۷ روش برای تعمیر یخچال ال جی در خانه!

۱۹ آبان ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه
تعمیر یخچال ال جی

احتمالا اگر الان دارید این مقاله را می‌خوانید حس می‌کنید یخچالتان ایراد پیدا کرده و دنبال اطلاعاتی مفید و کاربردی برای رفع مشکل آن می‌گردید، جای درستی را برای حل مشکل خود انتخاب کرده‌اید پس بهتر است دیگر نگران باشید. اگر در راه درست و اصولی قدم بردارید به راحتی، مشکل را برطرف خواهید کرد. ما در این مقاله نکاتی را برای شما توضیح می‌دهیم که از پرداخت هزینه‌های تعمیرات به تعمیرکاران غیرمجاز شما را نجات می‌دهد و در بسیاری موارد خودتان به راحتی می‌توانید برای حل مشکلتان در خانه دست بکار شوید. اگر راه پیشگیری بهتر از درمان را همیشه انتخاب کنید از بروز مشکلات جدی نیز جلوگیری خواهید کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا باهم به راحتی به حل مشکلات و تعمیر یخچال ال جی بپردازیم.

آیا یخچال ال جی شما نیاز به تعمیر دارد؟ از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.

علت یخ نساختن ساید ال جی ال جی LG

علت یخ نساختن یخچال ال جی

گاهی ممکن است شما به یخ احتیاج داشته باشید اما یخچال ساید بای ساید ال جی شما یخ نسازد، برای بررسی این مشکل روش استفاده از یخساز ساید ال جی که در ادامه بیان می‌کنیم را چک کنید تا بتوانید تعمیر یخچال ال جی خود را انجام دهید.
  1. در صورتیکه از آبریز ساید آب نمی‌آید، چک کنید که شیر آب باز باشد و شلنگ آب در میان راه خم یا پیچ خوردگی نداشته باشد. در صورتی که شلنگ مشکل دارد، بهتر است نحوه تعویض شیلنگ آب یخچال ساید ال جی بدانید و یا تعویض آن را به یک کارشناس بسپارید.
  2. در مرحله بعدی نگاه کنید که کلید ON / OFF یا  0/1  یخساز درون فریزر را در حالت OFF یا O قرار نداده باشید.
  3. معمولا یخچال ساید بای ساید ال جی را که تازه نصب می‌کنید بعد از 12 ساعت شروع به یخسازی می‌کند و تا 72 ساعت بعد از نصب مقدار یخ سازی کم‌تر می‌شود.
  4. اگر از آبریز یخچال ال جی آب می‌آید ولی اصلا یخ نساخته، نیاز است که به یک متخصص حرفه‌ای در این کار اعتماد کنید تا برای تعمیر یخچال ال جی شما مراجعه کنند.
به این نکات دقت کنید :
  • این نکته حائز اهمیت است که احتمال دارد شما در بازه زمانی تقریبا زیاد یخساز را off کرده باشید که در این حالت باید یخچال را از پریز برق بکشید و مجددا به پریز بزنید و در عرض 24 ساعت اگر مشکل حل نشد نیاز است که در قسمت تعمیرات برای تعمیر یخچال ال جی به ما اطلاع دهید تا مشکل بررسی گردد.
  • در سایدهای بنتلی و مدل‌های پایونیر جدید که با تغییر نام وارد بازار شده است ON/ OFF روی صفحه نمایشگر می‌باشد.
  • در صورتی که دریک بازه زمانی کوتاه مدت، مانند نصف روز یا یک شب، یخچال یخسازی نکرده است مواردی که در قسمت صفحه یخ سازی کم انجام می‌شود را بیان کردیم را چک کنید.
مطالعه صفحه چرا یخچال ساید باید ساید LG یخسازی نمی‌کند؟ برای حل بهتر این مشکل به شما کمک خواهد کرد.
در نهایت اگر با رعایت مجموعه موارد بیان شده مشکل برطرف نشد برای تنمایندگی تعمیر یخچال فریزر خالی ساید بای ساید الجی به متخصصین حرفه‌ای آن باید اطلاع دهید.

