سوالات متداول خدمات گلدیران

چرا در بعضی از تلویزیون‌های LG هنگام روشن شدن دستگاه و تعویض کانال‌ها نیمی از صفحه تیره و نیمی روشن است؟

علت این مورد قابلیت Local dimming (کنترل موضعی نور) تلویزیون ال جی است و طبیعی می باشد.
در این حالت هنگامی که تصویری بر روی تلویزیون ال جی پخش نمی شود،  بخش هایی از نور پس زمینه خاموش خواهد شد. زیرا در آن لحظه تصویری برای نمایش وجود ندارد.
این ویژگی یک مزیت برای تلویزیون ها است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و بالا رفتن کنتراست و کیفیت تصویر می شود.
امکان غیر فعال سازی این عملکرد از سوی کارشناسان گلدیران نیز وجود دارد ؛ امابه شما توصیه می کنیم از این برتری دستگاه استفاده نمایید.
تصویر تلویزیون ال جی گاهی به دلیل برخی تنظیمات در منوی دستگاه و یا ایراد فنی ماژول یا برد دستگاه، کم نور و تیره می شود.
در این شرایط به شما توصیه می کنیم برای برطرف نمودن مشکل تلویزیون نکات رفع ایراد تیرگی و تاریکی تصویر تلویزیون ال جی را بررسی کنید و در صورت نیاز برای تعمیر تلویزیون ال جی از سوی کارشناس اقدام نمایید.
گاهی به دلیل قطع سیگنال ارسالی به تلویزیون وعدم دریافت سیگنال، مشکلات مربوط به ماژول و یا برد تلویزیون ال جی، دستگاه روشن می‌شود اما تصویر ندارد.
 روش زیر را امتحان کنید و در صورت نیاز برای تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایید:
ابتدا یکی از کلید‌های دستگاه مثل کلید تنظیمات، Home یا منو را انتخاب کنید. اگر بر روی صفحه‌ی تلویزیون تصویر منوی دستگاه را مشاهده می‌کنید، تلویزیون ایراد ندارد.
در این حالت، شرایط دریافت سیگنال از آنتن یا دستگاه جانبی به تلویزیون ال جی را بررسی کنید.
اما اگر دستگاه تصویر منو و علامت‌ها را نمایش نمی‌دهد، لازم است برای تعمیرات دستگاه از سوی تکنسین، اقدام شود.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون دارید؟
برای بررسی دستگاه تلویزیون LG می‌توانید از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.
علت ایجاد خط افقی یا عمودی بر روی صفحه‌ی تلویزیون می‌تواند نویز، ایرادات مربوط به برد و یا ماژول دستگاه باشد.
برای اینکه بدانید دستگاه نیاز به بررسی برای تعمیرات دارد و یا اینکه ایراد به دلیل نویز محیط پدید آمده است، روش زیر را بررسی نمایید:
تصویر تلویزیون را از طریق ورودی دیگر مانند پورت USB یا HDMI بررسی کنید. اگر خط بر روی تصویر باقی ورودی‌ها وجود دارد دستگاه نیاز به تعمیر دارد.
در برخی مدل‌ها نیز می‌توانید از منوی تصویر یا پشتیبانی، گزینه‌ی تست تصویر را انتخاب کنید. سپس تصویری نمایش داده می‌شود، اگر این تصویر واضح و بدون ایراد باشد یعنی تلویزیون شما سالم است.
چنانچه دستگاه شما OLED می‌باشد می‌توانید راهنمای حذف نویز پنل OLED ال جی را مطالعه کنید.

نیاز به خدمات تعمیرات تلویزیون LG دارید؟
گلدیران می‌تواند برای بررسی و رفع عیب تلویزیون ال جی به شما کمک کند.
این ایراد مربوط به تنظیمات ابعاد تصویر تلویزیون ال جی و یا تنظیمات اندازه‌ی تصویر دستگاه جانبی است.
در صورتی که در یک ورودی خاص و هنگام تماشای تصویر یکی از دستگاه‌های جانبی ابعاد مشکل دارد، تنظیمات نسبت ابعاد تصویر در دستگاه جانبی را انجام دهید.
