سوالات متداول خدمات گلدیران

برای خرید از گلدیران، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.
  • با وارد کردن شماره‌ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه "اطلاعات شخصی" کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" اطلاعات مورد نظر خود را ویرایش کنید..
  • در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید.
  • میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید(کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.).
  • بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود.
  • سپس روی آیکون پروفایل بالای صفحه کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
  • روی گزینه "فراموشی رمز عبور" کلیک کنید.
  • جهت یادآوری کلمه‌ی عبور شماره موبایل خود را وارد نمایید.
  • پس از دریافت کد بازیابی می توانید رمز عبور جدید را وارد نمایید.
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • روی دکمه "فروش لوازم جانبی" کلیک کنید
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
  • روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.
علت این مورد قابلیت Local dimming (کنترل موضعی نور) تلویزیون ال جی است و طبیعی می باشد.
در این حالت هنگامی که تصویری بر روی تلویزیون ال جی پخش نمی شود،  بخش هایی از نور پس زمینه خاموش خواهد شد. زیرا در آن لحظه تصویری برای نمایش وجود ندارد.
این ویژگی یک مزیت برای تلویزیون ها است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و بالا رفتن کنتراست و کیفیت تصویر می شود.
امکان غیر فعال سازی این عملکرد از سوی کارشناسان گلدیران نیز وجود دارد ؛ امابه شما توصیه می کنیم از این برتری دستگاه استفاده نمایید.
تصویر تلویزیون ال جی گاهی به دلیل برخی تنظیمات در منوی دستگاه و یا ایراد فنی ماژول یا برد دستگاه، کم نور و تیره می شود.
در این شرایط به شما توصیه می کنیم برای برطرف نمودن مشکل تلویزیون نکات رفع ایراد تیرگی و تاریکی تصویر تلویزیون ال جی را بررسی کنید و در صورت نیاز برای تعمیر تلویزیون ال جی از سوی کارشناس اقدام نمایید.
فقط به صورت پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان تغییر وجود ندارد.
  • پست
سفارش از طریق پست برای شماارسال خواهد شد
  • پیک
سفارش شما از طریق پیک در محدوده تهران ارسال میشود
  • تاکید میشود هزینه ارسال در هر دو صورت به عهده مشتری میباشد
سفارش شما از طریق پست و پیک طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
  • بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.
  • خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
در حال حاضر امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.
خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.
  • هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
  • برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد 3 یا 4 رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
  • وارد پروفایل خود شوید
  • روی گزینه" همه سفارشات" کلیک کنید
  • روند سفارش مشخص است.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر روی گزینه "جزییات" کلیک کنید
  • برای اطلاع از وضعیت پستی در قسمت نحوه ارسال روی گزینه "پیگیری مرسوله پستی" کلیک نمایید
  • وارد پروفایل خود شوید
  • روی گزینه" همه سفارشات" کلیک کنید
گلدیران در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره های مختلف تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک ، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.
  • شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید.
  • در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید.
  • پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود.
  • در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
شما میتوانید از طریق، صفحه تماس با ما و تلفن 84733-021 درخواست خود را ثبت نمایید.
آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به شرکت اطلاع دهید.
بله حداکثر تا 7 روز باید انصرااف خود را به شرکت اطلاع دهید.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.
وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .
شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز برای کالا با ایراد فنی و تا 24 ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.
کاربر و مشتری گرامی؛ از اینکه  فروشگاه اینترنتی گلدیران را برای تامین کالا و خدمات مورد نیازتان انتخاب کرده‌اید، بسیار خرسندیم. مجموعه مدیریت و کارکنان گلدیران تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ارایه خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یک خرید اینترنتی را برای شما رقم بزنند. و احساس خوبی از یک خرید اینترنتی را در شما بوجود بیاورند.
توضیحات تکمیلی
گاهی به دلیل قطع سیگنال ارسالی به تلویزیون وعدم دریافت سیگنال، مشکلات مربوط به ماژول و یا برد تلویزیون ال جی، دستگاه روشن می شود اما تصویر ندارد.
 روش زیر را امتحان کنید و در صورت نیاز برای تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایید:
ابتدا یکی از کلید های دستگاه مثل کلید تنظیمات، Home یا منو را انتخاب کنید. اگر بر روی صفحه ی تلویزیون تصویر منوی دستگاه را مشاهده می کنید، تلویزیون ایراد ندارد.
در این حالت، شرایط دریافت سیگنال از آنتن یا دستگاه جانبی به تلویزیون ال جی را بررسی کنید.