اگر یخساز یخچال ال جی کم یخسازی ‌کند چیکار باید کرد؟

یخچال کم یخسازی میکند

گاهی ممکن است یخچال ال جی شما یخ بسازد اما احساس کنید که فرایند یخ سازی آن کند شده یا کم‌تر عمل یخ سازی را انجام می‌دهد که برای بررسی این موضوع و تعمیر یخچال ال جی کافیست در ادامه همراه ما باشید.
  • ابتدا سوالی که اینجا مطرح است این است که آیا یخچال ال جی خود را تازه نصب کرده‌اید؟ معمولاً یخچال ساید ال جی که تازه نصب می‌شود بعد از 12 ساعت، شروع به یخسازی می‌کند و تا 72 ساعت بعد از نصب، مقدار یخ سازی آن خیلی کم است که دقت کنید که این مورد طبیعی می‌باشد.
  • سوال بعدی که باید به آن پاسخ دهید این است که آیا مصرف یخ شما بالا می‌باشد؟
اگر از یخ استفاده نسبتا زیادی دارید به نکاتی که در رابطه با تعداد یخسازی می‌باشد باید دقت کنید:
  • تعداد یخسازی در 24 ساعت در مدل‌های مختلف متفاوت است، که در صورت استفاده کامل باکس یخ، باید یک بازه زمانی جهت تولید مجدد یخ به آن داده شود. 
  • به طور مثال اگر در24 ساعت 50 قالب یخ تولید شود، با استفاده 40 قالب یخ باید یک بازه زمانی جهت تولید یخ داده شود.
  • تعداد 50 یا 70 قالب یخ، باکس را پر نمی‌کند و تقریبا  نصف باکس را پر می‌کند. برای پر شدن کامل باکس، حداقل 48 ساعت وقت نیاز است.
دقت داشته باشید مواردی را که در ادامه بیان می‌کنیم از جمله مواردی است که در فرآیند یخسازی یخچال شما تاثیر خواهد گذاشت:
  1. آخرین باری که فیلتر یخچال خود را عوض کردید چه زمانی بوده است؟ فیلتر یخچال ساید باید هر 6 ماه یکبار تعویض گردد این امر تاثیر بسزایی در یخ سازی یخچال ال جی شما خواهد داشت.
  2. مواد غذایی که در بالاترین طبقه‌ی فریزر قرار می‌دهید حتماً از سقف فاصله داشته باشند.
  3. تعداد دفعات باز و بسته شدن درب فریزر نیز مهم و تاثیرگذار می‌باشد. در این حالت نیاز است که دمای فریزر نیز چک شود.
  4. در صورت پر شدن باکس یخ، یخسازی متوقف می‌شود. باید باکس خالی شود تا بازوی سنجش یخ درست عمل کند. در مدل سایدهای چهار درب به جای بازوی سنجش یخ، سنسور چشمی وجود دارد.
  5. ممکن است فشار آب کم باشد که باعث می‌شود در هر آبگیری یخ ساز، همه قالب‌ها پر نشود. در این حالت نیاز به مراجعه تکنسین حرفه‌ای برای چک و بازدید یخچال شما می‌باشد.
  6. در صورتی که دیواره داخلی فریزر یخزدگی به قطر بیش از نیم سانت ایجاد شده باشد نیز باید کار را به کاردان آن سپرد .متخصصین را خبر کنید تا برای تعمیر یخچال ال جی مراجعه کنند.
مجموعه مواردی را که بیان کردیم کمک به حل مشکل یخچال شما خواهد کرد در غیر این صورت اگر مشکل حل نشد می‌توانید برای تعمیر یخچال ال جی به متخصصین اطلاع دهید.

به دفترچه راهنما دستگاهتان نیاز دارید؟ ‌ می‌توانید با کلیک بر لینک رو به رو آن را تهیه کنید.