اما اگر ابعاد و اندازه‌ی تصویر همه‌ی ورودی‌ها به هم ریخته است، نسبت به تنظیمات نسبت ابعاد تصویر تلویزیون ال جی اقدام نمایید.
تصویر تلویزیون ال جی گاهی به دلیل ضعف قدرت و کیفیت سیگنال ارسالی به دستگاه، به صورت شطرنجی و پیکسل پیکسل نمایش داده می‌شود .
زمانی که تصویر تلویزیون ال جی شطرنجی می‌شود، دستگاه را از طریق ورودی‌های دیگر مانند پورت USB و HDMI بررسی نمایید.
اگر تصویر باقی ورودی‌ها نیز شطرنجی می‌شود، برای بررسی و تعمیر تلویزیون از سوی کارشناس فنی اقدام نمایید.
اما چنانچه ایراد فقط بر روی تصویر ورودی آنتن و بر روی کانال‌ها مشاهده می‌شود، ممکن است مربوط به آنتن، زاویه‌ی آنتن و یا مشکل سیگنال ارسالی به تلویزیون باشد.
برای رفع ایراد آنتن می‌توانید در قسمت تنظیمات کانال‌ها، قدرت و کیفیت سیگنال را بررسی کنید.
زمانی که قدرت و کیفیت سیگنال کمتر از 70% باشد تصویر شطرنجی می‌شود.

دستگاه تلویزیون LG شما مشکل دارد؟ گلدیران می‌تواند با تکنسین های مجرب خود برای رفع این مشکل در کنار شما باشد.
بیشتر تلویزیون‌های ال جی حالت Screen saver دارد .
چنانچه دستگاه برای مدت زمان معین، سیگنالی برای پخش برنامه دریافت نکند، تلویزیون وارد مرحله‌ی Screen saver می‌شود.
در برخی مدل‌ها این تنظیمات در منو وجود دارد و شما می‌توانید این گزینه را روشن یا خاموش نمایید.
برای دسترسی به این گزینه با توجه به مدل دستگاه وارد منوی عمومی (General) یا گزینه (Option) شوید و Screen saver را خاموش یا روشن کنید.
در برخی مدل‌ها گزینه‌ای مشابه تحت عنوان « حالت آماده به کار خودکار » نیز وجود دارد.
عملکرد حالت آماده به کار خودکار کمی با Screen saver تفاوت دارد و در صورت فعال سازی، دستگاه در شرایط عدم دریافت سیگنال وارد حالت آماده به کار می‌شود.
تصویر تلویزیون ال جی در صورت اتصال اشتباه کابل‌های AV و COMPONENT و یا انتخاب اشتباه این ورودی‌ها، به شکل سیاه و سفید نمایش داده می‌شود.
برای رفع این مشکل به اتصال صحیح کابل AV یا COMPONENT دقت داشته باشید.
در صورت نیاز می‌توانید راهنمای اتصال کابل AV  یا راهنمای اتصال کابل Component را مطالعه نمایید.
چنانچه از این پورت‌ها استفاده می‌کنید به انتخاب دقیق ورودی نیز توجه داشته باشید. اگر ورودی را اشتباه انتخاب نمایید، تصویر به شکل سیاه و سفید نمایش داده می‌شود.
گاهی به دلیل مشکلات ماژول یا همان پنل تلویزیون، یک یا چند پیکسل در صفحه می‌سوزد و یا به طور روشن و چشمک زن باقی می‌ماند.
در این حالت نیاز است دستگاه از سوی کارشناس بررسی شود. اما قبل از اقدام برای بررسی تلویزیون ال جی از طرف کارشناس، مورد زیر را بررسی کنید:
تصویر تلویزیون را از طریق ورودی دیگر مانند پورت  USB یا HDMI  بررسی نمایید. اگر نقطه بر روی تصویر باقی ورودی‌ها نیز وجود دارد، دستگاه نیاز به تعمیر دارد.
می‌توانید از قسمت تست تصویر نیز این مورد را چک کنید. برخی از مدل‌ها این گزینه را دارد.
 در صورتی که تلویزیون شما این گزینه را داشته باشد، می‌توانید در منوی تصویر یا پشتیبانی به آن دسترسی پیدا کنید.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون LG دارید؟ می‌توانید برای بررسی و رفع ایراد تلویزیون ال جی از تکنسین‌های متخصص ما کمک بگیرید.