اما اگر دستگاه تصویر منو و علامت ها را نمایش نمی دهد، لازم است برای تعمیرات دستگاه از سوی تکنسین، اقدام شود.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون دارید؟
برای بررسی دستگاه تلویزیون LG می توانید از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.
علت ایجاد خط افقی یا عمودی بر روی صفحه ی تلویزیون می تواند نویز ، ایرادات مربوط به برد و یا ماژول دستگاه باشد.
برای اینکه بدانید دستگاه نیاز به بررسی برای تعمیرات دارد و یا اینکه ایراد به دلیل نویز محیط پدید آمده است، روش زیر را بررسی نمایید:
تصویر تلویزیون را از طریق ورودی دیگر مانند پورت USB یا HDMI بررسی کنید.اگر خط بر روی تصویر باقی ورودی ها وجود دارد دستگاه نیاز به تعمیر دارد.
در برخی مدل ها نیز می توانید از منوی تصویر یا پشتیبانی، گزینه ی تست تصویر را انتخاب کنید.سپس تصویری نمایش داده می شود؛ اگر این تصویر واضح و بدون ایراد باشد یعنی تلویزیون شما سالم است.
چنانچه دستگاه شما OLED می باشد می توانید راهنمای حذف نویز پنل OLED ال جی را مطالعه کنید.

نیاز به خدمات تعمیرات تلویزیون LG دارید؟
گلدیران می تواند برای بررسی و رفع عیب تلویزیون ال جی به شما کمک کند.
این ایراد مربوط به تنظیمات ابعاد تصویر تلویزیون ال جی و یا تنظیمات اندازه ی تصویر دستگاه جانبی است.
در صورتی که در یک ورودی خاص و هنگام تماشای تصویر یکی از دستگاه های جانبی ابعاد مشکل دارد،تنظیمات نسبت ابعاد تصویر در دستگاه جانبی را انجام دهید.
اما اگر ابعاد و اندازه ی تصویر همه ی ورودی ها به هم ریخته است، نسبت به تنظیمات نسبت ابعاد تصویر تلویزیون ال جی اقدام نمایید.
تصویر تلویزیون ال جی گاهی به دلیل ضعف قدرت و کیفیت سیگنال ارسالی به دستگاه، به صورت شطرنجی و پیکسل پیکسل نمایش داده می شود .
زمانی که تصویر تلویزیون ال جی شطرنجی می شود،  دستگاه را از طریق ورودی های دیگر مانند پورت USB و HDMI بررسی نمایید.
اگر تصویر باقی ورودی ها نیز شطرنجی می شود، برای بررسی و تعمیر تلویزیون از سوی کارشناس فنی اقدام نمایید.
اما چنانچه ایراد فقط بر روی تصویر ورودی آنتن و بر روی کانال ها مشاهده می شود، ممکن است مربوط به آنتن، زاویه ی آنتن و یا مشکل سیگنال ارسالی به تلویزیون باشد.
برای رفع ایراد آنتن می توانید در قسمت تنظیمات کانال ها، قدرت و کیفیت سیگنال را بررسی کنید.
زمانی که قدرت و کیفیت سیگنال کمتر از 70% باشد تصویر شطرنجی می شود.

دستگاه تلویزیون LG شما مشکل دارد؟ گلدیران می تواند با تکنسین های مجرب خود برای رفع این مشکل در کنار شما باشد.
بیشتر تلویزیون های ال جی حالت Screen saver دارد .
چنانچه دستگاه برای مدت زمان معین، سیگنالی برای پخش برنامه دریافت نکند ، تلویزیون وارد مرحله ی Screen saver می شود.
در برخی مدل ها این تنظیمات در منو وجود دارد و شما می توانید این گزینه را روشن یا خاموش نمایید.
برای دسترسی به این گزینه با توجه به مدل دستگاه وارد منوی عمومی (General) یا گزینه (Option) شوید و Screen saver را خاموش یا روشن کنید.
در برخی مدل ها گزینه ای مشابه تحت عنوان « حالت آماده به کار خودکار » نیز وجود دارد.
عملکرد حالت آماده به کار خودکار کمی با Screen saver تفاوت دارد و در صورت فعال سازی، دستگاه در شرایط عدم دریافت سیگنال وارد حالت آماده به کار می شود.
تصویر تلویزیون ال جی در صورت اتصال اشتباه کابل های AV و COMPONENT و یا انتخاب اشتباه این ورودی ها، به شکل سیاه و سفید نمایش داده می شود.