چرا یخچال ال جی یخ ساخته ولی بیرون نمی‌ دهد؟

چرا یخچال ال جی یخ ساخته ولی بیرون نمیدهد

گاهی امکان دارد یخچال ال جی شما یخ ساخته است اما یخ را نمی‌توانید دریافت کنید برای اینکه به حل این موضوع بپردازیم نیاز است مواردی را باهم بررسی کنیم.
  1. در برخی از مدل‌های یخچال ساید ال جی که تک پدال می‌باشد گزینه آب و یخ وجود دارد(کلید Dispenser) . این سوال مطرح است که آیا گزینه یخ را (در Display) انتخاب کرده‌اید؟ چنانچه انتخاب نکرده‌اید طبیعتا یخ خارج نمی‌شود.
  2. آیا یخ داخل ورودی یخ به بیرون گیر کرده است؟ در صورت بروز این مشکل یخ‌ها را باید با دست خارج کنید.
  3. اگر یخ از باکس یخ خارج می‌شود ولی درپوشی که باید باز شود تا یخ خارج شود (کپ-cap) باز نمی‌شود نیاز است که برای مراجعه تکنسین و تعمیر یخچال ال جی به ما اطلاع دهید.
  4. در صورت نشتی آب داخل باکس یخ نیز، احتیاج به مراجعه تکنسین متخصص و حرفه‌ای آن می‌باشد.
  5. اگر یخ، در باکس یخ موجود باشد ولی خارج نشود این مورد بیشتر در مواقعی پیش می‌آید که :
  • یخچال خاموش بوده باشد و نصب یخچال ساید ال جی به تازگی صورت گرفته است.
  • قطعی برق داشته باشد
  • مصرف یخ نیز کم باشد. که نیاز است باکس یخ را خارج کنید. قالب‌های یخ از هم جدا شوند و در صورتی که به هم چسبیده‌اند باکس یخ خالی شود و مجدد در محل خود قرار دهید.
و اگر مشکل هیچ کدام از این موارد نبود ولی باز هم از یخچال ال جی یخ خارج نمی‌شد نیاز است برای تعمیر یخچال فریزر ال جی اطلاع دهید.

چرا اهرم یخساز یخچال ال جی کار نمی‌کند؟

اهرم یخساز یخچال ال جی کارنمیکند

گاهی امکان دارد اهرم یخساز یخچال ال جی کار نکند که علت بروز این مشکل را در ادامه به آن می‌پردازیم.
این مشکل معمولا بخاطر این است که ظرف بالای یخساز را  که باید آب ریخته شود از محل خود خارج نمی‌کنید و از بالا آب میریزید. چون مقدار آب بیش از حد مجاز ریخته می‌شود قالب‌های یخ به هم می‌چسبند (یک تیکه می‌شوند) و با کشیدن اهرم، قالب‌های یخ خالی نمی‌شوند.
دقت کنید که برای رفع مشکل حتما ظرف ذکر شده را از محل خود خارج نماید و بعد از آب ریختن داخل ظرف، در محل خود قرار دهید.
در نهایت اگر موفق به رفع ایراد نشدید کافیست برای تعمیر یخچال ال جی خود به تعمیرکاران حرفه‌ای آن اطلاع دهید.می‌توانید از دفترچه راهنمای یخچال ساید بای ساید ال جی نیز روش آن را مطالعه نمایید.

آموزش تعمیر آبریز یخچال ال جی

تعمیر آبریز یخچال

اگر آبریز در دو یخچال‌های ساید بای ساید و یخچال فریزرهای معمولی ال جی شما با مشکل رو به رو شده است. برای هر دو مدل‌های یخچال راهکارهایی که بتوانید مشکل را برطرف کنید را در ادامه توضیح داده‌ایم.