در پنل تلویزیون پلاسمای ال جی نوعی گاز وجود دارد که با تحریک الکتریکی تصاویر را نمایش می‌دهد.
به دلیل یونیزه شدن این گاز ممکن است اثر تصویری که برای مدت زمان طولانی بر روی تلویزیون نمایش داده شده است، روی صفحه حک شود.
در این حالت با تغییر تصویر، همچنان تصویر قبلی به صورت کم نور نمایش داده می‌شود. برای رفع این مشکل راهنمای جلوگیری از حک شدگی تصویر پلاسمای LG را مطالعه نمایید.
گاهی به دلیل انجام اشتباه تنظیمات یا مشکلات فنی دستگاه صدا قطع می‌شود.
زمانی که صدای تلویزیون ال جی قطع شده است، برای پی بردن به اینکه ایراد از تنظیمات و یا مشکلات فنی می‌باشد، موارد زیر را بررسی نمایید:
صدای تلویزیون را از طریق ورودی‌های دیگر مانند پورت USB یا HDMI  بررسی کنید.
اگر مشکل صدا در باقی ورودی‌ها وجود ندارد، ایراد از سیگنال همان ورودی می‌باشد؛
اما اگر مشکل صدا در باقی ورودی‌ها وجود دارد، راهنمای مشکل قطع صدای تلویزیون ال جی را مطالعه نمایید .
بعضی از دستگاه‌ها با توجه به مدل دارای باندهای 6 ، 10 و یا 20 وات است که صدای پر قدرت ندارد و این طبیعی است.
گاهی نیز به دلیل انجام اشتباه تنظیمات، صدا ضعیف می‌شود.
زمانی که صدای تلویزیون ال جی ضعیف است بهتر است در منوی صدا، حالت صدا بر روی استاندارد تنظیم شود. این گزینه به عنوان بهترین حالت برای بررسی پیشنهاد می‌شود.
گاهی کاهش صدا ممکن است به دلیل کیفیت پایین صدای شبکه‌ها باشد .
چنانچه قدرت خروجی صدای دستگاه ضعیف است، شما می‌توانید از سینمای خانگی و یا دستگاه جانبی صوتی استفاده کنید و صدای تلویزیون را به دستگاه جانبی انتقال دهید،
اما برای انتقال صدا به دستگاه صوتی باید به همخوانی دو دستگاه از نظر پورت‌های ورودی و خروجی صدا توجه داشته باشید.
اگر کاهش صدای تلویزیون غیر طبیعی است برای بررسی و تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایید.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون LG  دارید؟ می‌توانید از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.
گاهی صدا و تصویر در شبکه‌های تلویزیون ال جی همگام نیست و صدا یا تصویر با تاخیر پخش می‌شود.
شما می‌توانید برای رفع این مشکل وارد منوی صدا شوید.
سپس گزینه‌ی همگام سازی AV یا AV Adjustment را روشن کنید.
در این قسمت می‌توانید با تنظیم درجه ی تعادل مشکل را رفع نمایید.
گاهی به دلیل انجام اشتباه تنظیمات و یا مشکل بلندگوها، صدای یکی از باندهای تلویزیون ال جی قطع می‌شود.
دستگاه‌های تلویزیون ال جی
معمولا دو بلندگو دارد. محل قرارگیری این بلندگوها، قسمت پایین صفحه، سمت راست و چپ است.
بلندگوی سمت راست و چپ دو کانال صدایی را تشکیل می‌دهد.
برای تعادل بخشی، در منوی صدا گزینه‌ی تعادل صدا را روشن کنید. سپس میزان تعادل را بر روی نمودار در حالت وسط قرار دهید .
در صورت عدم رفع ایراد برای بررسی دستگاه از سوی کارشناس ماهر اقدام نمایید.
دستگاه تلویزیون LG شما مشکل پیدا کرده است ؟ کارشناسان گلدیران برای بررسی و تعمیرات تلویزیون ال جی در کنار شما هستند.
کنترل معمولی تلویزیون ال جی، گاهی به دلیل ضعیف بودن باتری، تاثیر میدان مغناطیسی محیط، مشکلات کنترل و یا ایراد گیرنده‌ی سیگنال، بر روی تلویزیون عمل نمی‌کند.