برای رفع این مشکل به اتصال صحیح کابل AV یا COMPONENT دقت داشته باشید.
در صورت نیاز می توانید راهنمای اتصال کابل AV  یا راهنمای اتصال کابل Component را مطالعه نمایید.
چنانچه از این پورت ها استفاده می کنید به انتخاب دقیق ورودی نیز توجه داشته باشید.اگر ورودی را اشتباه انتخاب نمایید، تصویر به شکل سیاه و سفید نمایش داده می شود.
گاهی به دلیل مشکلات ماژول یا همان پنل تلویزیون، یک یا چند پیکسل در صفحه می سوزد و یا به طور روشن و چشمک زن باقی می ماند.
در این حالت نیاز است دستگاه از سوی کارشناس بررسی شود. اما قبل از اقدام برای بررسی تلویزیون ال جی از طرف کارشناس، مورد زیر را بررسی کنید:
تصویر تلویزیون را از طریق ورودی دیگر مانند پورت USB یا HDMI  بررسی نمایید. اگر نقطه بر روی تصویر باقی ورودی ها نیز وجود دارد، دستگاه نیاز به تعمیر دارد.
می توانید از قسمت تست تصویر نیز این مورد را چک کنید.برخی از مدل ها این گزینه را دارد.
 در صورتی که تلویزیون شما این گزینه را داشته باشد، می توانید در منوی تصویر یا پشتیبانی به آن دسترسی پیدا کنید.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون LG دارید؟ می توانید برای بررسی و رفع ایراد تلویزیون ال جی از تکنسین های متخصص ما کمک بگیرید.
در پنل تلویزیون پلاسمای ال جی نوعی گاز وجود دارد که با تحریک الکتریکی تصاویر را نمایش می دهد.
به دلیل یونیزه شدن این گاز ممکن است اثر تصویری که برای مدت زمان طولانی بر روی تلویزیون نمایش داده شده است، روی صفحه حک شود.
در این حالت با تغییر تصویر، همچنان تصویر قبلی به صورت کم نور نمایش داده می شود. برای رفع این مشکل راهنمای جلوگیری از حک شدگی تصویر پلاسمای LG را مطالعه نمایید.
گاهی به دلیل انجام اشتباه تنظیمات یا مشکلات فنی دستگاه صدا قطع می شود.
زمانی که صدای تلویزیون ال جی قطع شده است، برای پی بردن به اینکه ایراد از تنظیمات و یا مشکلات فنی می باشد، موارد زیر را بررسی نمایید:
صدای تلویزیون را از طریق ورودی های دیگر مانند پورت USB یا HDMI  بررسی کنید.
اگر مشکل صدا در باقی ورودی ها وجود ندارد، ایراد از سیگنال همان ورودی می باشد؛
اما اگر مشکل صدا در باقی ورودی ها وجود دارد، راهنمای مشکل قطع صدای تلویزیون ال جی را مطالعه نمایید .
بعضی از دستگاه ها با توجه به مدل دارای باندهای 6 ، 10و یا 20 وات است که صدای پر قدرت ندارد و این طبیعی است.
گاهی نیز به دلیل انجام اشتباه تنظیمات، صدا ضعیف می شود.
زمانی که صدای تلویزیون ال جی ضعیف است بهتر است در منوی صدا، حالت صدا بر روی استاندارد تنظیم شود.این گزینه به عنوان بهترین حالت برای بررسی پیشنهاد می شود.
گاهی کاهش صدا ممکن است به دلیل کیفیت پایین صدای شبکه ها باشد .
چنانچه قدرت خروجی صدای دستگاه ضعیف است، شما می توانید از سینمای خانگی و یا دستگاه جانبی صوتی استفاده کنید و صدای تلویزیون را به دستگاه جانبی انتقال دهید؛
اما برای انتقال صدا به دستگاه صوتی باید به همخوانی دو دستگاه از نظر پورت های ورودی و خروجی صدا توجه داشته باشید.
اگر کاهش صدای تلویزیون غیر طبیعی است برای بررسی و تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایید.
نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون LG  دارید؟ می توانید از کارشناسان متخصص گلدیران کمک بگیرید.
گاهی صدا و تصویر در شبکه های تلویزیون ال جی همگام نیست و صدا یا تصویر با تاخیر پخش می شود.
شما می توانید برای رفع این مشکل وارد منوی صدا شوید.
سپس گزینه ی همگام سازی AV یا AV Adjustment را روشن کنید.
در این قسمت می توانید با تنظیم درجه ی تعادل مشکل را رفع نمایید.
