خدمات گلدیران به وسعت کل ایران

۱۸ سال و۷ ماه و۲۴ روز

از اولین روز کاری ما می‌گذرد!

ما به عنوان بهترین شرکت خدمات پس از فروش در زمینه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و تهویه مطبوع، طی حدودا 19سال با حفظ ارزش هایی هم چون حس مالکیت، مشتری محوری، توجه به جزئیات و کار تیمی سعی بر این داشتیم که با "شعار روی خوش زندگی" بتوانیم بهترین همراه و پشتیبان برای مشتریان خود طی سال های متوالی باشیم.

خط مشی شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزه های مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی ، صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیت ها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده و سیاستهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:

  • شناسایی و استفاده از فن آوری نوین روز در راستای ارائه خدمات برتر
  • ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازمندی ها و انتظارات مشتریان
  • ارتقاء سطح دانش تخصصی و مهارت های فنی کارکنان شرکت به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان
  • برقراری ارتباط سودمند دوطرفه با تامین کنندگان به ویژه نمایندگان شرکت در جهت ارتقاء کارایی و اثربخشی خدمات
  • ارتقاء و بهبود مستمر رضایت مشتری از طریق ارائه خدمات سریع، دقیق، رضایت محور، مقرون به صرفه و متمایز.

ارزش های سازمانی گلدیران

روی خوش زندگی را با گلدیران تجربه کنید

حس مالکیت سازمانی

وابستگی و تعهد کارمندان به سازمان سبب افزایش عملکرد فردی و سازمانی میشود

مشتری محوری

همه فعالیت ها در گلدیران در جهت رضایت‌مندی مشتری برنامه ریزی و اجرا میگردد

توجه به جزئیات

تلاش میکنیم تا به کوچکترین چیزهایی که از فکر شما میگذرد، از قبل بیاندیشیم

کار تیمی

در همه زمینه ها دست به دست هم میدهیم تا بهترین ها را در هر زمینه ای رقم بزنیم

با چهار خدمت متمایز گلدیران آشنا شوید

نصب و راه اندازی

در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران با بهره گیری از تکنسین های آموزش دیده و مجرب در زمان درخواستی شما

اطلاعات بیشتر

سرویس دوره ای

هر 6 ماه یک بار جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی های احتمالی دستگاه ارزشمند شما

اطلاعات بیشتر

تعمیرات

در کمتر از 48 ساعت در سراسر ایران با بیش از 20 سال تجربه با استفاده از نیروی کار متخصص و قطعات اصلی در محل شما

اطلاعات بیشتر

تمدید گارانتی

اطمینان خاطر شما از تمام نشدن زمان گارانتی دستگاه و جلوگیری از پرداخت هزینه های بالا برای انجام تعمیرات احتمالی در آینده

اطلاعات بیشتر

مراحل انجام خدمات در گلدیران

درخواست مشتری

درخواست مشتری

اینترنتی ، تلفنی ، پیامک
ارجاع درخواست به تکنسین

ارجاع درخواست به تکنسین

نزدیک ترین تکنسین به محل سکونت مشتری
هماهنگی با مشتری

هماهنگی با مشتری

جهت مراجعه در زمان درخواستی
مراجعه و انجام خدمت

مراجعه و انجام خدمت

در زمان هماهنگ شده با مشتری
نظرسنجی پس از خدمت

نظرسنجی پس از خدمت

جهت کنترل کیفیت خدمات انجام شده

خدمات گلدیران به روایت اعداد

آمار و ارقامی که امروز میبینید حاصل تلاش سال ها کار تیمی ماست

ایجاد شغل مستقیم و غیرمستقیم

ایجاد شغل مستقیم و غیرمستقیم

3980 شغل

تعداد نمایندگی در سراسر ایران

تعداد نمایندگی در سراسر ایران

1130 نماینده

نرخ رضایتمندی مشتریان

نرخ رضایتمندی مشتریان

94 %

پاسخگویی تماس روزانه مشتریان

پاسخگویی تماس روزانه مشتریان

12500 تماس