زمانی که کنترل بر روی تلویزیون ال جی عملکرد ندارد موارد زیر را بررسی نمایید :
  • به باتری کنترل توجه کنید. ممکن است باتری تمام شده باشد، بنابراین باتری نو استفاده کنید و مجدد کنترل را تست نمایید.
  • به فاصله کنترل تا تلویزیون دقت داشته باشید. سیگنال مادون قرمز کنترل‌ها معمولا تا فاصله حداکثر 3 یا 4 متری عملکرد مناسب دارد و اگر فاصله بیشتر شود ممکن است تلویزیون ال جی سیگنال کنترل را دریافت نکند.
  • مانعی برای رسیدن امواج به چشمی تلویزیون وجود دارد. برای مثال امواج ماکروویو، شبکه‌ی WIFI ، لامپ هالوژن و ... ممکن است در ارسال سیگنال کنترل اختلال ایجاد کند. اگر لامپ یا دستگاه و یا شبکه‌ی WIFI جدید کنار دستگاه قرار گرفته است، آن را خاموش کنید و سپس عملکرد کنترل را تست نمایید.
اگر موارد بالا را رعایت نموده اید برای اطمینان در مورد اینکه ایراد از کنترل و یا گیرنده ی تلویزیون است، تست کنترل معمولی تلویزیون ال جی را انجام دهید.
وقتی سیگنال ارسالی دو دستگاه هم فرکانس شود این مورد پیش می‌آید.
این ایراد از دستگاه جانبی است. راه حل این است که قبل از روشن نمودن دستگاه جانبی، تنظیمات تلویزیون را انجام دهید. سپس دستگاه جانبی را روشن نمایید.
می‌توانید زاویه قرارگیری دستگاه‌ها را نیز تغییر دهید.
شما می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز تعمیر تلویزیون شهر سکونت خود از طریق لینک زیر دسترسی پیدا کنید و برای تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایید.
نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون ال جی در شهر شما کجاست؟
شما می‌توانید برای بررسی و تعمیر تلویزیون خود از نمایندگی های مجاز تعمیرات تلویزیون جی پلاس کمک بگیرید.
شما می‌توانید شماره تماس نمایندگی‌های مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در شهر خود را از طریق لینک زیر پیدا کنید.
شماره تماس نمایندگی‌های مجاز تلویزیون ال جی
دلیل عدم نمایش تصویر تلویزیون می‌تواند قطع سیگنال کانال‌ها، ایراد ماژول و یا برد دستگاه باشد.
لطفا روش زیر را امتحان کنید:
ابتدا یکی از کلید‌های دستگاه مانند کلید تنظیمات، Home یا منو را انتخاب کنید. اگر تصویر منوی تلویزیون قابل مشاهده باشد، تلویزیون ایراد ندارد.
در این حالت، شرایط دریافت سیگنال از آنتن یا دستگاه جانبی به تلویزیون جی پلاس را بررسی کنید.
اما اگر تلویزیون تصویر منو و علامت‌ها را نمایش نمی‌دهد، لازم است برای تعمیرات دستگاه از سوی تکنسین، اقدام شود.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون GPlus دارید؟ برای بررسی دستگاه با متخصصان گلدیران تماس بگیرید.
این مورد مربوط به تنظیمات تلویزیون است. شما می‌توانید تعیین کنید که منو تا چند ثانیه بر روی صفحه نمایش داده شود.
 برای تغییر این تنظیمات راهنمای تایمر OSD در تلویزیون‌های جی پلاس را مطالعه کنید.
این مورد مربوط به تنظیمات ابعاد تصویر تلویزیون جی پلاس و یا تنظیمات اندازه‌ی تصویر دستگاه جانبی است.
در صورتی که در یک ورودی خاص و هنگام تماشای تصویر یکی از دستگاه‌های جانبی ابعاد مشکل دارد، تنظیمات نسبت ابعاد تصویر در دستگاه جانبی را انجام دهید.
اگراندازه‌ تصویر فقط در ورودی HDMI مشکل پیدا کرده است، پس از بررسی تنظیمات دستگاه جانبی، تنظیم Over Scan تلویزیون جی پلاس را نیز انجام دهید.