چرا از آبریز یخچال (ساید بای ساید) ال جی آب خارج نمی‌شود؟

  1. در برخی از مدل‌های یخچال ساید ال جی که تک پدال می‌باشد، گزینه آب و یخ وجود دارد (کلید Dispenser) . این سوال مطرح است که آیا گزینه آب را (در Display) انتخاب کرده‌اید؟ چنانچه انتخاب نکرده‌اید طبیعتا آب خارج نمی‌شود.
  2. اگر دستگاه تازه نصب شده، باید حدود 3 دقیقه که نباید ممتد باشد (یعنی بعد از 30ثانیه قطع شود و مجددا فشار دهید) دست خود را روی پدال آبریز بگذاریم تا هوای داخل شلنگ تخلیه شده و آب به ورودی آبریز برسد.
  3. موارد دیگری را نیز بررسی کنید که 1)شیر آب کامل باز باشد 2)شلنگ تا خوردگی نداشته باشد 3)آب منزل نیز قطع نباشد.
  4. اگر فشار آب کم شده با توجه به املاح موجود در آب مناطق مختلف، زمان استفاده از فیلتر پایان یافته است. در اینصورت باید فیلتر دستگاه عوض شود. هر 6ماه یکبار نیاز به تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید ال جی می‌باشد تا هم از سلامت آب مصرفی اطمینان پیدا کنید و هم اینکه در فرآیند عملکرد یخچال مشکلی به وجود نیاید.
اگر موارد فوق را چک کردید اما مشکل برطرف نشد نیاز است برای تعمیر یخچال ال جی، تکنسین متخصص آن مراجعه کند. اگر سخچال شما از نوع معمولی است می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر خالی الجی نیز کمک بگیرید.

علت کار نکردن آبسرد کن یخچال فریزر ال جی

تعمیر ابسردکن یخچال ال جی
ممکن است در قمقمه داخل یخچال، املاح آب، باعث گرفتگی لوله درون قمقه گردد و یا اینکه صافی روی لوله داخل گرفته شده باشد. در این حالت باید قطعات مذکور که قابلیت تمیز شدن دارند را تمیز کنید. در یخچال‌های بالا پایین برای یک لیوان آب معمولی 25 ثانیه زمان می‌برد تا آب از آبریز خارج شود.
چنانچه مشکل برطرف نشد جهت مراجعه متخصص برای بازدید دستگاه و تعمیر یخچال ال جی، نمایندگی های مجاز تعمیرات یخچال ال جی در سرار ایران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

علت سرد نشدن آب در یخچال ال جی

تعمیر سرد نشدن اب در یخچال ال جی

علت سرد نشدن آب در ساید بای ساید ال جی

 اگر یخچال مستقیم به شیر آب شهری وصل است، در این حالت یک شلنگ ورودی آب که از یک طرف به شیر آب اتصال دارد و از طرف دیگر به شیر برقی یخچال، در این یخچال‌ها به ازای یک لیوان آب که از خروجی آبریز خارج می‌شود به اندازه یک لیوان آب از داخل شلنگ و لوله وارد یخچال می‌شود و چون مدام آب در جریان است و آب جدید وارد یخچال می‌شود، پس طبیعی است که آب خنک نشود. 
به همین دلیل در این یخچال‌ها قابلیت انتخاب یخ قرار داده شده است تا با قرار دادن قالب یخ در داخل لیوان آب خنک شود. اما اگر احساس می‌کنید یخچال شما ایراد دارد برای تعمیر یخچال ال جی به متخصصان آن اطلاع رسانی کنید.

علت سرد نشدن آب در یخچال فریزر ال جی

دریخچال‌های جدید آب خیلی خنک نمی‌شود. قمقمه آب دوجداره طراحی شده  تا درجه آب از 7 درجه خنک‌تر نشود پس اگر یک پارچ آب بر روی طبقات یخچال قرار داده شود خنک تر از آبی است که از قمقمه خارج می‌شود.

