن می‌باشد اما دستگاه با هیچیک از دکمه‌های روشن/خاموش کردن روی دستگاه یا ریموت‌ها روشن نمی‌شود. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید مشکل از چی میتونه باشه ؟!

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۰۷:۰۷

سلام و وقت شما به خیر آقای پورعباس؛ می‌بایست با کلید کنترل دستگاهتون رو روشن ‌کنید. تا زمانی که دستگاه روشن نباشه، وای فای و اتصال به اینترنت آن روشن نمیشه و امکان روشن کردن آن وجود نداره. باقی عملکردها پس از اینکه تلویزیونتون رو روشن کنید قابل استفاده است. موفق باشید

مرادی
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۲:۴۳

سلام،علت خاموش و روشن شدن تلویزیون 55 اینچ 922 اس جی پلاس چی هست؟ تایمر خواب و حالت خاموش شدن خودکار غیرفعال هست و دوبار محافظ تعویض شده،هیچ گیرنده دیجیتال به تلویزیون وصل نیست به آنتن رومیزی متصل هست و به اینترنت هم اصلا متصل نمیشه ،تلویزیون نو و دارای گارانتی هست با توجه به اینکه هفته ای یک یا دوبار خاموش وروشن میشه نیاز به تعمیر و پیگیری داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۷:۰۹

با سلام و احترام؛ لطفا از منوی سیستم گزینه‌ی "محافظ صفحه" و "خاموش شدن در حالت بدون سیگنال" را خاموش کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد لطفا در قسمت تعمیرات مشخصات خود را وارد نمایید تا برای بررسی اقدام شود. متشکریم

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۳:۴۰

سلام من تلویزیون GTV-49JU811N جی پلاس خرید اندروید 6 هیچ برنامه و چیزی نصب نکردم حافظه روم پر میشه ریستارت فاکتوری میکنم بعد چند وقت دوباره پر میشه چیکار کنم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۹:۲۰

سلام و عرض ادب؛ ممکن است در فیلیمو فیلم ذخیره کرده باشید. در نظر داشته باشید حافظه‌ی دستگاه محدود است. موفق باشید

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۲:۱۵

سلام دوست عزیز، برای بررسی این موضوع لطفا وارد منو شوید، از منو وارد قسمت گزینه شوید و در این قسمت صرفه جویی برق را خاموش کنید.

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۲۳:۰۴

سلام،من 43 اینچ gplus خرید کردم ،امروز متوجه شدم بعضی وقتها تصویر در حد 2 ٍثانیه تار میشه !!!علت چی میتونه باشه؟؟

نیازمند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۰۱:۲۵

سلام تازگی یه جی پلاس 43 هوشمند خریدم هر چند ساعت یکبار برای خودش خاموش میشه و من باید دوباره روشنش کنم علتش چیه؟ممنون

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۰۹:۳۵

سلام و وقت به خیر؛ لازم هست «تایمر خواب خودکار» از منوی «سیستم» خاموش بشه. در لینک زیر میتونید روش تنظیمات رو مشاهده کنید: csgl.ir/12 موفق باشید

در حال ثبت...