اما اگر ابعاد و اندازه‌ی تصویر همه‌ی ورودی ها به هم ریخته است، تنظیمات نسبت ابعاد تصویر تلویزیون جی پلاس را انجام دهید.
در صورتی که تلویزیون برای مدت زمانی معین سیگنال پخش دریافت نکند وارد مرحله Screen saver می‌شود.
شما می‌توانید برای تغییر این مدت زمان، تنظیمات Screen saver را از منوی دستگاه انجام دهید.
گاهی به دلیل برخی تنظیمات، مشکل اتصال برق و یا نویز دستگاه‌های جانبی دستگاه تلویزیون به طور خودکار خاموش می‌شود.
در صورتی که دستگاه ساعت خاصی خاموش می‌شود، لطفا تنظیمات تایمر تلویزیون جی پلاس را از منوی دستگاه بررسی کنید.
به طور کلی هنگام بروز این مشکل بهتر است تنظیمات تایمر بررسی شود.
ممکن است محافظ برق متصل به دستگاه مشکل داشته باشد. برای بررسی می‌توانید مدت زمانی تلویزیون را با محافظ برق دیگری استفاده نموده و یا به طور مستقیم به پریز کنید.
دستگاه‌‌های جانبی متصل به تلویزیون را قطع کنید تا در صورت ارسال نویز از سوی دستگاه‌های جانبی، متوجه شوید.
در صورت عدم رفع ایراد پس از بررسی موارد گفته شده، لازم است دستگاه از سوی تکنسین بررسی شود.
تلویزیون G Plus شما دچار مشکل شده است؟ برای بررسی تلویزیون با متخصصان گلدیران در تماس باشید.
گاهی به دلیل برخی تنظیمات تصویر صفحه تلویزیون کم نور و تار می‌شود.
در صورتی که گزینه‌ی صرفه جویی در مصرف برق تلویزیون جی پلاس روشن باشد، نور صفحه کاهش خواهد یافت، البته در نظر داشته باشید که برخی مدل‌ها این قابلیت را ندارند. می‌توانید راهنمای رفع تاریکی و تیرگی تصویر تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.
در صورتی که دستگاه این قابلیت را ندارد و یا دارای این گزینه است اما صرفه جویی در مصرف برق بر روی حالت خاموش قرار دارد و همچنان مشکل مشاهده می‌شود لازم است دستگاه برای تشخیص ایراد از سوی کارشناس ماهر بررسی شود.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون جی پلاس دارید؟ برای بررسی و رفع ایراد دستگاه از کارشناسان گلدیران کمک بگیرید.
تلویزیون ممکن است به دلیل نو بودن قطعات و یا ایرادات فنی بوی سوختگی داشته باشد.
در صورتی که دستگاه نو است تا مدتی به دلیل جدید بودن قطعات بویی شبیه به بوی سوختگی دارد و طبیعی است، اما اگر بو غیر طبیعی به نظر می‌رسد، لازم است تلویزیون از سوی کارشناس بررسی شود.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون جی پلاس دارید؟ برای صحبت با متخصصان گلدیران مشخصات خود را ثبت کنید.
گاهی به دلیل ضعیف بودن باتری کنترل، ایراد کنترل و یا بروز مشکل در گیرنده‌ی سیگنال تلویزیون و یا تاثیر میدان مغناطیسی بر روی دستگاه، کنترل تلویزیون عملکرد ندارد.
زمانی که کنترل بر روی تلویزیون جی پلاس عمل نمی‌کند موارد زیر را بررسی کنید:
به باتری کنترل توجه کنید. ممکن است باتری تمام شده باشد، بنابراین باتری نو استفاده کنید و مجدد کنترل را تست نمایید.
به فاصله کنترل تا تلویزیون دقت داشته باشید. سیگنال مادون قرمز کنترل‌ها معمولا تا فاصله حداکثر 2 یا 3 متری عملکرد مناسب دارد و اگر فاصله بیشتر شود ممکن است تلویزیون Gplus سیگنال کنترل را دریافت نکند.