حرف‌های آخر

از اینکه همراه ما تا انتهای مقاله بوید سپاسگذاریم. فکر می‌کنم الان نسبت به قبل از مطالعه این مقاله حس بهتری داشته باشید. از اینکه افکار نگران کننده را با راه حل‌های کاربردی بتوان از بین برد و به جای آن حس خوب آرامش، برای استفاده از یک دستگاه را جایگزین کرد بسیار ارزشمند است. برای هر مشکلی می‌توان راه‌حل‌های درست آن را از یک منبع درست پیدا کرد. یکی از پیشنهاد گدیران به شما برای استفاده بهتر از دستگاه، سرویس دوره‌ای می‌باشد چون دور اندیشی خوبی، برای کمک به طول عمر محصول شما می‌باشد. در صورتی که یخچال شما از نوع معمولی است نیز در نظر داشته باشید گلدیران تعمیر یخچال فریزر الجی خالی را هم انجام می‌دهد. در انتها اگر سوال و یا نظری در این امر داشتید ممنون می‌شویم با ما در قسمت نظرات همین مقاله در میان بگذارید.
پیشنهاد ویژه ما به شما مطالعه مقاله آموزش صفر تا صد تمیز کردن یخچال.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

1 1
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۰:۲۴

صبح بخیر. برای روشن کردن و اطلاع از نحوه یخ ساری یخچال ال جی لطفا راهنمایی میکنید؟ یخچال ال جی مدل sx با فیلتر بیرونی دارم

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۰:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید: csgl.ir/ays موفق باشید

عسگری
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۱:۳۴

سلام خسته نباشیدخروجی محفظه یخ یخچال ساید بسته شده منظورم این که یخ ها در این قسمت گیر کردند و ب یکدیگر چسبیده اند و خورد کن یخ نمیتونه خردش کنه واسه این مشکل چه راه حلی رو پیشنهاد میدید

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۲:۱۰

سلام و وقت به خیر؛ لطفا در این مورد به راهنمای لینک زیر مراجعه کنید و موارد گفته شده رو انجام بدید: https://cs.goldiran.ir/page/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%E2%80%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%DB%8C%D8%AE%E2%80%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F موفق باشید

وحید میرشفیعیان
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۹:۱۷

با عرض سلام موتور اینورتور با موتور قدیمی چه فرقی داره؟ یخچال های جدید چه امکاناتی داره؟که اضافه شده

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۰:۲۲

سلام و وقت به خیر؛ از نظر ساختار فنی تفاوت دارن که باعث میشه کمپرسورهای اینورتر مصرف برق کمتر، نویز و صدای کمتر و عمر مفید بالاتر داشته باشه. در مورد امکانات یخچال‌ها میتونید به راهنمای خرید یخچال از طریق این لینک مراجعه کنید: https://cs.goldiran.ir/fa/blog/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%D9%85%D8%9F موفق باشید

وحید میرشفیعیان
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۰۹:۵۹

با عرض سلام و خسته نباشید وقت بخیر چند تا سوال داشتم در مورد یخچال فریزر ال جی مدلGTF3027GBX درجه نرمال یخچال روی چند باید باشد از 0 تا 6 و درجه فریزر چقدر باید باشد قسمت فن فیلتر بو گیر بهداشتی وقتی یخچالو روشن میکنیم چند ثانیه روشن میشه حتی لامپ آبی روشن میشود بعد خاموش میشه علتش چیه؟ از کجا میشه فهمید یخچال درست کار میکند و گاز دارد چند ساعت طول میکشد باید اب در فریزر یخ بزند باتشکر از شما

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۰:۵۶

سلام و وقت شما به خیر؛ درجه نرماال یخچال 3 تا 5 هست که برای یخچال 3 سردتر و 5 گرمتر هست. برای فریزر هم درجه 3 تا 5 نرمال هست اما 3 گرمتر و 5 سردتره. فن بوگیر روی حالت Auto معمولا ده دقیقه روشن و حدود 60 دقیقه خاموشه. یخ زدن آب تایم مشخصی نداره و بستگی داره کدام قسمت فریزر و در چه دمایی داخل فریزر قرار بگیره و اینکه چقدر مواد غذایی داخل یخچال باشه. اگر درجه فریزر نرمال نباشه و دستگاه به خوبی کار نکنه مواد غذایی در فریزر نرم میشه. موفق باشید

وحید میرشفیعیان
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۲:۵۶

با عرض سلام در مورد فیلتر بهداشتی عمرش چقدر هستش و چه موقع فن فیلتر باید کار کنه و خاموش بشه میشه راهنمایی کنید با تشکر

