۵ مقاله برتر سال ۱۳۹۸ گلدیران

۲۸ اسفند ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
article

در ابتدای مطلب نیاز است که به خاطر یک سال همکاری و هم‌دلی در این مقاله از شما تشکر کنیم که ما را در طول این یک سال همراهی کردید. در سالی که گذشت مقالاتی برای شما عزیزان به جهت سهولت کار با دستگاه و با هدف رفع سوالات و پاسخ به آن‌ها تهیه و در سایت بارگذاری کردیم، تا بلکه مقداری از مطالب مورد نیاز، در دسترس شما گلدیرانی‌های عزیز قرار گیرد. به همین خاطر در این مقاله قرار است درباره‌ی پنج مقاله پر بازدید و مورد علاقه شما در سال 98 به طور خلاصه صبحت کنیم و به معرفی آن‌ها بپردازیم. مانند مقالات دیگر در این مطلب نیز همراه ما باشید.

مقاله پر بازدید اول، سیر تا پیاز علامت‌های روی ماشین لباسشویی

washingmachine

ما در مقاله سیر تا پیاز علامت‌های روی ماشین لباسشویی به 80 عنوان برنامه‌ی شستشوی ماشین لباسشویی اشاره کرده‌ایم. که با ماهیانه حدود 45160 بازید از محبوب‌ترین مقالات ما در سال جاری شد. علامت‌های روی ماشین لباسشویی را به دو قسمت برنامه‌های اصلی و برنامه‌های تکمیل کننده تقسیم شده است. برای اینکه به طور کامل با این برنامه‌ها آشنا شوید فقط کافیست که این مقاله را مطالعه کنید.

مقاله پر بازدید دوم، تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای مشتریان دارد؟

warranty

در مقاله تمدید گارانتی چه فایده ای برای مشتریان دارد از مزایای تمدید گارانتی با شما بیشتر حرف زدیم. این مقاله با ماهیانه حدود 43827 بازدید از مقالات پر طرفدار ما از سوی شما انتخاب شده است.
در این مقاله درباره‌ی هزینه های شفاف برای تعمیرات صحبت کردیم. یعنی هزینه‌ای که برای تمدید گارانتی پرداخت می‌کنید، بسیار کمتر از هزینه تعمیراتی است که برای یک یا چندبار تعمیر وسیله دیجیتال یا لوازم خانگی باید پرداخت کنید. وقتی محصولی را خریداری می‌کنید که آن شرکت گارانتی معتبری دارد، با خیال راحت از آن محصول استفاده کنید، چون قطعا شما با این انتخاب یک برنده حرفه‌ای هستید.
برای اینکه به طور کاملا مفصل از این مقاله اطلاعات کافی بدست آورید فقط کافیست به مطالعه این مقاله بپردازید.
 
 

مقاله پر بازدید سوم، راهنمای کامل استفاده از برنامه‌های مایکروویو ال جی


کار با علامت‌های مایکروویو یکی دیگر از مسائل مهمی است که برای خیلی از افراد همیشه سوال بوده است. این مقاله ماهیانه با 36193 بازدید، از مقاله‌های پرطرفدار ما است. بهتر است بدانید که بعضی از علامت‌ها در همه‌ی ماکروفر‌ها ثابت و جز برنامه‌های اصلی می‌باشد و دسته‌ای از علامت‌ها برنامه‌های تکمیلی می‌باشند. برای اینکه به بهترین نوع بتوانید از برنامه‌های مایکروویو خود استفاده کنید. فقط کافیست که اطلاعاتتان را درباره‌ی آن بالا ببرید. برای کسب اطلاعات کامل‌تر فقط کافیست که سری به این مقاله بزنید.

مقاله پر بازدید چهارم، نحوه عملکرد دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی !

dishwasher

ماشین ظرفشویی ال جی
 دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی هستند. نحوه عملکرد دکمه‌های ماشین ظرفشویی یکی از مباحثی است که طرفداران زیادی دارد. به همین خاطر جز مقالات پر طرفدار ما شده است. این مقاله هر دو هفته با حدود 11992 بازدید از سمت شما روبه رو می‌شود. آشنایی با برنامه‌های هر دستگاه طبیعتا علاوه بر تنوع در نحوه استفاده از آن به عملکرد و هزینه‌های برق دستگاه شما نیز کمک خواهد کرد. برای اطلاع کامل از این برنامه‌ها فقط کافیست که سری به مقاله بزنید.

مقاله پر بازدید پنجم، چگونه با انجام تنظیمات،کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود دهیم؟

tv

مقاله چگونه با انجام تنظیمات کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود دهیم یکی دیگر از مقاله‌های پر بازید سالی که گذشت بود. این مقاله با حدود 7744 بازدید در هفته طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
این مقاله راهنمایی بود برای بهبود تصاویری که کیفیت پایینی دارند و به شما کمک می‌کند تا بتوانید تنظیمات ساده و یا تخصصی تصویر را به این شکل انجام دهید. منظور از تنظیمات تخصصی تغییر میزان روشنایی وضوح تصویر، سرعت تصویر، تغییر دمای رنگ و کنترل‌های پیشرفته است. اگر برای تنظیمات تصویر اطلاعات لازم را ندارید این راهنما را مطالعه کنید.

لحظه‌های آخر سال 98

noroz

امیدواریم سال 98 را با خاطراتی خوب پشت سر گذاشته باشید و سال 99 برای شما عزیزان یکی از بهترین سال‌های پیش رو زندگیتان باشد. در شروع سال جدید با انرژی بیشتر در جهت تولید، تهیه و بارگذاری مطالب مورد نیاز شما عزیزان تلاش خواهیم کرد تا با بالاترین کیفیت اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم..
در نهایت اگر سوال یا نظری داشتید خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
به امید روزها و سال‌هایی بهتر.
 
پیشنهاد ویژه ما به شما مطالعه مقاله آموزش نظافت لوازم خانه

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.

در حال ثبت...