ممکن است مانعی برای رسیدن امواج به چشمی تلویزیون وجود داشته باشد. برای مثال امواج ماکروویو، شبکه‌ی WIFI ، لامپ هالوژن و ... ممکن است در ارسال سیگنال کنترل اختلال ایجاد کند. اگر لامپ یا دستگاه و یا شبکه‌ی WIFI جدید کنار دستگاه قرار گرفته است، آن را خاموش کرده و سپس عملکرد کنترل را تست کنید.
اگر موارد گفته شده را مد نظر قرار داده‌اید، برای اطمینان در مورد اینکه ایراد از کنترل و یا گیرنده ی تلویزیون است، تست کنترل معمولی تلویزیون G Plus را انجام دهید.
لطفا راهنمای دسترسی به محتوای فلش در تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.
گاهی به دلیل انجام اشتباه تنظیمات یا مشکلات فنی دستگاه صدا قطع می‌شود.
هنگامی که صدای تلویزیون جی پلاس قطع شده است، موارد زیر را بررسی کنید تا مشخص شود ایراد از تلویزیون است و یا تنظیمات درست انجام نشده است:
صدای تلویزیون را از طریق ورودی‌های دیگر همانند پورت USB یا HDMI بررسی کنید.
اگر مشکل صدا در باقی ورودی‌ها وجود ندارد، ایراد از سیگنال صدا در همان ورودی است،
اما اگر مشکل صدا در باقی ورودی‌ها وجود دارد، راهنمای مشکل قطع صدای تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.
علت ایجاد خط بر روی صفحه‌ی تلویزیون می‌‌‌‌‌‌تواند نویز، ایرادات مربوط به برد و یا ماژول دستگاه باشد.
برای اینکه بدانید دستگاه نیاز به بررسی برای تعمیرات دارد و یا اینکه ایراد به دلیل نویز محیط پدید آمده است، روش زیر را بررسی کنید:
تصویر تلویزیون را از طریق ورودی دیگر مانند پورت USB یا HDMI بررسی کنید. اگر خط بر روی تصویر باقی ورودی‌ها نیز وجود دارد، دستگاه باید بررسی شود.
برای فعال‌سازی گزینه رفع نویز، راهنمای رفع نویز تصویر تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.
گاهی به دلیل مشکلات ماژول یا همان پنل تلویزیون، یک یا چند پیکسل در صفحه می‌سوزد و یا به طور روشن و چشمک‌زن باقی می‌ماند.
در این حالت نیاز است دستگاه از سوی کارشناس بررسی شود. اما قبل از اقدام برای بررسی تلویزیون جی پلاس از طرف کارشناس، مورد زیر را انجام دهید:
تصویر تلویزیون را از طریق ورودی دیگر مانند پورت USB یا HDMI  بررسی کنید. اگر نقطه بر روی تصویر باقی ورودی‌ها نیز وجود دارد، دستگاه نیاز به تعمیر دارد.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون G Plus دارید؟ برای بررسی و رفع ایراد تلویزیون خود از کارشناسان گلدیران کمک بگیرید.
گاهی به دلیل تاخیر در ارسال سیگنال صدا از سوی فرستنده، همزمانی صدا و تصویر تلویزیون مشکل پیدا می‌‌کند و ممکن است صدا زودتر از تصویر پخش شود.
هنگامی که این مشکل ایجاد می‌شود، تنظیمات همزمانی صدا و تصویر در تلویزیون G Plus را انجام دهید.
گاهی به دلیل برخی تنظیمات و یا حتی ایراد دستگاه صدای تلویزیون کم و زیاد می‌شود.
باتری‌های کنترل را خارج کنید تا در صورت ارسال اشتباه سیگنال، متوجه این موضوع شوید. در صورتی که پیغام اشتباه از سوی کنترل ارسال ‌می‌شود، لازم است کنترل را تعویض کنید.
ممکن است میزان صدا به دلیل میزان کیفیت و سطح صدای برنامه‌های متفاوت تغییر پیدا کند و این ایرا به حساب نمی‌آید. می‌توانید این عدم تعادل را تا حدی بهبود دهید. 
لطفا راهنمای ایجاد تعادل صدا در تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.
پیغام «بدون برنامه ریزی» زمانی بر روی تلویزیون نمایش داده می‌شود، که دستگاه کانال نداشته باشد.