گاهی به دلیل انجام اشتباه تنظیمات و یا مشکل بلندگوها، صدای یکی از باندهای تلویزیون ال جی قطع می شود.
دستگاه های تلویزیون ال جی
معمولا دو بلندگو دارد. محل قرارگیری این بلندگوها ، قسمت پایین صفحه، سمت راست و چپ است.
بلندگوی سمت راست و چپ دو کانال صدایی را تشکیل می دهد.
برای تعادل بخشی، در منوی صدا گزینه ی تعادل صدا را روشن کنید.سپس میزان تعادل را بر روی نمودار در حالت وسط قرار دهید .
در صورت عدم رفع ایراد برای بررسی دستگاه از سوی کارشناس ماهر اقدام نمایید.
دستگاه تلویزیون LG شما مشکل پیدا کرده است ؟ کارشناسان گلدیران برای بررسی و تعمیرات تلویزیون ال جی در کنار شما هستند.
کنترل معمولی تلویزیون ال جی ،گاهی به دلیل ضعیف بودن باتری، تاثیر میدان مغناطیسی محیط، مشکلات کنترل و یا ایراد گیرنده ی سیگنال،بر روی تلویزیون عمل نمی کند.
زمانی که کنترل بر روی تلویزیون ال جی عملکرد ندارد موارد زیر را بررسی نمایید :
  • به باتری کنترل توجه کنید. ممکن است باتری تمام شده باشد؛ بنابراین باتری نو استفاده کنید و مجدد کنترل را تست نمایید.
  • به فاصله کنترل تا تلویزیون دقت داشته باشید. سیگنال مادون قرمز کنترل ها معمولا تا فاصله حداکثر 3 یا 4 متری عملکرد مناسب دارد و اگر فاصله بیشتر شود ممکن است تلویزیون ال جی سیگنال کنترل را دریافت نکند.
  • مانعی برای رسیدن امواج به چشمی تلویزیون وجود دارد. برای مثال امواج ماکروویو ، شبکه ی WIFI ، لامپ هالوژن و ... ممکن است در ارسال سیگنال کنترل اختلال ایجاد کند.اگر لامپ یا دستگاه و یا شبکه ی WIFI جدید کنار دستگاه قرار گرفته است ، آن را خاموش کنید  و سپس عملکرد کنترل را تست نمایید.
اگر موارد بالا را رعایت نموده اید برای اطمینان در مورد اینکه ایراد از کنترل و یا گیرنده ی تلویزیون است ، تست کنترل معمولی تلویزیون ال جی را انجام دهید.
وقتی سیگنال ارسالی دو دستگاه هم فرکانس شود این مورد پیش می آید.
این ایراد از دستگاه جانبی است. راه حل این است که قبل از روشن نمودن دستگاه جانبی، تنظیمات تلویزیون را انجام دهید .سپس دستگاه جانبی را روشن نمایید.
می توانید زاویه قرارگیری دستگاه ها را نیز تغییر دهید.
شما می توانید از طریق لینک زیر، به نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون شهر سکونت خود دسترسی پیدا کنید و برای تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایید.
نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون ال جی در شهر شما کجاست؟
  • در صورتی که یخچال ساید ال جی تازه نصب شده باشد معمولا 12 ساعت زمان می برد تا یخساز شروع به یخسازی کند و تا 72 ساعت بعد از نصب یخسازی کم می باشد.
  • بررسی نمایید از آبریز آب خارج می شود یا خیر. شیر آب باز باشد و شلنگ آب در میان راه پیچ خوردگی یا تا خورده نباشد.
  • کلید یخساز روی حالت خاموش نباشد.
  • در صورتی که یخساز در یک بازه زمانی تقریبا طولانی خاموش بوده و بعد از روشن کردن آن یخسازی انجام نشود دستگاه را به مدت 5 دقیقه از پریز برق جدا کرده و مجدد به برق بزنید و 24 ساعت منتظر بمانید.
چنانچه از آبریز آب خارج شود و با رعایت موارد ذکر شده ایراد برطرف نشود، لازم است برای تعمیرات دستگاه از سوی تکنسین ، اقدام شود.
نیاز به خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید LG دارید؟ می توانید برای بررسی و رفع ایراد ساید بای ساید ال جی از تکنسین های متخصص ما کمک بگیرید.
شما می توانید برای بررسی و تعمیر تلویزیون خود از نمایندگی های مجاز تعمیرات تلویزیون ال جی کمک بگیرید.
شما می توانید از طریق لینک زیر، به شماره تماس نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در شهر خود دسترسی پیدا کنید.
اطلاعات نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در سراسر ایران