کارشناس فنی گلدیران
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۳:۵۵

سلام و وقت به خیر؛ تا 6 ماه میتونید استفاده کنید. دکمه فیلتر رو هر زمان ریست کنید 6 ماه بعد زمان تعویض به شما نشان میده. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۲۱:۰۹

سلام وققتون بخیر بدنه یخپالم قسمت اب سرد کنش زنگ زده په کا رکنم مدل یخچالم ستید دور این دور مدل بنتلی هست

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۶

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. موفق باشید

الهام عباسی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۲۰:۰۹

سلام من یخچالم ساید بای ساید مدل بنتلی هستش شلنگی که از در فریزر رد میشه پاره شده امکان تعویض شلنگ اب وجود داره؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۰۸:۰۳

سلام و وقت به خیر؛ لطفا درخواست تعمیرات برای دستگاهتون ثبت کنید. لازمه اول دستگاه بررسی بشه و در مورد تعمیر دستگاه اعلام نظر بشه. موفق باشید

قهرمانی
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۱۱:۱۱

سلام ، آیا میشه نحوه تعویض شلنگ آب داخل یخچال ساید که پاره شده رو بفرمایید چطوریه؟ من خودم فنی هستم و دست به آچار ، ولی نمی دونم نقشه لوله کشی یخچال چطوریه، شلنگ یخچالمون از زیر بریده شده و در صورت استفاده ، آب از زیر یخچال جاری میشه.

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۲۰:۵۲

سلام و وقت به خیر؛ طبق روال شرکت گلدیران لازمه کارشناس مراجعه کنن و این کار رو انجام بدن. ما میتونیم اگه تصویری در ارتباط با دستگاه شما در این مورد موجود بود برای شما بفرستیم. لطفا مدل یخچال و آدرس ایمیلتون رو بفرمایید. متشکریم

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۳۳

سلام و وقت به خیر؛ مدت 72ساعت زمان می‌برد تا یخسازی یخچال انجام شود. در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکل برای راهنمایی دقیق‌تر می‌توانید به قسمت سوالات متداول سایت، قسمت مربوط به یخچال ساید بای ساید، مراجعه کنید و درباره یخسازی یخچال اطلاعات بیشتری را کسب کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۲:۰۶

سلام بعد از خرید یخچال خودمون میتونیم از طریق دفترچه راهنمای یخچال ساید ال جی نصب و راه اندازی رو انجام بدیم؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۷

سلام و وقت به خیر؛ برای اینکه نصب دستگاه شما کاملا به صورت اصولی و استاندارد انجام شود و گارانتی دستگاه شما فعال و ثبت شود نیاز است که از طریق تکنسین متخصص اقدام کنید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۲:۰۴

علت یخ نساختن یخچال ساید ال جی حتی 12 ساعت بعد از راه اندازی چی میتونه باشه؟

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۲:۰۳

تعویض شلنگ یخچال ساید باید توسط نمایندگی انجام بشه؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۳۷

سلام و وقت به خیر؛ نیاز است برای اطمینان از صحت تعمیر و خدمات مورد نیاز بر روی محصولات خود، از خدمات پس از فروش، پشتیبانی محصول و تکنسین متخصص مربوط به دستگاه خود کمک بگیرید. پیشنهاد ما این است که در صورت نیاز به تعویض از تکنسین‌های متخصص شرکت کمک بگیرید. موفق باشید

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۲:۰۱

میشه لطفا دفترچه راهنمای یخچال فریزر ال جی رو به صورت pdf در سایت قرار بدین؟

کارشناس فنی گلدیران
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۳:۳۹

سلام و وقت به خیر؛ برای دریافت درفترچه راهنما یخچال فریزر خود می‌توانید وارد قسمت دانستنی‌ها، در قسمت دفترچه راهنمای محصولات، بر اساس مدل یخچال خود، دفترچه را دانلود و دریافت کنید. موفق باشید

در حال ثبت...