لطفا راهنمای کانال یابی در تلویزیون ال جی را مطالعه کنید و تنظیمات کانال ها را بر اساس این راهنما انجام دهید.
گاهی به دلیل تعدد سیگنال‌های ارسالی از سوی صدا و سیما، کانال‌های تکراری بر روی تلویزیون دریافت می‌شود.
امکان حذف تعدادی کانال در تلویزیون‌های ال جی وجود ندارد؛ اما می‌توانید تمامی کانال‌ها را حذف کرده و کانال یابی مجدد انجام دهید.
برای حذف تمامی کانال‌ها، وارد قسمت کانال یابی شوید و سپس کانال یابی خودکار را انتخاب کنید.
 گزینه‌ی شروع را انتخاب کنید. هنگامی که کانال یابی تا حدود 20% انجام شد، آن را متوقف کنید.
به این شکل کانال ها حذف می‌شود. سپس مجدد کانال یابی دستی انجام دهید. برای انجام این مورد، می‌توانید راهنمای کانال یابی در تلویزیون ال جی را مطالعه کنید.
زماانی که تلویزیون ال جی کانالی دریافت نکرده است، بر روی ورودی آنتن، پیغام «بدون برنامه ریزی» نمایش می‌دهد.
در این شرایط لازم است کانال یابی انجام شود. برای دریافت کانال لطفا راهنمای تنظیمات کانال یابی تلویزیون ال جی را مطالعه کنید.
زمانی که تلویزیون ال جی سیگنال کانال‌ها را دریافت نکند، پیغام «بدون سیگنال» نمایش می‌دهد.
علت عدم دریافت سیگنال ممکن است ایرادات آنتن، مشکل کابل آنتن، مشکل پورت آنتن و یا ایراد گیرنده‌ی دیجیتال دستگاه باشد.
لطفا آنتن و کابل آنتن را بررسی کنید. در صورتی که مشکل از آنتن نباشد، نیاز است تلویزیون از سوی کارشناس بررسی و در مورد ایراد آن ارائه‌ی نظر شود.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون LG دارید؟ برای بررسی و رفع ایراد دستگاه از کارشناسان گلدیران کمک بگیرید.
برای انجام کانال یابی در تلویزیون LG، لطفا به راهنمای تنظیمات کانال یابی تلویزیون ال جی مراجعه کنید.
تلویزیون‌ها حالت نمایش خانگی و فروشگاهی (نمایشگاهی) دارند. در صورتی که حالت نمایش تلویزیون، نمایش در فروشگاه انتخاب شده باشد، تبلیغاتی در مورد دستگاه نمایش می‌دهد.
این مد برای زمانی استفاده می‌شود که دستگاه در فروشگاه قرار دارد و برای ارائه‌ی اطلاعات در مورد محصول به مشتریان این حالت از سوی فروشندگان انتخاب می‌شود.
برای رفع این مورد می‌توانید حالت نمایش خانگی را از منوی تلویزیون انتخاب کنید. این تنظیمات در منوی گزینه (Option) و یا عمومی (General) قرار دارد.
بازنشانی و ریست کارخانه‌ی تلویزیون‌های ال جی برای بازگشت تنظیمات دستگاه به حالت پیش فرض کارخانه است.
شما می‌توانید از طریق مسیر زیر تلویزیون LG خود را بازنشانی کنید:
در برخی مدل ها از منوی دستگاه وارد قسمت گزینه (Option) شوید و بازنشانی به تنظیمات کارخانه را تایید کنید.
در برخی مدل‌ها نیز از مسیر منوی عمومی (General) گزینه‌ی بازنشانی به تنظیمات اولیه یا بازنشانی به تنظیمات کارخانه را تایید کنید.
تلویزیون‌ها حالت نمایش خانگی و فروشگاهی (نمایشگاهی) دارند.
در صورتی که حالت نمایش تلویزیون، نمایش در فروشگاه انتخاب شده باشد، تبلیغاتی در مورد دستگاه نمایش می‌دهد.
این مد برای زمانی استفاده می‌شود که دستگاه در فروشگاه قرار دارد و برای ارائه‌ی اطلاعات در مورد محصول به مشتریان این حالت از سوی فروشندگان انتخاب می‌شود.
برای رفع این مورد می‌توانید حالت نمایش خانگی را از منوی تلویزیون انتخاب کنید. این بخش در منوی «تنظیمات» و یا منوی «سیستم» قرار دارد.
برای انجام کانال یابی لطفا راهنمای انجام کانال یابی در تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.
گاهی به دلیل مشکل اتصال برق و یا ایرادات دستگاه ممکن است تلویزیون روشن نشود.
چنانچه تلویزیون جی پلاس شما روشن نمی‌شود لطفا موارد زیر را بررسی کنید:
بررسی کنید محافظ برق مشکل نداشته باشد. می‌توانید برای مدتی تلویزیون را مستقیم به پریز متصل کنید تا از صحت محافظ برق اطمینان حاصل شود.
با کلید پنل تلویزیون، دستگاه را روشن کنید؛ ممکن است کنترل مشکل داشته باشد و فرمان لازم را به تلویزیون ارسال نکند.
دستگاه‌های جانبی را از تلویزیون جدا کنید و سپس دستگاه را بررسی کنید.
در صورتی که تلویزیون به طور کلی روشن نمی‌شود لازم است دستگاه از سوی کارشناس ماهر بررسی شود.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون جی پلاس دارید؟ برای بررسی و رفع ایراد دستگاه از کارشناسان گلدیران کمک بگیرید.
 
گاهی به دلیل تنظیمات تایمر، مشکل در اتصال برق، نویز دستگاه‌های جانبی و ارسال فرمان اشتباه از سوی کنترل دستگاه به طور خودکار خاموش و روشن می‌شود.
چنانچه تلویزیون جی پلاس شما این مشکل را دارد، لطفا موارد زیر را بررسی کنید:
اگر دستگاه ساعت خاصی خاموش یا روشن می‌شود، ممکن است به دلیل تنظیمات تایمر باشد. می‌توانید راهنمای تنظیمات تایمر تلویزیون جی پلاس را مطالعه کنید.
تلویزیون را بدون محافظ برق بررسی کنید زیرا ممکن است محافظ برق ایراد داشته باشد.
دستگاه‌ها جانبی متصل به تلویزیون را جدا کنید تا در صورت انتقال نویز، متوجه این موضوع شوید.
باتری‌های کنترل را برای مدتی خارج کنید تا در صورت ارسال اشتباه فرمان از سوی کنترل، ایراد مشخص شود.
چنانچه تمامی موارد عنوان شده را بررسی کرده اید اما دستگاه همچنان مشکل دارد، لازم است از سوی کارشناس بازدید شود.
تلویزیون جی پلاس شما دچار مشکل شده است؟ برای بررسی و رفع ایراد با کارشناسان گلدیران در تماس باشید.
گاهی به دلیل عدم پشتیبانی فونت، نوع کد گذاری و فرمت از سوی دستگاه، زیرنویس به شکل صحیح پخش نمی‌شود و یا به طور کلی نمایش داده ‌نمی‌شود.
در صورتی که زیرنویس فیلم از روی حافظه‌ی خارجی به شکل صحیح پخش نمی‌شود و یا به طور کلی نمایش داده نمی‌شود، لطفا راهنمای رفع مشکل زیرنویس را مطالعه کنید.
گاهی به دلیل عدم پشتیبانی فونت، نوع کد گذاری و فرمت از سوی دستگاه، زیرنویس به شکل صحیح پخش نمی‌شود و یا به طور کلی نمایش داده ‌نمی‌شود.
در صورتی که زیرنویس فیلم از روی حافظه‌ی خارجی به شکل صحیح پخش نمی‌شود و یا به طور کلی نمایش داده نمی‌شود، لطفا راهنمای رفع مشکل زیرنویس را مطالعه کنید.
در تلویزیون‌های جی پلاس پورت AV (فیش‌های سه رنگ: زرد، سفید و قرمز) تبدیل به یک درگاه ورودی شده است.
برای استفاده از پورت AV در تلویزیون‌های جی پلاس، راهنمای اتصال فیش AV به تلویزیون‌های جی پلاس را مطالعه کنید.
لطفا راهنمای به‌ روز رسانی تلویزیون ال جی را مطالعه کنید.

لطفا راهنمای بازنشانی رمز تلویزیون ال جی را مطالعه کنید.